INFINITY 2011 kampanija - išankstinė info ir REGISTRACIJA
|
|
Niblit Groinstabber | parašė 2011-05-24 15:06 |
Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Žinai mielas Null, turiu pritarti kostui. Reikia paskaičiuoti, kiek šūvių reikia nušaut, kad pakirst tą konvojų. ARM 6. Tai jau realiai reikia pilt is ko nors rimtesnio. Kaip man šovė į galvą, tai gerai būtų TR botas su HMG tarkim iš keturių pataikai 3. Tai 9+ armoras, statistiškai neužtenka. Šiaip kiek žiūrėjau reikia 3 kietesnių kareivukų, kad turėtum galimybę ką nors padaryti. Gali būti ir taip, kad išnešei priešininko armiją, bet nesugebėjai pagaut ant Aro. Variantas B, užminuot kelią, bet ir tai reikia bandyti. Misija pasikeistų, jei puolantysis turėtų galimybę sušaudyt konvojų stovintį paskutiniuoju ėjimu (Ale atsidaro garažo durys ir tuoj važiuos ir pan). Nes besiginantysis turi didžiulį pranašumą, jam nereikia išrukyt priešininko, jam svarbiausia neutralizuot tuos, kas gali pakenkt konvojui. |
null | parašė 2011-05-24 15:45 |
Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Ačiū už vertingas pastabas. Taigi rekomendacija būtų tokia: šiame scenarijuje nepersistengti su tereinu, kad puolantysis turėtų bent kelis taškus, iš kurių galėtų stebėti kelią, o besiginantysis turėtų darbo tuos taškus identifikuodamas ir neutralizuodamas. Juk stalo parengimas - taip pat įdomi šito žaidimo dalis. Kilo klausimas, ar sunkvežimį galima stabdyti Adhesive launcheriu. Atsakymas: galima. Tokiu atveju, sunkvežimio PH 18. Aš šia misija tikiu, tikrai yra nemažai taktinių galimybių ją įgyvendinti. Pavyzdžiui... bet gal geriau nespoilinsiu Kaip ir rašiau, bandom. O kad vienas ar pora nepataikytų šūvių nulemia visos misijos sėkmę... bet juk ir taip dažniausiai būtent šitaip nutinka Redagavo null 2011-05-24 15:46 Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
blackfishas | parašė 2011-05-24 18:47 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
As irgi nespoilinsiu. turiu keleta minciu kaip ta daikta pajamt. psakant, pamoka ismokta, beliko oritaikyti praktikoje.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
maGE | parašė 2011-05-25 11:05 |
Žinutės: 57 Prisijungė: 2007-09-18 |
Seip turiu pora minciu apie konvojaus misijas: 1.Tai masina turetu buti impetous ir judeti kaip hvy infantry. Facinga keisti 4 ar 2 " movo gale. 2. Konvojaus apsauga turetu buti per 4 colius nuo masinu ir gauti impetous orderi judeti su masinom. 3. Sarvai masinu turetu buti didesni ir structure irgi visgi tai sarvuociai 4. Zemelapis turetu buti su kelias pravaziavimais kad galetu rinktis ginantis konvoju marshruta 5.Leisti puolanciajam suzimeti pasalu vietas ir i jas padeployinti hidden deploymentu kazkiek hebros. Na kazkas tokio Liberate tute me Ex Infernis!
|
Niblit Groinstabber | parašė 2011-05-25 11:09 |
Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Na, čia mielas Danieliau, pavarei. Tin nepamiršk, kad tokią misiją reiktų testuot daugiau negu kelioliką kartų. Idėja gera, ale TAGAS perdirbtas iš kovinio į nešulinį |
maGE | parašė 2011-05-25 11:19 |
Žinutės: 57 Prisijungė: 2007-09-18 |
as nesiulau tago daryti nesuliniu o konvoju ratuotu vikshruotu daigtu siusti
Liberate tute me Ex Infernis!
|
null | parašė 2011-06-01 09:19 |
Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Kolegos, primenu, kad sužaisti visus mūšius turime iki sekmadienio. Jei kas kritiškai nespėjate, praneškite, blogiausiu atveju, skirsim laiko iki antradienio. Dėl tvarkos: Nuo kito ėjimo žiūrėsim griežčiau - jei nespėjate, mūšis neįvyksta, ir basta. Dėl grafiko: Antrą ėjimą atliksime iki liepos pradžios, o trečiajam paliksime liepą ir rugpjūtį - atostogų sezonas, šiaip ar taip. Dėl taisyklių: Ir toliau kviečiu pranešti visus bugus, susijusius su misijomis ar resursais - viešai juos aptarsime ir spręsime, kaip taisyti. Dėl kai kurių Resursų: Kol kas kilo klausimas dėl suminio Resursų poveikio - pvz. "Tiekimo linija" ir "Įtakos sfera" duoda papildomų taškų. Ar jie sumuojasi? Logiška būtų teigti, kad taip. Bet yra nuomonių, kad dėl to kai kurie žaidėjai įgis nesveiką pranašumą. Ne visai tam pritariu, nes mano viena smagiausių pergalių buvo prieš 50 taškų didesnę armiją. Tačiau galim diskutuoti. Aptarkime tokį pasiūlymą: tais atvejais, kai įgyjami resursai, kurie iš esmės daro tą patį (tik didesniu mastu), būtų galima išnaudoti tik 50 proc. jų pajėgumų. Jeigu turiu "Tiekimo liniją" (+10 taškų) ir dar gavau "Įtakos sferą" (+20 taškų), tai "Įtakos sfera" man papildomai duos tik + 10 taškų, o bendrai galėsiu susidaryti armiją už 280 taškų. Jei turiu "Palankią viešąją nuomonę" (samdiniai 10 proc. pigiau), dar viena "Palanki viešoji nuomonė" man duos papildomą 5 procentinių punktų nuolaidą (taigi bendra nuolaida būtų 15 proc.) Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
magyar | parašė 2011-06-01 09:37 |
Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Iš karto toks suggestion'as būtų. Vakar po sužaistos partijos kažkaip nusprendėme, kad visai būtų logiška neleisti pulti to paties žaidėjo du turus iš eilės. Taip pat būtų protinga, jei užpultasis kitame ture galėtų galėtų kontratakuoti savo skriaudiką.
|
JuSTiN | parašė 2011-06-01 10:14 |
Žinutės: 100 Prisijungė: 2008-11-22 |
Pritariu magyar'ui. |
bonis | parašė 2011-06-01 14:46 |
Žinutės: 118 Prisijungė: 2011-03-21 |
Pritariu, kad nebutu galima to pacio oponento du kartus is eiles pulti. Ar bent jau to pacio to oponento resurso. neidomu just. Dėl taškus duodančių resursų, tai irgi nemanau, kad stackintis jie turėtų. Per daug pagundų ieškoti labiausiai apsimokančios kombinacijos. Geriau jau pabandyti naudą gauti derinant skirtingus resursus. Dėl antro rato per birželį, manau, kad bloga idėja. Per 3 savaites galimai 2 mūšiai yra gerokai per daug kaip vasaros sezonui. Ar čia aš labai asmeniškai? Nes pas mane birže;į iš vis laisvų dienų su žiburėliu paieškot reik. Tai bent jau liepos pirmą savaitę prijunkim, o trečiam ratui užteks dviejų mėnesių be vienos savaitės manau. |
blackfishas | parašė 2011-06-01 14:54 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
dėl laiko kaip ir dzin. atostogos man nešviečia artimiausiu metu. Dėl stackinimo sutinku su prieš mane pasisakiusiais. papildyt gali,bet ne pilna verte. tarkim antras resursas duodantis swc, duotų tik 0,5, o ne 1.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
blackfishas | parašė 2011-06-08 12:57 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
tai gal čia dėl kampanijos taisyklių pasipasakojam. mage ir niblitai, eikit suvalgykit po obuolį ir neterškit eterio. viskas afigiennai su mercais.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Niblit Groinstabber | parašė 2011-06-08 13:34 |
Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Graužk morką. Na nežinau, nes pamatytum tu vietoj Nomadų 100% PanOkeanijos, kaip sureaguotum? |
blackfishas | parašė 2011-06-08 13:39 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
tai,kad jų bus mažai sureaguočiau teigiamai. labai neblogai tie merc rulesai subalansuoti,tad parkių nekyla papildomų, o kai loši prieš bičą katras turi kažkokių mercų,tai tiesiog kurdamasis listą jami domėn,kad gali būti visko.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
bonis | parašė 2011-06-08 14:22 |
Žinutės: 118 Prisijungė: 2011-03-21 |
Nu jei daryti kaip Lenkas siulo, kad iki 50 pts. legionieriu imti, tai bbs, nes tada AVA taisykle pjauna belenkaip. Lieki, kad net savu charu imti ir daugumos su AVA1. Tada zaisti arba be merceneriu is vis, arba nesiparinti. Bo cia zinai dar. Jei sakysim, kad kazkas zaidzia 100% uz kita armija, tai gal zmogus pradeda svarstyti is vis keisti armijas ar laiko ta armija stipresne, kas irgi butu keistoka. As priimu, kad tam tikrose misijose yra naudingiau tureti daugiau samdiniu del taktinio panaudojimo ir tiek. Tai naudinga del to, kad tampi dar sunkiau nuspejamas, susipazisti su kita(-om) armija (-om) kas irgi tarnauja edukaciniais tikslais. Mane pvz labiau nervina, kad su taisykliu ismanymu nemazai pas ka (pirmiausia iskaitant mane) yra rimtu bedu ir tai itakoja musiu lemti. Kaip va ir magyaro paskutinis musis. Mano su justinu irgi ten su savais ismislais vyko (kaip kad linko nesubyrejimas retreat'o situacijoje). Tai daug labiau isbalansuoja zaidima nei mercaneriu pilnas naudojimas. Bet cia jau aisku tik save zmogus gali kaltinti. |
Niblit Groinstabber | parašė 2011-06-08 14:36 |
Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Mano nuomone būtų gerai, kad merkai negalėtų užimt daugiau 30%, bet nesiskaitytų mercenery force, pagrindinės armijos AVA liktų toks pat. |
magyar | parašė 2011-06-08 14:55 |
Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Dėl taisyklių neišmanymo, tai prisipažinsiu, kad šioje srityje turiu daug baltų dėmių, tačiau... kalbant bendrai, INFINITY turi tokia pačią savybę, kaip ir C3: pakankamai paprastos taisyklės ir daugybė smulkių niuansų. Juos visus išmokti atmintinai ne taip paprasta. Reikia sužaisti milžinišką kiekį mūšių, kad visa tai įaugtų į kraują. Man pačiam išvydus Achilą, net įtarimas nekilo, kol oponentas nepareiškė, kad tai jo leitenantas. Leitenantu pasirodo jis galėtų būti, tačiau jo toje armijoje apskritai negalėjo būti. Ir tik paskui besiaiškindamas mercenary taisykles ir pamatęs pavyzdį apie Uxia McNail, prisiminiau, jog skaičiau apie tai. Bet kur tau atsiminsi. Vadinasi reikia žaisti, žaisti daug ir ne taip rimtai į viską žiūrėti. Per aspera ad astra :). Nuvalkiota, tačiau tiesa, paskui kurią ir aš pats ne visada seku, tiksliau beveik niekada :D. O kas dėl samdinių proporcijos, tai 50 taškų tikrai pernelyg žostka. Mano nuomone, samdiniai neturėtų sudaryti lygiai ar daugiau nei pusę armijos, nes į kampaniją kiek pamenu neužsiregino nei viena mercs'ų armija.
|
maGE | parašė 2011-06-08 15:37 |
Žinutės: 57 Prisijungė: 2007-09-18 |
Pasiulymas tiem pas ka mazai akiu daug dantu grauzti ryzius kamputyje Taigi noretusi kad bent puse armijos butu tos frakcijos su kuria kovoji. Liberate tute me Ex Infernis!
|
blackfishas | parašė 2011-06-09 04:30 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
del maximum pusės mercų sutinku. ava'os siūlyčiau nekeisti.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |