Oficiali Kill Team kampanija. Taisyklės ir registracija. Informacija rytoj nedalyvausiantiem pirmame poste.
|
|
Craghack | parašė 2016-10-21 16:13 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Kadangi tiek daug atkritusių, kampanijoj vis tiek galit dalyvaut net jei rytoj neateisit, tik per mėnesio laikotarpį, iki sausio 8 dienos, sužaiskit 3 partijas ir rezultatus praneškit man. Pagrindinė žaiėjų paieška vyksta mūsų feisbukio grupėje, o neturintys/nesinaudojantys, tai darykit šioje temoje. Dalyviai: 1. Rytis 2. Ratliker 3. SilverBlade 4. Marukas 5. Raštvedys 6. Karvedys 7. 8. 9. 10. Taip, taigi. Pagrindinės Kill Team kampanijos taisyklės, rosterių kūrimas, bendra informacija: *Pasitariau su Egiu. Pirmas pasižaidimas vyks lapkričio 27 dieną, sekmadienį, 11:30 (renkamės apie 11, nes vis tiek užtruks). Viską darysim randomizuotu principu: sužaisim du, tris, o gal net keturis ratus, priklausomai nuo to kaip jausimės ir kaip smarkiai bus aplupti Kill Team'ai. *Naudojamos esamos naujausios oficialios "Games Workshop" "Kill Team" taisyklės ir visi su jomis susiję apribojimai. (Taisykles galit rasti feisbuko grupėje, arba prieš tai buvusio Kill Team turnyro temoje). Raudonai pažymėtos dalys yra Home Rule arba tiesiog paaiškinimai, kurių nebuvo ir kuriuos teko sugalvoti pačiam, tad jei yra koks nors nepasitenkimas - siūlykit pakeitimus. *Kampanijos metu Kill Team'e esančių modelių charakteristikos gali pakist, tad verta turėt kokią nors fizinę kopiją, kurią būtų galima lengvai redaguoti. *Vienintelis visos kampanijos metu nekintantis dalykas yra lyderio trait'as. Šiuo atveju jį leisiu pasirinkti (žinau, kokia kančia, kai gauname visiškai nenaudingą, nepanaudojamą dalyką ir su juo turime taikstytis, o kitas žaidėjas, pvz, gauna jam idealiai tikusį variantą). Tiesa, jei žaidimo metu lyderis miršta (apie tai šiek tiek vėliau, tada išrenkame naują ir parenkame atitinkamą trait'są. *Už kiekvieną sužaistą misiją gauname taip vadinamus "Laurels Of Victory". Pergalė duoda D3, pralaimėjimas arba lygiosios - 1 Laurel of Victory (toliau - LoV). *Jei nutiktų taip, kad vienas žaidėjas žaistų prieš kitą, kuris už jį turėtų dvigubai daugiau LoV, tai mažiau turintis žaidėjas žaidimo pabaigoje gautų papildomą LoV. *Teoriškai kampanija būtų laimima kai vienas žaidėjas surenka 10 (arba TO nuspręstą) LoV kiekį, bet šiuo atveju pagalvojau, kad bus įdomiau, jei pasibūsim šiek tiek ilgiau ir po paskutinio raundo laimėtoju taps tas, kuris jų tuo metu turės daugiausiai. Patirties taškai: *Kill Team kampanijos metu modeliai turės galimybę gauti patirties taškus. Sužaidus tam tikrą misiją, pasirenkamas norimas likęs gyvas Kill Team narys (jei neliko gyvų - šitas patirties taškų skyrimo procesas praleidžiamas) ir metamas D6 kauliukas. 1: +1 Iniciatyvos 2: +1 Weapon Skill 3: +1 Ballistic Skill 4: +1 Attacks 5: +6 Invulis (nors šito taisyklėse nėra, tačiau, manau, kad jei modelis jau kažkoki būdu turi invulį, tai šitas rezultatas būtų +1 prie turimo invulio. Ty, 6+ invulis pataptų 5+). 6: Tampama specialistu, tačiau turima laikytis visų specialistų apribojimų (negali kartotis kategorijos ir pasirinkimai). Jeigu nutinka taip, kad jau yra 5 specialistai, tai kategoriją galima dubliuoti, bet ne joje esantį pasirinkimą. Pavydžiui, mano Kill Team turi 5 specialistus, aš gaunu dar vieną. Šiuo atveju vėl galiu pasiimti 'Weapon Specialist' kategoriją, tik jei komandoje jau būtų vienas 'Sharpshooter', tai jo antrą kartą imti negalėčiau. *Patirties taškų negalima tam pačiam modeliui parinkti du kartus iš eilės, kol komandoje yra kitų patirties taškų negavusių modelių. *Lyderis negali tapti specialistu, bet patirties taškus jam vis tiek galima duoti. Išridenus 6 - galima pasirinkti bet kurį kitą rezultatą. *Jei dėl tam tikrų priežasčių atsitiktų taip, kad jau esančiam specialistui išridenamas 6, tai jam galioja ta pati taisyklė kaip ir lyderiui - galima pasirinkti bet kurį kitą rezultatą. Perma death taisyklė: *Mūšių metu nutiks taip, kad komandos nariai neišvengiamai numirs. Po kiekvieno mūšio kiekvienam numirusiam (removed as a casualty) modeliui metamas kauliukas: 1: Mirė. Modelis išbraukiamas iš to Kill Team sąrašo. 2-3: Sunkiai sužalotas. Kitą mūšį modelio wounds sumažinami 1. Jei tau reiškia, kad modelis tuo atveju turi 0 woundų, tai ta žaidimą jis praleidžia, bet kitą jau vėl gali dalyvauti. 4-6: Pasveiko. *Pabėgę iš mušio lauko (failed break test) modeliai šiuo atveju nelaikomi kaip 'removed as casualty' ir jiems kauliuko rident nereikia. *Kiekvieno kartą Kill Team turi veikti pilnu pajėgumu. Negalima sveikų modelių palikti 'pailsėti'. Nebent šie atsigaudinėja nuo 2-3 rezultato. *Mirę specialistai naujais nekeičiami. Išrenkamas tik naujas lyderis ir jam atitinkamai parenkamas naujas trait'as. *Jeigu netenkina gautas kauliuko rezultatas, jį galima vieną, ir tik vieną, kartą perridenti, sumokant vieną LoV. Naujų narių rekrūtavimas: *Kampanijos metu Laurels of Victory galima iškeisti į taškus, 1:25 santykiu, už kuriuos galima pirkti naujus komandos narius. *Turima laikytis esminių Kill Team rosterio reguliacijų, Kill Team negali viršyti 200 taškų ribos. *Perkant naujus komandos narius nebegalioja minimalus squad'o skaičius. Tai reiškia, kad jei iš pradžių mano Kill Team buvo sudarytas vien iš troops pasirinkimo, tai už tuos 25 taškus į komandą galiu pridėti kad ir vieną modelį, net jei jo minimalus squad numeris yra 3 ar pan. TAČIAU, po to visi nauji nariai turi būti priskiriami tik tam pačiam pasirinkimui, nebennt žaidimo metu jie miršta. Tokiu atveju vėl galima rinktis kažką naujo. Pavyzdžiui, mano Kill Team sudarytas tik iš guardsmenų. Žaidimo metu nutariu už LoV nusipirkti Ogryną. Nors jo minimalus squad kiekis yra 3, šiuo atveju, pagal taisykles, galiu pirkti nors ir 1. Tačiau visi kiti pirkimai turės būti arba Ogrynai, arba guardsmenai. Nebent Ogrynas iš karto mirs, tada galėsiu rinktis kažką kito. *Visi neišleišti taškai pradingsta. *Special Weapons/Special gear apribojimai "per squad" vis tiek galioja, tačiau priėmus naują narį jis iš karto gali turėti special weaponą, turint omenyje, kad tam special weapon'o nupirkimui išleidžiamas atitinkamas kiekis taškų ir laikomasi minėtų apribojimų. *Paprastumo vardan Kill Team'e esančių modelių už LoV taškus nebegalima niekaip tobulinti. Vienintelis popirkiminis tobulinimas yra minėta patirties taškų sistema. Kita informacija/kaip viskas vyks: *Bendra veiksmų seka yra tokia: 1. Sužiūrimi victory points, gaunami LoV. 2. Ridenama dėl sužalojimų. 3. Skiriami patirties taškai. 4. Išrenkamas naujas lyderis/perkami rekrūtai. *Listų tvarkymą susižiūrėti palieku patiems žaidėjams ir jų sąžiningumui. Oficialiai žymėsiu tik turimus LoV standingus. Pradinius army listus vis tik paprašysiu atsiųsti, manau po to bus smagu pasižiūrėti, kaip viskas keitėsi. *Misijas žaisti renkamės kartą į mėnesį (datas sužiūrėsiu). Per vieną susirinkimą žaidžiame po 2 skirtingas misijas. Ketvirto mėnesio eigoje žaisime paskutinę, specialią, multiplayerinę misiją. *Misijos (deja) bus bazinės (nes "Games Workshop" tiesiog nesugebėjo sugalvoti naujų, griežtai Kill Teaminių 1v1 tipo misijų) *Bendras kampanijos mokestis yra 5 eurai, už kurį bus skiriamas kažkoks prizas, kurio vertė varijuos nuo dalyvių kiekio. *Jei yra noras, kiekvieną susurinkimą galim daryti kaip 'mini' turnyrėlį, su mažesniais dalyvio mokesčiais ir atitinkamai mažesniais prizais. *Tikslią datą paskelbsiu už kelių dienų, bet pirmam pasižaidimui preliminariai derinam paskutinį šio mėnesio savaitgalį. Kampanijos viduryje taip pat organizuosiu mini turnyrą "Khorne Arena", kurio esmė yra 200 taškų vertės HQ choice skerdynės 2x2 dydžio arenoje. Taigi, dar kartą: REGISTRACIJA IS UP. Klausimai ir pasiūlymai - šioje temoje. Redagavo Craghack 2016-11-26 20:33 |
Sauliusp | parašė 2016-10-21 19:18 |
Žinutės: 508 Prisijungė: 2014-09-05 |
Kada sekantis turnyras?
WH40k - Skitarii 1000pt, Tyranids 1000pt;
KoW - Undead 4500pt, Dwarves 2000pt, Ogre Kingdom 2000pt, Goblins 1500pt; DW - Russian coalition 2000pt ; FoW - Germans panzerkompanie 2500pt; Firestorm Armada - Tarakians 650pt; |
Craghack | parašė 2016-10-21 20:48 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Labai preliminariai stengsimės lapkričio pirmoj pusėj/vidury. Manau turnyras bus kaip tik susijęs su šita kampanija (dar reikia pasiskaityt, pasiplanuot ir pan), nes šiuo metu visas Rikis intensyviai GameOn'ui ruošias |
Ratliker | parašė 2016-10-22 12:08 |
Žinutės: 515 Prisijungė: 2010-10-04 |
Cool
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:] |
Marukas | parašė 2016-11-04 11:38 |
Žinutės: 3143 Prisijungė: 2010-09-09 |
Lapkricio pirmoji puse jau prasidejo, kantriai laukiam naujienu
Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Craghack | parašė 2016-11-06 08:54 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Taip, taigi. Pagrindinės Kill Team kampanijos taisyklės, rosterių kūrimas, bendra informacija: *Naudojamos esamos naujausios oficialios "Games Workshop" "Kill Team" taisyklės ir visi su jomis susiję apribojimai. (Taisykles galit rasti feisbuko grupėje, arba prieš tai buvusio Kill Team turnyro temoje). Raudonai pažymėtos dalys yra Home Rule arba tiesiog paaiškinimai, kurių nebuvo ir kuriuos teko sugalvoti pačiam, tad jei yra koks nors nepasitenkimas - siūlykit pakeitimus. *Kampanijos metu Kill Team'e esančių modelių charakteristikos gali pakist, tad verta turėt kokią nors fizinę kopiją, kurią būtų galima lengvai redaguoti. *Vienintelis visos kampanijos metu nekintantis dalykas yra lyderio trait'as. Šiuo atveju jį leisiu pasirinkti (žinau, kokia kančia, kai gauname visiškai nenaudingą, nepanaudojamą dalyką ir su juo turime taikstytis, o kitas žaidėjas, pvz, gauna jam idealiai tikusį variantą). Tiesa, jei žaidimo metu lyderis miršta (apie tai šiek tiek vėliau, tada išrenkame naują ir parenkame atitinkamą trait'są. *Už kiekvieną sužaistą misiją gauname taip vadinamus "Laurels Of Victory". Pergalė duoda D3, pralaimėjimas arba lygiosios - 1 Laurel of Victory (toliau - LoV). *Jei nutiktų taip, kad vienas žaidėjas žaistų prieš kitą, kuris už jį turėtų dvigubai daugiau LoV, tai mažiau turintis žaidėjas žaidimo pabaigoje gautų papildomą LoV. *Teoriškai kampanija būtų laimima kai vienas žaidėjas surenka 10 (arba TO nuspręstą) LoV kiekį, bet šiuo atveju pagalvojau, kad bus įdomiau, jei pasibūsim šiek tiek ilgiau ir po paskutinio raundo laimėtoju taps tas, kuris jų tuo metu turės daugiausiai. Patirties taškai: *Kill Team kampanijos metu modeliai turės galimybę gauti patirties taškus. Sužaidus tam tikrą misiją, pasirenkamas norimas likęs gyvas Kill Team narys (jei neliko gyvų - šitas patirties taškų skyrimo procesas praleidžiamas) ir metamas D6 kauliukas. 1: +1 Iniciatyvos 2: +1 Weapon Skill 3: +1 Ballistic Skill 4: +1 Attacks 5: +6 Invulis (nors šito taisyklėse nėra, tačiau, manau, kad jei modelis jau kažkoki būdu turi invulį, tai šitas rezultatas būtų +1 prie turimo invulio. Ty, 6+ invulis pataptų 5+). 6: Tampama specialistu, tačiau turima laikytis visų specialistų apribojimų (negali kartotis kategorijos ir pasirinkimai). Jeigu nutinka taip, kad jau yra 5 specialistai, tai kategoriją galima dubliuoti, bet ne joje esantį pasirinkimą. Pavydžiui, mano Kill Team turi 5 specialistus, aš gaunu dar vieną. Šiuo atveju vėl galiu pasiimti 'Weapon Specialist' kategoriją, tik jei komandoje jau būtų vienas 'Sharpshooter', tai jo antrą kartą imti negalėčiau. *Patirties taškų negalima tam pačiam modeliui parinkti du kartus iš eilės, kol komandoje yra kitų patirties taškų negavusių modelių. *Lyderis negali tapti specialistu, bet patirties taškus jam vis tiek galima duoti. Išridenus 6 - galima pasirinkti bet kurį kitą rezultatą. *Jei dėl tam tikrų priežasčių atsitiktų taip, kad jau esančiam specialistui išridenamas 6, tai jam galioja ta pati taisyklė kaip ir lyderiui - galima pasirinkti bet kurį kitą rezultatą. Perma death taisyklė: *Mūšių metu nutiks taip, kad komandos nariai neišvengiamai numirs. Po kiekvieno mūšio kiekvienam numirusiam (removed as a casualty) modeliui metamas kauliukas: 1: Mirė. Modelis išbraukiamas iš to Kill Team sąrašo. 2-3: Sunkiai sužalotas. Kitą mūšį modelio wounds sumažinami 1. Jei tau reiškia, kad modelis tuo atveju turi 0 woundų, tai ta žaidimą jis praleidžia, bet kitą jau vėl gali dalyvauti. 4-6: Pasveiko. *Pabėgę iš mušio lauko (failed break test) modeliai šiuo atveju nelaikomi kaip 'removed as casualty' ir jiems kauliuko rident nereikia. *Kiekvieno kartą Kill Team turi veikti pilnu pajėgumu. Negalima sveikų modelių palikti 'pailsėti'. Nebent šie atsigaudinėja nuo 2-3 rezultato. *Mirę specialistai naujais nekeičiami. Išrenkamas tik naujas lyderis ir jam atitinkamai parenkamas naujas trait'as. *Jeigu netenkina gautas kauliuko rezultatas, jį galima vieną, ir tik vieną, kartą perridenti, sumokant vieną LoV. Naujų narių rekrūtavimas: *Kampanijos metu Laurels of Victory galima iškeisti į taškus, 1:25 santykiu, už kuriuos galima pirkti naujus komandos narius. *Turima laikytis esminių Kill Team rosterio reguliacijų, Kill Team negali viršyti 200 taškų ribos. *Perkant naujus komandos narius nebegalioja minimalus squad'o skaičius. Tai reiškia, kad jei iš pradžių mano Kill Team buvo sudarytas vien iš troops pasirinkimo, tai už tuos 25 taškus į komandą galiu pridėti kad ir vieną modelį, net jei jo minimalus squad numeris yra 3 ar pan. TAČIAU, po to visi nauji nariai turi būti priskiriami tik tam pačiam pasirinkimui, nebennt žaidimo metu jie miršta. Tokiu atveju vėl galima rinktis kažką naujo. Pavyzdžiui, mano Kill Team sudarytas tik iš guardsmenų. Žaidimo metu nutariu už LoV nusipirkti Ogryną. Nors jo minimalus squad kiekis yra 3, šiuo atveju, pagal taisykles, galiu pirkti nors ir 1. Tačiau visi kiti pirkimai turės būti arba Ogrynai, arba guardsmenai. Nebent Ogrynas iš karto mirs, tada galėsiu rinktis kažką kito. *Visi neišleišti taškai pradingsta. *Special Weapons/Special gear apribojimai "per squad" vis tiek galioja, tačiau priėmus naują narį jis iš karto gali turėti special weaponą, turint omenyje, kad tam special weapon'o nupirkimui išleidžiamas atitinkamas kiekis taškų ir laikomasi minėtų apribojimų. *Paprastumo vardan Kill Team'e esančių modelių už LoV taškus nebegalima niekaip tobulinti. Vienintelis popirkiminis tobulinimas yra minėta patirties taškų sistema. Kita informacija/kaip viskas vyks: *Bendra veiksmų seka yra tokia: 1. Sužiūrimi victory points, gaunami LoV. 2. Ridenama dėl sužalojimų. 3. Skiriami patirties taškai. 4. Išrenkamas naujas lyderis/perkami rekrūtai. *Listų tvarkymą susižiūrėti palieku patiems žaidėjams ir jų sąžiningumui. Oficialiai žymėsiu tik turimus LoV standingus. Pradinius army listus vis tik paprašysiu atsiųsti, manau po to bus smagu pasižiūrėti, kaip viskas keitėsi. *Misijas žaisti renkamės kartą į mėnesį (datas sužiūrėsiu). Per vieną susirinkimą žaidžiame po 2 skirtingas misijas. Ketvirto mėnesio eigoje žaisime paskutinę, specialią, multiplayerinę misiją. *Misijos (deja) bus bazinės (nes "Games Workshop" tiesiog nesugebėjo sugalvoti naujų, griežtai Kill Teaminių 1v1 tipo misijų) *Bendras kampanijos mokestis yra 5 eurai, už kurį bus skiriamas kažkoks prizas, kurio vertė varijuos nuo dalyvių kiekio. *Jei yra noras, kiekvieną susurinkimą galim daryti kaip 'mini' turnyrėlį, su mažesniais dalyvio mokesčiais ir atitinkamai mažesniais prizais. *Tikslią datą paskelbsiu už kelių dienų, bet pirmam pasižaidimui preliminariai derinam paskutinį šio mėnesio savaitgalį. Kampanijos viduryje taip pat organizuosiu mini turnyrą "Khorne Arena", kurio esmė yra 200 taškų vertės HQ choice skerdynės 2x2 dydžio arenoje. Taigi, dar kartą: REGISTRACIJA IS UP. Klausimai ir pasiūlymai - šioje temoje. Redagavo Craghack 2016-11-06 08:58 |
JcDent | parašė 2016-11-06 10:43 |
Žinutės: 7 Prisijungė: 2015-05-19 |
Hell yeah, I'm in!
Space Marines' greatest weakness? Games Workshop
|
Craghack | parašė 2016-11-06 11:04 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Beje, pamiršsau paminėt, army listus siųskit į lukas@rikis.lt |
Vytis | parašė 2016-11-06 11:29 |
Žinutės: 20 Prisijungė: 2015-07-13 |
I'm in! |
Sir_Vicious | parašė 2016-11-06 13:22 |
Žinutės: 332 Prisijungė: 2008-01-22 |
Definately In
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.
WH40K - Blood Angels Infinity - Yu Jing |
Rytis | parašė 2016-11-06 14:07 |
Žinutės: 64 Prisijungė: 2013-08-20 |
DA in :-)
WH40K Dark Angels
------------------------------ |
Craghack | parašė 2016-11-06 14:35 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Pasitariau su Egiu. Pirmas pasižaidimas vyks lapkričio 27 dieną, sekmadienį, 11:30 (renkamės apie 11, nes vis tiek užtruks). Viską darysim randomizuotu principu: sužaisim du, tris, o gal net keturis ratus, priklausomai nuo to kaip jausimės ir kaip smarkiai bus aplupti Kill Team'ai. |
Ratliker | parašė 2016-11-09 16:01 |
Žinutės: 515 Prisijungė: 2010-10-04 |
I'm in. Iniciatyva kaip visada sveikintina! PS Eventas is emses yra turnyras - kam vadint ji companija?) PPS Mirciu/expos systema idomi tuo kad privers pagalvot ar verta list i suicide atakas, bet ka ji tikrai duos yra tai kad link turniro pabaigos favoritai tik sustipres, o triusinancia pralaimeje pirmus musius - susilpnes; Kad bent askiek ta neveliuot siulau naudot sveicariska poru sudarimo sistema. -But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:] |
Craghack | parašė 2016-11-09 18:41 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Ne, eventas nera turnyras. Tiesiog as nenoriu daryt tokio dalyko kaip "tai jus per menesi dabar kuo daugiau kartu suzaiskit", nes tiek teko stebet, tiek paciam dalyvaut tokiuose dalykuose ir jie visalaik pasibaigdavo identiskai: suzaisdavo vos keli, o kiti padedavo skersa. Todėl toks susirinkimas butu puiki proga visiem susurinkt ir suzaist per viena diena ir paskui ramiai gyvent iki kito menesio. Bet tu man gera liberalia ideja pakisai: galima nieko per prievarta neporuot, o TIESIOG leist visiem suzaist. Ty, padaryt ta diena oficialia kampanijos diena, chebra susirenka, pasizaidzia, gauna kažkokiu blizguciu. Taciau tokiu atveju visai nuplaukia mazesnio turnyrelio ideja. Ir bet kokia reguliavimo sistema. Tiesiog lieka griezta data, kada visi turetu susirinkt ir suzaist. Matai, pati karunu dalinimo sistema laimetojui gali but nepalanki. Tada klausimas, kaip pasiseks su kauliuku ridenimu del mirciu. Gal paciu blogiausiu atveju labiausiai apmustam reiktu net minimalia kompensacija duot, kad butu motyvacijos toliau zaist. Aisku, cia dar klausimas kas ka pasiima. Jei vienas ateis su 15 marinu, o kitas su pilnais 200 tasku Tomb Blades... Bet, ai, tiesiog darom ir ziurim kaip gausis Galop, manau po sitos kampanijos tas Kill Team ir taip bus visiem iki gerkles jau Redagavo Craghack 2016-11-09 18:43 |
SilverBlade | parašė 2016-11-12 12:04 |
Žinutės: 6 Prisijungė: 2016-10-04 |
I'm in. Kiek supratau reserves ir outflank Kill Team'e yra leistini? |
Craghack | parašė 2016-11-12 12:51 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Taip, leidziami. |
Marukas | parašė 2016-11-12 19:10 |
Žinutės: 3143 Prisijungė: 2010-09-09 |
O infiltracija leidziama?
Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Craghack | parašė 2016-11-12 20:25 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Leidziama. |
Marukas | parašė 2016-11-19 10:53 |
Žinutės: 3143 Prisijungė: 2010-09-09 |
tureciau atvaziuoti pametysiu kauliukus
Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Rastvedys ir Karvedys | parašė 2016-11-20 14:51 |
Žinutės: 215 Prisijungė: 2008-12-17 |
Karvedžio ir Raštvedžio savižudžiai irgi atskris pasišaudyti
|