Thread view
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Kiti
Star Wars Ultimate
Saulius
magyar parašė:
Sauliau, ar teko girdėti apie tokį žaidimą "Malifaux"?

Čia aš lenkiu link kortų panaudojimo. Aš irgi į kortų naudojimą žiuriu gan dviprasmiškai. Sudalinčiau šią temą į du kortų mechanizmo naudojimo miniatiūrų žaidime variantus:

1) Deck'e daug skirtingų specifinių kortų, pvz. manevrai, parry, skirtingos attack, dar abilkės visokios. Tai būtų blogas variantas. Įnešama daug randomo. Pvz., totaliai nepatiko neprognozuojamas kortų naudojimas board'e "Cosmic Encounter". Aišku suprantu kad to žaidimo fun'as ne tame.

2) Ne veltui paminėjau "Malifaux". Tam žaidimui naudojamos kortos ir tai yra įprastinė 54 ar kelių ten kortų malka su keliomis modifikacijomis. Mano nuomone, tai yra labai geras variantas. Oponentų galimybės yra totaliai vienodos, nes kiekvienas naudoja savo deck'ą. Aišku, korta gali neiti, bet taip nebus amžinai. Žaidėjas turi savo hand'ą ir gali rinktis kokias kortas naudoti ar kaip formuoti savo hand'ą. Tuo pačiu ir blefavimas pasidaro svarbus. Kortos naudojamos paprastai: darant veiksma kortos reikšmė pridedama prie statistikos reikšmės.


Del manes tegu daro ka nori, gi ne as zaisiu, nes tema man si neidomi, man labiau patinka neutrali ateitis, galime tada be problemu imti is visu fantastiniu knygu kas geriausia. As su draugais esu sukures RPG sistema ateityje su visais ginklais, sarvais ir kosminiais laivais bei ju musiais. Deje, kelis kartus suzaideme ir vis dazniau gryzdavome prie Fantasy. As kaip GM per daug gerai metydavau kauliukus ant Critical arba pataikymui, o zaidejai norejo realistiskumo. Todel specialiai silpninti priesus, kad butu klisiai ir naudotu tik prastus ginklus nebuvo iseitis, sukelti gyvybes tris kart didesnes nei pas standartinius oponentus irgi neiseitis, gaunasi pritempimas per jiega.
Kortos mane purto vien nuo minties, matyt savo laiku atsizaidziau, dar pries 20 metu. Bet kaip sistema veiks reikia bandyti. Isivaizduoju tokia situacija, kad karys stovi lauke ir jam reikia pabegti nuo ugnies linijos, o del kortu sekos jis tris kart is eiles to negali padaryti, kol tampa nusautas, nors jei tu kontroliuotum pilnai ji, tai nuo pirmo ejimo trauktum i uzuoveja, o ne saudytum ar dar kokias netycia iskritusias salygas atlikinetum.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Kronas
Jei neįdomu, tai kurių galų kišti savo liežuvį ir kelti fleimą?

O kalbant apie kortas ir kauliukus, tai prisiminiau, kad Battlelore naudoja tokią įdomią sistemą. Traukiamos kortos apsprendžia taktinio judėjimo mūšio lauke galimybes. Pvz 3 unitai gali judėti kairiam flange, po 2 unitus gali jud4ti kairiam ir de6iniam flange, arba po 1 unitą juda kairėj, centre ir dešinėj. Tuo tarpu unito nueinamą atstumą lemia jo charakteristikos. Taip pat charakteristikos lemia ir tai kiek kovojant bus metama kauliukų ir ką reik išmest.
Tokia savotiška kauliukų ir kortų panaudojimo sistema.
Galbūt kažkas panašaus galėtų ir čia būt. Kortose būtų kažkokie orderiai, iš kurių galima rinktis. O charakteristikos apspręstų kauliukų metimo reikšmes.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Saulius
Matai, jei pacia sistema sukurtume gana gera, tai niekas nedraudzia man perdaryti ne i Star wars tema. Gi svarbiausia yra vykes varikliukas.
Edited Saulius 2011-02-05 09:37
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
blackfishas
Egio "malifaux" siūlytas variantas pakankamai įdomus. totaliai pritariu Rtudolfui dėl "Hybrid" žaidimo varikliuko. išbandyta ir tikrai gerai veikia. Saulius apskritao nežinau kam rašo, nes nei įdomu jam, nei ką, o sukūrūs neblogą sistemą jis ją nori pritaikyti sau (nors tema apie SW) + požiūris "toleruoju tai kas patinka" rocks

Balys visai įdomiai pasiūlė ir išdėstė savo idėją kurios tikrai nereikėtų atmesti, nes kolkas vienintelis totaliai konstruktyvus pasiūlymas. nors randomo tikrai kartais norisi ir daugiau, tačiau kartais jo perteklius (kad ir Blood Bowl" nervuoja. ypač kai megakietas blockeris su debesiu blockui reikalingų skill'ų negali trim dice'ais parversti visiškai nuliovo goblino ar halflingo su re-rellu. Siūlyčiau viską atlikti bandymų ir atmetimų metodu. Pabandei - nepatiko - išmetei. ir beabejo bandant turėti fun,o ne spręsti niekam neįdomius galvosūkius.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Saulius
Keistas zmoniu poziuris - "Toleruoju tai, kas man nepatinka bet patinka draugui" ateities neturi, meluoti sau irgi nera gerai. Turi buti kuo daugiau zmoniu kuriems patinka. O bet kokia nuomone yra nuomone. As remiuosi nuojauta, kas man patinka ir jauciu, kad yra gerai ir gali patikti. As nesakiau, kad atmetu kortas visiskai, as tik pareiskiau gan grieztai, kad geriau hibridas.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
blackfishas
belieka atsakyti tamstos žodžiais... "O tu cia pradedi parintis ir aplamai kas tu toks blyn, gal genijus?"
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Saulius
Turiu daugiau patirties su zmonemis ir ilgalaikiais pomegiais.
Kai mano metu ir praleisto laiko zaidimams sulauksi, tada suprasi geriau.
Edited Saulius 2011-02-07 09:09
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
WhiteDragon
Saulius parašė:
Turiu daugiau patirties su zmonemis ir ilgalaikiais pomegiais.
Kai mano metu ir praleisto laiko zaidimams sulauksi, tada suprasi geriau.


Is kur tu tai istraukei zmogau, namanau kad tu pazhysti starfisha. As net nustebau kad tu uz ji shiek tiek viresnis, nes is tavo visu postu susidaro ivaizdis kad tau nedaugiau 15 metu. Suauk ir baig tershti shita forumo gija, visi tolimesni postai nesusija se SWU bus trinami, atrodo jau kartojuosi....
magyar
Heh, šį kartą jau aš negaliu susilaikyti. Pažįstu starfishą nuo neatmenamų laikų ir turbūt ilgiausiai iš visų žmonių kurie lankosi ir rašo šiame forume. Praktiškai tiek pat laiko, kiek ir maGE. Praktiškai lygiai nuo tada kada įsikūrė Legionas. Ir galiu drąsiai teigti, kad kažin ar daug Lietuvoje rasime žmonių, kurie taip ilgai ir AKTYVIAI praktikuoja wargeimingą, kaip starfishas ar maGE. Jeigu neklystu, šiemet (pavasarį) kaip tik bus jubiliejus - 15 metų - nuo Legiono klubo įkūrimo. Legionas (initially) susikūrė, kaip WHFB žaidėjų klubas, jo įkūrėjai ir nariai atsivežė pirmąją WHFB kopiją Lietuvoje, taip kad manau visa tai aiškiai apibrėžia kas yra kas Lietuvos wargeimingo scenoje.


blackfishas
Prazidentas (nes ex nebūna) tvarkingai apibrėžė situaciją kas prie ko. ačiū!

Tęsiant temą dėl SW, gal būtų galima pabandyti confrontation variantą? kur susidelioji būrių kortas eilės tvarka kuria galvoji judėti ir tada išsiaiškinus kas pirma pradeda turną trauki paeliui, o visą kitą išsiaiškini kauliukais?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
WhiteDragon
Nu matai shis variantas truputi riboja taktiniu manevru lankstuma, nes turi aktivuoti pagal anksciau isdestyta tvarka. O shiaip kortu kurimas jau beveik in progres, buciau per savaitgali sukurpes bet atsirado reikalu, reikaliuku. Man asmeniskai kolkas priimtiniausias kaip battlelore sistema kai yra naudojamos manevru kortos, o rezultata isaiskins kauliukai. Bet pirmos dvi kovos bus testuojamos tiek tokia sistema tiek diceless card driven.
uruk-hai
Siaip Battlelore mechanika tikrai geras ir veikia. Bet man Confrontation (arba Hybrid) mechanika siek tiek idomiau. (Mano subjektyvio nuomone) Confrontation turi tokia galimybe kad idedi kortos i reserva jeigu dar nenori aktyvuoti ir tai duoda daugiau taktine lankstuma. Hybrid turi kortos kuri duoda kaskokia vienkartine/daugkartine ypatinga sugebejima arba prisideda prie kauliuku metima. (Ten kortos su skaiciais nuo 1 iki4. Zaidejai gali jos naudoti pries kauliuku riedejimo ir taip itakuoti kauliuku resultata. (vienas gali jos naudoti kad paboostinti, arba priesininkas gali jos naudoti trukdyti) Jeigu kas nors mirsta, tas zaidejas gauna nauja korta, ir taip turi didesne galimybe persverti zaidimo eiga i savo nauda.) O sita sistema labai veikia;)
Kronas
1 Mėnuo. Kažkas pasistūmėjo?..
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
WhiteDragon
Ok laikas truputi apshviesti apie situacija, o ji kinda sucky. Gera naujiena ta kad atvyko kruva SW miniatiurkiu, likusios naujienos kad iki kovo galo tikrai o balandis dar neaiskus, pas mane darbu apkrova milziniska ir normaliai negaliu prisesti prie projekto. Bet niekas kolkas nemire ir entuziazmas vis dar verda
uruk-hai
WhiteDragon parašė:
Ok laikas truputi apshviesti apie situacija, o ji kinda sucky. Gera naujiena ta kad atvyko kruva SW miniatiurkiu, likusios naujienos kad iki kovo galo tikrai o balandis dar neaiskus, pas mane darbu apkrova milziniska ir normaliai negaliu prisesti prie projekto. Bet niekas kolkas nemire ir entuziazmas vis dar verda


Kantrai laukiame