Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Retribution
lukas8888
As noreciau jack armijos ant retribution gal galite kas pasiulyti lista.
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
WhiteDragon
siulyciau primiausiai isbandyti pati zaidima, tada elfus o tada pasiproxinti panasia armija kokia tu nori. Kai atliksi shiuos du veiksmus viskas gali ir pasikeisti. Jei giveni vilniui tai pvz koki treciadieni furoruose nuo 17 30 galeciau tau parodyti kas ir kaip.
Mindaugas Aputis
Heh, aš kolkas savo Garrytho su Heavy Mirmydon'ais nesiruošiu keisti į nieką. Drąsiai galima eksperimentuoti tiek su Hydra, tiek su Manticoru, tiek su Phoenix. Aš konkrečiai iki 25 taškų žaidžiu naudodamas Feniksą ir Mantikorą, tiesiog prisijungiu Mage Hunter Strike Force unitą, jo attachmentą, Ghost Sniper'į, Arcanistą.

Vien su jack'ais niekad nebandžiau Eksperimentų išvis vengiau, nes elementariai analizuoju turimų figūrėlių savybes mūšio lauke (ne itin mėgėjas proxinti savo pusėje).

Tu nori vien iš jackų daryt savo armiją? Įdomu, ar tai labai efektyvu esant didesniam taškų skaičiui (pvz 50 ar 100).

P.S. Aš ir pats dar tik adaptuojuosi prie šito puikaus žaidimo.
[center]Priklausau Kauno stalo žaidimų klubui "Hexagon" www.hexagon.lt / Skype: mindaugas-aputis
[/center]
vytzka
Mindaugas Aputis parašė:
Tu nori vien iš jackų daryt savo armiją? Įdomu, ar tai labai efektyvu esant didesniam taškų skaičiui (pvz 50 ar 100).

Ne. Prie 25 tasku dar imanoma is bedos vien su jackais verstis, prie 35 jau visai nebe. Elfai aisku turi arkanistus kurie labai palengvina gyvenima bet ir tai jau nera vien jackai.

O siaip kaip WD jau pastebejo, matyt deretu pradzioj pabandyt pati zaidima, paskui jau investicijas daryt
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Mindaugas Aputis
Tai vat apie tai ir pagalvojau. Jackai gal ir brutali jėga ir faina su jais, bet armija tampa labai nuo jų priklausoma ir pažeidžiama. Reikės pasidaryti for fun vien heavy jackų su dviem Open Fistais armiją ir pabandyti vien tik mėtyti priešą iš vienos pusės į kitą Double Hand Throw - gėris didis
[center]Priklausau Kauno stalo žaidimų klubui "Hexagon" www.hexagon.lt / Skype: mindaugas-aputis
[/center]
magyar
Na, žiūriu kol sukurpiau litaniją, tai žmogus jau ir apsigalvojo, bet viliamės gal dar atsigalvos ir pasirinks ne kokius blighted nyss'us, o true elfus :D. Bet kuriuo atveju, jeigu ne, tai gal kam kitam pravers šitie mano kliedesiai.

Elfų warcasteriai yra gerokai subtilesni ir ne tokie straightforward kaip tarkim Khador karmagiai. Nei vienas iš jų neturi stipraus offensive feat'o, na gal išskyrus Adeptį Rahną, nei vienas iš jų taip akivaizdžiai nesupportina savo battlegroup'o (warjackų). Mintis susidarinėti Retribution jack-only armiją gal tinka pačiai pradžiai, bet anksčiau ar vėliau teks rinkti ir pėstininkus ir solo, nes šie pas elfus tikrai šaunūs ir be jų neišsiversi.
Be to, reikia turėti galvoje, kad atsidūrus su jack-only armija prieš tarkim Khadoro jack-heavy listą, praktiškai visada jėgų pusiausvyra bus ne elfų naudai. Nors Retribution warjackai ir turi apsaugynius fieldus, tačiau patys jie yra palyginti trapūs, fieldams atstatinėti tenka leisti prabangų focusą, o kovos įkarštyje focusą dažniausiai reikia leisti kitur, nei atstatyti abejotinos vertės D3 taškus apsauginiame lauke.

Pradedančiam žaidėjui siūlyčiau rinktis warcasterę Kaelyssa. Jinai ne pati galingiausia, bet turi visokių malonių bonuso savo jackams. Be to, jinai duoda daugiausiai papildomų taškų warjackams - (+7). Labai geras variantas mažiems mūšias (15 pt). Be to, jinai turi nemenkai focuso. Kaelyssos feat'as ir daugelis spell'ų yra skirti daugiau defensive zaidimui. Vadinasi, reikia rinktis galingai šaudančius myrmidonus ir tinkamiausias variantas čia - Hydra. Tiksliau dvi. Galingos Hydros patrankos taisyklės ir galimybė saugoti focus'ą baterijoje paverčia šį myrmidoną vienu galingiausių šaunamuoju ginklu visame žaidime, o Kaelyssos keras "Phantom Hunter" leis šauti į taikinį netgi nesant LOS ir ignoruoti cover'į bei concealment. Be to, sėkmingai sužaidus artimoje kovoje dar gali priešininką ir neblogai švystelėtiį kokią sieną ar kad ir į warcasterį.

Tinkamiausi 15 taškų jack-heavy armijos listai galėtų keli.

Kaelyssa (+7pt) - 22pt
Hydra - 9pt
Hydra - 9pt
Griffon - 4pt
Griffonas - pats pigiausias, tačiau artimoj kovoj neblogai pasirodyti galintis light myrmidonas. Išleidęs 1 focuso, jis gali padidinti savo greitį, be to turi pathfinder, taigi gali varyti be apribojimų per rough terrain'ą. Tuo tarpu dvi hydros ir nesibaigianti (pradedant nuo antro ėjimo) kero "Phantom Hunter" rotaciją gali rimtai suvarpyti bet kokį priešą, kol šis sugebės elfus įtraukti į artimą kovą. Dėl Kaelyssos feat'o tai gali užtrukti pakankamai ilgai, mat tuomet priešai vieną ėjimą negali charge'inti elfų pajėgų esančių Kaelyssos control range. Šis feat'as taip pat suteikia ir stealth vienam ėjimui.

Kaelyssa (+7pt) - 22pt
Hydra - 9pt
Manticore - 8pt
Griffon - 4pt
Arcanist - 1pt
Vieną hydrą pakeičiame "Manticore" myrmidonu ir taip atlaisviname tašką arcanistui, kuris gali būti labai pravartus warjackams. Jis gali atstatyti sunaikintus structure pointus arba suteikti 1 focuso jei jackas jo neturi visai arba suteikti +2 prie damage artimoje kovoje. Manticore savo šaunamąja galia nusileidžia hydrai, tačiau gali šauti daugiau kartų arba naudoti savo patranką pridengiačiai ugniai.

Kaelyssa (+7pt) - 22pt
Hydra - 9pt
Manticore - 8pt
Gorgon - 4pt
Gorgonė pakeičia arcanistą ir griffoną. Gorgonė, matyt, pats prasčiausias lengvasis iš visų elfų myrmidonų, bet užtai turi magišką šaunamąjį ginklą bei užknisančią Force Lock savybę, kuri neleidžia pro ją advancinti, o pataikius į oponentą iš patrankos, pastarasis negali charginti gorgonės vieną ėjimą.


WhiteDragon
Nu jo kaelyssa neturi offenso ir suporto? Ji yra tobula ranged castere leidzianti savo jackams shaudyti belenkur o su mage hunteriais arbaletininkais tai net bijau pagalvoti ka ji sugebetu padaryt. Siaip kaelysa mano favorite is elfu casteriu
magyar
Kaip warcastere, Kaelyssa, be abejo, myrmidonams duoda turbūt daugiausiai supporto, kaip ir parašiau :).


Grahg the Elfmuncher
Nu Vyrosas irgi neblogai buffiną savo battlegroupą leisdams jam nemokamai matyti (tu leisdams ir šaudyti) kiaurai miškus ir debesis, o mobility irgi gana baisus daiktas.
lukas8888
O tai jegu vyros kaip varcastery imciau koki lista patartumet???
Seip vyros man labiau patinka ir cia radau internete listus kuri patartumet

Vyros +6 21
pheonix 10
chimera 6
griffon 4
arcanist 1

Vyros +6 21
Pheonix 10
Hydra 9
2 arcanist 2

Nors kaip ten rase su hydra tipo geriau nors gal galetumet jus padet.
Redagavo lukas8888 2010-05-04 04:34
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
magyar
Cia su pirmu listu kazkas ne taip. Gal tureta galvoje mantikora (8 pt), o ne chimera?

Siaip Vyroso feat'a panaudoti visu pajegumu yra gan sudetinga ir reikia viska gerai suplanuoti. Jis laikomas sunkiai ivaldomu warcasteriu.


Grahg the Elfmuncher
Dėl listų - http://www.forwardkommander.com/ yra gėris. Pilnai online army builderis.
lukas8888
Va sry pataisiau
Vyros +6 21
pheonix 10
griffon 4
arcanist 1

Vyros +6 21
Pheonix 10
Hydra 9
2 arcanist 2

tai kury patartumet???
Redagavo lukas8888 2010-05-04 04:39
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
magyar
Vyros +6 21
pheonix 10
chimera 6
griffon 4
arcanist 1

Vyros +6 21
Pheonix 10
Hydra 9
2 arcanist 2


OK, na siaip pas Vyrosa kerai - galingi. O Vyroso Bird's Eye gali suteikti puikia assassinate proga, jei tarkim oponento warcasteris slepsis uz savo jack'o, todel pasiimciau ka nors galingiau saudancio. Phoenixo ranged weaponas labiau skirtas infantry naikinti, Hydros - dideliems taikiniams, o 15 pt musiuose isvysi nedaug infantry.
Dar vienas dalykas - Chimera. Jinai brangi nes turi arc node, o jeigu visgi pasilieki Phoenix'a, tai nemanau kad tau reiketu armijoje dvieju arc node. Arc node paskirtis - per warcasteriai gali kereti kerus ir padidinti savo keru siekimo zonas. Tai kodel chimeros nepakeitus Gorgone ar antru Griffonu. Sitaip atlaisvintum 1 arba 2 taskus ghost sniperiui arba papildomam arcanistui. O jeigu dar pakeistum Hydra vietoj Phoenixo atsirastu vietos ir Ghost Sniperiui ir papildomam arcanistui. O tuomet, Bird's Eye + Hydra + Ghost Sniper - jau rimtas pavojus oponento warcasteriui. Na zinoma, teoriskai.
Redagavo magyar 2010-05-04 05:40


lukas8888
Kuris geriau list ?

1
vyros +6 21
hydra 9
gorgone 5
griffon 4
ghost sniper 2
arcanist 1

2
vyros +6 21
pheonix 10
hydra 9
2 arcanists 2

3
Dawnlord Vyros+6 21
Chimera 6
Griffon 4
Hydra 9
Arcanist 1
Arcanist 1
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
magyar
Man tai pirmas. Su ghost sniper, jeigu ka, tai galesi pabandyti ir koki solo nukalti per pora ejimu.


vytzka
As manau jeigu jau iki tokio detalumo zmones prieinat tai manau butu kur kas naudingiau besti pirstu i kazkuri is situ listu ir su proksiais pazaist pora kartu.

Is karto aiskiau bus kas, kaip, ir ko is savo armijos norisi

Ir IMO Vyrosas kazkaip nesiziuri be bent vieno unito dawnguardu.
Redagavo vytzka 2010-05-04 10:01
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
magyar
vytzka parašė:
As manau jeigu jau iki tokio detalumo zmones prieinat tai manau butu kur kas naudingiau besti pirstu i kazkuri is situ listu ir su proksiais pazaist pora kartu.

Is karto aiskiau bus kas, kaip, ir ko is savo armijos norisi


TRUE! Juo labiau, kad Furoruose guli kroova Retribution'o miniatiuru, taip kad ir proxinti labai neprireiks, gal tik viena ar kita figurele.


lukas8888
Man regis ir trecias neblogas gal galetumet kas palygint 1 ir 2?
(as dr nelabai nusimanau)

1
vyros +6 21
hydra 9
gorgone 5
griffon 4
ghost sniper 2
arcanist 1


3
Dawnlord Vyros+6 21
Chimera 6
Griffon 4
Hydra 9
Arcanist 1
Arcanist 1
Redagavo lukas8888 2010-05-04 11:10
[center][/center]
[center]The daemon has many forms. You must know them all.[/center]
magyar
Hm, pagalvojau kad visgi gal būtų pravartų turėti Chimera savo liste dėl arc node ir apparition (per savo control faze leidzia modeli perkeleti per 2 colius). Vyrosas turi piktą kerą "Stranglehold", su kuriuo padarius damage oponento modeliui, priverti ji atsisakyti arba judejimo arba veiksmo per kitą ėjimą.