Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer
Del tasku skaiciavimo
uruk-hai
Noreciau pasitarti ir isgirsti nuomones
Dabar turime dvi tasko skaiciavimo sistemos per turnyrus.
1 Uz laimejimus, uz draw ir uz pralaimejimas beveik fiksuota tasku kiekis
2 Tasku kiekis proporcinga pagal laimejimo arba pralaimejimo lygi. pvz 12-8, 14-6 ir t.t.

Anksciau man antra varijanta labai patiko, bet pastaroji metu pekeitau savo nuomone. Paskutines turnyrus daug musiu baigiasi labai maza laimejima ir maza tasku skirtuma. Kaskaip daznai buna daug mazdaug beveik vienodai pajegumu zaidejai. 12-8 labai popularus resultatas. Jeigu vienam is zaideju ' sekasi' ir zaidzia pries naujoka ir gauna 19 tasku, tada jis turi labai didele galimybe is karto laimeti turnyra. Nors lengvai gavo savo taskus. Pagal sita praktika griziau atgal prie seno sistemos. Bet noreciau jusu nuomone girdeti, gal kiti turi argumentu testi proporcingu tasku skaiciavimo sistema.
AKu
Galim pabandyti
Bus matyt tiks ji mum ar ne. Siaip labai kazkokio didelio skirtumo nematau. tiesiog gali but daugiau lygiuju atsirast dalinantis pirmasias vietas
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu

X-wing: just Scum & no villains
Infinity: CA
Kronas
Na, proporcingoje taškų skaičiavimo sistemoje yra galimybė gauti 20 skirtingų mūšio baigties įvertinimų.
Win-Draw-Loss sistemoje galima gauti 5, 7arba 9 (jei su wipe out priskaičiuosim) skirtingus įvertinimus.
Čia panašiai kaip ir su 5bale ir 10bale vertinimo skale mokykloje.
Kuo daugiau reikšmių - tuo tikslesnis įvertinimas.

Jeigu, tarkim, teigi, kad 12:8 yra labai dažnas rezultatas, tai Win-Draw-Loss sistemoje analogiškai būtų Minor Victory labai dažnas rezultatas. Tačiau pirmoji sistema yra lankstesnė ir leidžia "nukrypimus" 11:9 ar 13:7.

Visi šie dalykai leidžia tiksliau įvertinti pergalės mastą ir labiau paskirsto taškus, kas rezultate sumažina turnyre vienodai taškų turinčių žaidėjų ir yra lengviau sudaryti poras bei paskelbti tikslias užimtas vietas po paskutinio turo.

O kas liečia tą argumentą, kad lengvai vienas žaidėjas laimėjęs prieš naujoką gali susirinkti 19:1 ir lengvai užsitikrinti lyderio poziciją, nes kiti žaidėjai prieš tą patį naujoką turi lygiai tokius pat šansus. + Tokiam ankstyvam lyderiui visus likusius turus tektų kautis su stipriais priešininkais ir būtų sunku išlaikyti tą lyderio poziciją. Dėl to dar dažniausiai daromi 5 ratų turnyrai.

P.S. O dar geriau yra, kai be paprastų 20:0 pergalės taškų dar yra papildomi objectivai ir misijos, kurių metu galima užsidirbti 1-3 papildomus turnyrinius taškus ir pvz vietoje lygiųjų baigti su 10:12 rezultatu.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
lostangel
man tinka visaip:)
labiau pritarciau Kronui
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Saulius
Aš irgi pritariu Krono senajai sistemai, ji tikslesnė ir jei jau gavai į skudurus tai gavai ir atvirkščiai.
O dėl taškų už dažymą ir apipavidalinimą, gal jų išvis nepliusuoti prie bendro rezultato, o pridėti tik tada, kai rezultatai yra lygūs ir aiškintis tarp tų dviejų žaidėjų santykius?
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
uruk-hai
Po girdetu argumentu pakeiciau tasku skaiciavimo sistema. Sekanti turnyra pamatysime kaip veikia. Be to pakeiciau 3 misija: ne galima daugiau negu 5 taskus uzdirbti.

Dar klausimas: ar taskus uz dazymo reikia ar ne. Ar naudoti kaip tie-breaker.
Kronas
Na, jei maksimaliai galima surinkt ~65 taškus, tai sakyčiau galima duot iki 5 taškų už nudažytą armiją. t.y. už kiekvienus 500 gerai nudažytų taškų - po 1 tašką.
Nes dažymo įjungimas tik tie-breaker atveju visai neskatina dažyt
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Imperial
Na ash uz pirma warianta. Busimuose mano turnyruose jei ne identishkai tai kazkas pan ir bus.



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
lostangel
manau reiktu tasku uz dazyma...
kiek, priklauso nuo organizatoriu:)
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Marukas
Taskai uz dazyma yra butini, nedaug, bet butina! turi buti kazkoks paskatinimas dazyti. Nenudazyta armija ne tik tavo paties reikalas, taigi visi turbut sutiks, kad daug maloniau zaisti pries nudazyta armija
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Double_Trouble
Na mano nuomone, tai kaip ten bebutu aisq gaut naujoka pirmam rounde ir laimet 19-1 ar 20-0 yra super neblogas sansas laimet turnyra. Is kitos puses, mazinant tasku skaiciu tas nieko nepakeis, manau, nes jei tarkim laimesi musi 10-0, kiti musiai baigsis 5-5 ar 6-4, tai vis tiek procentaliai turesi atotruki ir dideli pranasuma ir galutiniam variante tik bus dasugiau lygiuju. Vienintelis dalykas, kuris galetu padeti spresti sia problema, kaip minejo Kronas, tai kokie 5 macai, kai laimejes pirma raunda toliau susitiktu su kuo stipresniais priesininkais ir islaikyti pranasuma automatiskai butu daug sunkiau. 5 macai todel, kad 3 neretai gali buti per mazai, kad kazkas labai keistusi. Del dazymo, tai zinoma, manau, kad uz ji reiktu skirti tasku, nors man asmeniskai tas ir neitin naudinga, nes su dazymu truputi pritingiu :))))