Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Taisyklių klausimai
vytzka
OMG teh sky is falling.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Batma
Del stratagemu ir kitokiu spellu kurie itakoja modelius control area/command range

Hordes rulebook p42, Control Area
A model is always considered to be in its own control area


Hordes rulebook p49, Command Range
A model is always in its own command range.


Tai as abejoju ar WM rulebooke butu kitaip parasyta
exonn
Dogma parašė:
Critical Effects
Apply a critical effect if any two dice in the attack roll show
the same number and the attack hits; this is a critical hit.

tai yra butent attack roll ( tam kad pataikyti) arba demage roll irgi skaiciuoti?
kaip suprantu tik pirma metimas.


Klausimas: o jei ataka bustinta visvien u=tenka tik 2 vienodų išridenimų tam kad būtų critical hit'as ?
WhiteDragon
exonn parašė:
Dogma parašė:
Critical Effects
Apply a critical effect if any two dice in the attack roll show
the same number and the attack hits; this is a critical hit.

tai yra butent attack roll ( tam kad pataikyti) arba demage roll irgi skaiciuoti?
kaip suprantu tik pirma metimas.


Klausimas: o jei ataka bustinta visvien užtenka tik 2 vienodų išridenimų tam kad būtų critical hit'as ?


TAIP
Vakar kilo klausimas del automatic fail arba automatic succes tai jei boostinama kad failint reikia visu triju vienetu isrident o kad succesinti visu triju sesetu.
Grahg the Elfmuncher
Kad būtų aiškiu - jei ant visų (nesvarbu ar tu ridenai 2, 3 ar 5) atakai ridentų kaulikų išrieda vienetai,atakai automatiškai nepataiko, o jei ant visų ridentų kaulikų išrieda šešetai, ataka automatiškai pataiko (auto-hit negalioja jei rideno tik vieną kauliką).
Redagavo Grahg the Elfmuncher 2010-04-12 07:32
Mindaugas Aputis
Man vistiek kolkas neduoda ramybės vienas dalykas su Stealth. Nurodyta, kad iš toliau nei 5" automiss eina tolimoms atakoms ir magiškoms atakoms. Tačiau kai žaidžiau Vilniuje tas negaliojo Warcasterio sugebėjimui. Bet ar nesiskaito veiksmas ar sugebėjimas, kuris man kenkia, kaip ataka? Mažai tada logikos su Stealth, nes jis gi "mūšio lauke" reiškia, kad priešininkas manęs nemato ir dėl to negali nusitaikyti.

Feetas tai suprantu, kad veikia viskam Warcasterio command range. Magija jeigu parašyta prie spello OFF stulpelyje "YES"- irgi negali būti dedamas.

Praktiškai tik featas, meele ir AEO bei Spray gali pasiekti Stealthe esantį?

Dar naršau po rullbooką ir privateer'ių forumus.

P.S. Įvardinta buvo kaip Warcaster sugebėjimas, tačiau neužfiksavau, ar ten buvo kalbama apie feetą - labai greitai viskas vyko
Redagavo Mindaugas Aputis 2010-04-17 08:14
[center]Priklausau Kauno stalo žaidimų klubui "Hexagon" www.hexagon.lt / Skype: mindaugas-aputis
[/center]
Batma
O gal pameni kas per warcasteris buvo ir kas per spellas? Gal ten koks auto hitinantis spellas
magyar
Warcasteris - ryshkiai Garryth'as. Kitoki7 pas elfus su stealthu nera.


WhiteDragon
as manau batma turejo omeny oponento casteri
magyar
Heh... True... Good point :D.


vytzka
Cia kalba apie Curse of Tartarus, kas apskritai nera ataka ir nereikia nieko hittinti, tiesiog issirenka modeli per kazkiek coliu ir jis yra cursed. Stealth su situo niekaip neinteractina.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Mindaugas Aputis
Tai vat ir žiūriu dabar ko reikia paniškai bijoti, nes Stealth ne visais atvejais padeda. Betkokiu atveju bene pirmą kartą žaidžiau su tokia armija tai esu patenkintas tos kovos suteiktu patyrimu Kitą kartą mano oponento kariai kris
[center]Priklausau Kauno stalo žaidimų klubui "Hexagon" www.hexagon.lt / Skype: mindaugas-aputis
[/center]
dogma
Drag - If this weapon damages an enemy model with an equal or smaller base, immediately after the attack is resolved the
damaged model can be pushed any distance directly toward this model. After the damaged model is moved, this model can
make one normal melee attack against the model pushed. After resolving this melee attack, this model can make additional
melee attacks during its combat action.

pataikai, pritraukei, trenkei ir dar trenkei?
danis2005
Dogma parašė:
Drag - If this weapon damages an enemy model with an equal or smaller base, immediately after the attack is resolved the
damaged model can be pushed any distance directly toward this model. After the damaged model is moved, this model can
make one normal melee attack against the model pushed. After resolving this melee attack, this model can make additional
melee attacks during its combat action.

pataikai, pritraukei, trenkei ir dar trenkei?


Pataikai, pritraukei, trenkei ir jei dar turi focuso ar kažkokį būdą gaut 'ADDITIONAL ATTACKS' tada gali dar trenkti.
uruk-hai
danis2005 parašė:
Dogma parašė:
Drag - If this weapon damages an enemy model with an equal or smaller base, immediately after the attack is resolved the
damaged model can be pushed any distance directly toward this model. After the damaged model is moved, this model can
make one normal melee attack against the model pushed. After resolving this melee attack, this model can make additional
melee attacks during its combat action.

pataikai, pritraukei, trenkei ir dar trenkei?


Pataikai, pritraukei, trenkei ir jei dar turi focuso ar kažkokį būdą gaut 'ADDITIONAL ATTACKS' tada gali dar trenkti.


This is not sportive..........
vytzka
danis2005 parašė:
Pataikai, pritraukei, trenkei ir jei dar turi focuso ar kažkokį būdą gaut 'ADDITIONAL ATTACKS' tada gali dar trenkti.

Correct.

Tarkime, Reaperis gali leisti fokusa kad pirktu papildomas atakas. Todel po drago gali ta daryti.

Arcuarii padaro drag, is karto melee ataka ir gali daryti papildomas atakas bet neturi jokio budo jas gauti (kol kas).

Tiesiog naudojama ta pati taisykle dviem atvejais. O pabrezti kad galima daryti papildomas atakas svarbu, nes normaliom salygom negalima pirkti papildomu melee ataku jeigu per aktyvacija darei ranged ataka.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
dogma
Tarkim turiu unitis kurie gali daryti combinates attack.
Tarkim yra budas kaip duoti ( fokusa, fury arba soula) vienam modeliui, tam kad jis galetu bustintis.
Galiu as deti is unitu ant vieno modelio ta busta ir daryti to paciu laiku combitate attack.
pvz.
Venator reivers moka combinated ranger atack. Ju yra 6. RAT 5 su vienu kariu darau atack 5 + 5(uz kitus) ir plius bustas vietui 2d6 daryti 3d6. ???
vytzka
Kaip as suprantu, jo.

Hmm o kas ten is skornu boostus duoda ranged infantry, gal cia ir man idomu
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
dogma
Tiesiog buvo taip kad vienas modelis galejo rinkti soulus ir perduoti kitiems..
Dbr gi yra taip kad gali perduoti tik tiems kurie turi Soul guardus...
bet tiesio pasidare idomu del to ir paklausiau.. nes karta maciau kaip Khadore boostina unitus. ^))
Grahg the Elfmuncher
Dogma parašė:
Tiesiog buvo taip kad vienas modelis galejo rinkti soulus ir perduoti kitiems..
Dbr gi yra taip kad gali perduoti tik tiems kurie turi Soul guardus...
bet tiesio pasidare idomu del to ir paklausiau.. nes karta maciau kaip Khadore boostina unitus. ^))


One thing - normalus trooperis, net jei jis kaip nors ir gautų Focus/Fury/Souls vistiek negalėtų boostinti, kad galėtum boostinti rekia turėti atitinkamą tą leidžiantį sugebėjimą (visi warcaster/jacks/locks/beasts turi atitinkamai Focus:Boost ar Fury:Boost special rule'ą, visi Soul'us nadojantys modeliai irgi turi kokią nors panašia taisyklę.)

O dėl CRA dalyko tai tas dažnai naudojama su aiming. Kad gauti aiming bonusą stovėti turi tik tas modelis kuris daro pačią ataką, visi kiti gali advancinti.
Redagavo Grahg the Elfmuncher 2010-12-04 23:21