Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Retribution of Scyrah ar Circle of Orboros
Double_Trouble
Sveiki tai va, itikino mane si savaitgali kad WM/H yra geras zaidimas ir nusprendziau, kad reikia kazkokia rase isigyt Taigi iskilo klausimas tiktai - kokia? Na, kadangi nusprendziau, jog sikart nedarysiu klaidos, kuria dariau su WH ir visu prima rinksiuos klase pagal joa isvaizda, o taisykles eis veliau, tai nusprendziau tarp Retribution ir Circle Taigi:

1) Zaidimo stiliu ivairove, kurie is ju turi daugiau variantu? Kiek zinau, Circle yra silpnokas ranged, kas sioks toks minusas, nes as jau WH zaidziu 2 rases, kurios neturi normalaus shootingo ir norisi kartais ir pasaudyt Bet gal klystu, nes visgi zinios siame fronte dar labai menkos
2) Focus ar Fury? Kol kas teko zaist tik su Focus ir buvo visai gerai Ar labai skiriasi Fury zaidimas?
3) Warbeasts/Warjacks. Kiek supratau, kad Hordes zaidzia pagrinde per warbeastus, kas siaip del Circle man yra awesome, nes circle beastai man ir yra kas prie ju labiausiai traukia. Is esmes tas pats ir su Retribution, myrmidonai yra afigieni, bet jei neklystu warmachine labiau dominuoja infantry, tai kiek reiketu mazdaug naudoti warjacku, ar labai skirtusi nuo circle tas skaicius?
4) Dazymas. Cia sakyciau vienas is svarbesniu dalyku irgi. Kai pats nesu tikrai Van Gogas, tai kuriuos butu lengviau nudazyt, kad solidziai atrodytu? Retribution dazyciau tokiom spalvom kaip nurodyta ju puslapy, tai ar labai sunku tai solidziai padaryti? Kaip del Circle dazymo? Kuri rase butu siek tiek atlaidesne klisarankiui dazytojui?
5) Circle kiek perskaiciau pakankamai sudetinga rase, kad zaisti sekmingai, t.y. turi didele mokymosi/sekmes kreive. Kaip su Retribution? Ar tai butu geriau naujokui? Apskritai kas geriau naujokui - Hordes ar Warmachine?
6) Na ir paskutinis klausimas, kuriu fluff kietesnis? Sita gal ir pats suzinosiu, bet kol kas neturejau laiko, tai lauksiu nuomoniu

Kol kas tiek sugalvojau klausimu Jei kazkur nusisnekejau, sry, kaip minejau zinios dar labai siauros
magyar
Aš žaidžiu už Retribution, tai mano balsas jiems ir atitenka, bet tik dėl asmeninių sentimentų :D.

Jeigu realiai, tai su "Warmachine: Wrath" Retribution'as stipriai prasiplėtė, bet vis dar nėra taip gerai išvystytas, kaip kitos armijos (tai pati naujausia armija, jai tik porą metų), tad dar šiek tiek trūksta įvairovės.

Su Orboros žaidybiniu požiūriu negaliu palyginti, nes niekada neteko susidurti su šia armija mūšio lauke.
Visumoj, Retribution žaidimo stilius - assassinate or die. Bent jau mano tokia patirtis, ilgame varginančiame mūšyje ši armija ne tokia atspari, kaip kitos "Warmachine" armijos. Su Retribution reikia veikti greitai ir užtikrintai (ko aš pats niekada nedarau, užtai dažnai gaunu į kaulus :D). Šiaip elfai turi daug annoying savybių, tas yra smagu.

Iš fluff'o pusės, be abejo, Retribution yra kietesni :D. Elfai yra mirštanti rasė, kuri dėl visų savo bėdų kaltina žmonių warjack'us. Jie savotiški to pasaulio fundamentalistai teroristai, naudojantys partizaninę deep insurgency bei hit and run taktiką. Žodžiu, kažkas panašaus į VietKongą :D. Oficialiai Ios'as su niekuo nekariauja, užtai finansuoja kraštutinių pažiūrų grupuotę Retribution of Scyrah, kuri turi savo slaptą armiją ir visada kariauja tik už Ios'o ribų.

Jeigu žiūrėti grynai iš dažymo pusės, bematant rinkčiausi Orboros. Ten žymiai labiau atleistinos dažymo klaidos ir kitokie liapsusai. Kailiai, akmenukai, detalių aišku daugiau, bet jas lengviau dažyti, nei elfų didelius lygius, kiek banguotus plotus. Ypač jeigu norisi oficialios schemos.


Batma
2) Focus ar Fury? Kol kas teko zaist tik su Focus ir buvo visai gerai Smile Ar labai skiriasi Fury zaidimas?

Čia klausimas norint sužinoti mechaninius skirtumus, ar kuo tai pasireiškia žaidimo stiliuje?
Marukas
As kaip ir Double Trouble esu visiskai nobas WM/H kad nekurti atskiros temos, ar galetu kazkas papasakoti kaip veikia fury?
Pvz. as turiu warlock'a Madrag Ironhide ir dire troll mauleri. Taigi prasideda mano ejimas, kaip viskas viksta?
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
AKu
1) nzn, pirmu zvilgsniu hordes turi daugiau combo nei war, del animi, cia mano noob pamastymas.
2) fury ir focus smarkokai imho skiriasi.
focus visada gauni fiksuota skaiciu ir ji dalini jackam. Turi ejimo pradzioje sumastyti kur tau jo prireiks, kam jo labiau reikia. kur jo pritruks. ka burs tavo warcasteris. keliem jackam uzteks, jei ju bus daugiau jau dazniausiai pritruks visiem padalinti.
Fury visai kitaip. Fury reikia su kaupti. jo nereikia isskirstyti. sakykim warlockas turi 5 fury maks reiskias ejimo gale pas tave ant padaru turetu likti nedaugiau 5 fury. nes jei bus 6 tai 1 liks ant kazkurio monstro o tas tures daryti tresshold (LD) testa jei feilins mus arciausia.
kas imho gerai kad jei kazkas nepavyko pvz chargas tu nebusi ant to monstro sukises 3 focus ir 2 nenuplauks velniop. Galesi fury generuot ant kito monstro.
Beto visada gali rizikuot ir generuot fury su visais monstrais ir tiketis kad jie viens kito neuzmus
3) kaip zaisi taip nepagadinsi
4) pritariu magyer
5/6) nzn

Mariau i pm parasysiu
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu

X-wing: just Scum & no villains
Infinity: CA
Batma
Jei dalyvavai WM/H demo, matei kad Warcasteriai kiekvieną turną gauna tokį kiekį focus kiek yra jo Focus statsas ir po to dalina tą focus savo warjackam(ar būna skūpas ir pasilieka sau).

Žaidimo pradžioje warlockas turi ant savęs fury tiek kiek yra Fury statsas.
Warbeastai pradeda žaidimą su 0 fury ant jų.
Warbeastai esantys warlocko control area (2x Fury statsas) gali būti forcinami atlikti kažkokius veiksmus:
run (+1 fury), charge (+1 fury), additional attack (+1 fury), regeneration, power attacks.. nu ir viskas kitkas..
Warlockas gali kerėti spellus (arba beastų animi) leisdamas savo fury, gali už savo fury healinti beastus/healinti save.
Kito turno pradžioje jis papildo savo likusius fury nusiurbdamas nuo beastų jų sugeneruotą fury (iki max kiek yra warlocko Fury statsas).
Jei ant beasto liko fury jis meta frenzy checką nu ir po to ten pagal situaciją duoda į snukį jei nepraėjo checkas.
Jei warlocko beastai numirė (arba apsiskaičiavai ir nesugeneravai pakankamai fury praeitam turne), walockas gali pjaustyti save generuodamas fury (1 dmg -> 1fury)

Na ir aišku skiriasi ką warlockai daro su ant jų likusiais fury skirtingai nuo to ką daro warcasteriai: warlockai gali už vieną fury transferinti jiems einantį dmg ant beasto.
T.y. to kol warlockas turi fury ir bent vieną gyvą beastą netoli reikia skaičiuoti kad tu warlocko neužmuši

Uff.. koks wall-of-text gavosi, o dar pamasčius kad čia ne viską aprašiau..

Madrak + Mauler atveju:

Turn1: Madrak(5), Mauler(0)
Madrakas už 2(?) fury castina Surrefoot ant savęs.
Mauleris rile'inamas 1 fury, ir už 1 forcinamas bėgti.

Turn2: Madrak(3), Mauler(2) [Madrakas nurenka Maulerio fury ir tampa: Madrak(5), Mauler(0)]
Madrakas upkeepina Surefoot (-1 Fury)
Madrakas paėjęs į priekį castina Carnage už 3 fury ir aktyvuoja Featą
Mauleris aktyvuojasi už 2 fury sau užsideda Rage (+3 str), už 1 fury chargina priešą. Trenkia 2 (arba 3, jei pirmos dvi atakos pataiko) kartus. Už 1 fury nusiperka ataką. Nusiperka dar vieną ataką.

Turn3: Madrak(1), Mauler(5) [Madrakas nurenka Maulerio 4 fury, Mauleris meta frenzy checką]
...
Redagavo Batma 2012-06-13 14:00
Double_Trouble
Batma parašė:

2) Focus ar Fury? Kol kas teko zaist tik su Focus ir buvo visai gerai Smile Ar labai skiriasi Fury zaidimas?

Čia klausimas norint sužinoti mechaninius skirtumus, ar kuo tai pasireiškia žaidimo stiliuje?


Both :))

Kas del visa kita, tai is esmes jei zinociau, kad sugebesiu normaliai nusidazyt, tai turbut imciau Retribution of Scyrah, bet vat bijau, kad nesigaus ir atrodys figureles lievai ir liudesiu tada kamputy O su Orboros itariu butu paprasciau, nes pats turiu Beast'us Warhammery ir zinau, kad jie atlaidus pakankamai dazymui.

Kitaip tariant, jei pavyks nudazyti sitaip, tai bus awesome!



O jeigu sitaip tai bus liudna

TerTer
1) Kiek man teko susidurti, Retribution shooty lista labiau, jackai su shieldais buna, kurie regeneruojasi (dauguma bent ju jacku). Cicle labiau meele orianted, mazai shooting, turi idomiu triuku kaip ir retribution. Pvz stone kurie teleportuoja ka nors tarp ju. Turi tiek beastus tiek vadinamus constructus (labiau panasu i jack, nes tik 1 ar du casteriai juos gali healint).

2) Tikrai skiriasi. Focus turi limited pool, fury gali sau daugiau leisti siek tiek, jei zaidimas tesiasi ilgai ir pradedi prarasti beastus, gali pradet trukti fury tada pjaustyt save reiks. Man rodos fury yra sudetingiau atrodanti pradedanciajam, bet siaip universalesne, bet cia vel kaip ko paklausi. Nes turnyrus laimi ir WM ir Hordes, taip kad nera vienapusiska.

3) Cia vel priklauso nuo rases ir casterio. Bet esme, kad Hordes dazniausiai turi koki vidutiniskai +1 beasta liste nei WM. Bet kaip sakau, su atitinkamu casteriu manau galima panasiai jacku lost, tik aisku visi pilnu pajegumu vienu roundu nesugebes veikti, nes neuzteks focus.

4) Nzn tiksliai, bet man rodos beatsus turetu but lengviau dazyt. Bet Retribution gerai nudazyti tikrai gerai atrodo.

5) Circle kiek teko girdeti sunki rase pradeti, kaip ir pvz Cygnar Retribution nzn, cia koks Magyar pasakyt galetu. Kiek jau minejau, kad focus turbut lengviau perprast pradzioje, tiek turiu, tiek isdalint galiu, fury siek tiek atlaidesne, nes kaip pvz Walgis minejo, kad jei priejai ir reik ataku, tada perki, tik irgi reik sumastyt, kad daznai nevirsyti, focus davei ir jei nebereik nepasiimsi atgal.

6) Fluff Circle kazkaip visai neatsimenu, teks tau paciam skaityt
Viskas prasideda nuo idėjos!

Warmachine/Hordes: Cygnar
Flames of War: Germans
X-Wing: Rebels
Batma
Both :))

Žaidimo prasme tai šiek tiek skiriasi planavimas. Kur WM pusėje tu planuoji kuris jackas ką darys ir kiek jam skirti focus ir kiek palikti casteriui jo spellams. Hordes pusėje tu planuoji kokius spellus/animus leisi su casteriu šį turną, ir skaičiuoji kad maždaug beastai tiek fury ir sugeneruotų. Jei planuoji kad tave kas nors šaudys ir reikės transferinti, gal reikėtų sugeneruoti vienu fury daugiau.. bet tada iškyla rizika kad priešas tau nieko nedarys ir žiūrės ar tu sufrenzinsi..
Arba maxini visus beastsus ir žiūri kas bus

Žaidimui tęsiantis warlockų galia po šiek tiek mažėja, nes miršta beastai (o kartu dingsta ir jų animus). Galų gale nebeliks kam transferinti. O po to ir nebebus kas generuoja fury.. galų gale liksi su vienu hp ir be fury Kai tuo tarpu warcasteriai pastoviai generuoja savo focus ir gali jį visą geimą campinti niekad neišleisdami

Norint subalansuoti visą šitą neteisybę (hehe), warlockai turi mažiau spellų (nes gauna animus iš beastų) ir beastai/warlockai turi mažesnius statsus nei warmachine atitikmuo.
Marukas
Na kazkiek paaiskejo del tos furi, aciu nepagailejusiems laiko paaiskinti tokiam berasciui kaip as

Pauliau net jei tu zaisi uz Retribution of Scyrah ir Circle of Orboros kartu paemes,
vistiek mano trollbloodai is vienu gamins bliudus, o is kitu virs guliasa tuose bliuduose, Algi tau tas pats gresia

O jei rimtai, noriu dar kaiko paklausti. Ar protinga savo Trollblood armija rinkti apie warlock'a Madrag Ironhide? kiek zinau jis turi tik 5 fury, bet turi kazkokiu geru burtu. Ar trollblood armijai butinai reikia kito warlocko jei nori zaisti rimtai?
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Batma
Kad normalus tas Madrak Ironhide, aš gana dažnai su juo žaidžiu
(Ir nervinu žmones nežinančius apie jo nuostabų šikpopierį :D)
Mažesniuose point leveliuose (ir geimuose kur vien tik beastai/jackai) jo featas tik kad nelabai ką duoda. O šiaip viskas gana gerai ten su juo.

Dėl 5 fury: kad turbūt pusė trollblood casterių yra su 5 fury. Čia jau nieko nepadarysi. Galima nebent trolių mozę (Trollkin Runebearer) pajungti, tai gausis beveik 6 fury warlockas.
Marukas
Batma, labai mane nudziuginai, nes pradziai galvoju zaisti su Madraku, jam i kompanija prijungti
2x impalerius,
axeri,
Dire troll Mauleri,
Fenblade kokius 10,
ir kazkur skaiciau kad i sitokia kompanija tiktu Jennisa Stonetide arba Stone Scriber chronickler, nezinau kuris geriau.

Cia mano planuojama pradzia, ka manai kaip troliu veteranas?
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Batma
Per daug beastų kaip vargšui Madrakui. Nežinau ar aš čia išvis imčiau impalerius (dažniausiai jie arba bando crit smite padaryti pas mane, arba deda Far Strike ant bomberių)
Janissa skirta ginti casteri (statyti sieną priešais), Chronicler gali uždėti +2 def Fennbleidam nuo ranged.. nežinau ką pasiimčiau šiuo atveju. Bet kokiu atveju aš neičiau į mūšį be Fell callerio, čia praktiškai modelis kuris beveik visada būna armijoje (+2 mat unitui/pathfinder unitui/pakeliame visus modelius command zonoje)

Sample armija (25 pts):
Madrak (-6)
Axer (6)
Mauler (9)
Trollkin Fennblades + UA (10)
Fell caller hero (3)
Janissa/Chronicler (3)

Gausis kad pirma banga bus Fennblades su aktyvuotu minifeatu iš leaderio (+2" charge, terror, pathfinder) su ant jų uždėtu War Cry (+2 MAT) iš fellcallerio. Čia turėtų šiek tiek apskabyti oponentą. Kai priartės likusi armija, Madrakas galės aktyvuoti featą, sucastinti Carnage (jei to reikia). Axeris galės mauleriui uždėti Rush (jei reikėtų). Ir mauleris galėtų lengvai pasišokinėdamas pribėgti prie priešų.. Na čia daugiau mažiau tokia teorija.. o kaip mes žinom teorija dažniausiai ilgai neišgyvena susidūrusi su priešu
WhiteDragon
Labai gerai kad kaune trollis atsirado, pamatysi greit tavęs visi ims nekesti
Gambler
Nieko čia gero, trollių ir taip per daug.
Warmachine - Khador
Hordes - Skorne
Flames of War - Germany, USA Easy Company
AKu
WhiteDragon parašė:

Labai gerai kad kaune trollis atsirado, pamatysi greit tavęs visi ims nekesti


Jei taip bus tai bus labai keista nes WHFB jis jau kelis kart isrinktas maloniausiu priesininku
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu

X-wing: just Scum & no villains
Infinity: CA
vytzka
Del taisykliu lygtai papasakojo jau zmones, as del Circle fluff ikisiu trigrasi.

Uz mirtingojo pasaulio (Caen) ribu yra Urcaen, pasaulis kur keliauja mirusiuju dvasios. Yra tai nesvetinga vieta kur siauteja visokios mitines pabaisos ir galima nuo ju pasislepti tik uz dievo Menoto (to paties katra garbina Protektoratas) pasaulio pradzioje pastatytos sienos (berods ten ir miestas kazkoks yra, nepamenu). Menoto pagrindinis ir lygiavertis priesininkas yra Devourer Wurm, kokia tai milziniska chaoso pabaisa, simbolizuojanti zveriskuma ir betvarke.

Aniedu be paliovos kovoja del viespatavimo Urcaene (Menotui padeda visi tie kas garbino ji zemiskajame gyvenime o Devourer Wurm, na jis turi siek tiek kultu bet jie dazniausiai persekiojami tai gal dar kazkokiu vietiniu fryku prisirenka tenai).

Problema #1: jeigu Devourer Wurm kazkaip atsigrustu i mirtinguju pasauli, visiems butu pzdc. O dalykas kurio jis nekencia labiausiai ir kuri nori sunaikinti yra civilizacija. Todel yra teorija kad jeigu civilizacija pernelyg isigales Caene, Devourer Wurm uzuos, atsliaus apsilankyti ir sues viska.

Enter the Circle - organizacija, simtmecius jeigu ne tukstancius metu jau besistengianti kad taip nenutiktu. Ju pagrindiniai dalyviai yra druidai - zmones, kurie dar vaikysteje pajunta laukines gamtos sauksma (ir tuo paciu magiskas galias) ir pabega is namu, o kartais juos ir pagrobia kai suranda tinkama. Jie tiesiogiai negarbina Devourer Wurm, bet pagal viena interpretacija ju galios semiasi butent is jo kaip ultimate primal padaro.

Karui jie naudoja Woldus - akmenu konstrukcijas, kurias apvynioja zmogaus auku krauju ismirkytais vijokliais ir taip suteikia jiems kazka panasaus i gyvybe, bei warpwolfus - zmogenus, kurie tam tikromis salygomis arba streso busenoje pavirsta i didziulius i vilkus panasius padarus. (Warpwolfiskumas yra genetinis ir perduodamas is kartos i karta is zmoniu kuriems jis buvo sukeltas panaudojant kazkoki magiska gyvsidabrio preparata, o koks nedoras druidas vis papildo tokiu nelaiminguju skaiciu naujais eksperimentais). Na ir siaip visokius random zveris kuriuos prisijaukina, nes nu druids.

Tai tokie stai tie Circle of Orboros. Ju darbas - uztikrinti balansa tarp civilizacijos ir gamtos (dazniausiai - sunaikinant koki miesta ar dar ka) tam, kad nebutu pasaulio pabaigos.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Marukas
Gambler parašė:

Nieko čia gero, trollių ir taip per daug.



Troliu per daug nebuna, cia kitu rasiu per mazai
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Double_Trouble
Sveiki dar karta Anyway, tai apsistojau visgi ties Retribution of Scyrah ir nusprendziau kaip pirmaji faction rinkti juos Anyway, kadangi zinau, jog ner starterio, o uzsienio forumuose zmones rekomenduoja kaip starteri pirkti: Kaelyssa, Griffon, Chimera, ir Manticore, tai noriu pasiteirauti ar tikrai verta imti butent siuos myrmidonus ir ar jie visi bus stipriai naudojami ir ateityje, ar geriau kazkuriuos is ju pakeisti i kitus?
danis2005
Kaelyssa yra gera pradinė warcaster'ė, čia kas be ko. Turi ką pasiūlyt daugelyje situacijų. Griffon'as yra vienas populiariausių light jack'ų pas Retribution, už 4 taškus jis daro ganėtinai daug ir dar greitas labai. Manticore irgi geras heavy jack'as, kai reikia gali duot galvon arba pasišaudyt normaliai. Eh, Arc Node'ų visada reikia, tai kaip ir irgi gerai.

Dar prie to starterio visada geras dalykas su Kaelyssa yra Hydra. Visi Retribution žaidėjai turėtų įsigyti Hydra