Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY mini-turnyras "Band of Ghosts 2010" (lapkričio 27 d.) - REGISTRACIJA
magyar
Taigi skelbiame registraciją į INFINITY mini-turnyriuką "Band of Ghosts 2010", skirtą pramankštinti kaulams prieš dar po dviejų savaičių vyksiantį pagrindinį šių metų INFINITY turnyrą.
Ypač laukiami naujieji INFINITY žaidėjai, bet ir senųjų prašome nepasikuklinti, atvykti ir pasidalinti savo patirtimi su naujokais.

Data: lapkričio 27 d.
Pradžia: 12 val.
Formatas: 200 taškų, no TAGs.


Registruojamės paprastai:

Žaidėjo vardas: Egidijus (aka magyar)
Armijos pavadinimas: CA
Būrio vardas: Diplomatic Affairs and Encounters Squad No 10569
Tel.: 8 šeši aštuoni trys 55951
Email: optional.


Turnyrui naudojamos turnyro "Demarcation Sphere" taisyklės ir scenarijai. Dar kartą dėkojame Baliui (aka null) už pagalbą :).


Turnyro taisyklės

Visus tris mūšius dalyvis privalo žaisti su tos pačios frakcijos (Pan Oceania, Yu Jing, Nomads, Combined Army ir t.t.) kariuomene, tačiau žaidėjas gali žaisti su skirtingomis tos pačios frakcijos sektorinėmis kariuomenėmis.

Tikslų naudojamų dalinių sąrašą dalyvis sudaro prieš kiekvieną mūšį.

Būrio dydis kiekviename mūšyje yra 200 taškų, nebent scenarijuje nurodyta kitaip.

Turnyre leidžiami naudoti „Human Sphere“ taisyklių papildyme aprašyti daliniai, įranga ir taisyklės.

Turnyre leidžiamos sektorinės armijos ir samdiniai.

Turnyre leidžiama naudoti pakaitinius (proxy) modelius.

Modeliai neprivalo būti nudažyti. Tačiau jei visi žaidėjo naudojami modeliai yra dažyti (mažiausiai keturiomis spalvomis), žaidėjui skiriama papildomą 100 pergalės taškų.

Armijos planavimui numatyta penkiolika minučių. Nespėjęs sudaryti sąrašo per skirtą laiką žaidėjas baudžiamas 20 PT atėmimu.

Vienam mūšiui skiriamos dvi valandos. Jei žaidėjai nespėja baigti mūšio per šį laiką, mūšis stabdomas ir nedelsiant skaičiuojami pelnyti PT.

Kiekvienas žaidėjas turėtų stengtis atlikti vieną ėjimą per 10 min. Jei žaidėjas tyčia vilkins laiką, jis gali būti baudžiamas 20 PT atėmimu.


Scenarijų apžvalga ir pergalės taškų skaičiavimas

Turnyro mūšių scenarijai vadinami misijomis.

Kiekviena misija trunka ne ilgiau kaip penkis ėjimus. Jei po penkto abiejų žaidėjų ėjimo mūšis dar nepasibaigęs, jis nedelsiant nutraukiamas ir skaičiuojami pergalės taškai.

Kiekvienas žaidėjas misijos metu turi tris tikslus (užduotis). Įvairiose misijos tikslai skiriasi, kiekvienas jų aprašytas prie konkrečios misijos.

To paties mūšio dalyvių tikslai gali skirtis – tai vaizduoja skirtingus konfliktuojančių pusių prioritetus misijos metu.

Tikslai taip pat suskirstyti į tris grupes pagal svarbumą:

* „Pirminis tikslas” yra svarbiausia užduotis, kurią būtina visomis išgalėmis siekti įvykdyti.
* „Antrinis tikslas“ yra užduotis, kurios atlikimas yra pageidautinas, bet ne taip gyvybiškai svarbus.
* „Tretinis tikslas“ yra užduotis, kurios įvykdymas būtų naudingas kampanijos eigai, tačiau nėra prioritetinis.

Pergalės taškai skaičiuojami misijai arba jai atlikti skirtam laikui pasibaigus. Abu žaidėjai pirmiausiai įvertina, kiek gyvų ir funkcionalių dalinių (skaičiuojant taškų (C)vertę) kiekvienam iš jų liko. Prie šio skaičiaus pridedami priedai už įvykdytas užduotis:

-įvykdžius pirminį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,5 (dalijama iš 2).

- įvykdžius antrinį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,25 (dalijama iš 4).

- įvykdžius tretinį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,1 (dalijama iš 10).

Žaidėjas gauna taškus už kiekvieną pasiektą tikslą. Taigi jei žaidėjas pasiekė kelių tikslų, už juos gautų taškų vertė sumuojama ir pridedama prie išgyvenusių dalinių vertės. Gauta suma ir yra pelnyti pergalės taškai.

Tokiu būdu žaidėjas, misijoje nepraradęs nė vieno dalinio ir pasiekęs visų trijų tikslų, gali daugiausiai pelnyti 462.5 PT.


Turnyro scenarijai

1. Misija: „Trojos arklys“.

Pasinaudojęs suklastotais identifikaciniais kodais, laivas, gabenantis priešiškas pajėgas, prisišvartuoja kosminėje erdvės kontrolės ir logistikos stotyje. Vos tik laivas susijungia su stotimi, užpuolikai, pasitelkdami hakerius ir elektromagnetinius užtaisus, išjungia stoties komunikacijos sistemą, o iš laivo pasipila kariai. Tačiau stoties apsaugos personalas nesirengia pasiduoti be kovos.

Pasiruošimas

Prieš misijąburtų keliu nustatoma, kuris žaidėjas bus puolantysis, kuris – besiginantysis. Skiriamas laikas pasirengti kovai – susidaryti armijos sąrašą. Parengiamas stalas – išdėstomi žymekliai, žymintys užduotis: nedidelis pastatas (su durimis) ar konteineris stalo viduryje, aplink jį - trys įprasti žymekliai. Pastarieji turi būti 12 colių atstumu aplink konteinerį ir mažiausiai 12 colių atstumu vienas nuo kito. Tada atliekamas įprastas lyderystės metimas ir renkamasi, kuris žaidėjas rinksis stalo pusę, o kuris eis pirmasis.

Išsidėstymas

Vyksta abordažas, todėl nė viena pusė neturėjo laiko užsiimti pozicijų prieš mūšį: kariuomenės išsidėsto per 6, o ne per 12 colių nuo savo stalo pusės. Pajėgas galima dėstyti tik šioje zonoje: infiltravimasis, mechanizuotas išsidėstymas, desantas ar bet kokie kiti pažangesni išsidėstymo būdai neleidžiami. Daliniai, turintys TO kamufliažą, gali pradėti kautynes pasislėpę, tačiau vis tiek privalo būti savo išsidėstymo zonoje.

Ypatinga taisyklė

Elektromagnetinė ataka sugadino stoties gravitacijos lauko generatorius, kurie ima veikti chaotiškai. Kiekvienas žaidėjas, pradėdamas ėjimą, meta kauliuką. Iškritus 1-5, generatoriai išsijungia, ir trauka susilpnėja, kas daliniams trukdo judėti: tą ėjimą visi daliniai juda dvigubai lėčiau (nebent turi „Zero-G“ savybę). Ėjimui pasibaigus, generatoriai vėl įsijungia ir veikia, nebent kitas žaidėjas vėl išmeta 1-5…

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: pagrindinės informacinės sistemos perėmimas. Pastatas ar konteineris viduryje vaizduoja centrinę stoties informacinę šerdį, iš kurios būtina perimti duomenis tolesniems kariniams veiksmams. Šerdį pirmiausiai reikia atidaryti – jas išsprogdinti duris arba hakeriui atjungti spyną (durų ARM 8, STR 2 // BTS – 6), o tada persikelti duomenis. Tam būtina atlikti sėkmingą “hacking” ataką (BTS -9), kuriai gali priešintis besiginančiosios pusės hakeriai. Šią ataką gali atlikti ne tik hakeris, bet ir puolančiosios armijos leitenantas, panaudodamas savo leitenanto įsakymą (orderį).
* Antrinis tikslas: sunaikinti besiginančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.
* Tretinis tikslas: neleisti besiginantiesiems išsiųsti nelaimės signalą.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: pasiųsti nelaimės signalą pagrindinėms pajėgoms. Trys žymekliai vaizduoja avarinius komunikacijos prietaisus. Kad signalas būtų išsiųstas, visi trys prietaisai turi būti įjungti. Įjungti ar išjungti prietaisą galima atsistojus šalia žymeklio („base to base“), tam reikalingas „short skill“. Kai tik visi trys žymekliai „įjungti“, signalas išsiųstas.
* Antrinis tikslas: neleisti puolantiesiems perimti pagrindinę informacinę sistemą.
* Tretinis tikslas: išsaugoti 75 proc. savo karių – mūšiui baigiantis jie turi būti sąmoningi ar funkcionalūs.




2. Misija: „Perbraižant žemėlapius“

Po nutrūktgalviškos desantinės operacijos, užpuolikams pavyko užimti placdarmą. Netrukus atakuojančiosios pajėgos įkuria bazę priešo teritorijoje ir oficialiai pareiškia į ją savo pretenzijas: esą, čia anksčiau gyveno atakuojančiosios frakcijos piliečiai, kurie neva jėga buvo išvaryti iš jiems priklausančių teritorijų. To įrodymas – iki šiol stovintys tariamų tremtinių statyti pastatai. Ši pretenzija netrukus turėtų pasiekti O-12, ir tuomet tektų skelbti paliaubas, kol konfliktą bus bandoma reguliuoti teisinėmis ir diplomatinėmis priemonėmis. Tačiau užpultieji žino – faktiškai tai reiškia, kad priešininkai pašonėje įsikurs ilgam, ir kol vyks bylinėjimasis, galės ramiai stiprinti savo pozicijas. Taigi gynybos pajėgos paskubomis surengia kontrataką. Tikslas – kad dar iki kol O-12 pasieks informacija apie įvykius, įsibrovėlių neliktų nė žymės.

Pasiruošimas

Burtų keliu parenkamas puolantysis ir besiginantysis. Abi pusės pasirengia armijos sąrašus. Metamas įprastas lyderystės metimas dėl išsidėliojimo ir iniciatyvos. Kai tik nutariama, kuris žaidėjas kurioje stalo pusėje išsidėsto, besiginantysis pasirenka vieną pastatą savo stalo pusėje (nuo stalo krašto iki vidurio) ir nurodo jį puolančiajam. Šis pastatas – besiginančiojo lauko štabas. Tuomet mūšio lauke išdėstomi trys žymekliai – vienas ties mūšio lauko viduriu, likę du – per 12 colių nuo pirmojo žymeklio, vienas arčiau puolančiojo, kitas – besiginančiojo pusės. Tada žaidėjai išsidėlioja pajėgas ir pradeda žaidimą pagal įprastas taisykles.

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: sunaikinti priešininko lauko operacijų štabą. Štabas turi 7 STR ir ARM 12. Štabą galima naikinti turimais sprogstamaisiais ginklais (užtaisytais EXP amunicija) arba artilerijos salvėmis. Kad artilerija šautų į pastatą, jį pirmiausiai reikia tris ėjimus sėkmingai pažymėti taikiniu (Forward Observe). Tuomet leitenantas, panaudodamas savo specialų įsakymą, arba hakeris gali perduoti koordinates artilerijai. Koordinačių perdavimas yra „long skill“ ir jam gali priešintis oponento hakeris (jei jis yra, tokiu atveju metamas FtF WIP metimas). Sėkmingai perdavus koordinates, į štabą nukreipiama artilerija. Panaudojus vieną įsakymą, artilerijos sviedinys pataiko automatiškai ir daro AP+EXP, 15 DAM smūgį. Per vieną ėjimą gali būti iššauti penki sviediniai. Vieną kartą sėkmingai perdavus taikinio koordinates, artilerija šauti gali po penkis šūvius kiekvieną vėlesnį ėjimą.
* Antrinis tikslas: sunaikinti priešininko pajėgas.
* Tretinis tikslas: išsaugoti 75 proc. savo pajėgų.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: atremti ataką. Baigiantis penktam ėjimui, besiginančios pajėgos (bet kokia jų dalis) turi likti mūšio lauke.
* Antrinis tikslas: įjungti stebėsenos zondus. Besiginančiajam svarbu užfiksuoti antpuolį vėlesniam teisiniam procesui. Štabo teriritorijoje dislokuoti trys stebėjimo, kurie galėtų iš oro įrašyti atakos vaizdą. Besiginantysis turi „įjungti“ („short skill“ būnant „base to base“ su žymekliu) visus tris žymeklius. Įjungto zondo išjungti nebegalima.
* Tretinis tikslas: jei pasiektas antrinis tikslas - išsaugoti leitenantą, kad jis vėliau galėtų pateikti išsamią operacijos ir šio antpuolio ataskaitą. Jei antrinis tikslas nepasiektas – įjungti nors vieną zondą.


Pusfinalio arba finalo (jeigu nebus pusfinalių) misija:

Misija: „Placdarmas“.

Smogę orbitinei stočiai, užpuolikai susidūrė su atkakliu jos apsaugos korpuso pasipriešinimu. Po nuožmių susirėmimų stoties koridoriuose, puolantieji galiausiai įsilaužė į centrinę informacijos šerdį ir atsitraukė į savo laivą, pakeliui stotį užminuodami. Gynėjai tik paskutinę akimirką spėjo evakuotis iš stoties, kuri staiga plykstelėjo ir pavirto mažyte nova…

Pasinaudodami pavogtais duomenimis, užpuolikai aptiko silpnąją vietą planetos gynybos sistemoje ir rengiasi išsilaipinti, kad paruoštų kelią pagrindinėms pajėgoms. Desantines pajėgas gabenantys lengvieji transporteriai įskrieja į atmosferą.

Pasiruošimas

Prieš misiją burtų keliu nustatoma, kuris žaidėjas bus puolantysis, kuris – besiginantysis. Tuomet skiriamas laikas pasirengti kovai – susidaryti armijos sąrašą. Parengiamas stalas: jame turi būti trys nusileidimo aikštelės, mažiausiai 6 colių skersmens zonos, kuriose neturi būti jokių kliūčių ir aplinkos elementų. Nusileidimo aikštelė negali būti pastato stogas. Aikštelės privalo būti bent 12 colių atstumu nuo stalo krašto ir viena nuo kitos. Ant stalo taip pat išdėstomi 6 žymekliai puolančiajam. Žymekliai privalo būti bent 10 colių atstumu vienas nuo kito ir nuo bet kurios nusileidimo aikštelės.

Išsidėstymas

Besiginantysis pirmasis išdėsto savo pajėgas pasirinktoje stalo pusėje, iki 12 colių atstumu nuo stalo krašto. Nė vienas besiginančiojo modelis negali būti arčiau kaip 12 colių nuo bet kurios nusileidimo aikštelės. Besiginantysis gali naudotis visomis slaptojo išsidėstymo, mechanizuoto išsidėstymo ir desanto galimybėmis, tačiau nė viena pusė negali pasilikti modelio išsidėstymo rezervui. Antrasis savo pajėgas išsidėsto puolantysis. Jis gali išsidėstyti vienoje, dviejose ar visose trijose nusileidimo aikštelėse, statydamas modelius iki 6 colių atstumu nuo aikštelės centro. Dalinius, turinčius desantininko savybę (Airborn Deployment), puolantysis gali išdėstyti atskirai, kaip įprasta pagal taisykles. Tačiau kiti ypatingieji išdėstymo būdai (infiltracija, mechanizuotas išdėstymas) puolančiajam neprieinami – jo pajėgos išsilaipina iš transporto lėktuvų. Baigus išsidėstymą, atliekamas lyderystės metimas, kuriuo nusprendžiama, kuris žaidėjas eis pirmas.

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: perduoti tikslias koordinates. Puolantysis turi prieiti („base to base“) ir aktyvuoti („short skill“) keturis žymeklius. Tokiu būdu puolantysis perduoda tikslias išsilaipinimo koordinates pagrindinėms pajėgoms. „Įjungto“ žymeklio išjungti nebeįmanoma.
* Antrinis tikslas: išlaikyti placdarmą. Mūšiui pasibaigus, dviejose nusileidimo aikštelėse neturi būti priešininko dalinių.
* Tretinis tikslas: užimti teritoriją. Sunaikinti besiginančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: sunaikinti priešininko leitenantą. Besiginantysis tikisi nutraukti ataką eliminuodamas priešininko pajėgų vadą. Kartą per ėjimą besiginančiojo leitenantas, naudodamas leitenanto įsakymą, ir bet kuris besiginančiojo hakeris gali skanuoti informacinį tinklą ir bandyti identifikuoti leitenantą. Skanavimas – tai „hacking” („short skill“) su BTS –6. Metimui pavykus, besiginantysis gali pasirinkti vieną puolančiojo modelį. Puolantysis privalo pasakyti, ar šis modelis yra leitenantas, ar ne.
* Antrinis tikslas: neleisti perduoti koordinačių. Tikslas pasiektas, jei mūšiui pasibaigus, puolantysis yra „įjungęs” mažiau nei 4 žymeklius.
* Tretinis tikslas: atremti ataką. Sunaikinti puolančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.
Redagavo magyar 2010-11-26 19:37


Necrontyr
Ok, tada užleidžiam vietą wh40k žaidėjams :).
Žaidėjo vardas: Tomas (aka Necrontyr)
Armijos pavadinimas: CA
Būrio vardas: A.C.E.S. (Alien Close Encounters Squad)
Tel.: 8 šeši septyni penki 22545
Email: necrontyr(at)gawab.com
magyar
OK, aš irgi negistruojuosi, dar nesu tikras kaip man viskas pavyks, bet jeigu galėsiu, būtinai dalyvausiu.

Žaidėjo vardas: Egidijus (aka magyar)
Armijos pavadinimas: CA
Būrio vardas: DAS9 (Diplomatic Affairs Section 9)
Tel.: 8 šeši aštuoni trys 55951
Email: egidijus.santaras [et] gmail.com.


Mindaugas
didele tikimybe, kad sudalyvausiu, senai tokius mazus musius bezaidziau:D

Žaidėjo vardas: Mindaugas
Armijos pavadinimas: PanOceania
Būrio vardas: Killswitch
Email: PM cia:)

o bus misijos kazkokios ar tiesiog skerdziam kas juda ir fsio? armylistai pries kiekviena musi?
Be aware of all seeing eyezzz...
374
Jei neįvyks koks force majeure, aš dalyvauju.

Žaidėjo vardas: Evaldas (aka 374)
Armijos pavadinimas: Haqqislam
Būrio vardas: Crazy dune sandsurfers
Tel.: 8 šeši aštuoni 8 91967
البوراك المجد
magyar
Skirtingi armylistai prieš kiekvieną mūšį galimi, tačiau nebūtini.
Grecičiausiai panaudosime kai kuriuos scenarijus iš "Persevalio".


speigas
Žaidėjo vardas: Domas (aka speigas)
Armijos pavadinimas: Haqq Islam
Būrio vardas: Sultan Akbar
Tel.: 8 šeši 15 82731
Email: domas.maciunas /at/ gmail.CoM
danis2005
Žaidėjo vardas: Danielius (aka danis2005)
Armijos pavadinimas: ALEPH
Būrio vardas: Asura and the pleasure-bots
Tel.: 8 šeši septyni 110365
magyar
OK, jau turim 6 dalyvius ir tikimes kad dar daugiau uzsiregins. Girdejau ganda, jog yra sansas turnyre isvysti ir starfisha. Sau pasilieku optional zaidejo role.

Dabar del turnyro formato. Kad nemarinuoti prabangaus sestadienio laiko, darome taip:

a) susirenka 4 zaidejai - losiam po du turus ir po ju du geriausi patenka i finala.

b) susirenka 6 ir daugiau zaideju - losiam po du turus ir po ju keturi geriausi zaidejai patenka i pusfinalius. Pusfinalius galima losti ta pacia diena arba susitarus su oponentu atideti ateinanciai savaitei. Finalas losiamas tada kada abiem finalininkams patogu.

Tokiu budu pirmiems dviems turams yra skiriama po pusantros valandos kiekvienam, plius kazkiek laiko pasiruosimams. Jei pradeisme 12 val., baigsime 16 val. O tada jau pagal situacija.

Naujas siulomas armijos dydis - 200 tasku.


Necrontyr
Ok, man viskas tinka :).
JuSTiN
Tinka, tik siulau 150pts Juk naujokai!
JuSTiN
Beje, neprisireginau:

Zaidejas: JSA
Burio vardas: BCG (Bushido Codex Guardians)
Tel.: 8 sesi septyni 409244
blackfishas
taigi. dėl itin kreivo ir laimingo atsitiktinumo registruojuos.

Zaidėjas: Kostas
Armija: JSA
Būrio vardas: Japona mat' (po pasilinksminimo Ariadnoje)
tel. 86 du nuliai 5576 aštuoni

P.S. siūlau visgi 200, nes su 150 japonam išvis neverta veltis į konfliktus
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
man jokio skirtumo kiek pts. aišku kuo daugiau tuo smagiau >:}
Be aware of all seeing eyezzz...
blackfishas
klausimas

misijas paskelbsite anksčiau ar vietoje?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
Jeigu pavyks paskelbsime šį vakarą.


magyar
Atnaujintas pirmas postas. Įdėti scenarijai. Tiems, kas dalyvavo "Demarcation Sphere" - nieko naujo :).

Armijų dydis - 200 taškų.
Redagavo magyar 2010-11-26 19:38


magyar
Ką gi, dėkui visiems dalyviams, reguliarusis etapas baigtas ir laukia pratęsimas kitą savitę. Kol kas laukiame, kol kiekvienas dalyvis paskelbs savo surinktų taškų skaičių ir sužinosime pusfinalio poras.


Necrontyr
Ką gi, įsitikinau, kad Infinity yra baisiai jau negailestingas naujokams :). Taip pat sužinojau (beje, ne tik aš :)) kokie pikti gali būti japonai ant motociklų :). Tačiau buvo tikrai superinė trenituotė.
Nors antro turo žaidime ir įgėliau islamistam, tačiau pasirodo dar neišmokau skaudžiai gelti :). Apie pirmąjį mūšį, tai net gėda šnekėti :).
Surinkau visą pilną 0 taškų.
Ką gi "Back to the drawing board" :).
blackfishas
yep. buvo fun mūšį prieš naujuosius islamistus laimėjau sausai (visi tikslai įvykdyti), o Mindaugas su PanO davė eilinę pamoką (sausai gavau) 2 roket launčeriai 5 fizilierių linke yra baisu... + paspęsti spąstai į kuriuos sėkmingai įmainavo potencialus aquila guardo killeris. laikas pradėti mokytis svetimų armijų junitų kainas, nes vos tik primetus,kad jau tūrėtų būti lyg ir viskas iš krūmų išlenda koks TO niekšas.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)