Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
Jubiliejinis Turnyras 2012.03.10 "Death of Winter"
Imperial
Num issireginu, bdays are troublesome..



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Ratliker
Chickenini? laimejai gi testruna pries CSM?
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:]
Wishmaster
Reportas:

1 vieta: Tautvydas SoB
2 vieta: Weran SM
3 vieta: Rizij SoB
4 vieta: Aremius SW
5 vieta: Kaskad BT
6 vieta: Rokas CSM
7 vieta: Dumus Orks
8 vieta: Audrius IG
9 vieta: Void CSM
10 vieta: Matas BT
11 vieta: Wishmaster CSM
12 vieta: Ratliker Tyranids
13 vieta: Marius BA
14 vieta: Kasperlo Orks
15 vieta: Tomas SM
16 vieta: Gediminas BA
17 vieta: Mardix SM
18 vieta: Gvidas SM
Vaider
Sveikinu nugalėtojus, ir ačiū visiems už dalyvavimą.:)
Congrats to our latvian contesters, sorry for taking away the first place, and thank you for participating:)
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
Batma
Any photos?
Vaider
Bus bus.:)
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
atskalunas
Laai geras turnyras buvo. Lauksiu kito.
black templairs
high elves
[CENTER][/CENTER]
Marius
me too...
Vaider
Beje, būtų gerai išgirsti pastabų/pasiūlymų/idėjų apie misijas ir deploymentą, roundų trukmę, etc., na duokit feedbacko'o, kad galėtumėm sekantį turnyrą dar geresnį padaryt.:)
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
games_d6_hobby
na ir kaip? kartojame?
Vaider
Na vat sulauksim feedbacko, prigalvosim su Dima įdomesnių scenarijų, pažiūrėsim, kiek norinčių bus, ir galėsim kartoti.:)
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
Voidness
Man buvo pirmas turnyras ir tikėjausi kažko blogo, bet viskas buvo tikrai šauniai Dėkui organizatoriams už šį malonumą

Truputis mano įžvalgų:

1750 point žaidimuose 2 val partijos mažai. 1 matčą nesveikai skubant teko žaisti 7 raundus ir vos vos spėjom laiku, 2-os partijos sužaidėm 4!! raundus (nes neskubėjom ) Nėra labai linksma kai turi du pasirinkimus: skubėt skubėt skubėt arba nepabaigt.

Fiksuotos misijos gerai - sutaupoma laiko pastatant objectivus, galima stala atmatuoti ir t.t.
Redagavo Voidness 2012-03-11 08:20
We are LEGION 我們軍團
Ratliker
Sveikinu nugaletojus.
Aciu Vaideriui uz neikainojama supporta managinant stuffa per pati turnyra ir wise council ji ruosiant. Saunu kad atvaziavo sveciu, tai visad pagivina atmosfera.

Del victorypointu skaiciavimo, kuris apsprendzia rankingus zmoniu su vienodu pergaliu skaicium po turnyro buvo diskusiju, sistema kuri buvo naudojama (laimetojas deda i taupykle victory point skirtuma, kuriuo laimejo, if any); yra seip gera laimjimo atveju, bet pralaimianciam pralaimejimas gaunasi tesiog pralaimejimas, ir nebesvarbu ar tave iswipino sausai ar pas jus liko po 1 squada ant stalo. tas atrodo not fair.
buvo ideja kad pvz abu (ir laimetojas ir pralaimetojas) deda i taupikle ju prikapotus victory pointus. ka manot?
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:]
Sir_Vicious
Turnyras labai gerai nusisekes Sveciai atvaziavo parode gero zaidimo. Del formato tai kaip ir prieskaistu neturiu standartines geros misijos. Tik vat del victory pointu reiketu kad gautu abu, nes abu dirbo chopino . Labai geras akcentelis torciukas. As uz turnyrus, ir jeigu galiu kuom nors prisideti tai tikrai prisidesiu.
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.

WH40K - Blood Angels
Infinity - Yu Jing
Voidness
Manau geriau būtų skaičiuoti kaip smarkiai laimėjo, ir kaip silpnai pralaimėjo - t.y. nugalėtojui svarbu kiek jis sukaupė taškų skirtumo, o pralaimėtojui kaip mažai jis turi deficito. Tad visi kažkiek kauptų, kažkiek prarastų. Kaip viskas atrodytų po 3 partijų, bei man rodos ir dabar taip buvo. Ratlikerio idėja yra labiau apdovanoti pralaimėjusį, bet tie kurie žaidė 5 turnus, tie kurie mažiau išsikapoja (o juk geras generolas nebūtinai turi bloodbathint?) būtų nuskriausti tokio skaičiavimo.
We are LEGION 我們軍團
Necrontyr
Turnyras tikrai nusisekęs, nors ir kaip ir visada failinau :). Šiandien sėdžiu ir galvoju, kad noriu DAR :).
Kas dėl pačių misijų, tai VP sistema WH40k nepriverčia žaidėjo kovoti DĖL objective, visada paprasčiau būna skersti priešininką ir tik paskutiniais ėjimais prisiminti objective. Aišku, ši problema egzistuoja ne tik WH40k. Tai, žinoma, nėra tragedija.
Būtų galima išbandyti tokią VP sistemą kaip buvo AT-43, kai VP taškai buvo kaupiami viso game'o metu, juos gaudavo tas žaidėjas kuris tą turną kontroliuodavo objective. Šiuo atveju, reikėdavo stengtis kiekvieną ėjimą išlaikyti objective. Bet čia reikia testuoti, gal WH40k ši sistema visai netinkama.
Ratliker
man rgis suprantu voidness logika, bet ji veda i dar didesni smukima uz pralaimejimus, efektiviai pralaimedamas ne tik negautum turnirinio storo tako kuri gauni laimedamas, bet dar pagal VP eini i minusa; tas butu dar nesaziningiau nei dabar.
sutinku del turnu problemos, deje daryt machusilgesniais neleidzia vienadenis formatas. yra variantas daryt fixuotai 5 ar 6 turnus, be randomo. bet tada galbut reiketu nedaryt missijose Down of war deploymento.

Objective harvesting every turn yra butu gera ideja, bet ji favorina kai kurias armijas/buildus, pvz ork tide, pries kuri beveik visada traukiesi, ir net jei i pabaiga ji iskapoji - jis visa gaem kontroliavo 2/3 stalo. ir full-reserve listai nusinerfintu stipriai. seip galima butu patestrunnint manau.

Del pagalbos - shope truksta sauniu objective markeriu, kad ateitij minimizuot goblinu ir tt naudojima, butu awesome jei pagamintumet zmones.
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:]
meh
Viskas kaip ir butu gerai, tik truputi reikejo kitaip skaiciuoti taskus, kad tokie kaip as netycia nelaimetu

Uz pergale per primary objective reikejo duoti 3 taskus, uz lygiasias abiems po 1, uz pralaimejima 0 ir tada paskaiciuoti Victory point'us kas kiek nuzude (o ne skirtuma). Tokiu atveju tie, kurie butu laimeje per primary objective, koks ir turetu buti tikslas, butu geresneje pozicijoje.

Didziausia tikimybe butu, kad pirma vieta ir uzimtu tas, kas laimes visus 3 matchus per primary, o ne siaip eitu zudyti. Taip sakant, reikia nepamirsti ir lygiuju scenarijaus, nes tada atsirastu paskata labiau pasistengti laimeti arba nepaleisti lygiuju is rankos. Del lygiuju nebuvimo as tik todel ir telaimejau. Jeigu butu buvusios imanomos lygiosios, tai as buciau baiges su 5 taskais (is 9 maximum) ir daug VP (2000++), kas padetu aplenkti kitus zaidejus surinkusius 5 taskus. Taciau manau tikrai butu atsirade tokiu, kurie butu laimeje per primary objective bent 2 zaidimus ir automatiskai turetu finisuoti auksciau manes.

Alternatyvu standartinems misijoms gali buti ivairiu - idomumo delei reiketu isbandyti pazaisti kitokius scenarijus, kurie yra taikomi kitose salyse. Nuo BAO (visos trys standartines misijos vienu metu) iki priesininko HQ/Troops medziojimo

Gal pradziai ir uztektu tureti vien primary objective kaip ir buvo (su lygiuju galimybe) arba truputi platesnes apimties su primary, secondary ir tertiary objectivais.
Necrontyr
Geri pastebėjimai ir pasiūlymai meh.
Rastvedys ir Karvedys
Ačiū už gerą turnyrą ir skanų tortą. Karo lauko fotoreporteris tiesiai iš fronto linijos:

https://picasaweb.google.com/114025732292350955491/WH40KTourneyWinterSDeathVilnius2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNyPsJ-l0ajMCQ&feat=directlink

Apie taškų skaičiavimą mėgsta mintis dėstyti: http://theback40k.blogspot.com/2010/11/why-battlepoints-are-gimping-your.html