"Operation Squad" - individual WWII skirmish
|
|
magyar | posted 2011-04-14 09:34 |
Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Taigi, pagaliau atvyko "Operation Squad" taisyklės itin smulkiems WWII skirmishams - būrys prieš būrį. Tai lengvesnė ir greitesnė alternatyva "Rules of Engagement" ruleset'ui. Jose fokusuojamasi ties individualiais karių veiksmais. Didžiausias šių taisyklių privalumas - labai intensyvi oponentų interakcija bet kurio žaidėjo ėjimo metu. Šia prasme, "Operation Squad" šiek tiek primins INFINITY. Šios taisyklės tarytum sukurtos lydėti "Warlord Games" leidinius ir "Operation Squad" žaidimui turėtų pilnai pakakti vienos "Bolt Action" figūrėlių dėžutės ir kelių blisterių su specialistais. http://www.furorgames.lt/kariniai-miniatiuru-zaidimai/istoriniai-karo-zaidimai/istoriniu-karo-zaidimu-kariuomenes/xxa.-didieji-kariniai-konfliktai.html Susidomėjusius kviečiame apsilanktyi RIKYJE ateinantį antradienį, balandžio 19 d. Bandysime testuotis. O čia galima paskaityti nedidelį review: http://surfshackgames.blogspot.com/2011/01/operation-squad-dodgy-name-brilliant.html Papildomi army listai: http://www.torrianimassimo.it/operationsquad/html_uk/download.html Edited magyar 2011-04-14 09:50 |
magyar | posted 2011-05-04 09:07 |
Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Ką gi... ilgai atidėliotas pirmasis testas įvyko. Drauge su Niblitu užskaitėme šį reikalą :). Trumpai drūtai apie patį principą. "Operation Squad" - itin ekonominės klasės 28mm miniatiūrų žaidimas. Žaidimai paprastai vyksta su 500 taškų armijomis. Kaip pagrindas imami 320 - 400 taškų pre-constructed army listai. Už likusius taškus galima pirkti papildomus karių sectionus, versti karius patyrusiais ar veteranais, kai kuriais atvejais pakeisti arba upgrade'inti ginkluotę, pirkti wait actions'us (kas yra labai pravartu) ir t.t. Kaip minėjau tai ekonominiu požiūriu labai patogus žaidimas. Labai smulkus skirmish'as, kuriame būrys kovoja prieš būrį. Pre-constructed listuose būrys paprastai sudaromas iš 9-11 individų. Turint galvoje, jog galima pirkti papildomus kovotojų section'us. Ant stalo paprastai turėsite 10-14 miniatiūrų vienoje pusėje. Pats žaidimas turėtų patikti Confrontation ar INFINITY gerbėjams. Aš asmeniškai manau, kad Operation Squad (nors ir neidealus), tačiau turi esminių privalumų prieš anuos žaidimus. Ėjimo metu abu žaidėjai aktyvuoja savo figūrėles paeiliui (alternating activation) su tam tikra išlyga - jeigu įmanoma (t.y. jeigu atitinka sąlygas, pvz turi line of sight) oponentas gali reaguoti į aktyvaus žaidėjo veiksmą. Kaip tai vyksta? Aš detaliai deklaruoju savo ketinimus su tam tikru italų Folgore squado desantininku (pvz.: aš judėsiu ir šaudysiu, keliausiu ten ir taip kad neįeičiau į mišką (antraip mano judėjimas mažės vienu d6), kažkuriame judėjimo taške aš šausiu į štai tą Niblit'o figūrėlę. Atlikinėju veiksmą, o Niblit'as sako "ach, tu šitaip? Tada maniškis sprunka į šoną ir bando pasislėpti už namo kampo. Deja, jį vis tiek matys kitas maniškis, todėl šaus į sprunkantį vokietį. Jeigu dar kažkuris iš Niblit'o vokiečių mato, gali taip pat skelbti reakciją. Ir t.t. iki (maksimum) trijų veiksmų ar reakcijų kiekvienoje pusėje. Tada mes metame priority metimus (2d6 + auksčiausias tactical value) ir išsiaiškiname veiksmų seką. Kai ši grandinė atlieka visus savo veiksmus, mes toliau tęsiame ėjimą. Kadangi aš paskutinį kartą buvau aktyvus žaidėjas, ėjimo teisė pereina Niblit'ui. Esminis dalykas šiame žaidime - kovotojo tactical value skaitinė vertė (mūsų atveju tai buvo 4 arba 5 (karininkų), rusų nežiūrėjau, bet spėju ten galima išvysti ir skaičių 3). Ši vertė naudojama daugelyje metimu, pridedant ją prie rezultato. Pvz.: šaudymas. Bazinį šaudymo metimą sudaro 3 d6 kauliukai. Tada įvertinamas atstumas ir pridedami modifierai. Tarkim aš šaunu iš artimo atstumo ir tai yra +2d6. Tačiau mano priešininkas slepiasi miško pakraštyje, kuris suteikia 2d6 cover. Suvedam rezultatus - 3d6 + 2d6 - 2d6 = 3d6. Imu keturis kaulus, metu, gaunu 9 ir pridedu savo Tactical Value - 4. Viso - 13. Oponento kareivis yra pinned. Čia esminė riba yra 10. Peržengus ją, turime pinned. 15 - reiškia wound. 16 - dead. Tai tiek kol kas. Dabar tyrinėjame pačius beisikus. Jeigu kažką sudomino, kviečiame prisijungti ir išmėginti. Edited magyar 2011-05-04 09:08 |
Niblit Groinstabber | posted 2011-05-04 10:25 |
Posts: 277 Joined: 2010-09-24 |
Pasidalinsiu ir aš įspudžiais. Sistema daug žadanti. Viskas sukasi aplink mobiluma, priedangos išnaudojimą, bei pozicijos pasirinkimą. Palikti karius vidury lauko, tas pats kas patraukt nuo stalo Kaip visada, HMG yra baisu Misijų variantų gali būti labai daug, nuo to keičiasi ir aplinka: nuo 3 trobeliu vidury miško iki žiaurių skerdynių Stalingrado chemijos gamyklos patalpose. taip pat ir keičiasi žaidimo stilius: nuo apsišaudymo per atstumą iki šturmo, granatų ir artimos kovos su durtuvais. kol kas ši knyga tik pirmieji žingsniai, laukiam papildymo, kur atsiras mortyros, liepsnosvaidžiai it t.t. Bei žada išleist transporto priemones, bei tankus. Pradžiai tiek. Edited Niblit Groinstabber 2011-05-04 10:27 |