INFINITY apie patį žaidimą
|
|
Necrontyr | posted 2013-08-26 16:42 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Dar vienas BoW filmukas apie Infinity. Šįkart apie deploymentą: http://www.beastsofwar.com/infinity/deploying-troops-infinity/ Pats dar net nespėjau peržiūrėti. |
blackfishas | posted 2013-09-10 06:59 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
čia iš panoceanijos dokumentika. http://vimeo.com/64778965
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Mindaugas | posted 2014-06-13 07:13 |
![]() Posts: 234 Joined: 2008-01-06 |
Užtikau vieną taktinį geimą. Neišvaizdus, bet priminė infinity. https://www.youtube.com/watch?v=lIQifwjPhzQ Be aware of all seeing eyezzz...
|
blackfishas | posted 2014-06-13 11:19 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
hmm, not bad ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
TerTer | posted 2014-12-04 14:36 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
Klausimas Infinity zaidejam ![]() ![]() ![]() Kol kas domina Tohaa (kitu dar neatmeciau pilnai), tai idomu ar yra zaideju factiono ir kiek kitu kaip alternatyva ![]() Viskas priklausys kaip atrodys galutines N3 rules aisku (bet kol kas teigiamai) ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
null | posted 2014-12-04 16:31 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Aš žaidžiu už Nomadus ir PanO Military Orders. Su Tohaa mūšio lauke dar neteko susitikti. Tai sveikinu teisingai svarstant ir labai tikiuosi greitu laiku suremti ginklus, t.y. kauliukus ![]() Edited null 2014-12-04 16:31 Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Praetor | posted 2014-12-04 22:58 |
![]() Posts: 259 Joined: 2011-06-07 |
Kol kas ketiniu žaisti už PanO. Ateity galbūt Haqq arba Ariadna ![]() Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
Necrontyr | posted 2014-12-06 00:01 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Aš pats už Combined Army ir labiau linkstu ne į Moratų pusę. |
bonis | posted 2014-12-08 12:47 |
![]() Posts: 118 Joined: 2011-03-21 |
Kažkur lyg ir buvo tema su prisistatymais? Nepamenu. Aš jei ką už Ariadna. |
Praetor | posted 2014-12-08 20:31 |
![]() Posts: 259 Joined: 2011-06-07 |
Buvo tokia tema
Edited Praetor 2014-12-08 20:32 Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
Praetor | posted 2014-12-08 20:31 |
![]() Posts: 259 Joined: 2011-06-07 |
Manau, kad ta tema čia (tik duomenys gali būti senstelėję) http://www.wargames.lt/lt/forum/thread/614 Edited Praetor 2014-12-08 20:32 Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
null | posted 2014-12-09 09:02 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Yep, ten senstelėję duomenys, kokia pusė ten prisistačiusių žmonių šiuo metu aktyviai nežaidžia.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
TerTer | posted 2014-12-09 09:37 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
Maciau as ta sena, tema, bet norejau biski up to date info. ![]() ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
null | posted 2015-01-03 09:39 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Peržvelgiau N3 taisykles, bet skaityti tokios apimties ir formato daiktus PDF formatu yra nekažką, teks skaityti dar kartą popieriuje. Apie įspūdžius kol kas nerašysiu, kol nepabandžiau žaisti, nes, kaip rodo patirtis su Malifaux, dalykai vienaip atrodo parašyti ir visai kitaip, kai žaidi. Kai kurie dalykai tapo paprastesni - pvz. lipimas, ir dabar manau daug dažniau matysime laipiojimų. Patiko suppression taisyklės, manau, taip pat bus dažniau naudojamas veiksmas. O kai kurie dalykai pasirodė painoki - pvz., kaip dabar veikia dodge iki galo taip ir nesupratau. Supratau tik kad nomadų guided missile spamui atėjo galas ![]() Didžiausias klausimas kol kas toks - kaip dabar su dalinių profiliais, kurie išėjo Human Sphere ir Paradiso knygose? Laukti, kol jie bus updeitinti? Nes to, kas yra N3 knygoje, kol kas, sutikime, mažoka... Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
TerTer | posted 2015-01-03 23:39 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
Turi iseiti update ju army builderis su visais pakeitimai, nes dabar ten tikrai ne pilna ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
Paralius | posted 2015-01-07 00:14 |
![]() Posts: 491 Joined: 2011-04-09 |
Bandau skaityti įvairius postus, bet atsakymo nerandu - tai kuo ta 3 edicija tokia įdomi ir laukiama? ...kažkaip naprižonkė miniatiūroms pasijuto paskutiniu metu, suprantate... |
Mindaugas | posted 2015-01-07 10:38 |
![]() Posts: 234 Joined: 2008-01-06 |
Pasikeite taisykles.. atsirado nauju skillu, buvo pakoreguotos senu skillu taisykles. Visiskai pasikeite hackinimas - priklausomai nuo turimos aparaturos, hakeris gali rinktis is dafiga programu, dabar jie vos ne magai su savo spellistu:D. Beveik visi sunkieji pestininkai tapo greitesni, visi apsaudomi unitai gali bandyti issisukti nuo kulku, nepriklausomai is kur yra apsaudomi - kovos turetu but agresyvesnes, daugiau judejimo, teoriskai apsaudomiems unitams padidejo sansai isgyventi. Perskaiciuotos unitu kainos, bent is to kas paskelbta, beveik visi kainuoja maziau. Pakeistos ginklu savybes - anksciau placiai naudotas hmg dabar efektyviausias saudant i toli esancius taikinius, nes artimoj kovoj gauna minusu (0-8" atstumui -3BS, jokiu bonusu 8-16"). Shotgun'as artimoj kovoj tapo zverimi (0-8" atstumui +6BS) ir t.t.
Be aware of all seeing eyezzz...
|
null | posted 2015-01-07 11:31 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Ką Mindaugas parašė ![]() Atnaujinimo tikslas buvo padaryti žaidimą sklandesnį ir dinamiškesnį, ištaisyti kai kuriuos bugus (pvz., atsiradus Command Tokenams, dabar galima gerokai pasigerinti šansus ir neinant pirmam). Tarptautinės bendruomenės atsiliepimai, kiek mačiau, geri. O savo žodį tarsiu, kai sužaisiu bent kelias partijas. Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Paralius | posted 2015-01-07 11:43 |
![]() Posts: 491 Joined: 2011-04-09 |
O jei nesiveliant į didesnius taisyklių niuansus, kaip pasikeitė žaidimas? Pasidarė sudėtingesnis / paprastesnis? Kiek dabar jis suderinamas, jei kažkas žaidžia šiaip keistą komandą (pvz. šiandienos tema - tik robotai, arba tik barzdoti) su kažkuo iš competitive listų? Kiek orientuotas į buką šaudymą, ir kokį svorį turi kitokie niuansai - hackinimas, camouflage'as, doc'ai, pan. Ir gal galima porą žodžių apie Tohaa? Niuansai, vingrybės, išskirtinumai, ypatybės? |
TerTer | posted 2015-01-07 13:18 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
As domejausi Tohaa. Tohaa paremta Triadomis ir Symbionic Armor pagrinde. Tai ju isskirtinumas gal labiau, nei parempti. Jie del galimybes turet daug triadu gali buti pakankamai greiti. Tik dalis nauju modeliu isejusiu pastaruoju metu, neturi triad taisykles kiek atsimenu. Tohaa kol kas turi tik 1 Camo troopsa. Neturi labai daug anti Armor, bet galima rasti kazka. Taip pat naudoja Viral weaponus. Jie bijo Fire damage. Ju didysis robotas (TAG) skaitomas useless kaip ir daugumos. Tohaa aisku kol kas ir pasirinkimas mazas. Su hackinimu nelabai ka turi, turejo defensive Hacking device, ziuresim kaip pasikeis, kai atsinaujins statistikos visos. Tai tiek apie Tohaa is galvos ![]() Del taisykliu yra expertu manau kurie daug zaide N2 ir perskaite N3 gali papasakoti ![]() As vis dar laukiu statistiku update, nes daug nepakeis aisku, bet vistiek ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |