Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Kiti
Star Wars Ultimate
WhiteDragon
Jau senokai turėjau utopini planą pasikurti savo wargeimo systemą based on Starwars. Ilgai kaupiau idėjas ir laikas jas pradėti gludinti, taigi susiorganizavau starterį ir gera gabalą pavienių miniatiurų iš WotC leistų Star wars miniatures [jiep ten yra nuo super ugly iki pakenciama, bet kai vienos miniatiuros kaina man nesieke dvieju zalių tai kaip SW fanui man tiko]. Taigi dabar laisvas minutes leidziu generuodamas ir balansuodamas idėjas. Kolkas kalba eina apie pakankamai generic skirmisha, su blefavimo elementais ir pakankamai giliu bet tuo paciu ir paprastu taktiniu lankstumu. Taigi jei neturi ka veikti ir nori padėti, join in, projekto galim ir nebaigti, bet laiką praleisim tikrai smagiai.


Redagavo WhiteDragon 2011-02-02 14:20
Sir_Vicious
Look im your father I'm in
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.

WH40K - Blood Angels
Infinity - Yu Jing
WhiteDragon
Rašykit man į emailą tie kas susidomės. whitedragon.ldk [voverė] gmail.com , kai turesiu truputi laiko susisteminsiu ir atsiusiu griaučius.
WhiteDragon
Visa info sudėjau i savo bloga, nes emailai yra evil, reikia kad visi dalivaujantis procese matytu viska ka kiti raso. Kolkas trys pareiske nora paveizeti taisykles ir mane tai dziugina

http://wgnuke.blogspot.com/2011/02/swu-origins-pt1.html
uruk-hai
WhiteDragon parašė:
Visa info sudėjau i savo bloga, nes emailai yra evil, reikia kad visi dalivaujantis procese matytu viska ka kiti raso. Kolkas trys pareiske nora paveizeti taisykles ir mane tai dziugina

http://wgnuke.blogspot.com/2011/02/swu-origins-pt1.html


Mano vaikystes, jaunystes, suaugystes ir tikuosi senystes silpnybe..... Star Wars. "May the force be with you" White Dragon. Count me in.
WhiteDragon
kadangi atsirado entuziastu daugiau nei tikejausi kokiais 400 procentu tai pastinu musu laiskelius cia ir visa diskusija vyks cia.
Whitedragon:
Kolkas yra tokie griaučiai kurie jau atgulė ant popieriaus ty buvo ne tik sugalvoti bet jau ir užrašyti.
D10 kaulu sistema
Aktivuojasi paeiliui ty viena miniatiura vienas aktivuoja tada oponentas aktivuoja viena iš savu, tada pirmas aktivuoja kitą miniaturą ir tt.
Šiaip sistema yra giliai skirmišinė, ty manau bus naudojama apie 10 miniatiuru.
Vienodo tipo kariai gali jungtis į būrį iš trijų asmenų taip žaidėjas gali per aktivacija veikti su trim miniatiurom. minusas kad visi turi atlikti tapati orderi, ir turi buti netoliau kaip per komand nuotoli. Pliusai geresni taktiniai manevrai, mušant tapati prieša kažkokie bonusai.
Pradžioj turno žaidėjai susideda eiliškumą kuriuo jie aktivuos karius [slaptai nuo oponento] ir išdėlioja orderiu tokenus prie savo karių irgi užverstus.
Patys kariai sukuriami prieš muši su pakankamai generic sistema. Nuo miniatiuros priklauso tik rase [bonusai or smth] ir main weapono tipas [sunkusis kulkosvaidis, sniper riflas, blasteriai] visos kitos abilkes perkamos atskirai, bus kazkokie rasiniai, klasiniai apribojimai.
Force useriai kita truputi kalba, bet čia dar plaukioju, šiaip manau reikia spec orderiu close kombatui jiem sickor, rock, paper tipo irmetami kazkiek dice pagal tuos orderius face to face tipo light saberiu kovos, kas geriau iszaidzia orderi meta daugiau kaulu ir turi daugiau shansu suzheisti priesa. Nu dar tures force pointsus su kuriais gales abilkas daryt arba stiprint atributus ir tt.

Nuo mushio mastu priklausys ir taktiniu tasku gavimas, shie taskai bus naudojami taktikoms, kaip pvz special orderiai, paprastu orderiu geresnes versijos, decoy išstatymas [tai miniatiuros suklaidinti prieshui, jos nedarys nieko iskyrus judes, jei kokiu budu jos bus hitintos jos dar pries zalos gavima tiesiog dings, bus galima ir kitaip jas discoverinti.] Ir kitos taktikos kurios bus sugalvotos.

Galvoj sklaido idomi camo sistema kai vietoj snaiperio statyti kita miniatiura ir tik jam shovus ar bunant suzeidziamu pastatyti realia miniatiura.


Kolkas tiek turiu dar orderius truputi apgalvojas ir basic statsus bei coverio sistema, bet kolkas nespoilinsiu gal pas jus geresnes idejos.


Sir_Vicious:
Del force useriu turiu tokia ideja, kad jie arba turi buti unikumai/namedcharacters/etc ir kiekvienas turet kazkokias jam budingas abilkas, arba bendra sarasa abilku su kuriomis gali konfiguruoti kaip nori (at a cost). Bet jie bet kokiu atveju gali gautis biski Uber. Beje ta su snaiperiu ideja tai auksine, tipo kol nesauna ar nesuzeidzia, snaiperio kaip ir nera ant stalo. Tokie man klausimai:
1. ant kiek smulki actionu sistema? ar tipo as tiesiog einu - ar einu pritupes ir gaunu coverio, einu siaip, begu ir blablabla
2.Vistiek bet kokiu atveju bus factionai, tai pagal ka skirtisi: Sith-Jedi, ar biski detaliau vos ne planetom ar dar kum?
3.O Yoda bus ? (in the force strong he is)

Padumosiu ties tuom klausimu, koki sena SW geima ant PCU pastumsiu gal ateis ideja kokia dar viena kita.


Kronas:
Šiaip viskas atrodo visai nieko, išskyrus vieną dalyką kas man nepatinka:
Iš AT-43 pasiskolintas išankstinis orderių tvarkos nustatymas.
Taktiškai labai apriboja galimybes reaguoti į besikeičiančią
situaciją.
IMHO būtų geriau naudoti daugiau ala Infinity elementų ar pan.

Ir reikėtų arba apsibrėžti arba padaryti kelis variantus, nes IMHO
labai skiriasi kokių savybių reikia kovojant kokiam nors laive, šiaip
indoors koridoriuose ir dykumose ar miškuose. (Kaip pvz Arena
Deathmatch savo skirmishui labai aiškiai apibrėžė kur jis vyksta ir
unitų savybės yra tam pritaikytos) (beje čia taip pat naudojami D10,
tad galima ir iš čia pasižiūrėt kažką pasiskolint)

Na, ir reikėtų bandyt po truputį struktūrizuot pradėt. Tada aiškiau
piešiasi vaizdas ir matosi ko dar trūksta.

cR.

null:
Aš pasidalinsiu savo idėjomis ir matymu, kaip galima būtų smagiau
paeksperimentuoti su šituo dalyku.

Žaidimo varikliuką siūlau remti ne kaulais, o kortomis, panašiai kaip
Freebooter's Fate, ir sujungti deckbuilding/CCG elementus su
miniatiūrų karo žaidimu.

Kiekvienas žaidėjas turi savo kortų malką. Kortose - manevrai ir
veiksmai (orderiai), kuriuos galima liepti atlikti savo kariams. Kol
kas įsivaizduočiau, kad kortą sudarytų keturi langai. Pirmajame
užrašytas skaičius - iniciatyva, apie ją vėliau. Antrajame lange -
basic veiksmai, ką su ta korta gali atlikti bet kuris dalinys.
Trečiajame lange - special veiksmai - ką ta korta leidžia daliniams,
turintiems reikiamas specialias savybes (kaip V:TES - kai kurios
kortos naudingos tik turint tam tikras disciplinas). Ir ketvirtas
langas - Force, ką ta korta leidžia daryti galios naudotojui. Galbūt
šis langas padalintas į dar dvi dalis, light ir dark side galios
veiksmai.

Ėjimą sudaro trys fazės, kurias žaidėjai atlieka vienu metu: draw,
planning ir resolution.

Traukimo fazės metu žaidėjai traukia kortas iš savo kaladės - tiek,
kiek turi modelių ant stalo x 2.
Jei ištrauktos kortos nepatinka, vieną ar kelias gali pertraukti, bet
už kiekvieną pertrauktą kortą nurodo modelį, kuris šį ėjimą nieko
nedarys (nes jis duoda tactical supportą ;), t.y. komanduoja ir padeda
kitiems pasirinkti manevrus).

Planavimo fazės metu modeliams priskiriamos kortos, t.y. suplanuojami
manevrai, kuriuos jie darys šį ėjimą. Galvoju, kad vienam modeliui
galima leisti atlikti nuo 0 iki 3 manevrų. Tie modeliai, kurie padėjo
traukti naujas kortas, manevrų gauti negali.

Na, ir įvykdymo (resolution) fazė.

Truputį apie manevrus:manevrų kortus būtų kelių rūšių: judėjimo,
atakos ir gynybos manevrai. Gal dar kokius sugalvosim. Kiekvieną
manevro kortą galima išnaudoti įvairiai, nes tiek basic, tiek special
skillai suskirstyti lygiais nuo 1 iki 3. Pvz., koks nors skautas gali
turėti trečio lygio move, bet pirmo lygio attack. O Storm trooperis -
1 lygio move ir 2 lygio attack... Ant kortos nurodyta, kokį konkrečiai
manevrą su kokiu lygiu galima atlikti. Pvz. pirmo lygio judėjimo
manevras būtų tiesiog move. Antro lygio - sprint (move+move). Trečio
lygio - defensive move (judėjimas su papildomu bonusu gynybai). Atakos
manevrų kortos veiktų panašiai - žemesniame lygyje leistų tik
šauti/kirsti, didesniame - duoti bonusą atakai ar šauti kelis kartus.
Gynybinės kortos leistų atlikti tokius manevrus kaip overwatch,
fortify, dodge ar parry su šviesos kardu. Atvertus manevro kortą,
žaidėjas pasako, kokio lygio manevrą naudoja - t.y. kuo didesnio lygio
skillą modelis turi, tuo įvairiau jis gali išnaudoti gautą manevro
kortą. Atsižvelgdamas į savo žaidimo stilių, naudojamus modelius ir
pan., žaidėjas planuotų ir savo decką. Jei mėgsta sėdėti ir laukti,
kol priešai patys ateis, dedasi daugiau gynybinių manevrų. Jei mėgsta
visus taškyti - atakos. Ir pan.

Atvertus pirmuosius manevrus, žiūrima, ant kurio nurodyta didžiausia
iniciatyvos vertė. Tas modelis manevrą atlieka pirmas. Tada kitas ir
t.t. Jei vertė vienoda, abu žaidėjai traukia po pirmą manevro kortą iš
kaladės ir ten žiūri, kurios iniciatyva didesnė.

Kai visi modeliai atlieka po pirmą manevrą, atverčiamos antrųjų
manevrų - kortos, jei tokių yra, ir vėl viskas padaroma pagal
iniciatyvą. O tada - trečias manevras.

Po to visos panaudotos kortos keliauja į discardą. Kai kaladėje
baigiasi kortos, discardas sumaišomas ir naudojamas iš naujo. Arba ne
- be kortų likęs žaidėjas pralaimi galima galvoti.

Apie veiksmus ir jų sėkmę, pvz., kaip nuspręsti, ar ataka buvo
sėkminga. Kiekvienas modelis charakteristikos aprašyme turi ne tik
skillo ar stat'o lygį, bet ir vertę. Pvz., ataka 4, II lygis. Tai
reiškia, kad jis gali naudoti pirmo arba antro lygio manevrus
atakuodamas, o bendra atakos vertė yra keturi. Prie vertės pridedamas
ar minusuojamas ginklo bonusas (lazerinis pistoletas - minus 1 jei
taikinys toliau kaip ū coliai; o vukių arbaletas - plius 2, jei
taikinys 8 - 16 colių atstumu) o taip pat - manevro bonusas (pvz., jei
atakos kortelėje nurodyta Ataka + 2). Atimama taikinio gynybos vertė,
bonusai už priedangą ir gynybinį manevrą, jeigu jis tokį pasirinko.
Jei rezultatas teigimas, ataka pavyko. Rezultatas atimamas iš taikinio
gyvybės taškų. Jei rezultatas nulinis arba neigiamas, ataka nepavyko.
Galima įvesti random elementą ir leisti žaidėjui , jei nori, atliekant
manevrą papildomai mesti d6 kauliuką, kuris gali ir pagerinti, ir
pabloginti rezultatą (kauliuko vertės -2; -1; 0; 0; +1; +2).

Mano galva, tokia sistema būtų paprasta ir greita. Ir challenging -
turi ne tik savo veiksmus suplanuoti, bet ir numatyti, ką darys
priešininkas. Tikras force! Nereikėtų daug taisyklių - kam, juk ant
kiekvienos kortos parodyta, ką su ja galima daryti


nullo varaintas super, truputi pamodifikavus ir dar apgalvojus labai idomu turetu but, taigi apruvinam ir vystom shita ideja.
Redagavo WhiteDragon 2011-02-03 12:34
Saulius
Kam tada isvis zaisti su kareiveliais, jei galima pasidaryti MTG - star wars motyvais?
Kazkaip be kauliuku ir tikimybes teorijos, bei realaus valdymo, sunkiai isivaizduoju idomuma - traukai kortas ir neduok dieve 80% atakos kortu sukrito i gala kalades, o pas priesa atvirksciai ir iskarto autoloose variante. Cia vos ne tas pats, kas zaidziant vezima butu, visi sumaiso kortas, pasidalina ir atsivercia, bei permete jas is kart pasako kas pralaimejo, nebent ne lygaus lygmens zaidejai zaidzia ir kazkas daro klaidu daug.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
WhiteDragon
Saulius parašė:
Kam tada isvis zaisti su kareiveliais, jei galima pasidaryti MTG - star wars motyvais?
Kazkaip be kauliuku ir tikimybes teorijos, bei realaus valdymo, sunkiai isivaizduoju idomuma - traukai kortas ir neduok dieve 80% atakos kortu sukrito i gala kalades, o pas priesa atvirksciai ir iskarto autoloose variante. Cia vos ne tas pats, kas zaidziant vezima butu, visi sumaiso kortas, pasidalina ir atsivercia, bei permete jas is kart pasako kas pralaimejo, nebent ne lygaus lygmens zaidejai zaidzia ir kazkas daro klaidu daug.


Simple tam kad cia yra tik griauciai, ir antra its up to you to make a deck, o miniatiuros gales atakuot ir su muvo kortom nes jos leis netik movint bet ir atakuot, o atakos kortos leis geresnius atakos manevrus. Šita forumo gija neskirta skūstis gyvenimu, jei kasnors nepatinka siūlyk savo varianta, nes tokiu besiskundzianciu ant Lietuvos pilna.

Aš asmeniškai irgi pergalvojau nullo varianta ir man jis nevisai patinka del sausos matematikos, as nemegstu kai geimas atsiremia tik i matematika, todel as siulau daryti hibridine sistema tiek su kortom bet mushius ishsprestu diceu metimai.
uruk-hai
WhiteDragon parašė:

D10 kaulu sistema
Aktivuojasi paeiliui ty viena miniatiura vienas aktivuoja tada oponentas aktivuoja viena iš savu, tada pirmas aktivuoja kitą miniaturą ir tt.
Šiaip sistema yra giliai skirmišinė, ty manau bus naudojama apie 10 miniatiuru.
Vienodo tipo kariai gali jungtis į būrį iš trijų asmenų taip žaidėjas gali per aktivacija veikti su trim miniatiurom. minusas kad visi turi atlikti tapati orderi, ir turi buti netoliau kaip per komand nuotoli. Pliusai geresni taktiniai manevrai, mušant tapati prieša kažkokie bonusai.
Pradžioj turno žaidėjai susideda eiliškumą kuriuo jie aktivuos karius [slaptai nuo oponento] ir išdėlioja orderiu tokenus prie savo karių irgi užverstus..


Sita sistema labai panasu i Hybrid. (Confrontation skirmisher dugeoncrawl) Dabar su sunum uzkabliavome ant sito zaidimo ir tokia sistema is taktines puses labai idomu ir geras. Hybrid turi nedaug taisyklu ir yra maza sarasas abilku ir svarbiausia kad sistema veikia. Jeigu kaskas nori isbandyti parasyk pm. Manau kad galima siek tiek is mechanismo 'paskolinti' is sito zaidimo.
Saulius
Kazkaip kreivai supranti tu pasisakymus. As nesiskundziu, o sakau, kad kortu sistema be kauliuku palaikymo yra meslas.
Geriau jau FOW perdarineti ant D10 sistemos.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
WhiteDragon
Saulius parašė:
Kazkaip kreivai supranti tu pasisakymus. As nesiskundziu, o sakau, kad kortu sistema be kauliuku palaikymo yra meslas.
Geriau jau FOW perdarineti ant D10 sistemos.


Tai prasau i prieki ir perdirbinek, ir jei labai norisi pasireikshti, reishkis kurnors kitur, cia zmones laukiami su pasiulymais ir konstuktivia kritika, o ne personos su ishankstiniais nusistatymais. Visi tolimesni panashus postai bus naikinami vietoje.
null
Drįstu nesutikti su Sauliaus kritika, nes kortos, lygiai kaip ir kauliukai, yra priemonė atsitiktiniam rezultatui gauti. Aplinkybės (atstumas tarp modelių, naudojami ginklai, priedanga, priešininko ištrauktos kortos ir kt.) šį rezultatą gali modifikuoti - kaip ir įvairūs bonusai bei minusai ridenant kauliukus. Tik kortų naudojimas, mano nuomone, žaidimui suteiktų dar daugiau taktinio planavimo galimybių.

Aišku, gali nutikti, kad reikalingos kortos atsidurs kaladės dugne, ir žaidėjas nusigrauš nagus. Visiems V:TES ir MTG žaidėjams puikiai žinoma situacija Lygiai taip pat atsitinka, kad kauliukai lyg užburti nekrenta. Galit 347 paklausti, ką tai reiškia

Šiaip ar taip, aš manau, kad įdomiausia tokio projekto dalis ir yra galimybė eksperimentuoti, išbandyti kažką naujo. Klonuoti jau esamas sistemas - joks iššūkis. Imame Infinity taisykles, supaprastiname, ir voila - galim skirstytis. Beje, Infinity forume yra žmonių, kurie taisykles jau mėgina pritaikyti Star Wars settingui: http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_kunena&Itemid=206&func=view&catid=28&id=72990
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Saulius
Kas nepatinka, sustru morku apsiedei nuo ryto. Cia tau kritika ir surasiau, kad neisivaizduoju geros kovos sistemos be kauliuku tikimybiu ir cia mano patarimas, kad vien kortomis remtis neskubekite. O tu cia pradedi parintis ir aplamai kas tu toks blyn, gal genijus? O Fow D10 as ir be taves kuriu, savo malonumui.

Žmogus iš pirmo karto nesuprato taigi leisiu jam pailsėti nuo manęs kuri laiką.
Redagavo WhiteDragon 2011-02-04 09:05
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
null
Sauliau, kritika be argumentų
Saulius parašė: yra meslas.

Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
WhiteDragon
Nu visiško Infinity SW man tikrai nereikia. Bet sausa matematika irgi nežavi. Taip daug veiksnių modifikuoja galutini rezultata, bet juos igudus manau bus lengva nuspeti ir apskaiciuoti. Dice iveda lucko faktoriu, kada net ir labai gerai apskaiciaves gali failinti [natural 1]. Bet kortu kaip orderiu sistema mane ziauriai suzavejo, kai nevisalaika gali daryti tai ka nori, turi adaptuotis prie kortu kurias gavai and finaly metageimas ne tik buildinant armija bet ir renkant decka. Bet galiausiai kolkas niekas nera set in stone, taigi bandysim abudu variantus, taigi bandysiu dabar viska suvedinet bent jau i starter tipo taisykliu bukleteli.
magyar
Sauliau, ar teko girdėti apie tokį žaidimą "Malifaux"?

Čia aš lenkiu link kortų panaudojimo. Aš irgi į kortų naudojimą žiuriu gan dviprasmiškai. Sudalinčiau šią temą į du kortų mechanizmo naudojimo miniatiūrų žaidime variantus:

1) Deck'e daug skirtingų specifinių kortų, pvz. manevrai, parry, skirtingos attack, dar abilkės visokios. Tai būtų blogas variantas. Įnešama daug randomo. Pvz., totaliai nepatiko neprognozuojamas kortų naudojimas board'e "Cosmic Encounter". Aišku suprantu kad to žaidimo fun'as ne tame.

2) Ne veltui paminėjau "Malifaux". Tam žaidimui naudojamos kortos ir tai yra įprastinė 54 ar kelių ten kortų malka su keliomis modifikacijomis. Mano nuomone, tai yra labai geras variantas. Oponentų galimybės yra totaliai vienodos, nes kiekvienas naudoja savo deck'ą. Aišku, korta gali neiti, bet taip nebus amžinai. Žaidėjas turi savo hand'ą ir gali rinktis kokias kortas naudoti ar kaip formuoti savo hand'ą. Tuo pačiu ir blefavimas pasidaro svarbus. Kortos naudojamos paprastai: darant veiksma kortos reikšmė pridedama prie statistikos reikšmės.
Redagavo magyar 2011-02-04 09:37


Sir_Vicious
Nors man labiau patinka rident kauliukus nei deliot kortas, bet as sakau kad hybridas butu geris. Ir siaip cia gi vyksta kuryba, tai nereikia spraust saves absoliuciai i jokius remus. Free your mind free yur soul. Gi galima pabandyt ir viena ir kita varianta ir paziuret kuris limpa. O galbut vien kortu variantas bus toks super epic, kad nieko kito nereikes, arba bus uber bullshit. Nustokim klijuot etiketes FFS. Ir kaip visada as vaidinu Captain Obvious. Aj is viso cia reikia saves paklaust "What would Yoda do?"
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.

WH40K - Blood Angels
Infinity - Yu Jing
WhiteDragon
Tai vat pradzioj ir bandysim tiek diceless tiek hibrid varianta
magyar
Dar grįžtu prie "malifaux'inio" varianto. Pavyzdziui gavus tuza, kuri nors is heroes'inių figurkių galėtų panaudoti savo special abilkę (a la koki nors feat'ą). Kiekvienas skirtingos mosties tūzas galėtų turėti savo modifierius. Taip galima sugalvoti kokias nors savybes joker'iams.


Don_fanuci
Na jo idomiai cia padiskutavote
Šaunuoliai
Žvejyboje praleistas laikas į gyvenimo trukmę neįsiskaičiuoja...