Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer
WHFB naujienos
null
TGN parašė išsamų ir gana įdomų reviu:
http://www.tabletopgamingnews.com/a-new-age-for-games-workshop-a-review-of-age-of-sigmar/

Permetus akimis, įspūdis, kaip suprantu, yra OK.

Man tai vis tiek buvo ir liko vienas iš daugelio miniatiūrų žaidimų - ir labiau vienu tų, kurie dėl įvairių aplinkybių artimiausioje mano interesų darbotvarkėje neatsiras.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Craghack
Matai, AoS nebeturi tos WHF budingos "grimdark" dvasios. To beviltiskumo, purvo, wannabe heroju, kurie mirsta ant kiekvieno kampo, charakteringu veikeju, etc. Dabar viskas sukasi apie "melejonas Sigmarito sarvais apredytu Sigmaro kariu, i kova nesanciu Sigmaro hammerius ir Sigmaro zenklais ismargintus Sigmaritiskus skydus kaunasi pries melejona hurr durr kaukoliu ir kraujo dievo Khorno kariu, pasiruosusiu surinkti dar daugiau kaukoliu, hurr. Dar kazkur pasonej trinasi Nurglas, aelfai, skavenai ir Nagashas".
Sauliusp
Kam reikėjo žaidimo apvaliomis bazėmis be LOS ir arkų bei aiškesniu/paprastesniu gamplay seniai perėjo į Warmashine ar panašius geimus. O kam patiko WHFB iki 8-ed,alternatyva reali kol kas tik KoW.
Pažiūrėsime iš kokių sistemų daugiausia žmonių mėgins AoS, kol kas įspūdis susidaro, kad tik iš WH40k. Įdomu ką Warmashinų žaidėjai šnekės apie KoW, jeigu šis žaidimas kada nors įsivažiuos. Tikiuosi, kad nemaišys su š.. kaip tai darė su WHFB.
WH40k - Skitarii 1000pt, Tyranids 1000pt;
KoW - Undead 4500pt, Dwarves 2000pt, Ogre Kingdom 2000pt, Goblins 1500pt;
DW - Russian coalition 2000pt ;
FoW - Germans panzerkompanie 2500pt;
Firestorm Armada - Tarakians 650pt;
TerTer
Sauliusp parašė
Kam reikėjo žaidimo apvaliomis bazėmis be LOS ir arkų bei aiškesniu/paprastesniu gamplay seniai perėjo į Warmashine ar panašius geimus. O kam patiko WHFB iki 8-ed,alternatyva reali kol kas tik KoW.
Pažiūrėsime iš kokių sistemų daugiausia žmonių mėgins AoS, kol kas įspūdis susidaro, kad tik iš WH40k. Įdomu ką Warmashinų žaidėjai šnekės apie KoW, jeigu šis žaidimas kada nors įsivažiuos. Tikiuosi, kad nemaišys su š.. kaip tai darė su WHFB.


Lol sauliau, sorry, bet perdedi kaip reikalas.
Warmachine nero LOS? Juokauji?
Ir prie ko cia warmachine zaidejai ir KOW? Tegul tik isivaziuoja ir zaidzia zmones, kuo daugiau zaideju, tuo geriau
Del WHFB buvo kitos priezastys del kuriu ji minedavo, kaip balanso nebuvimas ir pan. Ne karta esu girdejas, padedi ant stalo armija ir spaudi ranka. Arba ne karta esu girdejas, nu neturejau sansu visai, armija buvo grynas counteris, armija pas ji buvo chaos ar what ever, op. Tikrai situ kalbu buvo pilna Tikrai ne karta maciau kalbas kaip reik ETC ir pan, kad pataisyti Todel manau, daug kam sitas uzkliuvo, uzkliovo ir unito padarymas nenaudojamu, kuriu knygoje nebuna, armiju panaikinimas (Aku tai patyre)

Tik del to apie WHFB buvo tiek kalbu Ideja zaidimo faina, nieko pries tai pasakyt negaliu, bet ji nebuvo competitive.
O kiek girdejau KOW, tikrai geriau, nors velnias zino kas ten bus veliau

Nera tobulu sistemu Bet komentaru, kad what Warmachine zaidejai cia tipo sneka tik, lol As ir Warmachine zaidziu, ir Infinity ir FOW Ko tau tas warmachine uzkliuvo?
Viskas prasideda nuo idėjos!

Warmachine/Hordes: Cygnar
Flames of War: Germans
X-Wing: Rebels
Marukas
Sauliau
1.Warmachinos LOS yra labai svarbu, ir plius LOS taisykles labai aiskios.
2.Warmachines modeliai turi matomumo arkas.
3.Warmachines taisykles taip yra aiskesnes ir paprastesnes, bet tai jas daro tik dar geresnemis ir siuolaikiskesnemis

AOS taisykles siek tiek skaiciau, bet tuom ir uzsibaige mano susidomejimas siuo zaidimu. Ne mano jis stiliaus ir kas bus toliau nelabai ir idomu, nebent kazkas pasikeis is pagrindu.
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Sauliusp
Kaip pats pasakei tobulų nėra. Beje, FoW nenaudojamų junitų dar daugiau, bet tas kažkodėl nelabai kam kimba. Warmashinų dviejų rosterių būtinumą turnyrams pamiršti paminėti, kad vengti žirklės/akmuo/popierius padėties, kas man sako apie vieną gan gilią problemą dėl competetive ribų prie tam tikrų sąlygų... Bet kalba ne apie tai. WM/H sistema kaip sistema, arba ji tau patinka arba ne, priežasčių yra įvairių. Svarbu, kad kiekvienas tiksliai galėtume sau pasakyti dėl ko sistema tau patinka ar dėl ko ne, o ne vadovautis bandos principu, arba jadna babka skazala.
WH40k - Skitarii 1000pt, Tyranids 1000pt;
KoW - Undead 4500pt, Dwarves 2000pt, Ogre Kingdom 2000pt, Goblins 1500pt;
DW - Russian coalition 2000pt ;
FoW - Germans panzerkompanie 2500pt;
Firestorm Armada - Tarakians 650pt;
TerTer
Sauliusp parašė
Kaip pats pasakei tobulų nėra. Beje, FoW nenaudojamų junitų dar daugiau, bet tas kažkodėl nelabai kam kimba. Warmashinų dviejų rosterių būtinumą turnyrams pamiršti paminėti, kad vengti žirklės/akmuo/popierius padėties, kas man sako apie vieną gan gilią problemą dėl competetive ribų prie tam tikrų sąlygų... Bet kalba ne apie tai. WM/H sistema kaip sistema, arba ji tau patinka arba ne, priežasčių yra įvairių. Svarbu, kad kiekvienas tiksliai galėtume sau pasakyti dėl ko sistema tau patinka ar dėl ko ne, o ne vadovautis bandos principu, arba jadna babka skazala.


Du listai issprendzia daug problemu, todel nera blogai Kam patinka, kam ne
Man tika ir kai buna su vienu ir su dviem listais
Viskas prasideda nuo idėjos!

Warmachine/Hordes: Cygnar
Flames of War: Germans
X-Wing: Rebels
Marukas
Na WM/H arba FOW arba Infinity du listai yra normalu, ir WHFB galima buvo daryti du listus tik tokiu atveju i turnyra vaziuojant jau reiketu priekabos miniatiurom susideti
Du listai nera butini, bet jie yra gerai, as tik uz.
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
magyar
We have also reformated the Wood Elf Treeman, Dryads and Branchwraith. They are now the Sylvaneth with new packaging, rules and warscrolls (in English, German, French, Italian and Spanish languages).

Sylvaneth Forest Spirit Warhost:
A value added (20% discount) big box collection that contains: 32 Dryads, 3 Treelords and a Citadel Finecast Branchwraith


Craghack
Nu gal visai nieko. Su papildoma nuolaida gautusi ~48 svarai, o uzsenieciams, kuriu LGS gw prekes stumdo su 25% nuolaida - dar pigiau. Tai visas, normaliai zaist leidziantis formationas kainuotu +150 svaru. Ty, su trim papildomai nupirktais citadel woods terrain kitais. Net nezinau, kas butu patraukliau: trys- keturi girti ir pikti giantai, ar giant treemenai, besiteleportuojantys per miskus
Redagavo Craghack 2015-07-29 07:59
lostangel
sveiki,.

Na permetus taisykles kiestas jausmas apima
Nera tafneso ws, taigi peasentas kerta vienodai stipriai ir bloodthirteriui ir kitam peasentui.
riteriu sarvai 4 plius, man at arms 5 plius:)
nera tasku, taigi gali imti 10 bloothirsteriu, tik reikia tureti pinigeliu juos nupirkti:)
viskas skaiciuojais modeliais. tai jeigu turi 40 man at arms o kitas turi 10 bloothirsteriu, tai zaidejas su thirteriais yra outnumberintas 3 kartus ir gali rinktis visiskai kvaila taisykle suden death.
kaip sustatyti burius nera aisku, terreinas atrodo be prasmes.
auto charge nebeliko, stand reaction neliko, iniciatyvos neliko, manevru neliko, juda kas nori ir kaip nori, psichologijos neliko. scenariju nematau. laimi jeigu nugali visus kito medelius, net jeigu tas atejo su 300 ziurkiu.

visdelto noretu kada pabandyti, gal atsirasu norintis? tik kaip armija sudaryti nera aiksu, jeigu imi daug heroju ir monstru turi daug privalumu, o daug pestininku rizikuoji kad outnumberinsi oponenta. magu skaicius neribotas, keistoka. (matyty galvota apie naujokus su starteriu, pas kuriuos vienodai modeliu ir heroju, o veteranai su dezemis figureliu jauciais keistai:)
dabar bretonijos karalius uz 725 tasku anksciau, vertas 1 pestinku modelio.
galima sustatyti viska ka turi, pav 8000 demonu
pagarbiai,
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Craghack
Armijas galima sudarinet pagal taisykliu pdf'u gale esancias formacijas. Pavyzdziui, bretonu atveju yra 2 formacijos: knightu ir peasantu. Kiek teko matyt tu battle reportu, uztenka 1 formacijos (na, kartais dar gali pridet koki viena - kita unita), kad gautusi normalus zaidimas. Aisku, dabar GW paleido situ stormcastu formacija nauja, kuri a) negauna jokiu neigiamu dalyku, b) 5" atstumu (be jokio "scaterio") deepstrikina prie oponento ir ta pati turna gali assaultint, c) nedaro battleshock testu.
Kiek teko matyt, visi armijas stato ant 50-60 gyvybiu tasku ribos ir ishomerulina ta sudden death nesamone (visgi, jei oponentas atsinesa 10 thirsteriu, visada gali atsisakyt su juo zaist).
lostangel
Na 50-60 figuru tai itin mazai... bent jau man:) naujokams gal ir taip. Bet tada nera tos wh dvasios kur matai eiles ieciu ir lanku pries tave. Statant 50modeliu itin sustipreja herojai. Kurie cia tikrai yra suturbinti. Beja kaip suprantu gali rases maisyti kaip nori. Pav 2 orku 3 elfu bei 4 dworfu ir keli demonai.kazkokiu ribojimu visai nera.

Geras pastebejimas kad neliko blogu ar nepanaudojamu buriu:)
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
lostangel
Kas nepatiko tai vienodumas. Visu iprastu buriu statistikos gan vienodos,kaip ir vienoda kaina
Burtai vienodi. Magic defence praktiskai nera. Kiek magu tiek burtu, dispelu...
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Craghack
Tas tiesa. Ir ganetinai keista. As dabar kaip tik "Gates of Azyr" skaitau, tai ten kapojasi tukstanciai, ne kelios desimtys.
Taip, dabar ant stalo galima statyt ka tik nori. Bet tie formationu bonusai (teoriskai) turetu perspjaut statymo ko nori galimybes, nes jie kombinuojasi su paciomis unitu taisyklemis. Pavyzdziui, "States troops detachment" :

1 General/General on Griffon
3 Units of state troops, handgunners, xbowmen, archers in any combination
1 unit of greatsword, pistoliers, outriders.

Formation bonusai:
Kol unitai within 6" nuo vienas kito, gauna +1 prie visu to hit rollu + ignoruoja 1/2 battleshock rezultatus.

Siuo atveju state troopsai hitina ant 3+.
Dabar state troopsai turi savo abilka, kuri prideda +1 to hit, jei unite daugiau nei 20 modeliu. (+2, jei unite 30 ir +3 jei unite 40). Sakykim, turim 20 state troopsu, kurie nuo savo abilkos + formationo dabar hitina ant 2+. Jei idedam Luminark of Hysh, visi woundai turi potencialu 6+ invuli (ar warda, kalbant whf terminais?) Jei naudojam ant koju stovincio generolo command abilka, visi unitai negali judet ir chargint, bet gauna +1 to hit/+1 to wound. Tai kokie nors crossbowmenai dabar turi 40 ataku, kurios hitina ant 2+, woundina ant 3+.

Greatswordai gali counterchargint (jei countercharge =/= charge), mes ziurim i potencialias 15 (jei unitas turi 5 woundus) 2+/2+ ataku.

Zinoma, pykt ant GW tikrai galima, nes visi sitie dalykai vedo prie fakto, kad GW tampa grazius figurelius gaminancia kompanija, kuriai taisyklės - pačioj paskutinej vietoj.
Redagavo Craghack 2015-08-02 16:55
lostangel
viskas sukais apie zalos daryma ir praktiskai nelabai ka gali padaryti, kad nuo jos apsisaugoti, negali begti nei nuo chargo nei is kovos, neturi tafeneso, ar ws kas padarytu maziau pazeidziama, gali tik tureti geresni save, bet ir tas geriausiu atveju buna 5 ar 4, jeigu ginkas bent jau -1 render, paktiskai gali tik numiti figuras ir tiketis savo ejimu numusti daugiau.

charge isleika itin savarbus, ipac kavalerijai.
vistik itin norisi kazkokiu apribojimu, pav max 40-50 buryje, max 5 magai, max 5-6 herojai, max 2 special charai, max 5 war masinos. ir aisku nesinori tos sudenly death taisykles, kas padaro visiska nesamone.
o pestininku buriai, ypac didesni turetu tikrai neblogai kirsti herojus, monstrus ir visa kita. yapc jeigu chargina.
jau nebus taip kaip 8 ed, kur su grinderiu ivaziavai i 50 alebardu ir ramus, jie iki zaidimo galo jo nesukapos, bent jau itin gerai kris kauliukai, dabar 40 alebardu burys gali ir 10 ir daugiau wundu per ejima padaryti kokiam monstrui.
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Craghack
Kaip jau zinot (ar nezinot), siom dienom vyksta ETC. Jei gerai supratau, WHF jau pabaige savo partijas ir galutiniai rezultatai tokie:

Kronas
http://www.belloflostsouls.net/2015/08/age-of-sigmar-new-rules-pdf-update-spotted.html

Po truputį GW vis taiso taisykles, kad būtų labiau competetive žaidimas. Įdomu - įves taškus galų gale ar ne
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
blackfishas
nzn kaip jums, o man visai pradeda patikti situ terminatoriu konceptas

http://www.tabletopgamingnews.com/new-age-of-sigmar-pre-orders-available-from-games-workshop-2/
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
VytautasP
Diablo III "The Untold Story"