Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer
WH turnyras ''Nemezidės karūna"
Kronas
[center]WHFB turnyras “Nemezidės karūna”[/center]

Nukalta dar tais laikais, kuomet Sigmaro suvienyta žmonių imperija tik pradėjo stiprėti, Nemezidės karūna yra apgaubta įvairiomis legendomis ir gandais. Pradedant legenda, kaip garsusis runų meistras Alarikas ieškojo savo kūriniui medžiagos, kuri sugebėtų atlaikyti sugalvotą runų kombinaciją, kaip jis klajojo po visą senąjį pasaulį beieškodamas tokios, dvorfams dar nežinomos medžiagos, kaip jis kovėsi su žiurkiažmogiais kol galų gale jam į rankas pateko warpstone‘o gabalas, kuris vėliau ir virto Nemezidės karūna. Baigiant gandais, kad šios karūnos nešiotojas tampa išminčiumi ir gali pats nuspręsti savo likimą.
Tačiau Alarikas, supratęs tikrąją savo kūrinio prigimtį, kuri kardinaliai skyrėsi nuo to, ką runų meistras kūrė, nusprendė karūną paslėpti, kad niekam nekiltų pagunda jos užsidėti. Šimtus metų pragulėjusi Didžiosios girios Kaukiančiū kalvų gilumoje, po žemės drebėjimo ji pateko dvorfų kalnakasiams, tačiau labai neilgai trukus jau naktiniai goblinai džiaugėsi karūna, dar vėliau... Niekas nežino kas tiksliai šiuo metu turi savo rankose karūną, tačiau sklando gandai, kad niekam jos ir nepavyko išnešti už kaukiančių kalvų.
Gandai apskriejo greitai, ir neilgai trukus kiekvienas senojo pasaulio valdovas jau buvo išsiuntęs po vieną ar kelis kovinius dalinius karūnos paėmimui. Visi turėjo savo tikslų: dvorfai tikėjosi Nemezidės karūną vėl saugiai paslėpti, orkų warboss‘as tikėjosi, kad jam turint karūną, visi geriausi pasaulio kovotojai patys ateis pas jį susigrumti, Karlas Francas norėjo savo apartamentus papuošti nuostabiu meno šedevru iš paties Sigmaro laikų...

Taigi jūs turite galimybę sudalyvauti turnyre ir vadovauti vienai iš armijų, traukiančių į legendinio artefakto paieškas...

Turnyro laikas: Kovo 27d, šeštadienis
Turnyro vieta: D6
Turnyro formatas: 1000 taškų, 4 mūšiai, šveicariška sistema.
Turnyro mokestis: 10 lt.

Reikalavimai armijos modeliams:
• WYSIWYG
o 75% unito privalo būti su tokiu equipment'u, koks yra armylist'e.
o Unit'o comman group'as privalo būti atvaizduotas atitinkamais modeliais.
o Senų edicijų metaliniams modeliams taikoma "counts as.." taisyklė (Pvz.: 5ed. savage orcs su skydu ir hand weaponu "counts as" kaip savage orcs su 2 hand weaponais).
o Magiško equipmento nebūtina atvaizduot.
o Character'iams (kadangi jie metaliniai pagrinde) galima paprasčiausiai parinkti panašiausią išleistą modelį, nebūtina pjaustyt rankų
• Visi modeliai privalo būti suklijuoti ir nudažyti.
• Minimalus nudažymas – 4 spalvos
• Visi modeliai turi stovėti ant tinkamo dydžio bazių.
• Visos bazės privalo būti apipavidalintos (smėlis, žolė, akmenys, sniegas ir t.t.)
• Bet kokie naudojami padėkliukai (movement tray) taip pat privalo būti nudažyti ir apipavidalinti.
• Proxy neleidžiami.
• Leidžiamos ne GW leidimo miniatiūros, jei savo skale ir tematika atitinka WHFB standartus.
• Konvertai leidžiami, jei nėra išleistų oficialių modelių arba jei konvertai yra pranašesn už GW išleistus modelius. Bet kokiu atveju, prieš turnyrą dėl visų konvertų reikia suderinti su organzatoriais.
o Pranašumas gali būti estetinis, stilistinis, detalumo ir t.t.
o Geras konverto nudažymas duoda daug pliusų.

Bendri armijos sudarymo apribojimai:
• Armija negali viršyti 1000 taškų ribos.
• Pasirinktinai: arba 0-3 Special Choice arba 0-1 Special Choice ir 0-1 Rare Choice.
• Max 2 vienodi Special Choice.
• Max 2 vienodi Characteriai.
• Armija privalo turėti bent vieną pėstininkų unitą iš minimum 10 modelių (Ograms negalioja)
• Swarmai nesiskaičiuoja į minimalų Core unitų skaičių.
• Spec. charakteriai neleidžiami.
• Storm of Chaos ir kiti specifiniai listai neleidžiami.
• Visos armijos turi būti sudaromos pagal naujausius armybook’us (Jei TK neperleis iki Kovo, tuomet turės žaisti pagal seną armybooką).

Armijos sudarymo apribojimai Top 5 armijoms:
Vampire Counts:
o Max 5 Cairn Wraiths in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Walking Death arba Infinite Hatred
o Pasirinktinai: arba The Book of Arkhan arba Helm of Commandment.
Dark Elves:
o Max 8 Shades in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Pendant of Khaeleth arba Ring of Hotek
Daemons ov Chaos:
o Max 4 Screamers in 1 unit.
o Max 4 Flamers in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Immortal Fury arba Siren Song
Lizardmen:
o Max 5 Terradon Riders in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Bane Head arba Piranha Blade
o Max po 1 Stegadoną iš kiekvienos grupės (Mount option, special choice, rare choice)
Skaven:
o Max 3 Weapon Teams.
o Max 5 Warplock Jezzail Teams in 1 unit.

Esant reikalui, po perleidimo, bus pridėti apribojimai ir Beasts ov Chaos armybookui.

Bendros turnyro taisyklės:
• Registracija vyksta e-mailu wargeimingas@gmail.com iki Kovo 23d. Registracijoje turi būti: Vardas, Pavardė, Nikas, Armija, Kontaktiniai duomenys.
• Turnyre yra 18 vietų.
• Armylistus reikia atiduoti prieš turnyro pradžią, mokestį taipogi.
• Turnyre nenaudojamas sliding‘as aprašytas erratoje.
• Žaidžiama ant 6’x4’ stalo.
• Terrainas bus išdėliotas ant stalų iš anksto.
• Kiekvienas žaidėjas turi turėti tvarkingai surašytą armylistą, kurį po žaidimo galėtų parodyti priešininkams.
Taipogi privalu turėti atitinkamus armybookus ir Erratas, kad parodyti iš kur yra paimtas vienas ar kitas Special rulsas. Bus vadovaujamasi taisykle "Kur taip b*** parašyta?"
• Visi klausimai siunčiami wargeimingas@gmail.com.

Turnyre nepageidaujamų asmenų sąrašas:
Imperial

Taškų sistema:
0 – 99 = 10:10 Draw
100 – 199 = 11:9
200 – 299 = 12:8
300 – 399 = 13:7
400 – 499 = 14:6
500 – 599 = 15:5
600 – 699 = 16:4
700 – 799 = 17:3
800 – 899 = 18:2
900 – 999 = 19:1
1000+ = 20:0 Massacre

Scenarijai:

I Scenarijus:
„Negalima leisti niekam daugiau paimti tos karūnos! Sunaikinti priešą!”

Paprastas pitched battle.

II Scenarijus:
“Artėjame prie tikslo, reikia taupyti jėgas. Sunaikinkite priešo armijos vadovybę, likę patys išsilakstys...“

Armijos generolo nužudymas ir Battle Standart‘o paėmimas vertas po 150 VP, vietoje įprastų 100 VP.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

III Scenarijus:
„Turiu žinių, kad pas juos yra, kas žino tikslias objekto koordinates. Atveskite jį man“

Kiekvienas žaidėjas privalo turėti specialų modelį, atvaizduojantį informatorių. (Informatorius stovi ant 20 mm bazės ir turi tokias statistikas: M5 WS4 BS0 S3 T4 W2 A1 I4, Ld 9, 5+ Armour Save, 5+ Ward Save, Immune to Panic, counts as single character, cannot join units, doesn’t have any army related special rules, cannot march block, cannot trigger special effects (like fanatics)). Informatorius yra deploy‘inamas sąjungos deployment zonoje kartu su kitais charais. Paėmimas įkaitu įvyksta tuomet, kai US 5+ unitas paliečia informatorių.
- Jei žaidėjo valdomas informatorius nepaimamas įkaitu +100 VP.
- Jei priešininko valdomas informatorius paimamas įkaitu +100 VP.
- Jei žaidėjo valdomas informatorius išeina per priešininkų stalo kraštą (ne bėgdamas) +100 VP.
Visi kiti VP, kaip įprastai, pagal rulebooką.

IV Scenarijus:
„Pagaliau mes vietoje. Pirmyn, vyrai, po valandos, kad karūna gulėtų mano skrynioje.“

Stalo centre guli markeris (moneta, kauliukas ir t.t.). Žaidimo pabaigoje, žaidėjas turintis daugiau US 5+ unitų per 6" nuo markerio gauna papildomus 200 VP. Jei unitų skaičius per 6" nuo markerio pas abu žaidėjus vienodas, tada 200 VP gauna žaidėjas, turintis didesnį US susumavus visus unitus per 6" nuo markerio.
Visi kiti VP, kaip įprastai, išskyrus tai, kad nėra jokių VP už stalo ketvirčius.

Likimo vėjų lentelė

Po deployment'o, kiekvienas žaidėjas meta D6 ir sudėjus metimų rezultatus, žiūrima į pirmą lentelę (Minor events). Jei iškrenta dublis, tuomet pagal tai, kokio skaičiaus dublis iškrito, žiūrima į antrą lentelę (Major events) ir įsigalioja abu įvykiai.

Table 1 - Minor Events
2 No Minor Event
3 Weak magic - All spells cast suffer a –1 modifier to their casting roll. However, spells will not Miscast, even if a double 1 is rolled.
4 Perfectly clear – All missile weapons that use BS may re-roll 1s rolled to hit.
5 Good omens - All units have a +1 modifier to their Ld when taking Panic, Fear and Terror tests (after other modifiers, such as using the General’s Ld) up to a maximum value of 10.
6 Gremlins in the machinery - All missile weapons that normally automatically hit must roll to hit using their BS and applying all regular modifiers for range, skirmishers, and so on. Breath weapons and magic missiles are not affected.
7 No Minor Event
8 Boggy ground - All cavalry units, chariots and monsters are at –1 to their Movement value for the duration of the battle (i.e. –2 to any charge or march moves). Models which normally have a Move of 7 and are now reduced to 6 will flee and pursue 2D6” rather than 3D6. Fly moves and ethereal creatures are not affected.
Steam Tanks are reduced to moving 2” per Steam point rather than the normal 3”.
9 Bad omens - All units have a –1 modifier to their Ld when taking Panic, Fear and Terror tests (after other modifiers, such as using the General’s Ld).
10 Dusk or dawn – Roll a D6; on a 1 it will be night for the first turn of the game, on a roll of 2-5 there is no special effect, while on a roll of 6 it will be night for turn 6 and later (if the game lasts that long). Roll an Artillery dice at the start of each game turn when it is night and multiply the result by 4. This is the maximum range all units can see. Units may not charge, shoot or cast spells at units they can not see. Night does not affect Ethereal creatures or spells that do not require a line of sight.
11 Strong magic - All spells receive a +1 modifier to their casting roll. However, any double rolled (except a double 6) will cause a Miscast.
12 No Minor Event

Table 2 - Major Events
1 Rampant madness - At the start of the battle each character in each player’s army will fight a round of combat against the unit he is with, his mount (if it is a chariot or monster) or against himself, at the owning player’s choice. The model is always assumed to use a hand weapon. The characters do not count as charging, no combat results are worked out, no blows are struck back and no panic tests are taken. Mounts do not attack.
2 Hot and dry - All units that charge more than their normal Movement value are at –1 to hit for the first round of combat.
3 Strong high winds - Roll an Artillery dice at the start of each game turn. For the entire turn all flying moves are reduced by the number rolled. If a Misfire is rolled flyers may not fly that turn and are reduced to using their ground movement.
4 Rainstorm - All shooting that relies on BS to hit are at –1 to hit in addition to other modifiers. All other missile weapons must roll 3+ on a D6 to be able to fire.
In addition, at the start of each game turn both players roll a D6; the lower roller must nominate one of his units to be hit by lightning, taking that many S5 hits. I.e. if the lower player rolled a 2 then he must select one of his units that will take 2 S5 hits. In case of a tie both players must nominate a unit. The nominated unit must be either a Large Target, a unit of Ogre-sized creatures or the unit with the best armour save. Lightning count as Lightning damage.
5 Chilling cold - All models who are charged and who are not already engaged in combat are at –1 to hit for the first turn of combat.
6 Plague - Before the battle each player must nominate one of his units to carry the plague. At the start of each own shooting phase the unit and all other units within 2” of it take D6 S3 hits with no armour save. Single characters take a single hit instead of D6.

Tvarkaraštis:
11.00-12.30 Pirmas scenarijus.
12.45-14.15 Antras scenarijus.
14.30-16.00 Trečias scenarijus.
16.15-17.45 Ketvirtas scenarijus.
18.00 Rezultatai, apdovanojimai, pabaiga.

Registruoti žaidėjai:
1. JuSTiN (High Elves)
2. Don_fanuci (Wood Elves)
3. Saulius (Dwarfs)
4. Spyglius (Dwarfs)
5. Ainis (Goblins)
6. Zauras (Lizardmen)
7. Kronas (Lizardmen)
8. Lord (Dwarfs)
9. Okoldun (Vampire Counts)
10. Lostangel (Bretonnia)
11. Uruk-hai (Dark Elves)
12. Martynas (High Elves)
13. Sir_Vicious (Dwarfs)
14. Lukas (Lizardmen)

Taigi dar turit 2 mėnesius armijos konvertavimui, dažymui ir testavimui. Nepalikit visko paskutinei nakčiai
Redagavo Kronas 2010-03-24 09:53
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Saulius
Suprantu, kad dalyviu limito nera? Velgi, rekomenduoju visiems neseniai pradejusiems sudalyvauti siame blitz turnyre. Labai geri prisiminimai nuo praeito turnyro pas mane liko. Gana efektyviai susipazinsite su sistema ir taisyklemis.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Don_fanuci
Na reikės mastyt kažką dėl armijos B) Aišku sudalyvauti būtų labai smagu...
Žvejyboje praleistas laikas į gyvenimo trukmę neįsiskaičiuoja...
Kronas
Pirmas temos pranešimas atnaujintas su pilnom turnyro taisyklėm.
Scenarijai pasirodys mėnesio bėgyje
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Don_fanuci
Kronai, o registarcija tikrai iki rugsejo 12 dienos ?
Redagavo Don_fanuci 2009-12-29 19:32
Žvejyboje praleistas laikas į gyvenimo trukmę neįsiskaičiuoja...
uruk-hai
Ar tikrai zaisime ant 4'x 6'stalo. Gal 4'x 4' geriau.l
Kronas
Don_fanuci parašė:
Kronai, o registarcija tikrai iki rugsejo 12 dienos ?


Dėkui, pataisyta

Taip, ant 6x4' stalo. Daugiau taktinių galimybių manevruoti atsiveria.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
uruk-hai
Kronas parašė:

Taip, ant 6x4' stalo. Daugiau taktinių galimybių manevruoti atsiveria.


Labai gerai mano flyerams
lostangel
kagi turetu buti smagus ir idomus turnyras, stengsiuos sudalyvaut.
dekui organizatoriams, ir aisku noretusi pamatyti nauju veidu:)
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Saulius
O gal galima butu padaryti toki dalyka Tomb Kingams, kad galetu imti du vienodus herojus, o tai su vienu Liche priestu ir Princu bus gan kudai.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
taulen
Tai tap ir yra
Saulius
Kazkaip kreivai galva dirba po svenciu.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
varnas
• Lizardmen:
o Max 5 Terradon Riders in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Bane Head arba Piranha Blade

Hahahahah lizardus apribojo vadinas kai demonus ir DE apribojo net saldu daros
Nu kronai is taves sito nestikejau ...
Hmmmmmm
taulen
jo sutinku su varnu gal siek tiek stegadonu skaiciu pamazint reiktu a?
Imperial
varnas parašė:
• Lizardmen:
o Max 5 Terradon Riders in 1 unit.
o Pasirinktinai: arba Bane Head arba Piranha Blade



Primine pirmaji 2vs2 turnyra ;D



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
spyglius
taulen parašė:
jo sutinku su varnu gal siek tiek stegadonu skaiciu pamazint reiktu a?


Viskas čia gerai
taulen
nes kaip paziurejau galima laisvai paimt 2 engine of the gods
o tai tikrai nesamone....
Redagavo taulen 2010-01-04 14:31
spyglius
Čia jau atskira diskusija...
Kronas
varnas parašė:
Hahahahah lizardus apribojo vadinas kai demonus ir DE apribojo net saldu daros

LM ir taip neprilygsta galia DE, VC, DoC trijulei, o žaidžiant be lordo, situacija dar pablogėja.

nes kaip paziurejau galima laisvai paimt 2 engine of the gods
o tai tikrai nesamone....

Na, tarkim 1000 pts armijoje pasiimi 2x EotG arba šiaip 3 stegadonus. Ir?.. Daugiau normalių unitų beveik ir neišeina. O kaip įveikt 2-3 vienišus stegadonus yra galybė būdų...

O šiaip natūralu, kad bijotės stegadonų, šiaip ar taip jie skleidžia terorą

BET, atsižvelgdamas, pridėjau papildomą apribojimą Lizardmenams.
Taipogi dėl klausimų antplūdžio, papildyta WYSIWYG ir konvertų punktai.
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
taulen
lb gerai ;D patenkintas