Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
Warhammer 40K cempionatas lapkricio 27d.
Ratliker
Aisku
nverta Itraukt ta i busima posta kur detalizuosi turniro taisikles, nes visa diskusija nevisi skaito ;>
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:]
Necrontyr
Deja, tenka užleisti vietą kitiem, turbūt labiau norintiems. Galit mane išbraukt iš sąrašų.
Kewliukas
Ir jei vietos dar bus tai gal ir C'Tan su Necronais islystu is katakombu parodyt kas valdo visata ;).
Beggining Of The End
uruk-hai
Isbrauksime ir idesime;)
Liko dar viena laisva vieta.
Redagavo uruk-hai 2010-11-16 08:34
Ratliker
Drakar jau postino Viskas, ko jūs norėjote paklausti skiltije, bet neprosali perpostint ir cia: http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1490286a_FAQ_40Krulebook_version1_1.pdf

Nepatingekit chebra paskaityt, kad per turnyra nebutu siurprizu.

Idealus variantas kad visi atspauzdintu ir atnestu savo armijos pakutini FAQ. Jie randami http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=1000018&pIndex=1&aId=3400019&multiPageMode=true&start=2
Redagavo Ratliker 2010-11-22 11:56
uruk-hai
The last battle for Sios

In the Abion solar sistem planet number 3 is named Iliada. One of the moons of Iiada, Sios is famous throughout the whole galaxy for its ore „Siocide“, which can be found only on Sios. Siocide is used only to make the most effective medicine against the so called Warp illness. (the bad feeling somebody get, when he travels through space with the speed of light) Since there is no alternative for this medicine and all races suffer sometimes from this illness, there is a common interest in the medicine. Sioside is found in only one mine on the moon. Here Space Dwarf colonists from Iliada are working. The medicine is also made by the Iliadian space dwarfs, and everything is distributed to the furthermost outskirts of the galaxy directly from Sios.

Sios is a dying moon. The moon is in the seismological way very active. All know that one day the moon will explode. Recent volcanic explosions makes scientist think that Sios has only a few months to live before it will explode. Becouse of this, the whole galaxy is restless. Even the most peacefull races understand that without Siocide live will not be anymore as it was before. Travelling trough space will become a torturing experience.
From the moment the scientists prognozed that Sios has only a few months (or weeks) to live. The space dwarfs of Iliad don‘t distribute the medicine anymore.
Now all races are coming to get it themself. Will they be in time to leave with the last stocks of medicine before the moon explodes?

Mission 1 Negotiation doesn‘t help, so we take it ourselves.Since the space dwarfs always had a good relation with the whole galaxy, nobody (even the orks not) wants to attack them immediatly. Bet space dwarfs are well known for their stubborness, so they are not willing to talk a lot. This leaves no other possibility than attack. But hey, on the other side of the space dwarfs there is another army, who also wants to loot. Who will be first.

Deployment: pitched battle
Mission seize ground
Game is played in 6 turns
In the centre of the table is a ruin, with a squad of 5 space dwarfs, and one box with medicine. Space dwarf statistics: Ws4, bs4, S4, T4, W2, I 3, A2, LD10, SV 3+ The space dwarfs have rapid fire weapons (S4, Ap 4, range 24) and shoot if possible in the shooting phase of the actual player. (measure the distance from the walls of the space dwarf building till the closest seeable infantry unit of the actual player and shoot before any other unit of the actual player can shoot. In case there are not seeable infantry units, it can shoot at any other unit.
The ruin in the middle of the table can not be shot at, since it is too dangerous to damage the precious load inside. Also monstres and vehicles are too clumsy to attack the building without making a mess. The battle is like a normal pitched battle. Victory points sistem is calculated according the previous edition.

Besides this the players can win extra game point. (No victory points but game points)
The one who kills the last space dwarf receives 2 points
The one who concers the crate with medicine and occupies it at the last turn. (Any infantry unit 3“ arount it, and no single enemy unit within 3“of it) receives 3 points.

Mission 2: Take the medicine and run
As always when everybody is hunting for the same. Some are first, and some are last. Since about 12 different races are fighting on the moon, and some captains understanding how important (read valuable) the medicine will become in near future, started to work for their own, combat on the small moon of Sios is very chaotical. One time one army has conquered a considerable stock, next hour another army has it. In this phase of the battle everybody wants to take as much stock as possible.

Deployment: Piched battle
Mission seize ground
Game is played in 6 turns.
Every player has 2 crates. Which he can place whereever he wants on his deployment zone, within 3“of a non monstrous, non vehicle unit. (At the start of the game, the crates should be at different units, later a unit can have several crates) This unit is able to move the crate, but only 3 inch a turn. (can also run 3") In case the unit moves more quick it automatically abandons the crate. To take the crate again, one member of a non monstrous, non vehicle unit should be base to base with it. As long as the unit doen‘t move quicker than 3“, the crate is supposed to be with this unit. (Even if it is attacked by another unit) A unit with a crate cannot assault, and it cannot flee with the crate. (In case it does the crate is automatically abandonned)
The battle is like a normal pitched battle. Victory poins sistem is calculated according the previous edition.

Besides points for win, draw and lose, players can earn extra point for every crate in their possesion on the sixt turn. Every crate in posession of the player is worth 2 points.

Mission 3 Explosion
The fights are getting more and more intensively. More and more armies arrive on the battlefield and more and more heavy weapons are used. The little moon is so unstable, that the use of these heavy weapons has influence on the seismological situation on the moon. It now can explode any moment.

Deployment: Pitched battle
Mission: seize ground
Game is played in 5-7 turns
Victory point sistem according to the previous edition.
On 4 places of the battle field there are teleport devices.
Players start to battle as normal. After both players have played turn number 5, player 1 throws a dice. On a 1 or 2, the battle ends with a big explosion. In case the moon did not explode after turn number 5, after turn number 6 player one throws again a dice. On a 1,2 or 3 the moon explodes. After turn number 7 the moon automatically explodes.
The player receives 2 points for every teleport marker which it controls with a non montrous, non vehicle type of unit when the moon explodes.
Redagavo uruk-hai 2010-11-23 18:48
uruk-hai
Geguzes 22d Warhammer 40K turnyras

Formatas:
1750 tasku.
- Zaidziama ant 6‘ x 4‘ lentos - Proxi/ scratchbuild figureles neleidziama
- Wargear pageidautinai originalai (bet nebutinai) .
- Spec characteriu leidziama
- 3 musiai
- Vienas musis: 2,5 valandos gryno zaidimo laikas,
- Nera tasku uz dazyma.
- Tasku skaicavimo systema:
Uz pralaimejima su wipe out: 10 tasku
Uz pralaimejima: 15 tasku
Uz draw: 20 tasku
Uz laimejima 30 tasku
Uz laimejima su wipe out: 35 taskai

Dalyvai turi tureti su savim:
- Kauliuku komplektas
- Templates
- Matuokle
- Taisyklu knygos kopija
- Savo rases armybook
- 2 armylistai. (vienam sau, kitam organizatoriui)
Dalyvavimo mokestis 10 lt

Armylistus nereikia atsiusti is anksto

Laiko schema:
10.30 - 10.45 registracija
10.45 burtu traukimas pirmam turui
10.50 pirma turo paruosimas. (priesininkai turi aiskai papasakoti savo armijos ypatingumus. (Wargear, armoursave, ir t.t)
11.00 Pirmo turo pradzia.
13.30 pirmo turo pabaiga

13.45 antro turo paruosimas
14.00 antro turo pradzia
16.30 antro turo pabaiga

16.45 trecio turo paruosimas
17.00 trecio turo pradzia
19.30 trecio turo pabaiga
19.45 Prizu dalinimas

I laika ziuresime gan grieztai. 10 minuciu iki turo pabaigos nebegalima pradeti nauja “turn”. Jeigu zaidimo laikas baigasi ir vienas zaidejas gavo 1 “turn” maziau, jis dar gaus papildomai lygai 5 minutes savo ‘turn” daryti ar uzbaigti.
lukas8888
Jei yra laisva vieta dalyvausiu.

Lukas: DaemonHunters
Redagavo lukas8888 2010-11-22 15:21
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
uruk-hai
lukas8888 parašė:
Jei yra laisva vieta dalyvausiu.

Lukas: DaemonHunters

Dar viena vieta turetu buti.
Vaider
O jei aš savo rasės armybook neturiu, bet turiu atspausdintus puslapius būtent tų unitų, kuriuos naudosiu, na ir aišku special rules ir etc., to užteks?
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
uruk-hai
Vaider parašė:
O jei aš savo rasės armybook neturiu, bet turiu atspausdintus puslapius būtent tų unitų, kuriuos naudosiu, na ir aišku special rules ir etc., to užteks?

uztenka;)
Imperial
Ziuriu panashus kazkiek scenarijai i mano ant fantasy .
Great minds think alike
Redagavo Imperial 2010-11-22 20:52

[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Ratliker
BuaHaHaHa

Turiu pora klausimu del misiju:
1. Visos Misijos pavadintos Size Ground. Tai reishkia bus papildomi objectivai, kaip aprasita rulebooke? Jei taip, kiek uz ju kontroliavima gaunama victory pointu?
2. Visose Misijose minimi Infantry-sized models. Kas tai? Ar I sia kategorija ieina modeliai ant 40mm baziu (terminatoriai, ogrinai, formaliai unit tipe - infantry)? Jump infantry? Cavalry/Beasts? Bikes? Gal turejai omenije “any non-monstrous, non-vehicle unitai”?
3. Centrinis ruinas pirmoje misijoje yra neapshaunamas ir assaultinamas tik “infantry” viso game metu, ar tik kol givi nikstukai? Ar i ji gali izengt tie neinfantri per movement faze, nieko nepuldami, pvz kai infantri nuzude visus dwarfus?
4. Antroj misijoj, ar gali unitas neshantis Crate, vazinet vehiclu? Jei taip, kiek vietu uzima Crate? Ar unitas gali per ta pacia movement faze paimt crate ir sest i vehicle?
5. Ar gali crate nesantis unitas daryt Run! Veiksma? Ar gali unitas nest kelis crates vienu metu?
uruk-hai
Ratliker parašė:

Turiu pora klausimu del misiju:
1. Visos Misijos pavadintos Size Ground. Tai reishkia bus papildomi objectivai, kaip aprasita rulebooke? Jei taip, kiek uz ju kontroliavima gaunama victory pointu?
2. Visose Misijose minimi Infantry-sized models. Kas tai? Ar I sia kategorija ieina modeliai ant 40mm baziu (terminatoriai, ogrinai, formaliai unit tipe - infantry)? Jump infantry? Cavalry/Beasts? Bikes? Gal turejai omenije “any non-monstrous, non-vehicle unitai”?
3. Centrinis ruinas pirmoje misijoje yra neapshaunamas ir assaultinamas tik “infantry” viso game metu, ar tik kol givi nikstukai? Ar i ji gali izengt tie neinfantri per movement faze, nieko nepuldami, pvz kai infantri nuzude visus dwarfus?
4. Antroj misijoj, ar gali unitas neshantis Crate, vazinet vehiclu? Jei taip, kiek vietu uzima Crate? Ar unitas gali per ta pacia movement faze paimt crate ir sest i vehicle?
5. Ar gali crate nesantis unitas daryt Run! Veiksma? Ar gali unitas nest kelis crates vienu metu?

Aciu uz pastabu.
1: Objectives nebus daugiau.
2:taip turejau omeny: Non monstrous non-vehicle unitai
3: iki kol gyvi nykstukai. Non monstrous, non vehicle gali izengti, bet ne pulti.
4 Negali crate ideti i vehicle. Bikers/ raiterai gali paimti bet nedaugiau negu 3" judeti.
5 Run veiksma gali daryti bet ne daugiau negu 3" judeti. Unitas gali daugiau negu 1 crate tureti viena metu.
Imperial
Greiciausiai busiu nu'BOO'intas bet wistiek pasiulysiu,gal gryztam prie to kad objectives gali paimt tik Troops ? That would be way more balanced.

[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
uruk-hai
Imperial parašė:
Greiciausiai busiu nu'BOO'intas bet wistiek pasiulysiu,gal gryztam prie to kad objectives gali paimt tik Troops ? That would be way more balanced.

Ne is karto nu Boo insiu. Ka kiti galvoja.
Necrontyr
uruk-hai parašė:
Imperial parašė:

Ne is karto nu Boo insiu. Ka kiti galvoja.

Nors nedalyvauju, bet šiuo klausimu pasisakysiu.
Man irgi iš pradžių atrodė, kad ši nauja taisyklė labiau "balanced", bet pasižiūrėjus į skirtingų armijų troops choise'us, tai darosi nevisai tiesa. Tiek troops'ų pasirinkimas yra nevienodas, jau nekalbant apie jų efektyvumą, pvz. SM ir Necron'ų troops choise toli gražu nei kiekybe, nei kokybe neprilygsta CSM troop choise ir pan. Aš siūlau "stick with the old system", man ji atrodo labiau "balanced".
uruk-hai
Necrontyr parašė:
Nors nedalyvauju, bet šiuo klausimu pasisakysiu.
Man irgi iš pradžių atrodė, kad ši nauja taisyklė labiau "balanced", bet pasižiūrėjus į skirtingų armijų troops choise'us, tai darosi nevisai tiesa. Tiek troops'ų pasirinkimas yra nevienodas, jau nekalbant apie jų efektyvumą, pvz. SM ir Necron'ų troops choise toli gražu nei kiekybe, nei kokybe neprilygsta CSM troop choise ir pan. Aš siūlau "stick with the old system", man ji atrodo labiau "balanced".

Aciu uz argumentuota kritika. Sutinku su tavim. Prasom daugiau nuomoniu.
Ratliker
Sutinku su Necrontir. really, paliginkit SM tacticalus, kurie mazai ka gali apart objective holdinimo(kol nieks neduos i duda), ir orku boizu 30 snukiu ar Tyranid warriorus su Bone&lash, kurie isnesa iki ko tik daeina, o tyranidai dabar i trupsus kist ir MC. taigi all non-MC/Vcl tikrai yra labiau balanced. norejau dar pasitikslint del rulsu:

3: is esmes neapsaudomas yra dwarfai, o ne pats pastatas?
2: jei taip, atitinkamai neassaultinami MC/VCL yra yrgi tik nikstukai o ne pats ruinas?
4: kaip supratau, unitas su crate negali judet daugiau nei 3" sumoje per turn, ir i tuos 3" ieina move, run, jet infantry assault phaze movai ir whatever else?
5: jei unitas yra forcinamas judet >3", pvz del Tank shock ar Lash of submission, jis gi del to nepraranda crate? nes butu uber munchkiniska
Drakar
pritarciau nuomenei nekeisti taisykliu likus 3 d. iki turnyro
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn