Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Bendri Warmachine/Hordes turnyrų nuostatai
vytzka
Artėjant Steamroller turnyrui, manau laikas pagaliau apibendrinti viešoje erdvėje bendrus nuostatus eventams, kurių reiktų stengtis laikytis. Nereikia išsigąsti - ir toliau bus vadovaujamasi geranoriškumo principu ir ypatingai naujokams duodama daugiau laiko prisitaikyti, tačiau čia stengiuosi išdėstyti "geriausias praktikas" kurios veda į sportišką ir švarų žaidimą visiems vienodomis sąlygomis.

Pirmiausia tai visada, kur nėra naudojamas kažkoks unikalus būtent tam renginiui adaptuotas taisyklių rinkinys, stengsimės vadovautis Steamroller taisyklių paketu - jo dabartinę versiją galite rasti čia. Rekomenduoju kiekvienam žaidėjui turint laisvo laiko paskirti šiek tiek jo susipažįstant su šiuo dokumentu bent jau bendrais bruožais.

Derėtų atkreipti dėmesį, kad pagal dabartines Steamroller 2012 taisykles žaidėjas gali pasirinkti ar jis nori turėti vieną arba du armylistus. Jeigu jis turi du, tarp jų negali kartotis joks character modelis (prime ir visos epic versijos laikomos skirtingomis). Žaisti su abiem neprivaloma, tačiau modelius turėti reikės.

Dalykai, kuriuos reiktų turėti kiekvienam žaidėjui:

Modeliai, savaime suprantama. Warmachine/Hordes naudoja laiko limitais pagrįstą competitive žaidimo modelį, kuris labiau apkrauna žaidėjų smegenis negu paprastai. Tam yra būtina, kad naudojami modeliai nemaišytų priešininko arba paties žaidėjo ir būtų kiek įmanoma aiškiau, ką jie vaizduoja.

Visi modeliai turi būti pagaminti Privateer Press, solo, unitai ir warcasteriai/warlockai turi būti reprezentuojami tokio paties modelio koks ir yra. Išimtis gali būti daroma konversijoms tarp prime/epic versijos to paties modelio, tol kol yra labai aišku ką jis vaizduoja (pageidaujama suderinti atskirai prieš darant konversijas kad nebūtų nesklandumų; poza turėtų būti kiek įmanoma panašesnė). Beasts ir Jacks kadangi turi daug kas plastikinius kitus dabar tai yra šiek tiek daugiau laisvės bet turėtų būti tas pats chassis, ginklai tiksliai kokie reikia ir jeigu tai yra character upgrade tai jis turi irgi būti reprezentuojamas pilnu character upgrade kit. Bet kuriuo atveju jeigu kažkokiam žaidėjui yra neaišku kas yra kas tai yra ne jo problema o konvertuotojo ir rekomenduojama labiau drastiškų konversijų atveju turėti originalų modelį pakeitimui. Jeigu turite taisykles atitinkantį modelį, galite naudoti ir labiau nukrypstančią nuo taisyklių konversiją, prieš kiekvieną žaidimą suderinus su varžovu.

Modelių dažymas neprivalomas ir galima naudoti kokią tik norite spalvų schemą. Tegul tik jie būna surinkti.

Taip pat reiktų turėti su savimi matavimo įnagį, kauliukus ant kurių daugmaž matytųsi skaičiai/taškai, ką nors kuo žymėsite fokusą/fury (patogumo dėlei geriau kad tai nebūtų lygiai tokie patys kauliukai kuriuos ridensite) ir Mk2 kortas savo armijai anglų kalba. Jeigu naudojamas kažkoks theme force, reikia turėti dokumentą iš kurio jis paimtas (knygą/No Quarter). Taip pat, ir cia jau irgi prie privalomų pradėsime skaičiuoti pagaliau, jeigu naudojami kažkokie cloud/persistent AoE things tai reikia turėti juos reprezentuojančius objektus - tiek, kiek jų reikės, - ar tai būtų siuvimo žiedai kaip pas Batmą ar bent jau iš popieriaus iškirpti apskritimai. Jeigu kam labai reikia galiu duoti atsišviesti faction specific templates iš No Quarterių kurias beje ir internete rasti galima (linkas veliau).

Vietoje fizinių kortų galite naudoti War Room, tik turėkite omenyje kad jeigu jis nuluš arba informacija dėl kokios priežasties dings automatiškai pralaimėsite žaidimą. Nekaltinkite manęs, kaltinkite tą Šaraškino kontorą kuri jį sukūrė arba Privateer Press. Tai jų taisyklės. O jeigu norite būti garantuoti, investuokite į negyvus medžius

Neprivaloma bet labai pageidaujama taip pat su savimi turėti laikmatį arba telefoną kuriame būtų padorus laikmatis (su pause mygtuku), blast/spray templates, melee gauge, wreck markerius (jie irgi gali būti kartoniniai arba visai neblogas variantas deep cut studio iš tos keistos a la medinės plokštės, svarbu kad dydis tiktų). Taip pat ką nors, su kuo žymėsite upkeep burtus ir kitus pastovius efektus.

Dar patarimai dėl žaidimo kokybės.

Jeigu kažkas neaišku ir nepavyksta žaidėjams susitarti, kvieskite teisėją. Jis tam ir trinasi aplinkui visą dieną, tikėdamasis būti reikalingas.

Jeigu jau pasikvietėte, neatsikalbinėkite ir nesiginčykite. Jeigu turite savo situacijos interpretaciją, pasakykite ją ir ramiai išklausykite sprendimo. Ginčai tik kelia nereikalingą įtampą ir gaišta laiką. Visada galite detalesnį situacijos įvertinimą išsakyti po turnyro.

Netempkite gumos. Net ir per priešininko ėjimą nežiopsokite, o pasistenkite stebėti kas vyksta ir reaguoti į situaciją. Jeigu reikės mesti Tough, turėkite kauliuką po ranka. Jeigu jūsų jackas gauna žalą, turėkite po ranka kortą. Priešininkui išmetus metimą ar atlikus matavimą, tuoj pat leiskite jam suprasti kad pamatėte rezultatą ir galima žaisti toliau. Jeigu varžovas paprašo kortelės, duokite jam.

Warmachine/Hordes yra atviros informacijos žaidimas. Visada matuokite viską ir parodykite varžovui. Negriebkite kauliukų po metimo iš karto, bijodami kad juos kas pavogs. Atsakykite atvirai ir neslėpdami informacijos į užduodamus legalius klausimus (kas pas tave turi Tough? Kas yra atjungta ant Ironclado? Ar šitas daiktas turi Countercharge? Ar gali kaip nors duoti pathfinderį jackams?) Tačiau neuždavinėkite nekonkrečių, su priešininko strategija susijusių klausimų arba klausimų apie tai ką jis pats dar nebūtinai žino ir neprivalo matuoti (Ar kas nors atsitiks jeigu aš paeisiu čia? Pabandyk ir sužinosi. Ar mano modelis yra tavo warcasterio CTRL per jo featą? Pabandyk ką nors daryti ir pamatysi).

Dėl kauliukų perridenimo. Visi turi savo asmenines ir paprastai nelogiškas taisykles. Pageidaujama prieš žaidimą apsispręsti kaip bus daromi perridenimai - ar kai tikrai neina atskirti, ar kai kauliukas vos nelygiai stovi. Kito kauliuko balansavimas ant viršaus yra idiotiška warhammeristų išmonė - jeigu žinai ant kurios pusės balansuoti, žinai ir kas viršuje. Pagal nutylėjimą permeskite kauliukus (ir tik tuos kauliukus o ne visus) kurie guli bent kiek nelygiai. Ir jeigu nepavyksta to padaryti iš ketvirto karto, pasiimkite suknistą dėžę.

Nustatyti kiek modelių yra po blast template ant direct hit yra fantastiški matuokliai iš Focus&Fury forumo. Paprašykite manęs per kitą turnyrą ir parodysiu kaip jie veikia. Atsiminkite, kad 3" blastas ant 1-2 scatter visada užkabina small based modelį. Nekankinkite varžovo su milimetrais kai matematiškai viskas aišku.

Dėl Dievo meilės, kai matuojate judėjimą, laikykite juostą horizontaliai ir žiūrėkite iš viršaus arba iš šono kad išvengtumėte paklaidų dėl perspektyvos (arba varžovas išvengtų jūsų paklaidų). Nebijokite pasakyti varžovui jeigu nesate tikri jo matavimų tikslumu. Kai judinate modelį netiesiai, nelankstykite ruletės (taip susidaro nemažos paklaidos), o matuokite judėjimą tiesės atkarpomis. Jeigu norite išlaužti kažką ypač sudėtingo (neturint daug judėjimo atstumo norite apeiti aplinkui bazę apskritimu) pakvieskite teisėją.

Jeigu nežinote ar modelis kažkur tilps (ypač su charge/trample), pasiimkite tuščią bazę arba tinkamo dydžio pakaitalą. Jeigu deklaruotas charge nepasiekė tikslo arba atsirėmė į kitą modelį, nekelkite scenos o susitaikykite su tuo ir žaiskite toliau. Neperdarinėkite ėjimų nuo pradžios. Klaidos yra žaidimo dalis.

Fokusą bei burtų/kitų efektų markerius dėkite ne ant kortos kur jų nesimato, o šalia modelio. Pasistenkite kaip nors (netgi kokios nors spalvos stikliniu karoliuku) pažymėti kiekvieną išliekantį efektą - ir pačiam bus aiškiau, ir varžovui.

Jeigu atliekate ataką su modeliu, turėsite pilnai atlikti visus privalomus (ne "may" ) atakos ir žalos metimus (AoE, spray, electroleaps, etc.). Jeigu jau baigiasi laikas, galvokite ar verta tuo užsiimti.

Modeliai stovi ten, kur jie fiziškai yra ant stalo. Jeigu netelpa kažkas į base to base nes per dideles letenos o reikia kad tilptų, geriausiai pasiskolinkite tuščią bazę arba LABAI AIŠKIAI suderinkite su varžovu kaip kas stovi. Jeigu ant kažkokios terraino vietos neįmanoma pastatyti modelio, vadinasi jis stovės kažkur kitur.

Unito nariai aktyvuojasi kartu bet juda po vieną. Jeigu taip sustatėte kad kažkas kažkur netelpa, pasistenkite išmokti pamoką ir kitą kartą suplanuoti judėjimą geriau.

nepamenu daugiau, gal dar ka pridursiu. Jeigu turite atsiliepimu ar pasiulymu, prasom dalintis.
Redagavo vytzka 2012-09-25 19:53
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
blackfishas
"Dar patarimai dėl žaidimo kokybės." yra labai geri ir gali būti taikomi ne tik šiam žaidimui. tik terminus pritaikyti kiekvienam atskirai. Šaunuolis!
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
vytzka
Man atrodo kad cia dauguma dalyku tokie gan specifiniai, bet siaip cia dauguma ne mano ismone o zmoniu kurie daug metu dirba su organized play. Jeigu tik kazkas patinka, galite skolintis
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Marukas
Geri pastebejimai.
Jeigu kam reikia templeitu ir panasiai, galit parasyti man, siuo metu kaip tik darau sau, tai galiu ir dar pora padaryti, nekainuos
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/