Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Kiti
istoriniai wargameai
Darius
Na ar kasnors domisi tokiais wargameais?t.y. viduramziu pasauliniu karu zaidimais tokiais kaip flames of war rapid fire ir kitais?
Kronas
Kažkaip buvau pražiopsojęs šią temą anksčiau.
Buvau susižavėjęs Warhammer Historical idėja, bet kadangi žaidimas yra silpnai palaikomas, tai atsisakiau idėjos.
Dabar Flame of War sudomino. Smagu būt pasijusti Oberstgruppenführer'iu.
Tik vat abejoju ar atsirastų Lietuvoje su kuo žaisti normaliai.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Drakar
visai vizuali musio ataskaita apie tai
http://wargamereports.com/vefsida/battlereports/brpfow/brpfow3.html
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
magyar
Kronai, čia kaip tik tau :). "1-48 Combat" - II-o pasaulinio karo miniatiūrų žaidimas:
http://www.furor.lt/lt/index/visos_naujienos/?id=220
Redagavo magyar 2009-08-19 11:24


Kronas
O, smagi naujiena ir neblogos miniatiūros.
Ale man daug labiau priimtini armijos masto taktiniai sprendimai nei pavieniai susišaudymai.
Iš tikro nelabai suprantu kas patraukia žmones į skirmish wargeimus...
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
magyar
Kuo patraukia? Hm... priežasčių yra daug.

Visų pirma - daugelis skirmish geimų pasižymi aukštesnės kokybės miniatiūromis (bent jau kūrybine prasme). Daugiau polėkio jose.

Individualumo pojūtis. Lengviau įsijausti į tai kas vyksta mūšio lauke, susitapatinti.

Yra realu nudažyti visą armiją. Ir ne bet kaip.

Ne paskutinėje vietoje - mažesni kaštai.

Kiekviena figūrėlė yra svarbi mūšio lauke.

Žaisdamas skirmish'ą turi priimti daugiau sprendimų, nei žaisdamas būrių susirėmimus. Platesnės taktinės galimybės, daugiau interaktyvumo. Situacija mūšyje keičiasi greičiau.


blackfishas
man patinka del interaktyvumo ir dinamikos. mane labai nervuoja laukti valanda savo ejimo kol priesininkas stumdo savo burius ir pns. cia kaip su krepsiniu ir futbolu
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
exonn
na tikrai smagiai atrodo tas "1-48" reiks bent kelias figurėles įsigyt.
Saulius
Nori individualumo - zaisk RPG, tai daug geriau uz skirmish. O Skirmish nebutinai turi trukti trumpai, ten irgi nuo taisykliu sudetingumo priklauso, visokie pritupimai, saudant gulomis, koveriai ivairiu rusiu, ginklai daugiau detalizuoti. Galima su vienu kareiveliu ejima daryti 2min.

Del daugiau sprendimu nesutinku su magyar, ten sprendimai paprastesni ir juos lengviau numatyti.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
magyar
Sutinku, skirmishas nebutinai trunka neilgai, pvz. Confrontation mūshis dažnai užtrukdavo apie 4 val. Tačiau esmė tame kad beveik visi dabartiniai skirmish'ai naudoja pakaitine aktyvaciją, kai as pajudinu vieną figūrėlę, oponentas pajudina. Dėl to, savo ėjimo reikia laukti trumpiau. Vienintelis INFINITY naudoja iš pirmo žvilgsnio įprastini IGOYOUGO, bet pasyvus žaidėjas gauna automatic reaction order'ius, kaip atoveiksmį kiekvienam aktyvaus žaidėjo order'iui ir juos gali naudoti čia pat per oponento ėjimą. Cia visus savo veiksmus atlieki tuo pat metu kaip ir oponentas. Tam kad butu aiskiau: jeigu as per savo aktyvia faze sugalvosiu duoti tris orderiu savo figurelems, kad jos prabegtu per zona, kuria mato 5 priesininko kariai, tai jos gaus 15 kulku!


Dėl sprendimų priėmimo svarbos, pabandysiu pateikti kelis skirmish'o pranašumo pavyzdžius. Na, bent jau žiūrint mano akimis.

Visų pirma žaisdamas skirmish'a as negaliu remtis tikimybių teorija, kaip pavyzdžiui žaisdamas unit battle, kad ir AT-43. Negali procentiškai numatyti savo praradimų kiekio ar sugeneruotos žalos. Kiekviena figūrėle čia veikia individualiai ir visko pasitaiko. Prarasti esmines savo armijos figūras itin lengva, nes jos nepasisleps uz eiliniu nugaru. Todel viska reikia suplanuoti itin gerai ir kaip galima ilgiau musio lauke islaikyti tas figureles, kurios gali atnesti pergale.

Unit battle'uose strategija yra apsprendžiama žaidimo pradžioje ir paskui dažniausiai žaidėjas gali tik šiek tiek koreguoti ir nukrypti nuo savo plano. Skirmish'e (dėl pakaitinės aktyvacijos) žaidimo situacija keiciasi labai greitai ir daznai teks nukrypti ar visiskai atsisakyti numatyto veiksmu plano. Be to prisiminkime, kad pavienes figureles žymiai manevringesnes nei stambus buriai.

Jeigu unit battle'uose as operuoju vidutiniskai 5-7 buriais, tai skirmish geimuose - 10-20 figureliu. Žaidejas, kuris žaidžia itin racionaliai ir kiekvienas kovinis armojos vienetas (burys ar figurele) gauna savo misija armijoje, visada turi daugiau sansu laimeti. Todel siuo atveju jam tikrai teks priimti daugiau svarbiu sprendimu skirmish'e nei buriu mushyje.
Redagavo magyar 2009-08-21 11:07


Saulius
Matau mazai zaidei Fantasy Battles, kad taip sneki. Visada bandai is pradziu nuspresti strategija, bet daznai tenka keisti ja zaidimo viduryje, nes ne viskas tau sekasi ir ne viskas priesui einasi pagal plana. Manevrigumas idomumo daugiau neprideda, viskas turi buti kompleksiska .
Ir visgi ne velnio sprendimu ne daugiau reikia priimti skirmishe. Skirmise figureliu dazniausiai buna nuo 5-12 pas viena zaideja. 15-20 jau gan didelis skirmishas, panasejantis i mini armijos musi. Cia tas pats, kaip nuspresti, ka atakuoti su buriu, kaip pasisukti, ka lyderiui daryti tame buryje ir kaip kitiems geriau bus, jei tas burys bus toje vietoje.
Nereikia cia lialia.
As puikiai suprantu, kad reklamuoju savo zaidimus Skirmish ir nieko pries juos neturiu, bet nesuk visko i vata ir nelogisku pavyzdziu nepiesk. Cia kiekvienas pats turi nuspresti kas jam geriau.
Gali net apklausa pravesti, tu kurie zaidzia WHFB ir salia jo kitus zaidimus, tikrai niekas is ju nepasakys, kad WHFB kazkuom nusileidzia savo sprendimu gausa, ivairove ir isijautimu kitokiems skirmish.
Redagavo Saulius 2009-08-21 15:10
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
magyar
Šiuo atveju tikrai nieko nereklamuoju, o kalbėdamas apie mass battle'us stengiausi neivardinti pavyzdziu apie kuriuos kalbu, bet paprastai galvodavau apie AT-43. WHFB esu zaides labai daug, bet senokai bezaidziau, mazdaug 1993-2000 metais, taip kad sitoj srityje, pripazinsiu, senokai praradau forma, nors sioki toki bendra supratima turiu. Stengiausi nubraizyti bendra mass battles ir skirmish games tendenciju modeli.
Pats as nesu baisiai geras skirmishu zaidejas. Man zymiai geriau sekasi AT-43. Del to ir man paciam skirmish geimai atrodo kiek sudetingesni ir gerokai subtilesni.
Ir dar vienas dalykas. Neziurint to, kad cia kaip ir supplementinau taskus skirmish zaidimams, as vis dar manau, kad AT-43 - mass battles zaidimas - turi geriausiai reglamentuotas taisykles. Butent, apibendrintos taisykles ir yra buriais paremtu zaidimu (AT-43, WHFB ir t.t.) privalumas. Bet ne apie tai cia buvo sneka.
Redagavo magyar 2009-08-21 23:30


exonn
Aš savo kuklia nuomone pasakytsiu kad skirmishas gaunasi "detalesnis" ir tik skonio reikalas ar tau labiau patinka vadovauti dideliems mūšiams ir planuoti strategijas ir jas įgyvendinti ar įdomiau kelių pėstininkų susiremimo detalizavimas. Man asmeniškai pažiūrėjus ir pabandžius infiniti susidaro įspūdis kad skirmish geimuose situacija daug dinamiškesnė (tai nebūtinai turi būti gerai, nors man patinka)
374
Mano asmeninis argumentas už skirmisha: negaliu pakęsti dviejų vienodų figūrėlių savo armijoje.

ir tik nereikia išvedžiojimų apie tai kaip galima žaisti mass battlus su skirtingomis figūrėlėmis

Ir iš viso daug geriau 8 skirtingos cnf armijos kolekcijoje nei milžiniška goveda vienodų sutvėrimų.
البوراك المجد
Sir_Vicious
Radot del ko gincytis cia praktiskai tas pats kas gincytis kam kokia spalva grazesne tai vat pabandykit man irodyt svariais argumentais kad zydra grazesne uz raudona
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.

WH40K - Blood Angels
Infinity - Yu Jing
Drago
man labiau surio ir desros diskusijos patinka
magyar
Ne visai taip. Kronas uždavė visai normalų klausimą: "Kas patraukia žmones į skirmish geimus". Kaip žinia Kronas yra prisiekęs masinių batalijų kultivuotojas. Tuo tarpu mes pabandėme atsakyti į jo klausimą ir išryškinti stipriąsias skirmish puses.
Normaliai čia viskas, tikrai ne apie sūrį ar dešrą :D. Beje, man žiauriai patinka "Mažylių" dešra su sūriu :DDD. Va čia tai aukso viduriukas!
Redagavo magyar 2009-08-25 13:37


magyar
Prisimenant "1-48 Combat"...
http://www.furor.lt/lt/index/visos_naujienos/?id=220

Kadangi cia ką tik peržiūrėjau ir labai patiko, tai rekomenduoju ir kitiems kas domisi. Stalingrad'as. Kaip rusai ieskojo savo stipriųjų ir vokiečių silpnųjų pusių, kaip organizavo Stalingrad'o gynybos koncepciją. Netgi galima sakyti, kaip vokiečių įviliojimas į skirmish'ą padėjo perlaužti karo eigą. Big picture. "Commanders at War - Stalingrad":

http://www.youtube.com/watch?v=_NxgdUGfZlM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uBLUajN5_6E&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tGqmKE0wqrg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2ixnjTIczgw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jeDlDfMoIbI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2UPY8v-tl0s&feature=related