Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
Kalėdinis INFINITY turnyras - X-Mas Ghostprize 2010
magyar
Kalėdinis INFINITY turnyras - X-Mas Ghostprize 2010

Kartu su Warmachine / Hordes turnyru nusprendėme surengti šiokią tokią prieššventinę atgaivą ir INFINITY žaidėjams.

Dalyvio mokestis - custom.
Dalyvio mokestis yra sumokamas ilgai negendančiais produktais, kurie bus padovanoti "Maisto bankui" ar panašiai organizacijai. Orientacinė dalyvio mokesčio vertė - 10-15 Lt.

Dėmesio! Čia yra labiausiai reikalingų produktų sąrašas:
Miltai
Cukrus
Aliejus
Įvairios kruopos
Mėsos/ žuvies konservai
Konservuotos daržovės/ vaisiai/ uogienės
Sausos (užpilamos) sriubos/ sultiniai
Sausainiai

Būtina turnyro įvykimo sąlyga - 4 žaidėjai. Jeigu turnyra bus 4 žaidėjai, žaisime 2 vs 2. Jeigu 6 žaidėjai - 1 prieš 1. Jeigu 8 - 2 vs 2, ant dviejų stalų.

Turnyro data - gruodžio 18 d.

Turnyro pradžia - 12:00

Turnyro formatas - 200 pt armijos (jeigu žaidžiama 2 prieš 2, vienoje pusėje 400 pt) arba 300 pt (jeigu žaidžiama 1 prieš 1).


Misija „Ankstyvos Kalėdos“

Žmonių sferoje net ir vaikai žinojo, kad Svalarheimos planetoje šalta.
„Šalta“ - per švelniai pasakyta. Jeigu sugestų mano kostiumo šildymo elementai, tai šarvų plokštės prie subinės prišaltų per tris sekundes“, - piktai pagalvojo leitenantas Svantesonas, stebeilydamasis į kylančią pūgą. „O jei sugalvočiau lauke nusičiurkšti...“
„Leitenante, pone“, - Svantesono mintį nutraukė seržanto Basono balsas komlinke. „Manau, jūs turėtumete tai pamatyti. Virš teritorijos pasirodė neatpažintas skraidantis objektas.“
Kas tai? Kinai? – atsiliepė leitenantas.
Objektas be atpažinimo ženklų ir nepanašus į nieką, ką iki šiol mums teko matyti. Siunčiu vaizdą.
Netrukus Svantesono šalmo vizoriuje pasirodė neryškūs nufilmuoti kadrai. Iš tiesų, niekieno zonoje tarp Pan Okeanijos ir Yu Jing teritorijų sukiojosi keistas skraidantis aparatas, kuris kažką mėtė žemyn. Leitenantas ėmė mąstyti, ką šis objektas jam primena..
Tegu mane skradžiai pusnį... – staiga išstenėjo Svantesonas.
Taip, leitenante. Mus šis vaizdas taip pat gerokai sutrikdė. NSO labai panašus į...
Dideles skraidančias roges, - užbaigė leitenantas.
Akimirką pagalvojęs, Svantesonas sukomandavo:
Gerai, panelytės. Kvieskite oro pajėgas, o kol jos atvyks, susirinkite savo žaislus ir keliaujame į dykynę - pažiūrėsime, ką tas NSO barsto. Kertu lažybų, siauraakiai jau pakeliui į ten, tad ruoškitės galimam kontaktui. Ir apsirenkite padoriai – kyla pūga...

Po keliolikos minučių žvalgybinis būrys išsilaipino zonoje, virš kurios vis skraidė neatpažintas objektas. Svantesonas įsistebeilijo į dangų. Leitenantas galėjo prisiekti girdėjęs ne tik vėjo švilpimą, bet ir keistą NSO leidžiamą garsą, kuris skambėjo kaip linksmas kvatojimas: „ho-ho-ho!..”

Leitenantas sukomandavo būriui judėti pirmyn.

----------------------------------------------------

Mūšio laukas: didelis stalas (4 x 6’), pastatai priešingose pusėse, laukymė su kliūtimis tarp jų.

Armijų dydis: 200 taškų arba 300 taškų. Rekomenduojama žaisti 2 prieš 2 (200 taškų armijai, vienoje pusėje iš viso 400 taškų). jeigu žaidžiama 1 prieš 1 - 300 taškų.

Mūšio trukmė: 6 ėjimai.

Išsidėstymas: Atliekamas įprastas lyderystės metimas. Jei žaidžiama 2 prieš 2, kiekviena pusė paskiria po vieną žaidėją, kurio leitenantas lyderystės metimo metu tikrina savo WIP už abi armijas. Žaidėjai išsidėsto priešingose stalo pusėse, per 8” nuo stalo krašto.

Leidžiami visi išsidėstymo būdai. Kadangi virš mūšio lauko debesuota ir sninga, visi AD: Combat Jump atliekami su -3 bauda PH metimui.

Visas mūšio laukas padalijamas į dešimt zonų, sunumeruotų nuo 1 iki 10. Jos apima ir žaidėjų išsidėstymo zonas. Žaidėjams išsidėsčius, bet prieš pajudant pirmam žaidėjui, dukart metamas d10. Iškritęs skaičius rodo zonos, į kurią padedamas žymeklis (žr. žemiau), numerį.

Specialios taisyklės. Prieš pradedant žaidimą, parengiama 12 žymeklių (sulankstytų popierėlių). Iš jų 7 pažymimi simboliu „O“, 5 pažymimi simboliu „X“. Žymekliai dedami ant stalo atsitiktine tvarka, kad joks žaidėjas nežinotų, koks tikslai žymeklis padedamas.

Bet koks modelis išskyrus REM (išimtis - ALEPHo „dakini“ ir „garuda“ tipo robotai), gali paimti žymeklį atlikdamas „Short Skill“. Modeliui paėmus žymeklį, pažiūrima, koks simbolis jo viduje. „O“ reiškia, kad modelis rado vertingą artefaktą (kalėdinę dovaną), kurią gali neštis su savimi. Tai nedaro jokios įtakos modelio judėjimui. Vienu metu modelis gali nešti tik vieną artefaktą. Artefaktą atgabenus į savo išsidėstymo zoną, jis nuimamas nuo lentos ir atitenka jį atgabenusiam žaidėjui (komandai).

Jei žymeklis su simboliu „X“, jį pakėlęs modelis automatiškai patiria vieną ataką, kurios jėga 13 ir „shock“ amunicija. Tada žymeklis nuimamas nuo lentos.
Kiekvienam ėjimui prasidedant, metama moneta. Iškritęs herbas reiškia, kad du nauji žymekliai šį ėjimą bus dedami paėjus pirmajam žaidėjui. Moneta – kad paėjus antrajam (t.y. pasibaigus visam ėjimui). Nustatytu metu (paėjus pirmajam arba antrajam žaidėjui) dukart metamas d10. Iškritęs skaičius reiškia zoną, kurioje padedamas naujas žymeklis.

Kiekvieno ėjimo pabaigoje metamas d6. Iškritus 5-6 po pirmojo ėjimo, 4-6 po antrojo, 3-6 visais vėlesniais ėjimais, prasideda pūga: visas mūšio laukas virsta Low Visibility zone (-3 visiems veiksmams, susijusiems su regėjimu – šaudymui, identifikavimui ir t.t.) ir toks išlieka iki žaidimo pabaigos.

Žaidimas baigiasi, kai baigiasi visi 6 ėjimai arba kuri nors pusė pasitraukia arba yra eliminuota.

Žaidimą laimi žaidėjas arba komanda, kuri surinko daugiau artefaktų.


Registruojamės kaip įprasta:
Vardas (nick'as)
Armija
Armijos pavadinimas
Kontaktai
Redagavo magyar 2010-12-17 12:19


JuSTiN
Na vyrai, vyrai, juk pries-kaledinis laikotarpis!!! Negi kaledu senio laiske paminetas dovanas jau isigyjote ir supakavote dar lapkriti?

Man aktualiausias klausimas butu turnyro trukme. Ar ji nezinoma kol nera zmoniu skaiciaus?
null
Aš dvyliktai nespėju. Gal galim pavėlinti kokią valandą? Juk tik vienas mūšis, per porą-trejetą valandų spėtume apsisukti.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
dėl manes pavėlinti galima. kolkas preregistruojuos, bet manau problemų nebus
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
Manau, kad galime laisvai pavėlinti. Kas dėl trukmės, tai manau kad galima bus pažvelgti itin lankscčiai. Čia aišku priklausys nuo žaidėjų kiekio, ar prireiks antro turo ar ne. Manau kad bet kuriuo atveju, turas neturėtų užtrukti ilgiau nei 3 val.


null
Tada preregistruojuosi, žaisiu už nomadus B)
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Sem
Vardas (nick'as): Jura (Sam)
Armija: Ariadna
Armijos pavadinimas: URA (United Rebels Army)
Kontaktai: 8 sesi septyni 8 76 551
null
Akivaizdžiai bręsta masiniai susirėmimai
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
374
as irgi noriu, bet pasiderinsiu pagal situacija,
Jei ką 374
Haqqislam
DDR
البوراك المجد
magyar
Skelbiame labiausiai reikalingų produktų sąrašą:

Miltai
Cukrus
Aliejus
Įvairios kruopos
Mėsos/ žuvies konservai
Konservuotos daržovės/ vaisiai/ uogienės
Sausos (užpilamos) sriubos/ sultiniai
Sausainiai


magyar
Na o kaip baigėsi INFINITY turnyras, tai tik patys dalyviai galėtų parašyti. Laukiam atsiliepimų.


null
Turnyru to nepavadinsi - greičiau "prieššventiniu" pasišaudymu

Mūšio lauke susitiko jungtinės JSA ir Ariadnos (Merovingijos sektoriaus) pajėgos vs nomadus (Corregidor sektorius) ir islamitus (sultono armija). Kautynės vyko labai permainingai. Nors nomadai ir musulmonai pradėjo, pirmame ėjime jie prarado savo TAGą ir iniciatyvą - netrukus japonai ir prancūzai ėmė stipriai spausti. Vis dėlto, alguacilai ir intruderiai didvyriškai gynė savo flangą, o tada ir Evaldui kauliukai ėmė kristi, tad iniciatyva vėl grįžo nomadams ir islamitams.

Žaidėme truputį įtampoje, nes turėjome ribotus laiko išteklius. Sutarėme, kad baigėme lygiosiomis: Ariadnos ir Japonų pajėgos pasitraukė, Sultono armijos irgi beveik neliko, tačiau nomadai neteko tik vieno kovotojo, o liko dar vienas ėjimas, tad ir teorinė galimybė pasiimti porą dovanėlių. Kai po mūšio patikrinome išmėtytus žymeklius, paaiškėjo, kad ši galimybė visiškai būtų realizuota.

Išvados:
- dideliems mūšiams (2vs2, 400 PTS) reikia nusimatyti bent 4 val. su visais pasiruošimais.

- Ant didelio stalo žaisti įdomiau - daugiau taktinių galimybių, ir ne taip stipriai veikia "Rembo taktika".

- klube būtų gerai turėti antrojo leidimo taisyklių knygą;
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
jo. didelis stalas good. pasišaudymas irgi visai patiko, bet reikės padirbėti ties 2vs2 sistema, dalykas geras, bet dar reikia susiderinti. ar daryti taip,k d eina vienas po kito, ar po vieną modelį ir kartu belekokia tvarka ir pnš.. einant į pabaigą laiko rezervui pradėjau skubėti ir padariau porą rimtų klaidų. lygiosios yra visada gerai B)
Redagavo blackfishas 2010-12-20 11:25
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Tai dirbėjimas čia toks, kad reiks kitą kartą aiškiai surašyti, kokiu principu veiks partnerystė. Kol kas matyti du būdai:

- Jungtinė armija: vienas bendras leitenantas (žaidėjai iš anksto sutaria, kuris) ir bendrai skaičiuojami taškai - kai jau bėga, tai bėga visa armija. Žaidėjai turi atskiras combat group ir valdo savo modelius kokia tik nori seka - gali vienas pajudinti tris modelius, tada kitas - vieną ir t.t. pagal aplinkybes.

- Sąjungininkų armijos: vienoje pusėje kaunasi dvi atskiros savarankiškos armijos, su savo leitenantais, vienai traukiantis, kita dar gali būti visiškai funkcionali. Tada būtų logiška (ko nedarėme šeštadienį), kad pirma paeina viena sąjungininkų armija, tada - kita.

Galimas ir šių dviejų būdų kombinavimas, bet tada bardakas truputį išeina.

Bet šiaip, didžiausia problema buvo laiko trūkumas. Linkstu prie nuomonės, kad geriau nežaisti visai negu žaisti skubant
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/