Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer
Campaignas 2 prieš 2 „Ilgasis žiemos karas“
Kronas
[color=red][center]Campaignas 2 prieš 2 „Ilgasis žiemos karas“[/center][/color]
Vieta: Bet kur, kur tik yra tam sąlygos.
Laikas: Gruodžio 16 d. – Vasario pabaiga.
Mokestis: Nėra.
Formatas: 2000 + 1000 prieš 2000 + 1000, 5 mūšiai.

Aną žiemą labai smagiai vykęs 2 prieš 2 „turnyras“ paskatino ir šią žiemą suorganizuoti ką nors panašaus, tačiau truputį kitokiu formatu

Leidžiamos armijos:

* Visos naujausios armybookų versijos.
* Chaos Dwarfs (Pagal Indy GT armybooką)
* Dogs of War pagal WD #251
* Kislevas

Reikalavimai armijos modeliams:

* WYSIWYG neprivalomas, tačiau night goblinas negali vaizduoti goblino, orkas – savage orko, paprastas vilkas – flesh houndo ir t.t. ir pan. Kitu atveju, tai laikoma proxy.
* Visi modeliai privalo būti suklijuoti ir stovėti ant atitinkamo dydžio bazių.
* Gali būti konvertai, beigi ne GW leidimo modeliai (AoW, GZ ir kt)
* Leidžiama naudoti iki 300 proxy taškų per abi sąjungininkų armijas.

Bendros turnyro taisyklės:
* Registracija vyksta emailu wargeimingas@gmail.com iki gruodžio 13d. Registruokitės iškart poromis ir su sugalvotu sąjungos pavadinimu. Porininkų galite ieškotis šioje temoje.
* Visi klausimai siunčiami wargeimingas@gmail.com.
* Campaigne nenaudojamas sliding‘as aprašytas erratoje.
* Žaidžiama ant 6’x 4’ stalo.
* Kiekvienas žaidėjas turi turėti tvarkingai surašytą armylistą, kurį po žaidimo galėtų parodyti priešininkams.
* Taipogi privalu turėti atitinkamus armybookus ir Erratas, kad parodyti iš kur yra paimtas vienas ar kitas Special rulsas. Bus vadovaujamasi taisykle "Kur taip b*** parašyta?"
* Daugiausia taškų po 5 mūšių turinti komanda laimi.
* Vienam mūšiui sužaisti skiriamos ~2 savaitės.
* Nesugebėjus sužaisti, abiems komandoms bus įskaitytas Massacre pralaimėjimas (Nebent abi sąjungos sutiks, kad stabdys buvo tik iš vienos pusės, tuomet kita sąjunga gaus Minor pergalę).
* Po mūšio rezultatą praneškit emailu wargeimingas@gmail.com arba forume. Sekančio rato poros bus paskelbtos iškart, gavus paskutinio mūšio rezultatus.

Sąjungų sudarymo ypatumai:
* Sąjunga susidaro iš 2000 taškų pagrindinės armijos ir 1000 taškų pastiprinimo.
* Jokių ypatingų apribojimų armijoms nėra.
* Special Charai neribojami. (Neišleistoms spec charų miniatiūroms reikalingi konvertai, antraip bus laikoma proxy).
* Prieš kiekvieną mūšį galima pilnai persidaryti armylistus, žaidėjai kaskart gali nuspręsti kas vadovaus pagrindinei armijai, kas – pastiprinimo pajėgoms.
* Jokie special charai, magic itemai ir runų kombinacijos sąjungoje kartotis negali.
* Kiekvienai armijai vadovauja jos generolas (armija A negali naudot armijos B generolo Leadership‘o per 12“). Tačiau yra Maršalas (pagrindinės armijos generolas), vadovaujantis jungtinei kariuomenei ir duodantis pliusų abiems armijoms.

Dėl magijos: Power poolai ir Dispel poolai yra atskiri. T.y. negalima skolintis iš sąjungininko poolo kauliukų. Tačiau galima nudispelinti spelą, metamą ant sąjungininko unitų.
Taipogi galima naudoti ant sąjungininkų visus spelus, kuriuos galima naudoti ant "friendly" unitų.

Terraino taisyklių patikslinimas:
Kalvos blokuoja LOS, tačiau large target'ai turi LOS per kalvą, taip pat ir paprasti unitai mato large target'us per kalvą. Kalva su papildomu paaukštėjimu (dviejų pakopų kalva) blokuoja LOS visiems. Unitas, stovintis ant kalvos taip pat blokuoja LOS, kaip ir kalvos paaukštėjimas. Unitas, stovintis ant kalvos, turi LOS per kitą kalvą.
Miškas blokuoja LOS pilnai. Į mišką ir iš miško matomumas yra 2". Flyeriai gali skristi tiesiai virš miško, jei jame nesileidžia.

Terraino išdėliojimas:
Kiekvienas žaidėjas gauna po terraino gabalą (kauliuko metimu paskirstoma), ir vienas papildomas terraino gabalas paskiriamas vienam žaidėjui kauliuko metimu. Sąjungos paeiliui deda po vieną terraino gabalą. Padėjus gabalą, metami scatter dice'as + artillery dice'as ir terrainas atitinkamai paslenkamas. Jei iškrenta "Hit" ARBA "Misfire", tuomet terrainas lieka ten, kur buvo padėtas. Jei iškrenta IR "Hit" IR "Misfire", tuomet terraino gabalas nuimamas nuo stalo ir savo gabalą deda priešininkų sąjunga.
Pradinė terraino gabalo pozicija turi būti per 12" nuo stalo centro.
Jei po kauliukų metimo terrainas dalinai arba pilnai užeina už stalo ribų, tuomet jis statomas prie pat stalo krašto.

Sąjungų lentelė:


X – Armijos negali kovoti vienoje pusėje
T – Armijos gali kovoti vienoje pusėje.
B – Kovos broliai. Armijos gali kovoti vienoje pusėje.
D – Tarp armijų jaučiamas šioks toks priešiškumas arba nepasitikėjimas (Pritaikoma Enmity taisyklė)

Maršalas:

• Abiejų armijų būriai gali naudotis maršalo Leadership‘u per 18“
• Maršalas gali prisijungti prie bet kurio savo armijos būrio ,jei prie to būrio gali jungtis charakteriai.
• Visi maršalo armijos būriai per 18“ nuo maršalo gali permest rally testus
• Už maršalo nužudymą gaunami papildomi 100 VP prie tų 100 VP, kurie gaunami už generolo nužudymą.
• Maršalas yra savo armijos generolas, taigi jam galioja visos generolų taisyklės.

Nepasitikėjimas (Enmity taisyklė):
Armijoms, kurių bendradarbiavimas sąjungininkų lentelėje yra pažymėtas m raide, galioja Enmity taisyklė.
• Būriai ir modeliai, esantys per 6“ nuo armijos, kuria nepasitiki, gauna -1 Ld.
• Armija negali naudotis maršalo Leadership‘u, jei maršalas yra sąjungininkų armijos, kuriai jaučiamas nepasitikėjimas, generolas.
• Būriams, kurie yra Immune to psychology, negalioja Enmity taisyklė.

Taškų sistema:
Victory points / Campaign points
0 - 299 / 10-10 Draw
300 – 599 / 11-9
600 – 899 / 12-8
900 – 1199 / 13-7
1200 – 1499 / 14-6
1500 – 1799 / 15-5
1800 – 2099 / 16-4
2100 – 2399 / 17-3
2400 – 2699 / 18-2
2700 – 2999 / 19-1
3000+ / 20-0 Massacre

Turnyre nepageidaujamų asmenų sąrašas:
Imperial

Campaigno sistema:


Scenarijai:
I Scenarijus:
[color=red]Į kovą![/color]

Sužinojęs, kad sąjungininkai jau pajudėjo link sutarto taško, generolas ilgai nelaukęs pakėlė ant kojų visus savo būrius ir dar prieš aušrą gurguolė išjudėjo vingiuotu kalnų takeliu.

Paprastas pitched battle.

II Scenarijus:
[color=red]Kalvos karalius.[/color]

Nuo senų senovės žemių valdytojai statydavosi savo būstą ant kokios nors kalvos arba piliakalnio. Todėl keliauninkai, užklydę į svetimą kraštą, iš tolo pamatydavo, kur gyvena kaimo/miesto valdytojas, taip pat ir kaimyninių žemių pasiuntiniai tiesiu taikymu nešdavo žinias valdytojui. Štai todėl ir armija, užgrobusi naujas žemes, pirmiausia dairydavosi kokios kalvos, kur armijos vadas ar karalius galėtų pasistatyti savo rezidenciją.

Stalo centre stovi kalva, ant kalvos centro padedamas markeris (moneta, kauliukas ir t.t.). Žaidimo pabaigoje, sąjunga turinti daugiau US 5+ unitų per 6" nuo markerio gauna papildomus 400 VP. Jei unitų skaičius per 6" nuo markerio pas abi sąjungas vienodas, tada 400 VP gauna sąjunga, turinti didesnį US susumavus visus unitus per 6" nuo markerio.
Centrinė kalva neduoda +1 CR už high ground.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

III Scenarijus:
[color=red]Išdavikas.[/color]

Po pralaimėto mūšio generolas neranda vietos, apsuptas keliasdešimties išgyvenusių bendražygių. Viskas atrodė klostėsi gerai, tačiau ilgai planuotas manevras nuėjo niekais, nes kažkoks niekšas išdavė priešų armijai apie suplanuotą manevrą. "Noriu to išdaviko galvos ant savo stalo! Ir pasistenkit greičiau, kad jis nespėtų išvysti sekančios aušros!".

Kiekviena sąjunga privalo turėti specialų modelį, atvaizduojantį išdaviką. (Išdavikas stovi ant 20 mm bazės ir turi tokias statistikas: M5 WS4 BS0 S3 T4 W2 A1 I4, Ld 9, 5+ Armour Save, 5+ Ward Save, Immune to Panic, counts as single character, cannot join units, doesn’t have any army related special rules, cannot march block, cannot trigger special effects (like fanatics)). Išdavikas yra deploynamas sąjungos deployment zonoje kartu su kitais charais.
- Jei sąjungos valdomas išdavikas lieka gyvas +200 VP.
- Jei nužudomas priešininkų sąjungos valdomas išdavikas +200 VP.
- Jei sąjungos valdomas išdavikas išeina per priešininkų stalo kraštą (ne bėgdamas) +200 VP.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

IV Scenarijus:
[color=red]Pakvaišęs alchemikas.[/color]

Po imperiją pasklido žinia, kad iš Altdorfo magų akademijos su daugybe chemikalų dingo vienas iš penkių žymiausių Altdorfo alchemikų. Sklinda kalbos, kad alchemikas yra apsėstas chaoso ir jo kūną užvaldęs demonas. Altdorfo magų akademijos valdytojas paskelbė paiešką ir pažadėjo gausų atlygį tam būriui, kuris atves gyvą alchemiką, kol pastarasis neišdavė niekam paslapčių ir daugiau nepridarė niekur žalos.

Stalo centre pastatomas alchemikas (miniatiūra su 20 mm baze ir tokiomis statistikomis: M- WS4 BS0 S3 T4 W2 A1 I4, Ld 9, 4+ Ward Save, Immune to Panic). Kiekvieno žaidėjo ėjimo pradžioje alchemikas daro savo ėjimą (2d6 + scatter dice). Per bet kokį terrainą, išskyrus impossible, Alchemikas juda kaip skirmisher'is, pasiekęs impossible terrainą - iškart sustoja. Palietęs bet kurį unitą, alchemikas automatiškai daro D6+1 S6 magical hitų, be armour seivų (skirstosi kaip shooting atakos). Alchemiką gali pagauti tik pėstininkai su US 5+. Kad "pagauti" alchemiką, reikia, kad alchemikas su unitu susiliestų bazėmis. Jei unitas nesupanikuoja, tuomet laikoma, kad pagavo alchemiką ir tampa stubborn. Visi kiti unitai, išskyrus pėstininkus su US 5+ gauna žalos, bet alchemiko nesugauna. Jei alchemikas išlaikomas iki žaidimo galo, pagavusi sąjunga gauna papildomus 300 VP. Jei unitas su alchemiku dėl kokios nors priežąsties bėga arba yra sunaikinamas mūšio lauke, alchemikas žūna, unitas praranda stubborn savybę ir žaidimo gale negauna papildomų taškų.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

V Scenarijus:
[color=red]Pastiprinimas atvyko![/color]

Pačiame mūšio įkarštyje, kai ietininkų kolonos perveria viena kitą, kai flanko rikiuotę ištaško kavalerijos ataka, kai galingi magai gaudo magijos vėjus, o paprasti kareiviai iš paskutiniųjų kovoja už savo gyvybę... Niekas taip neatgaivina armijos kovinės dvasios, kaip pasigirstantis entuziastingas šūkis "Pastiprinimas atvyko!".

* Prieš mūšį visi žaidėjai išsimeta magijaskaip įprastai.
* Prieš I turną deploynasi tik pagrindinių armijų žaidėjai. Deployinimas įprastas, tik negalima deployintis per 8” nuo stalo šonų.
* Prieš antrą turną abu pastiprinimo pajėgų žaidėjai meta d6, kas išmeta daugiau, tas renkasi iš kurios stalo šoninės dalies atvyks jo pastiprinimas, priešininkas automatiškai deployinasi priešingoje stalo pusėje.
* Pastiprinimai deploynasi iki 8“ nuo stalo šono. Antram turne pastiprinimo pajėgos gali daryti viską, išskyrus charge‘us.
* Net jei po deployinimo unitai nejudėjo, jie vis vien laikomi judėjusiais, kai kalbama apie galimybę šaudyti ar papildomus minusus šaudant.
* Jokių VP už ketvirčius, visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.


VI Scenarijus:
[color=red]Galvų medžioklė.[/color]

Iš patikimų šaltinių sužinojus, kuriais savo armijos būriais labiausiai pasitiki priešų generolas, belieka sukoncentruoti visą ugnį į juos ir pergalė bus tavo rankose.
"Na, bent jau ant popieriaus šis jūsų planas tikrai gerai atrodo..." saldžiu balseliu pataikavo artileristas kapitonui.

Kiekvienas žaidėjas prieš deploymentą pasižymi vieną savo charą IR vieną savo unitą. Po deploymento, priešininkams parodomi, kurie unitai ir charai buvo pažymėti.
Žaidimo gale, kiekvienas pažymėtas unitas, kuris buvo sunaikintas, arba pabėgo, yra vertas papildomų 150 VP.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

VII Scenarijus:
[color=red]Prasiveržimas.[/color]

Užspeisti į kampą, apsupti iš visų pusių ir gerokai nuvarginti jie turėjo tik dvi išeitis: arba pasiduoti arba sukaupti likusias jėgas ir prasiveržti pro priešų linijas, kad pasiekti likusius sąjungininkus ir bendromis jėgomis gintis toliau. Nors dauguma kareivių jau galvojo apie pasidavimą, tačiau kapitono šūkis "Už imperatorių!" visus pašokdino ant kojų, ir iš paskutinių jėgų pakėlė lemiamam prasiveržimui.

Jokių taškų už stalo ketvirčius, tačiau kiekvienas unitas ir charas, palietęs priešininkų stalo kraštą, duoda tiek papildomų VP, kiek pats tuo metu kainuoja (t.y. jei pradžioje buvo 20 imperijos ietininkų su pilnu command group'u, tačiau priešingą kraštą pasiekė tik 8 su pilnu command group'u, tai unitas duos tiek papildomų VP, kiek kainuoja 8 imperijos ietininkai su pilnu command group'u).
Visi "fly" special rule'ą turintys unitai ir charai papildomų VP neduoda. Taip pat neduoda papildomų VP ir scoutai, mineriai, tunneling team'ai ir visi kiti unitai, kurie žaidimo pradžioje nėra išdeployinami.
Jokių VP už ketvirčius, visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

VIII Scenarijus:
[color=red]Lemiamas susirėmimas.[/color]

Anksčiau ar vėliau tai turėjo įvykti: abi sąjungos išrikiavo paskutines savo pajėgas lygiame lauke, besiruošdamos lemiamam susirėmimui. Pulkų vėliavos plazdeno žvarbiame žiemos vėjyje, o vėliavnešiai stipriai gniaužė rankose vėliavų kotus. Vienas generolo mostas ir viskas šiame kare išsispręs galutinai...

Paprastas pitched battle.

Registruotos sąjungos:

1. "Jay-Z" - Taulen (wood elves) sąjungoje su XoX (Tomb kings)
2. “2[small]nd[/small] crusade” - lostangel (Bretonnia) sąjungoje su Probe (Empire)
3. "Fishmen" - Kronas (Lizardmen) sąjungoje su Spyglium (Lizardmen)
4. "Life Takers" - Rudolfas (Dark elves) sąjungoje su ProtoSLG (Dark elves)
5. „Eternal Nightmare“ - Mindaugas (Vampire Counts) sąjungoje su Okoldun (Vampire Counts)
6. "Border Patrol" - Saulius (Tomb Kings) sąjungoje su Gediminu (Dwarfs)
7. "Ancestral Alliance" - Sir_Vicious (dwarfs) sąjungoje su JuSTiN (High Elfs)
8. "Tamsus alus, balti arkliai" - Eriukas (Skaven) sąjungoje su Egiu (Vampire Counts)
Redagavo Kronas 2010-01-13 23:10
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
varnas
Sounds interesting.
Hmmmmmm
Batma
Noreciau papriekabiauti. Gal galima butu placiau paaiskinti kuom skiriasi sitie punktai:

* WYSIWYG neprivalomas, tačiau night goblinas negali vaizduoti goblino, orkas – savage orko, paprastas vilkas – flesh houndo ir t.t. ir pan. Kitu atveju, tai laikoma proxy.
* Gali būti konvertai, beigi ne GW leidimo modeliai (AoW, GZ ir kt)

Orkas pakonvertintas i savage orka ir atitinkamai nuspalvotas nesiskaito kaip convertas, o skaitosi kaip proxy, taciau is kito gamintojo nupirktas orcas gali skaitytis savage orcu ir bus kaip convertas, o ne kaip proxy?
uruk-hai
Sveikiame Krona su gera iniciativa. Jeigu bus taip smagu kaip praeita 2 x 2 turnyra, tikrai negalima praleisti.
Kaip visada, ir as turiu savo pasyma: Pirma dvi savaites bus per kaledine ikarsti. Daug svenciu daug dienu kur zmoniu negales del visiokiu isipareigojimu pazaisti. Gal galima pirmam turui 3 savaites duoti.
Bet kokia atveju noreciau dalyvauti. Tik reikia gero (tai nebutinai patyrusio zaidejo) partnerio.;)
Kronas
Batma parašė:
Orkas pakonvertintas i savage orka ir atitinkamai nuspalvotas nesiskaito kaip convertas, o skaitosi kaip proxy, taciau is kito gamintojo nupirktas orcas gali skaitytis savage orcu ir bus kaip convertas, o ne kaip proxy?

Matyt mes skirtingai suvokiame sąvokas...
WYSIWYG apibrėžia unito equipmentą ir upgrade'us.
Tuo tarpu orkai ir savage orkai yra 2 atskiri unitai.
Orko konvertas į savage orką skaitosi ir kaip konvertas ir kaip savage orkas
Kito gamintojo savage orkas nesiskaitys nei kaip konvertas nei kaip proxy, bet jei ten bus paprastas orkas, tuomet - proxy (na, gal nepradėsiu dabar pasakoti kuo savage orkas savo anatomija ir gyvenimo būdu skiriasi nuo savo paprastojo giminaičio... )

Dėl Kalėdų laikotarpio, tai aš turiu omeny, bet manau, kad nuo gruodžio 14d. (kai paskelbsiu pirmo scenarijaus poras) iki sausio 4d turėtų būti užtektinai laiko. Na, o jei matysim, kad vis tik pritrūko laiko, bus galima dar savaitei pratęst...

Beje, šioje temoje visi galit laisvai ieškotis sąjungininkų

P.S. Prisimenant praeitų metų patirtį, būtų gerai, kad prieš registraciją gerai pagalvotumėt ar galėsit dalyvauti, nes buvo tokių žmonių, kurių nebuvo įmanoma prikalbėt atvykt į mūšį...
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
taulen
Yra norinciu su Wood Elfais sujungoje ?
Tikrai noriu sulost 5 scenariju
Redagavo taulen 2009-11-18 12:28
varnas
Gal reiktu sudalyvaut
Hmmmmmm
uruk-hai
Kronas parašė:
Dėl Kalėdų laikotarpio, tai aš turiu omeny, bet manau, kad nuo gruodžio 14d. (kai paskelbsiu pirmo scenarijaus poras) iki sausio 4d turėtų būti užtektinai laiko. ..


Nuo gruodzio 14d iki sausio 4d. tikrai gana laiko. :D. Po to kas dvi savaites labai realu.
spyglius
Dėl terraino: kokio maksimalaus dydžio gali būti terraino gabalas?
taulen
Taigi rule booke parasyta.... 12coliu spindulio berods
Redagavo taulen 2009-11-18 19:13
varnas
Ar imperialas bus allowed in turnyras ?
Hmmmmmm
taulen
na paziurek kas nepageidaujamu asmenu sarase
zauras
Idomus scenarijai B)
The zaurus - Warrior Of Life
Drago
as cia siek tiek nevietinis bet man smalsu kaip imperial sugebejo uzsitarnauti toki statusa?
Imperial
Ir wel tas pats klausimas..ash necomentuoju ish sawo puses, kad neprasidetu wel flame war.Tikiuos kad del to pacio ir kita puse neatsako.
Jeigu ant tiek idomu parashyk pm.

P.S. Betkokiu atveju nedalywauciau.



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Kronas
spyglius parašė:
Dėl terraino: kokio maksimalaus dydžio gali būti terraino gabalas?


Maximalus terraino gabalo dydis: 12" x 12".

P.S. Papildomas punktas pridėtas V scenarijuje, beigi papildytos terraino išdėstymo taisyklės.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
uruk-hai
Vienisas (negerantis ir nerukantis bet siaip daug zalingu iprociu is prigimties turintis) Dark Elfo generolas iesko: PARTNERIO/ SAJUNGININKO (m/v)

Reikalavimai:
- Patirties nebutinai ir neprivalumas
- Turintis savo armija kuri leidziama jungtis su dark elfais (arba norintis skolintis dark elfo armija is manes)
- Noras ir sugebejimai dalyvauti turnyre
- Tureti sveika doze humoro jausma
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
varnas
uruk-hai parašė:
Vienisas (negerantis ir nerukantis bet siaip daug zalingu iprociu is prigimties turintis) Dark Elfo generolas iesko: PARTNERIO/ SAJUNGININKO (m/v)

Reikalavimai:
- Patirties nebutinai ir neprivalumas
- Turintis savo armija kuri leidziama jungtis su dark elfais (arba norintis skolintis dark elfo armija is manes)
- Noras ir sugebejimai dalyvauti turnyre
- Tureti sveika doze humoro jausma
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Beveik idealiai as
Hmmmmmm
Saulius
Ziurint i kuriuos reikalavimu panasumus kreipsime demesi : asmeninius zmogaus, tai visai jau taip panasus(...), o kaip zaidejas pagal reikalavimus atitinki beveik idealiai visus punktus, na gal vienas, visai nesvarbus punktelis...

Siaip Kronai, gal gali paskelbti uzsiregistravusiu kieki-sarasa?
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Kronas
Pirmame pranešime surašiau registruotas poras.
Kadangi šis campaignas geriausiai vyks su 8 porom, tai registracija bus baigta, užsiregistravus aštuntai porai. Paskubėkit
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev