Thread view
WarGames » Veikla » Dirbtuvės
dinaminis terrainas
Paralius
Prie žvaigžėto dangaus ir kaljano kyla minčių - o kas jei terrainas būtų ne statinis, o keistųsi? Va kaip pvz. imkime traukinio bėgius, uždėkime traukinį ir šiek tiek pakrapštę padarykime, kad jis per stalą pervažiuotų per valandą, TY per viso mūšio laiką. Na ir tarkim koks nors objectivas 'capture the train' stiliaus. Atstumai ir kliūtys matuotųsi atsižvelgiant į tuo metu esamą padėtį. Kokie pasvarstymai? Kiek įdomumo pridėtų plytos dydžio dūmų mašina su pribombasu, kad dūmai vilktųsi pažeme, o ne kiltų palubėn? Daugiau veteranams - kiek paslankiai WM/H taisyklės pritaikytos mūšiui ant ledo(lavos) lyčių, kurios po kiekvieno ėjimo belekur pasislenka? Gal kam irgi panašių kvailų minčių kilo tik bijojo pirmas išsakyti?
spyglius
Idėja super, bet tada žaidime žmonės gali pradėt specialiai tempt laiką, kad terrainas būtų jiems palankus. Tada reiktų arba uždėt laiko limitą, arba daryt tas judančias dalis tik perstatomas. Geriau daryt judančias dalis, kurios nieko žaidime neįtakoja, pvz malūnas su besisukančiais sparnais, rūkas, mirksinti liepsnos imitacija - dalykai, kurie žaidime jokios įtakos nedaro.
magyar
Šiaip šita idėja tikrai patraukli, tačiau ją labai sunku įgyvendinti. Reikia gerai paruošto scenarijaus, kurio kontekste gerai veiktų tokio terrain'o mechanizmai. Ir tai puikiai turėtų sutapti su žaidybiniais ir statistiniais miniatiūrų mechanizmais. Žodžiu, sunku, bet jeigu terrainas nesudėtingas, žinoma, įmanoma. Prisiminkime traukinukų modelių programavimą elektroschemomis.
Dėl turn timing savaime supranatama. Rimtesni Warmachine ir Hordes turnyrai visada vyksta su ėjimui skirto laiko limitu.


Luxis
Pažaisti "kryžiuočius ant ledo"? Žiūrint iš "už sienos" idėja atrodo smagiai. Stalas sudarytas iš atskirų "plytų" ar "lustų", ir po kiekvieno ėjimo jos juda viena kitos atžvilgiu pagal tam tikras taisyklės. Jei plytos skyla, modeliams ant skilimo linijos teks šokti į vieną ar kitą pusė. Bet reikia galvot-testuot-taisyt...
Imperial
Guli pas mane WIP ( jau ilgokai) tipo toks kinda mountaip su river 4x6 gal (baterijas naudoja)



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Egoofy
Idėja įdomi ir kiek pasikapstęs savo galvoje sugalvojau štai ką:

- ledo lytys gali kas X ėjimų [žaidėjų susitarimu ar pagal scenarijų] judėti judėti į Y kryptį [nusprendžiama žaidėjų ar kauliuko] Z atstumu [vėlgi bendro susitarimo reikalas].

- lavos salelės kas X ėjimų paskęsta po viską naikinančiu lavos sluoksniu. Terrain'ą būtų galima daryti 2 sluoksniais - 1-asis vien tik lava, 2-asis salelės, kurias galima supjaustyti į atskirus gabalus ir tie gabalai kas X ėjimų ir pranyktų. Miniatiūra esanti ant tirpstančios salos dalies turėtų šansą sureaguot ir peršokt ant kitos salos automatiškai arba būtų koks skill testas, failure = death O kurios salos tirpsta galim nustatyt pagal dice roll [pvz.: dalini stalą į 6 dalis, rideni kauliuką, X salos dalių paskęsta].

- meteorai/asteroidai/other junk from above - kas X ėjimų [kažkur jau matyta :)] nukrenta koks luitas į tam tikrą stalo vietą [vėl galim dalint stalą į 6 dalis ir rident kauliuką...]. Netgi galima rident dėl meteoro dydžio [pvz.: on 1, 2, 3 - small 40mm, 4, 5 - medium 60mm, 6 - large 80mm]. Vėlgi miniatiūros gali reaguot ir spėt pasitraukt arba mirt.

* Interactive terrain - terrain, kurį gali žaidėjai išnaudoti savo naudai. Tarkim miniatiūra išnaudoja Action Point ir "aktyvuoja" tokį terrain. Keli pvz.:
- paslėpi savo miniatiūrą už konteinerio, išnaudoji AP ir jis gali judinti tą konteinerį X atstumu, taip blokuodama kelią, gaudama cover ir nutraukdama LoS.
- ant kalvos guli boulder, kuris už AP pajudinamas ir sėkmingai nurieda šlaitu žemyn bei praretina varžovo armiją lyg boulingo rutulys
- pajudinus svirtį, kuri tarkim reguliuoja oro slėgį sistemoje, atsakingoje už saugų rūgšties išlaikymą cisternoje, ją sugadini [ar kažkaip pan., nesu susipažinęs kaip ten kas veikia] ir dėl to naujas ėjimas prasideda dideliu BUM, kuris X atstumu paskleidžia rūgštį. Miniatiūros patiria damage'ą, rūgštis sukuria hazardous terrain, kuri išlieka N ėjimų.

Atsiprašau už wall of text, bet norėjosi pasidalinti idėjomis Terrain'o daryt nelabai moku ir šiaip naujas miniwargaming'e, tad gal ką išsakiau seniai jau žinoma, bet mielai prisidėčiau tokio terrain kūrimo procese, jei tik atsirastų norinčių