Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Flames of War
FOW turnyras - V-Day, gegužės 17 d.
vytzka
Ai zodziu, man rodos kad naudosim strength of schedule kitam turnyre ir nematysim vargo O tu Sauliau galesi naudot savo sistema kai Kaune organizuosi sekanti FoW turnyra ir galesim palygint ar geriau.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
vytzka
Saulius parašė:

Kiek šiame turnyre buvo platoonų, kurie neturėjo aiškios vertės?


O tu siam turnyrui sistema kuri ar universalia? Siaip pas mane buvo bent vienas, tik jis nebuvo destroyed.
Redagavo vytzka 2014-05-19 12:47
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Saulius
Gambler parašė:

Jei sąžiningai nelabai supratau ką tu parašei. Tu nori skaičiuoti tik pilnai sunaikintus platoonus į tuos 30-50% ar kaip? Nes jei tik pilnai sunaikintus, tai mes man atrodo grįžtam prie Rolandui nepatikusio "pumos vs panthersai" atvejo.

Rolandui nepatiko tai, kad 1pt gauni tiek už 110pt vertės platooną, tiek už 560pt vertės. Mano variante 560pt platoonas duoda du taškus jau (dėl to kad sunaikintas vienas platoonas ir dar vieną tašką nes kainuoja jis daugiau nei 30% visos armijos), o dar kažkas riebesnio virš 300pt sunaikinto duos papildomą tašką už 50% sunaikintos priešo armijos.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Saulius
Gambler parašė:

Ir kaip taškai būtų skaičiuojami atveju "laimėjau, oponentas sunaikino tik vieną mano platooną, bet jis sudaro daugiau kaip 50% mano armijos"?


Vienas sunaikintas priešo platoonas duoda mums 1pt, kadangi sunaikinome 50% armijos, tai gauname dar 2pt ir viso varžovas laimėjo tik 7:3 vietoje 9:1( jeigu nebūtų 50% sunaikintos armijos bonuso).
Taškus paprasta skaičiuoti, iš laimėtojo 10-uko atiminėji taškus už nukautus jo platoonus ir procentinius taškus bei dedi prie savo nulio už pralaimėjimą.
Redagavo Saulius 2014-05-19 12:54
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Saulius
vytzka parašė:

Saulius parašė:

Kiek šiame turnyre buvo platoonų, kurie neturėjo aiškios vertės?


O tu siam turnyrui sistema kuri ar universalia? Siaip pas mane buvo bent vienas, tik jis nebuvo destroyed.


Kuriu tokiems mažiems turnyriukams kaip mūsų.
Koks pas tave buvo junitas be aiškios taškų vertės? Gali man jį paanalizuoti, kad įsivaizduočiau kaip ir iš ko jis atsiranda?
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
vytzka
Gvardeisky Tankovy Company tasku kainos yra tokios

5 tankai - 395
6 tankai - 450
7 tankai - 505
8 tankai - 555
9 tankai - 600
10 tanku - 640

As paimu 9 tanku varianta, ir paimu warrior Brigada Commisar M.A.Dedov. Jisai uz +70 tasku pasigrobia viena tanka is platoono ir nuvaziuoja su juo kaip atskiras warrioras, 8 tanku unitas lieka.

Kiek kainuoja unitas?
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Gambler
BF sistema iš esmės daro tą patį (-1 pts už kiekvieną užmuštą platooną) ką ir tavo ir pridėjus prie jos SoS išsisprendžia visos problemos dėl vienodų taškų skaičiaus. Per tiek postų aš jau pamečiau mintį kam reikia sukurti a better mouse trap? kad Rolandas pakiltų į 4 vietą?
Warmachine - Khador
Hordes - Skorne
Flames of War - Germany, USA Easy Company
Saulius
vytzka parašė:

Gvardeisky Tankovy Company tasku kainos yra tokios

5 tankai - 395
6 tankai - 450
7 tankai - 505
8 tankai - 555
9 tankai - 600
10 tanku - 640

As paimu 9 tanku varianta, ir paimu warrior Brigada Commisar M.A.Dedov. Jisai uz +70 tasku pasigrobia viena tanka is platoono ir nuvaziuoja su juo kaip atskiras warrioras, 8 tanku unitas lieka.

Kiek kainuoja unitas?

Šiuo atveju unitas kainuoja 555pt, o Dedovas savo ruožtu 45+70pt.
Jeigu būtų 6 tankai ir paimtas dedovo vienas iš jų tai būtų 5 tankai 395pt, o Dedovas su tanku 55pt+70pt.
Jeigu 5 tankų platoonas imamas ir iš jo atima vieną tanką Diedovas , tada 395/5=79, 395-79=316 pt kainuoja platoonas, Dedovas su tanku 79+70pt.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Saulius
Gambler parašė:

BF sistema iš esmės daro tą patį (-1 pts už kiekvieną užmuštą platooną) ką ir tavo ir pridėjus prie jos SoS išsisprendžia visos problemos dėl vienodų taškų skaičiaus. Per tiek postų aš jau pamečiau mintį kam reikia sukurti a better mouse trap? kad Rolandas pakiltų į 4 vietą?


BF sistema daro tą patį tik prastai. Ji skirta pavieniams žaidimams ir minimaliai 5 partijų turnyrams ir tai pritempiant.
Aš bandau pasiūlyti pagalvoti, kaip padaryti tikslesnę skaičiavimo sistemą su aiškesnėmis užimtomis vietomis, daugiau galimybių ir paspręsti kai kurias neteisybes.
Dalinai išsprendžiau bėdą su brangiais prarastais junitais.
Žymokai pagerėjo taškų amplitudė ir žymiai mažiau atvejų kada dalyviai surenka po tiek pat taškų.
Dalinai pasprendžiau problemą, kada susitinka du Infantry rosteriai ir stovi savo deploymente nieko neveikdami, nes laukia, kada pasibaigs laikas ir jie gaus savo nepelnytus 1-3 taškus, kurie iš principo smarkiai nepablogins jų turnyrinės situacijos, nes dar laukia keli žaidimai, per kuriuos jie gali iškopti į topus.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Gambler
Saulius parašė:

BF sistema daro tą patį tik prastai. Ji skirta pavieniams žaidimams ir minimaliai 5 partijų turnyrams ir tai pritempiant.


Ji daro tai normaliai. Ne idealiai, bet normaliai. Didieji turnyrai naudoją BF sistemą papildydami ją Big Points ir Small points (kas iš esmės yra SoS) tikslesniam vietos nustatymui.

Aš bandau pasiūlyti pagalvoti, kaip padaryti tikslesnę skaičiavimo sistemą su aiškesnėmis užimtomis vietomis, daugiau galimybių ir paspręsti kai kurias neteisybes.
Žymokai pagerėjo taškų amplitudė ir žymiai mažiau atvejų kada dalyviai surenka po tiek pat taškų.


Visus šituos punktus išsprendžia SoS.

Dalinai išsprendžiau bėdą su brangiais prarastais junitais.


Nėra jokios bėdos su prarastais brangiais platoonais. Jei jau sugebėjai tokį prarasti ir tuo pačiu nuo 1/3 iki 1/2 savo armijos - sux to be you. O jei naudoji pigius platoonus kaip patrankų mėsą ir nori nieko neprarasti - tai čia deja ne tas žaidimas.

Dalinai pasprendžiau problemą, kada susitinka du Infantry rosteriai ir stovi savo deploymente nieko neveikdami, nes laukia, kada pasibaigs laikas ir jie gaus savo nepelnytus 1-3 taškus, kurie iš principo smarkiai nepablogins jų turnyrinės situacijos, nes dar laukia keli žaidimai, per kuriuos jie gali iškopti į topus.


Laaaaabai teorinis atvejis mūsų metoje. Pamatyti infantry listą lietuvos FoW turnyre beveil lygu laimėti aukso puodą. Kaip rodo praktika jei nori laimėti turnyrą - turi laimėti visus mūšius. Tikėtis laimėti turnyrą pralošus bent vieną mūšį yra šiek tiek naivoka.
Warmachine - Khador
Hordes - Skorne
Flames of War - Germany, USA Easy Company
Kronas
Gambler parašė:
Laaaaabai teorinis atvejis mūsų metoje. Pamatyti infantry listą lietuvos FoW turnyre beveil lygu laimėti aukso puodą. Kaip rodo praktika jei nori laimėti turnyrą - turi laimėti visus mūšius. Tikėtis laimėti turnyrą pralošus bent vieną mūšį yra šiek tiek naivoka.


Na, pastaruoju metu galima pasidžiaugti, kad ne tik infantry listų galime pamatyti, bet ir fortified.
O man tas požiūris, kad turnyrą laimi vienas, o pralaimi visi likę - nepriimtinas. Aš visai džiaugčiaus, jei 10 žmonių turnyre pakliūčiau į Top 3. Todėl man norėtųsi kažkokios antrinės paskaičiavimo sistemos, kuri leistų patikslinti ar paėmiau 3 ar 5 vietą
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Saulius
Manau, kad daugumai svarbu, kokią tiksliau vietą jis užėmė, jeigu jis kažkiek sportiškos natūros, o tokių turi būti dauguma, nes kitaip nesižaistų tiek ilgai.
Pats Kronai matai mano variante kaip viskas išsimėto, kaip atsiskiria ir kas keičiasi. Kuo geresnė taškų skaičiavimo sistema, tuo mažiau reikia pagalbinių taisyklių sužinant nugalėtojus ir kokias vietas kas užėmė. O 1-6 amplitudėje, kur vyrauja 4:3 rezultatai ir težaidžiant tik tris mūšius taip ir gaunasi, kad po tiek pat taškų surenka grupelės.
Aš manau, kad mano pasiūlymas yra geresnis už siūlomą FoW sistemą mano vardintais atvejais.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Saulius
Gambler parašė:
Saulius parašė:
BF sistema daro tą patį tik prastai. Ji skirta pavieniams žaidimams ir minimaliai 5 partijų turnyrams ir tai pritempiant.

Ji daro tai normaliai. Ne idealiai, bet normaliai. Didieji turnyrai naudoją BF sistemą papildydami ją Big Points ir Small points (kas iš esmės yra SoS) tikslesniam vietos nustatymui.
Aš bandau pasiūlyti pagalvoti, kaip padaryti tikslesnę skaičiavimo sistemą su aiškesnėmis užimtomis vietomis, daugiau galimybių ir paspręsti kai kurias neteisybes.
Žymokai pagerėjo taškų amplitudė ir žymiai mažiau atvejų kada dalyviai surenka po tiek pat taškų.

Visus šituos punktus išsprendžia SoS.
Dalinai išsprendžiau bėdą su brangiais prarastais junitais.

Nėra jokios bėdos su prarastais brangiais platoonais. Jei jau sugebėjai tokį prarasti ir tuo pačiu nuo 1/3 iki 1/2 savo armijos - sux to be you. O jei naudoji pigius platoonus kaip patrankų mėsą ir nori nieko neprarasti - tai čia deja ne tas žaidimas.
Dalinai pasprendžiau problemą, kada susitinka du Infantry rosteriai ir stovi savo deploymente nieko neveikdami, nes laukia, kada pasibaigs laikas ir jie gaus savo nepelnytus 1-3 taškus, kurie iš principo smarkiai nepablogins jų turnyrinės situacijos, nes dar laukia keli žaidimai, per kuriuos jie gali iškopti į topus.

Laaaaabai teorinis atvejis mūsų metoje. Pamatyti infantry listą lietuvos FoW turnyre beveil lygu laimėti aukso puodą. Kaip rodo praktika jei nori laimėti turnyrą - turi laimėti visus mūšius. Tikėtis laimėti turnyrą pralošus bent vieną mūšį yra šiek tiek naivoka.


Jeigu sistema būtų normali, nereiktų ir SoS.
SoS nieko neišprendžia kaip rodo mano pavyzdys, jis tik įneša tam tikrą diskomfortą ir padidina skaičiuojamų dalykų kiekį.
Žinai, jeigu tu pralaimi ir už tai, kad nukovei Panterų platooną, gauni tiek pat kaip nukovęs Recce teamą, tai tada kam stengtis?
Kuo daugiau žaisime, tuo dažniau matysime įvairesnių rosterių, tiek infantry, tiek recce...
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
vytzka
Saulius parašė:

vytzka parašė:

Gvardeisky Tankovy Company tasku kainos yra tokios

5 tankai - 395
6 tankai - 450
7 tankai - 505
8 tankai - 555
9 tankai - 600
10 tanku - 640

As paimu 9 tanku varianta, ir paimu warrior Brigada Commisar M.A.Dedov. Jisai uz +70 tasku pasigrobia viena tanka is platoono ir nuvaziuoja su juo kaip atskiras warrioras, 8 tanku unitas lieka.

Kiek kainuoja unitas?

Šiuo atveju unitas kainuoja 555pt, o Dedovas savo ruožtu 45+70pt.
Jeigu būtų 6 tankai ir paimtas dedovo vienas iš jų tai būtų 5 tankai 395pt, o Dedovas su tanku 55pt+70pt.
Jeigu 5 tankų platoonas imamas ir iš jo atima vieną tanką Diedovas , tada 395/5=79, 395-79=316 pt kainuoja platoonas, Dedovas su tanku 79+70pt.


O kodel Dedovas nepasiima tanko is penkiu pirmu uz 79 arba vidutines kainos unitui uz 63?
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Saulius
Aš irgi iš pradžių taip paskaičiavau kaip tu.
Bet po to supratau, kad yra paprastesnis būdas ir patogesnis šioje unikalioje situacijoje, o kadangi ji unikali tai gal ir reikia paprasčiau žiūrėti. Paimti skirtumą nuo paskutinės tanko kainos reikšmės, skaičiuoti paprasta, jeigu šeimininkas šio reikalo specialiai neišskaičiavo darydamas rosterį. Yra dar kita priežastis, skirtingai nuo tankų kiekio platoone skiriasi ir jų vidutinė kaina, todėl gal neverta šiuo atveju dalinti bendrą iš kiekio ir atėmus vienetą iš būrio užsirašyti naują reikšmę. Aišku tai būtų teisingiausia, bet ar iš esmės tai keis rezultatą kada nors yra klausimas. Kitas klausimas, ar kada nors Dedovas vaikšto vienas be tanko? Jeigu jis imamas, gal žaidėjas iš anksto gali jį priskirti prie tanko?
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Gambler
Saulius parašė:

Jeigu sistema būtų normali, nereiktų ir SoS.


Idealių sistemų nėra. Elementarus sudeties veiksmas padeda išdėlioti žmonės reitingų lentelėje ir ta sistema gerai veikia kitur.

SoS nieko neišprendžia kaip rodo mano pavyzdys, jis tik įneša tam tikrą diskomfortą ir padidina skaičiuojamų dalykų kiekį.


Elementarus sudeties veiskmas palyginus su procentų skaičiavimu? jei tau pastarasis yra patogiau - I rest my case.
Tavo pvz taip parodo, kad tavo siųloma sistema įneša ne ką mažiau, o gal netgi daugiau, painiavos su 30% ir 50% skaičiavimu. Lieka daugybė klausimų kaip skaičiuoti sunaikintus modelius, kurie neturi aiškios kainos arba ta kainą sudėtinga apskaičiuoti, bet ji gali turėti įtakos tam 30% ar 50%, o tuo pačiu ir taško ar dviejų gavimui. Pakankamai paprastas uždavinukas - kiek kainuoja observeris sekančiame platoone:

352. Festungs Heavy Artillery Battery (Confident/Veteran)

2 Gun Sections with 4 15cm sFH18 310 points
1 Gun Section with 2 15cm sFH18 160 points

Turi Staff Team ir Command Team. Kiekvienas Gun sectionas turi po Observerį.

Observeris yra svarbus, nes be jo bombarduoti darosi sudėtinga.

Žinai, jeigu tu pralaimi ir už tai, kad nukovei Panterų platooną, gauni tiek pat kaip nukovęs Recce teamą, tai tada kam stengtis?


Vienintėlis žmogus, kuriam nepatinka šitas konkretus atvejis yra Rolandas Visiems likusiems panašu tai tinka. Metam kelią dėl takelio?
Man šita sistema labai patinka, nes saugai kiekvieną platooną, nesvarbu ar tai Konigai, ar universal carrieriai.

Kuo daugiau žaisime, tuo dažniau matysime įvairesnių rosterių, tiek infantry, tiek recce...


Ne Nepamatysime daugiau skirtingų roosterių Nes pas mus labai maža ir labai užsiciklinusi ant tankų meta. Pėstininkų (tiek paprasti, tiek mechanizuoti ar šarvuoti) listai be didelio kiekio prieštankinių priemonių pasmerkti pralaimėjimui, nes anksčiau ar vėliau tu pramesi 3+. Visi turnyrai, kurie buvo lietuvoje iš esmės buvo tank companies su laaaabai mažu procentu kažko kito.
Redagavo Gambler 2014-05-19 19:13
Warmachine - Khador
Hordes - Skorne
Flames of War - Germany, USA Easy Company
Saulius
Klausimas : observeris yra atskiras platoonas imamas už atskirus taškus?
Jeigu taip tada klausimo nesuprantu, o jeigu jis priklauso tam artilerijos platoonui, tada taškus už platoono sunaikinimą gausi tik tuomet kai, sunaikinsi visą platooną, kartu su staff team ir observeriais, kurie dažniausiai pabėga sunaikinus visą kitą.
Ir vėl tu už tai, kad reikia viską saugoti, bet nepaugauni pagrindinio, kad tuo pačiu ir neskatini tolimesnių veiksmų.
Aš supratau Gambleri, kad tave tenkina dabartinis variantas ir nematai prasmės nieko tobulinti ar keisti ir aš šią nuomonę gerbiu kaip ir kitas. Bandau paaiškinti kaip aš matau šią situaciją ir gal vardan kažkokios įvairovės ir kitų žaidėjų bei naujų galimybių kada nors pabandyti pakeisti, juolab, kad taškų skaičiavimas vietiniuose turnyruose nėra naujų taisyklių kūrimas, ar esamų taisyklių žlugdymas ir žaidimo mechanikos keitimas iš esmės. O ir keisti kažką be daugumos sutikimo negalima. Gi visų pirmą turi patikti tai ką darome.
Redagavo Saulius 2014-05-19 19:18
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Gambler
Veiksmai skatinami scenarijų pagalba. Jei pažiūrėsi į scenarijus tai pamatysi, kad tik 3 misijos iš 12 tiesiogiai neskatina nieko daryti - visi Fair Fight'ai. Likusios 9 misijos skatina puolėją pulti, kitaip jis pralaimi. Jis gali niekur nejudėti ir padovanoti 6:1 pergalė besiginančiajam. Jei nori laimėti turnyrą - turi laimėti mūšį. Lygiosios dėl time out'o netinkamas variantas. Man tai atrodo pakankamas stimulas kažką daryti.
Warmachine - Khador
Hordes - Skorne
Flames of War - Germany, USA Easy Company
magyar
Sveiki. Atsiprasau kad tik dabar isijungiu i diskusija. Nebloga kose uzvire, ziuriu :).
Sveikinimai Sauliui. Pagaliau pasieke savo :). Nuo siol, reik tiketis, bus tik idomiau.
Kas del tasku sistemos ir reitingavimo, tai akivaizdu, zaideju lygis pakilo, kompetetyvumas astreja. Iki siol naudotu tiebreakerii tikrai pakako, taciau iskilo neeiline situacija, kai net perskaiciavus dvejus tiebreakerius to neuzteko. Kitam turnyrui tikrai reikes pakoreguoti si reikala. Taciau tai nereiskia, kad turime is esmes keisti sistema. Manau, kad pakaktu ivesti nauja tiebreakeri ir permastyti ju eilisk uma. Futbolo cempionatu sistema irgi neideali, taciau neatsisako baudiniu loterijos. Fow sistema buvo sudizaininta tokia, kokia yra ir tikrao nematau reikalo nukrypti nuo jos. Tereikia sugalvoti kaip galima issamesnius saugiklius, kurie kaip galima maziau iskreiptu esama sistema.
Galu gale, fow - viso labo zaidimas, kuri sukure zmones, sugebeje atrasti aukso viduriuka tarp patrauklumo, istorinio realistiskumo ir abstraktumo. Sistema turi buti priimta tokia, kokia yra, su mini maliu zaideju isikisimu.
Redagavo magyar 2014-05-19 20:40


TerTer
Gambler parašė:
Vienintėlis žmogus, kuriam nepatinka šitas konkretus atvejis yra Rolandas Visiems likusiems panašu tai tinka. Metam kelią dėl takelio?


Nu nepatinka Bet as zaidziu Ir beto man nepatinka house rulinti visko, todel gerai kaip yra (nors galetu ir geriau but)
Viskas prasideda nuo idėjos!

Warmachine/Hordes: Cygnar
Flames of War: Germans
X-Wing: Rebels