Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY turnyras "Demarcation Sphere 2012: A New Partition"
magyar



„INFINITY” TURNYRAS

„DEMARCATION SPHERE 2012: : A New Partition"


Data: kovo 3 d. (šeštadienis)

Vieta: RIKIS (Vilniaus g. 31/1)

Pradžia: 12 val. (rinktis 11.30 val.); pabaiga 18 val.

Vienai partijai sužaisti skiriamos 2 val.

Armijų dydis: 300 taškų.


Turnyro eiga ir taisyklės

Turnyre gali dalyvauti iš anksto registruoti dalyviai.

Registruotis galima interneto forume www.wargames.lt

Dalyvavimo turnyre auka: 15 Lt. Aukos sudaro prizinį fondą. 65 proc. fondo atitenka pirmosios vietos
nugalėtojui, 35 proc. – antrosios.

Kiekvienas turnyro dalyvis su savimi privalo turėti naudosimus modelius, žymeklius („camo“, „wound“ ir t.t.,
liepsnosvaidžių ir sprogimo šablonus), kauliukų komplektą (3-4 kauliukus) ir matavimo ruletę.

Kiekvienas dalyvis sužaidžia tris žaidimo partijas pagal tris skirtingus scenarijus. Partijos toliau vadinamos
„misijomis“.

Priešininkai pirmajai misijai parenkami burtų keliu. Vėlesnėms misijoms poros sudaromos atsižvelgiant į
žaidėjų rezultatus, parenkant panašų taškų kiekį turinčius priešininkus (šveicariška sistema).

Su vienu priešininku galima žaisti tik vieną kartą per turnyrą.

Kiekvienam mūšiui dalyvis gali susidaryti naują armijos sąrašą. Armijų sąrašus kiekvienai misijai
rekomenduojama būti pasirengus iš anksto.

Dalyvaudami turnyre žaidėjai renka pergalės taškus (PT).

PT skiriami už misijų aprašyme nurodytų užduočių atlikimą ir papildomas aplinkybes:

+1 PT, jei visi toje misijoje žaidėjo naudoti modeliai buvo dažyti (mažiausiai 4 spalvomis);

+ 1 PT, jei toje misijoje žaidėjas nenaudojo pakaitinių (proxy) modelių;

Jei dalinio modelis dar nėra išleistas, vietoje jo galima naudoti bet kokį kitą modelį, ir jis nebus laikomas
pakaitiniu.

Pakaitiniais nelaikomi modeliai, vaizduojantys tą patį dalinį, tik turintį kitokią įrangą ar ginkluotę, negu
vaizduoja naudojamas modelis (pvz., jei „line kazak“ su „rifle“ modelis naudojamas kaip „line kazak“ su „AP
HMG“, tai nėra „proxy“).

Daugiausiai PT po trijų mūšių surinkęs dalyvis skelbiamas turnyro nugalėtoju.

Jei du ar daugiau dalyvių turi surinkę vienodą PT skaičių ir neaiškus nugalėtojas, juo skelbiamas tas dalyvis,
kuris visus tris scenarijus sužaidė greičiau – jam skiriamas vienas papildomas PT.

Visus tris mūšius dalyvis privalo žaisti su tos pačios frakcijos (Pan Oceania, Yu Jing, Nomads, Combined
Army ir t.t.) kariuomene, tačiau žaidėjas gali žaisti su skirtingomis tos pačios frakcijos sektorinėmis
kariuomenėmis.

Kiekvienos misijos trukmė – 5 ėjimai.

Vienam mūšiui skiriamos dvi valandos. Jei žaidėjai nespėja baigti mūšio per šį laiką, mūšis stabdomas ir
nedelsiant skaičiuojami pelnyti PT.



Turnyro misijos


„Kariai, dėmesio. Štai, ką mums reikės padaryti.
Vadovybės nuomone, dabartinė nestabili situacija ir agresyvūs oponentų veiksmai mums atveria galimybes sustiprinti savo pozicijas sektoriuje. Plataus masto invazija kol kas negalima ‒ todėl esame reikalingi mes. Kiečiausi vaikinai armijoje, tegu mane skradžiai.
Misija paprasta. Mokate skaičiuoti iki trijų? Gerai, vienas: išsilaipinimas. Šokame į planetą, užimame išeities poziciją. Dėmesio į žemėlapį, panelės, – matote, teritorija raižyta. Krovininiams laivams leistis pavojinga, pilotai sisioja į kelnes, todėl visa reikalinga amunicija ir provizija mums bus išmesta tiesiai iš orbitos. Vadinasi, laukia pasivaikščiojimas po priešininko teritoriją, reikės susirinkti dėžutes.

Du: staigi ataka. Smogiame teritorijoje įsitaisiusioms priešininko pajėgoms, tikslas – eliminuoti lyderius ir palaužti pasipriešinimą. Gerai įsidėmėkite šiuos snukelius: jie – svarbiausias taikinys.

Trys: neutralizavimas ir įsitvirtinimas. Stumiame priešininką lauk, įtvirtiname pozicijas ir perduodame vėliavą vietiniams draugams, kurie jau trypia iš nekantrumo laukdami, kol atvyksime. Tada mūsų darbas bus baigtas, reikalo imsis diplomatijos ir propagandos sekcija – visa operacija bus pateikta kaip teisėtas vietos gyventojų „sukilimas“, o reguliariosios armijos stuobriai, kurie atvyks po mūsų, taps „išvaduotojais“ ir taikos užtikrinimo pajėgomis. Kol prasižios O-12, mes jau turėtume būti pakeliui pas mergas.

Viskas aišku? Klausimų yra? Tada pirmyn – išspardykime kelias subines
!“


KIEKVIENOS MISIJOS TRUKMĖ: 5 ĖJIMAI


1. Misija. „Pasivaikščiojimas sode“

Priešo teritorijoje išsilaipinęs desantinis būrys turi susirinkti įrangą, išmestą iš orbitos. Priešininkas siekia
perimti krovinį.

Pasiruošimas: mūšio lauke, ties vidurio linija išdėstomi 5 žymekliai, vaizduojantys amunicijos dėžes.
Žymekliai dėstomi tolygiai, siekiant išlaikyti tarp jų kuo didesnį vienodą atstumą.

Mūšio laukas: bet koks tankiai apstatytas mūšio laukas. Trečdalis jo yra džiunglės ir pelkynai ‒ „difficult
terrain“.

Išsidėstymas: Žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą ir išsidėsto per 8” nuo pasirinktos stalo pusės.
Šiame mūšyje neleidžiama Infiltration in Superior Infiltration.

Specialios taisyklės: Bet kuris Not Impetuous ir ne REM modelis, esantis šalia žymeklio (dėžės), gali jį pakelti
(Short Skill). Dėžę imantys ar nešantys kamufliažo žymekliai automatiškai atsidengia. Vienas modelis vienu
metu gali nešti tik vieną dėžę. Norint ją padėti, atliekamas Short Skill. Jei modelis nukaunamas ar praranda
sąmonę, dėžė lieka gulėti šalia jo.

Taškai:
+ 1 PT už kiekvieną dėžę, atneštą į savo Išsidėstymo zoną.
+ 2 PT jei mūšyje išgyveno 75 proc. žaidėjo pajėgų;

Maksimali suma: 7 PT


2. Misija. „Galvųmedžioklė”

Placdarmą užėmęs dalinys smogia priešininkui, siekdamas eliminuoti jo lyderius ir palaužti pasipriešinimą.

Išsidėstymas:
Atliekamas įprastas lyderystės metimas. Žaidėjai išsidėsto pajėgas iki 8” nuo savo stalo pusės.
Leidžiami visi išsidėstymo būdai.

Pasiruošimas: Prieš žaidėjams išsidėstant pajėgas, kiekvienas žaidėjas paeiliui padeda po tris CAMO
žymeklius – minas (anti-personnel). Jas galima dėti bet kur, tik ne arčiau kaip 8 coliai iki bet kurio žaidėjo
Išsidėstymo zonos. Padėtos minos nepriklauso nė vienam žaidėjui ir reaguoja (sprogdamos!) į bet kurį
modelį, patekusį į minos kontrolės zoną.

Kai abu žaidėjai išdėsto savo pajėgas, kiekvienas žaidėjas slapčia išsirenka ir užsirašo 2 modelius iš
priešininko kariuomenės. Šie modeliai neturėtų būti REM, LI ir TOTAL AVA, nebent kitokių modelių ant stalo
nėra. Jei priešininkas išdėsto tik žymeklius, būtina pasirinkti du žymeklius.

Jei po išsidėstymo priešininkas ant stalo nėra padėjęs nė vieno modelio, jo oponentui iš karto skiriami 2 PT,
dar 2 PT skiriami už eliminuotą priešininko leitenantą.

Specialios taisyklės: Kontržvalgyba. Savo ėjimu, panaudodamas Leitenanto specialų įsakymą, žaidėjas gali
atlikti leitenanto WIP metimą su modifikatoriumi -6. Jei metimas sėkmingas, priešininkas privalo nurodyti
vieną iš dviejų savo pasirinktų modelių. Antras sėkmingas metimas leis sužinoti ir antrą pasirinktą taikinį.

TAŠKAI:

+ 2 PT už eliminuotą pasirinktą priešininko modelį ar žymeklį.
+ 1 PT už išsaugotą savo modelį, kurį priešininkas buvo pasirinkęs taikiniu.
+ 1 PT jei mūšio metu žaidėjas prarado ne daugiau kaip 40 proc. Kariuomenės skaičiuojant taškais.

Maksimali suma: 7 PT


3. Misija. „Užgrobti vėliavą“

Eliminavęs priešininko vadovybę, dalinys siekia užimti strateginę poziciją ir įsitvirtinti teritorijoje.

Išsidėstymas: Atliekamas įprastas lyderystės metimas. Žaidėjai išsidėsto pajėgas iki 8” nuo savo stalo pusės.
Leidžiami visi išsidėstymo būdai.

Pasiruošimas:

1. Prieš žaidėjams išsidėstant pajėgas, žaidėjas, kuris eis pirmasis, priešininko išsidėstymo zonoje padeda
žymeklį (vėliavą). Tada tą patį padaro priešininkas.

2. Kiekvienas žaidėjas paeiliui padeda po tris CAMO žymeklius – minas (anti-personnel). Jas galima dėti bet
kur, tik ne arčiau kaip 8 coliai iki bet kurio žaidėjo Išsidėstymo zonos. Padėtos minos nepriklauso nė vienam
žaidėjui ir reaguoja (sprogdamos!) į bet kurį modelį, patekusį į minos kontrolės zoną.

3. Tada abu žaidėjai išsidėsto savo pajėgas.

Specialios taisyklės: Bet kuris modelis, išskyrus REM, esantis šalia savo žymeklio (vėliavos), gali jį pakelti
(Short Skill). Vėliavą imantys ar nešantys kamufliažo žymekliai automatiškai atsidengia. Priešininko vėliavą
galima imti tik tada, kai ji išnešama iš žaidėjo Išsidėstymo zonos.

Taškai:

+4 PT žaidėjui, jeigu jo Išsidėstymo zonoje atsiduria abi vėliavos;
+2 PT žaidėjui, jeigu iki žaidimo pabaigos priešininkui nepavyko iš jo Išsidėstymo zonos išnešti vėliavos;
+1 PT žaidėjui, atnešusiam vėliavą į savo Išsidėstymo zoną, bet antra vėliava joje iki žaidimo pabaigos
neatsirado.
+ 1 PT už eliminuotą (sunaikintą ar besitraukiančią) priešininko kariuomenę.

Maksimali suma: 7 PT.
Redagavo magyar 2012-02-03 09:44


Necrontyr
Oho kaip toli...
Aš pasirašau.
Niblit Groinstabber
:gusta: In.
blackfishas
būsiu.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Planuoju dalyvauti.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Pilna turnyro info bus paskelbta šiandien arba rytoj.


magyar
Dėkui Baliui aka null! Jis vėl šauniai padirbėjo ir paruošė antrojo "Demarcation Sphere" taisykles. Turnyro info atnaujinta. Skaitykite, ruoškitės, treniruokitės.


null
DĖMESIO: kaip ir tarėmės, šiek tiek patikslinu taisykles. Pirmojoje misijoje, kurioje draudžiama infiltracija, taikomi apribojimai ir Impersonatoriams - jie gali išsidėstyti tik savo Išsidėstymo zonoje.

Kadangi Airborne Deployment leidžiamas, tai apribojimai AD: Tactical Jump taip pat netaikomi.

Kitose dviejose misijose leidžiami visi išsidėstymo būdai.
Jei turite pastabų ar pageidavimų dėl scenarijų, diskutuokime.

Iki turnyro dar nemažai laiko, rekomenduoju vieną-kitą misiją pasibandyti patiems, treniruočių sumetimais. Antrąją jau išbandėme su Necrontyr, visai smagiai susižaidė.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Necrontyr
null parašė:

DĖMESIO: kaip ir tarėmės, šiek tiek patikslinu taisykles. Pirmojoje misijoje, kurioje draudžiama infiltracija, taikomi apribojimai ir Impersonatoriams - jie gali išsidėstyti tik savo Išsidėstymo zonoje.

Kadangi Airborne Deployment leidžiamas, tai apribojimai AD: Tactical Jump taip pat netaikomi.


Jau ketinau klausti kaip su AD. Dėkui už paaiškinimą.

Antrąją jau išbandėme su Necrontyr, visai smagiai susižaidė.


Aha, nepaisant to, kad po minų lauką abu lakstėm kaip po kiemo pievelę :D.
Mindaugas
„Bet kuris modelis, išskyrus REM, esantis šalia savo žymeklio (vėliavos), gali jį pakelti (Short Skill).“

Dakiniams, Garudoms, Transformeriams ar kitokiems humanoidiniams REM'ams išimčių nebus?
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Kol kas planuojama, kad ne. Tradiciškai. Bet galim diskutuoti. Tik jei leidžiam remotams nešti, tai tada visiems remotams, nes profiliuose nėra išskiriama, kurie humanoidiniai ir turi rankytes, o kurie - ne

Vakar išbandėm ir trečią misiją, atrodo, viskas OK. Dalyviai ir stebėtojai turi, apie ką pagalvoti iki turnyro.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Niblit Groinstabber
Gal jei remotas turi ginklą, tai teoriškai turi ir rankytes B)
Klausimas dėl merksų, ar bus leidžiami? Aš nesuprantu kodėl juos draudžia.
null
Samdinius leidžiam. Jei jie sukurti ir galima juos imti į army listus, vadinasi, juos galima ir reikia naudoti.

Remotai, tokie kaip vertigo ar sputnikai turi ginklus, bet neturi rankyčių. Bet nematau problemų - jei dauguma pritars, kad remotai gali nešti daiktus, vadinasi, galės
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Niblit Groinstabber
Kaip tame juodo humoro anekdote tada:
nėra kojyčių, nebus ir multikų
Turi rankas, gali nešt, neturi, negali. Tikrai neįsivaizduoju, kodėl Pi-Well negalėtų nešt vėliavos.
blackfishas
manau trasformeris gali nešti... o pi-well yra mažiukas slave robotukas. jis neturi spėkų kilnoti sunkius daiktus
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Tada tebūnie taip: remotai, kurie turi aiškiai matomas rankas/manipuliatorius, gali nešti daiktus - dėžes ir vėliavą. Transformeris (a.k.a. Su-Jian) gali nešti būdamas toje formoje, kurioje turi rankas (combat form).

Kaip darom su G:Synchronized (visokiais zondbotais)? Jiems irgi leidžiam?
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
na manyčiau čia jau būtu per daug. jie juk mažiukai,tai nebūtinai gali pakelti tam tikrą svorį. o šiaip būtu bajeris pamatyti krūvą mažiukų robotukų iš abiejų pusių, bandančių partempti vėliavą ar dėžę
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Niblit Groinstabber
Tai nepalik vėliavos vidury lauko neprižiūrėtos ir robotukai nelys.
blackfishas
aš apie g:sinchronised battle. visi sėdi pasislėpę, o po stalą duodasi krūva slave'ų.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Niblit Groinstabber
Gali nuhakint, bet visada yra paprastesnis būdas Kostai.
Tiesiog ištaškyt viską kas juda link tavo vėliavos.