INFINITY taisykliu klausimai
|
|
Drago13 | parašė 2015-01-22 22:38 |
Žinutės: 37 Prisijungė: 2013-01-01 |
Mm, pvz nelabai tinka, kadangi ten paskelbta move + shoot o ne shoot + move |
Drago13 | parašė 2015-01-22 22:39 |
Žinutės: 37 Prisijungė: 2013-01-01 |
Tai nereiškia kad aš su tavimi nesutinku, tiesiog gali atsirasti žmonių kurie nesutiks. Ta forumo tema tai įrodo. :-D Jų pagrindinė argumentacija yra tokia - sekančiam psl. parašyta All details and choices related to the execution of a Short Skill, Short Movement Skill, or Entire Order Skill must be specified when it is declared. Kai jis pirma skelbia shoot o tik po to move - tu skelbi savo ARO po jo shoot orderio ir nežinai kur jis judes (ar išvis judes), bet jau privalai paskelbti "All details and choices related to the execution of a Short Skill" Šiaip man susidarė įspudis kad, kai jie rašė taisykles jie išvis negalvojo apie tai kad galima pirmą skelbti short skill, o po to short movement skill - nėra neivieno tokio pavyzdžio, ir quick start rules taisyklių pradžioje išvis nekalba apie tokį variantą. Redagavo Drago13 2015-01-22 22:47 |
magyar | parašė 2015-01-23 10:45 |
Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
"The Reactive Player must declare AROs for all eligible troopers immediately after the Active Player declares his Entire Order or the first Short Skill of his Order (see: Order Expenditure Sequence, page 31). Troopers that fail to do so lose their ARO against that Order. If, by declaring the second Short Skill of its Order, the active trooper gives ARO to enemy troopers that did not have ARO against the first Short Skill, then those enemy troopers can declare their AROs."
Redagavo magyar 2015-01-23 11:53 |
Mindaugas | parašė 2015-01-23 11:01 |
Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
Kaip suprantu jokio skirtumo shoot+move ar move+shoot (aisku, pirmu atveju, priesininkas zinos kad tu tikrai saudysi:)). Nes kauliuku ridenimai ir atstumo matavimai vyksta kai visas orderis deklaruotas. Tai jei tu sakai kad sausi ir po to judesi, o priesas atsisaudys - tu vistiek pradzioj pajudi ir tada abu renkasi kada judejimo metu pasaudys. Nebus taip, kad pasaudau is coverio, priesas atsisaudo kai mano figurke dar covery, tada parolinam kaulus ir jei tarkim nusaunu - judu toliau per atvira lauka..
Be aware of all seeing eyezzz...
|
Necrontyr | parašė 2015-01-23 11:35 |
Žinutės: 772 Prisijungė: 2007-04-20 |
Visiškai taip kaip Mindaugas apibūdino. Deklaruodamas ARO tu tiesiog skelbi savo action (shoot, dodge). O visos kitos detalės (MOD'ai ir kt.) nusprendžiami jau prieš pat ridenant kauliukus. |
magyar | parašė 2015-01-23 11:54 |
Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Pasitaisau ankstesni savo posta. Jo, ten tik deklaruoji, o vykdoma viskas vienu metu, tai reiskia, kad naudojiesi patogiausiu momentu.
|
Necrontyr | parašė 2015-01-24 19:23 |
Žinutės: 772 Prisijungė: 2007-04-20 |
Kol laukiam Army5, galime naudotis atnaujinty Aleph Toolbox'u: http://anyplace.it/ia3/ia.html |
AKu | parašė 2015-01-25 14:26 |
Žinutės: 1778 Prisijungė: 2010-03-15 |
Klausimukas del its lietuvoje. Jei naudociau kitu rasiu modelius kaip count as kazkas kitas? Gal8ma tai daryt? Uz no proxy tasku negausiu? Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |
TerTer | parašė 2015-01-25 14:45 |
Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Mano manymu figurele su skirtingu ginklu, bet ta pati galetu but neskaitoma proxy (nes daug variantu buna, dalies net isleista nera). Bet jei ta figurele vaizduoja kita kazkokia, tai jau proxy. O kai kita rase vaizduos kazka, tai manau tikrai proxy. Butu gerai konkrecios taisykles, ka skaitome proxy. Modelis kitas proxy? Ginklas kitas proxy ar ne? Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
magyar | parašė 2015-01-25 14:52 |
Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Ginklas - ne. Modelis - taip.
|
AKu | parašė 2015-01-25 16:24 |
Žinutės: 1778 Prisijungė: 2010-03-15 |
Nu as turiu tokia ideja kad combined army butu labiau combinet pasiimt pora modeliu vietoj kazkokiu savo. Nes legatus man nepatinka pvz. Nauji peskos atrodo vos neidentiskai kaip jau turimi robotukai ir t.t. Tiesiog ar lietuvoj turnyre tai man bus leista ar ne? (Ant bazes uzrasyt kas ten turetu but. Aisku daug nepades) Nes man asmeniskai bent jau kolkas tai visiskai nesako ka ten priesas padeda ant lentos :-D nei figureliu nepazystu nei zinau ka jos daro :-D isimenu nebent baisesnes rwmbo kokias kaip pvz hactoa :-D Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |
TerTer | parašė 2015-02-02 09:10 |
Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Siaip bendras klausimas, pvz turnyruose ar buna kazkokie roundo, turno laiko limitai? Ar buna visai partijai laiko limitai naudojami?
Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
blackfishas | parašė 2015-02-02 13:57 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
turnyruose roundo laiko limitas būna nors šiaip dažnas scenarijus baigias po trečio ejimo arba kai kažkas padaro viską, tai kaip ir spėjama, jei nežaidžia slow poke'ai visiški
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
TerTer | parašė 2015-02-02 14:07 |
Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
OK aisku, ta ir norejau suzinot, kaip turnyruose su laiku
Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
TerTer | parašė 2015-02-08 20:53 |
Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Iskilo klausimas del face to face rollu. As saunu ir i mane sauna ARO. Man pataikyti reik 12, jam 12. As ismetu 10, jis irgi 10. Tai cancelled abu. Man ismesti reik 12, jam 13. As ismetu 10, jis 10. Irgi cancelled? (Cia kazkaip ejo kalba, kadm daugiau reik ismest tas laimi). Tas pats su critais. Nes ziurint taisykles 21puslapyje, Prie Face To Face raso, ties cancel each other ir nera jokiu papildomu salygu. Gal kazka taisyklese praleidau (neatsimenu, per toki kieki perskaites) Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
AKu | parašė 2015-02-08 21:09 |
Žinutės: 1778 Prisijungė: 2010-03-15 |
Gers pastebejimas. Dabar lygiosios vienas kita cancelina ir tiek. Anksciau buvo kitaip Jeigu buna du kritai (nesvarbu kad jie skirtingu dydziu) irgi viens kita cancelina. Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |
TerTer | parašė 2015-02-08 21:54 |
Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Taip, o jus man saket kitaip, sakiau kad cancelina Cia oficialiam forume uzklausiau ir atsakymas: http://infinitytheforums.com/forum/index.php?/topic/27773-face-to-face-in-bs-attack/ Taip, kad visad cancelina, kita kart jau zaisim teisingiau Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
Drago13 | parašė 2015-02-21 16:25 |
Žinutės: 37 Prisijungė: 2013-01-01 |
Perskaičiau Null bloge mušio ataskaitą. Dėl to neaiškumo kad "net ir apšaudomas iš nugaros, karys dabar gali bandyti išvengti atakos, nors pagal senesnę taisyklių versiją šūvis į nugarą reiškė, kad modelis į tokią ataką negali niekaip reaguoti." Karys be papildomų skilų į šuvį į nugarą gali reaguoti dviem atvejeis: 1. Jeigu jam šauna į nugara iš jo ZoC 2. Jeigu jam šauna į nugara iš template weapon Tuo atveju kai jam šauna į nugara iš paprasto ginklo ir iš toli (ne ZoC) jis, kaip ir N2, niekaip reaguoti negali. Nemačiau kaip ten buvo su crocmenu, ar tu šaudei jį iš pakankamai mažo atstumo... Redagavo Drago13 2015-02-21 16:26 |
null | parašė 2015-02-22 10:47 |
Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Šaudžiau iš pakankamai toli, su HMG. Ačiū, Drago, kaip ir aišku. Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
blackfishas | parašė 2015-03-03 15:39 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
"»»If the Scenery Item or the piece of Equipment was represented by a Marker, simply remove it from play. If it was a physical piece of scenery, place a Destroyed Marker (DESTROYED) beside it. »»If it was a Construction Scenery Item (Wall, Partition…) on its own or as part of a Scenery Building, place a Narrow Gate Marker (NARROW GATE) on the point of impact. »»LoF can never be drawn through Narrow Access points created by the Destroyed state." suprask, jei tai būt tiesiog (ne pastato) siena, tai viskas čiki? Redagavo Batma 2015-03-05 09:28 Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |