Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY turnyras “Rendezvous Point: Human Sphere” - 2010 kovo 6 d.
magyar



“Infinity” turnyras
“Rendezvous Point: Human Sphere”


Turnyro data: 2010 kovo 6d.
Turnyro vieta: Bottega del Vino Vilnius, Daukanto a. 2, Vilnius


Turnyro eiga.

Kiekvienas dalyvis kovoja trijuose mūšiuos pagal tris skirtingus scenarijus.

Kiekvienam mūšiui dalyvis gali susidaryti naują armijos sąrašą.

Dalyvaudamas mūšyje ir atlikdamas scenarijaus užduotis, dalyvis gauna pergalės taškus (PT).

Daugiausiai PT po trijų mūšių surinkęs dalyvis skelbiamas turnyro nugalėtoju.

Planuojama turnyro trukmė – 6 val.


Preliminari programa:

11:00 – 11:10
Renkasi ir ruošiasi dalyviai

11:10 – 11:15
Burtų traukimas

Dalyviai paskirstomi poromis pirmajam mūšiui

11.15 – 11.30
Planavimas

Dalyviai pasirengia armijų sąrašus

11.30 – 13.00
I mūšis

13.00 – 13.15
Planavimas

Dalyviai pasiskirsto poromis antrajam mūšiui, parengia armijų sąrašus.

13.15 – 14.45
II mūšis


14.45 – 15.00
Planavimas

Dalyviai pasiskirsto poromis trečiajam mūšiui, parengia armijų sąrašus.

15.00 – 16.30
III mūšis


16.30 – 16.40
Rezultatų paskelbimas

Paskelbiami ir apdovanojami nugalėtojai.

P.S. Alternatyvi turnyro pabaiga: jeigu du ar daugiau dalyvių surinks vienodą didžiausią taškų skaičių, nugalėtoją lems jų tarpusavio susitikimų rezultatai. Jeigu tokių susitikimų nebus buvę arba jie bus pasibaigę lygiosiomis, nugalės tas kuris turės daugiausiai pergalių. Jeigu ir čia bus lygiosios, pretendentams į pirmą vietą teks žaisti IV mūšį - finalą.


Turnyro taisyklės

Visus tris mūšius dalyvis privalo žaisti su tos pačios frakcijos (Pan Oceania, Yu Jing, Nomads, Combined Army ir t.t.) kariuomene.

Tikslų būrio sąrašą dalyvis sudaro prieš kiekvieną mūšį.

Būrio dydis kiekviename mūšyje yra 200 taškų, nebent scenarijuje nurodyta kitaip.

Sektorių armijos,daliniai, įranga ir taisyklės, aprašytos “Human Sphere” papildyme, turnyre neleidžiamos.

Armijos planavimui numatyta penkiolika minučių. Nespėjęs sudaryti sąrašo per skirtą laiką žaidėjas baudžiamas vieno PT atėmimu.

Vienam mūšiui skiriama pusantros valandos. Jei žaidėjai nespėja baigti mūšio per šį laiką, mūšis stabdomas ir nedelsiant skaičiuojami pelnyti PT.

Iki 50 proc. mūšyje naudojamų modelių gali būti pakaitiniai (proxy).

Modeliai, vaiduojantys reikiamą dalinį, tik ginluotą kitu ginklu negu nurodyta armijos sąraše, nelaikomi pakaitiniais.

Modeliai neprivalo būti nudažyti. Tačiau jei visi žaidėjo naudojami modeliai yra dažyti (mažiausiai keturiomis spalvomis), žaidėjui skiriamas papildomas pergalės taškas.


Turnyro scenarijai

Daugelį Žmonijos sferos specialiųjų tarnybų pasiekė informacija apie atokioje planetoje ar asteroide kuriamą naujo tipo, ypatingai galingą masinio naikinimo ginklą. Į šį slaptą projektą gali būti įsitraukusios kelios frakcijos; panašu, kad jis domina ir ateivius, kurių veikla įtarimų keliančiame rajone pastaruoju metu itin suaktyvėjo. Siekdamos užkirsti kelią naujam didelio masto ginkluotam konfliktui, Žmonijos sferos tautų vadovybės nutaria imtis iniciatyvos: išdėstyti specialiosios paskirties būrius, kurie surinktų informaciją apie galimą karinį eksperimentą ir, informacijai pasitvirtinus, jį nutrauktų.


I mūšis: „Žvalgyba“

Situacija: Dvi priešiškų kariuomenių žvalgybinės grupės infiltruojamos į mokslinį – pramoninį kompleksą, kur, kaip manoma, buvo vykdomi ginklo kūrimo darbai. Žvalgų užduotis - perimti čia vykdytų tyrimų duomenis. Pastarieji saugomi specialiuose kaupikliuose, kurie padėti į apsauginius konteinerius kažkur komplekse. Kiekvienos grupės tikslas – paimti ir išgabenti kuo daugiau konteinerių stengiantis prarasti kuo mažiau personalo.

* Mūšio pradžioje žaidėjai, kaip įprasta, meta kauliukus dėl iniciatyvos ir išsidėstymo.
* Žaidėjai išdėsto savo pajėgas per 12” nuo stalo krašto.
* Kompleksas yrs po stogų, o visą teritoriją stebi pažangiausia apsaugos sistema, todėl neįimanomas „slaptasis išsidėstymas“ ir desantas (hidden deployment ir airborne deployment). Tačiau modeliai, turintys infiltracijos įgūdį, gali juo naudotis išsidėstymo metu.
* Pačiame mūšio lauko viduryje, 10” ar 12” atstumu vienas nuo kito išdėstomi trys žymekliai, žymintys konteinerius.
* Konteinerio pakėlimas yra „trumpas veiksmas“ (short skill). TAGai ir remotai negali paimti ir nešti konteinerio. Modelis, nešantis konteinerį, juda įprastu greičiu.
* Konteineriai yra nesunaikinami.
* Nukautas ar sąmonę praradęs modelis pameta konteinerį, kuris padedamas šalia (base to base) jį nešusio modelio.
* Mūšis trunka penkis ėjimus.
* Pergalės taškų skyrimas:
o 1 PT žaidėjui už kiekvieną konteinerį, kuris mūšiui pasibaigus yra to žaidėjo išsidėstymo zonoje (per 12” nuo jo stalo krašto);
o 1 PT, jei bent 50% žaidėjo karių (skaičiuojant taškais) po mūšio liko gyvi ir funkcionalūs.
o 2 PT, jei žaidėjas mūšyje nepatyrė jokių nuostolių, t.y. visi jo kariai liko gyvi ir funkcionalūs.

Maksimalus PT skaičius: 5.


II mūšis: „Užimti ir išlaikyti“

Situacija: Tyrimų duomenys, saugoti moksliniame komplekse paimtuose kaupikliuose, patvirtino, kad slapta nuo O-12 buvo kuriamas itin pavojingas masinio naikinimo ginklas, ir kelios grupuotės buvo susijusios su šiuo projektu. Siekiant užkirsti kelią dideliam kariniam konfliktui, nutarta užimti bazes, kuriose saugomi šio naujo ginklo prototipai. Tuo tikslu buvo išsiųstas specialios paskirties būrys. Tačiau atrodo, kad saugyklos domina ne vieną frakciją, tad dėl jų teks pakovoti.

Kovinių grupių tikslas – užimti masinio ginklo saugyklas ir jas išlaikyti, kol atvyks pastiprinimas. Gretutinis tikslas – eliminuoti priešininko pajėgas.

* Mūšio pradžioje žaidėjai meta kauliukus dėl iniciatyvos ir išsidėstymo kaip įprasta.
* Žaidėjai išdėsto savo pajėgas per 12” nuo stalo krašto.
* Leidžiami visi išdėstymo būdai, įskaitant desantą ir slaptąjį išdėstymą.
* Mūšio lauko viduryje, per 20” vienas nuo kito, pastatomi du objektai (nedideli pastatai ar landšafto elementai), vaizduojantys masinio ginklo saugyklas.
* Saugykla laikoma užimta kurio nors žaidėjo, jei to žaidėjo modelis (ne žymeklis!) yra bent 4” atstumu nuo saugyklos, ir tuo pačiu atstumu ar arčiau nėra jokio priešininko modelio.
* Saugyklą žaidėjas „išlaiko“, jei mūšiui pasibaigus, saugyklą tebėra „užėmę“ jo modeliai.
* Mūšis trunka penkis ėjimus.
* Pergalės taškų skyrimas:
o 1 PT už vieną išlaikytą saugyklą.
o 1 PT už 50% ir daugiau (skaičiuojant taškais) sunaikintų (nukautų ir nefunkcionalių) priešininko pajėgų.
o 1 PT, jei 50% ar daugiau žaidėjo karių (skaičiuojant taškais) po mūšio liko gyvi ir funkcionalūs.

Maksimalus PT skaičius: 4.


III mūšis: „Eliminavimas“

Situacija: neutralizavus ginklų saugyklas, buvo gautas vadovybės įsakymas tęsti operaciją ir sunaikinti mokslinį bei vadovaujantį personalą, kūrusį masinį ginklą. Personalas pasislėpęs įtvirtintame komplekse, kurį saugo gerai ginkluoti priešininko kariai, taigi laukia nuožmus mūšis.

Kovinių grupių tikslas – eliminuoti priešininko pajėgas.

* Žaidėjas, turintis daugiau PT, tampa „puolančiuoju“, o jo priešininkas – „besiginantysis“. Jei abu žaidėjai turi surinkę vienodą PT skaičių,abu žaidėjai meta kauliuką. Daugiau išmetęs žaidėjas renkasi, ar bus „puolantysis“, ar „besiginantysis“.
* „Puolantysis“ susidaro armiją iš 250 taškų ir 5 SWC. „Besiginantysis“ – iš 200 taškų ir 5 SWC.
* „Besiginantysis“ pajėgas išsidėsto pirmasis. „Besiginantysis“ savo modelius gali dėstyti tik „komplekse“ ir iki 4” atstumu nuo jo. „Kompleksą“ vaizduoja mūšio lauko viduryje pastatytas pastatas ir aplink jį esančios kliūtis. „Kompleksas“ turi užtikrinti pakankamai vietos ir priedangos gynėjams pasislėpti.
* Jei „besiginančiojo“ modeliai bus priversti trauktis, jie trauksis link artimiausio tuo metu esančio stalo krašto. Taigi „besiginančiojo“ modeliai gali trauktis ir į skirtingas puses.
* „Puolantysis“ pajėgas išsidėsto antras. „Puolantysis“ gali išsidėstyti per 12” nuo bet kurio stalo krašto. „Puolantysis“ gali išdėstyti pajėgas ir keliose stalo pusėse, bet visi vienos kovinės grupės (combat group) nariai privalo būti išdėstyti toje pačioje stalo pusėje.
* Kadangi komplekso prieigos akylai stebimos, „puolančiojo“ modeliai išsidėstydami negali naudotis „Infiltracijos“ įgūdžiu. Kiti išsidėstymo būdai leidžiami.
* „Pulančiojo“ modeliai, priversti trauktis, trauksis link to stalo krašto, kuriame buvo išdėstyti mūšio pradžioje.
* Po išsidėstymo atliekamas įprastas „lyderystės metimas“, kurio nugalėtojas sprendžia, kuris žaidėjas judės pirmasis.
* Žaidimas tęsiasi tol, kol vieno žaidėjų pajėgos visiškai eliminuojamos ar pasitraukia iš mūšio lauko.
* Pergalės taškų skyrimas:
o 1 PT už pasitraukusį iš mūšio lauko priešininką.
o 2 PT už visiškai eliminuotas priešninko pajėgas.
o 1 PT už nukautą priešininko leitenantą.
o 1 PT už išsaugotą leitenantą.
o 1 PT, jei bent 50% žaidėjo karių (skaičiuojant taškais) po mūšio liko gyvi ir funkcionalūs.

Maksimalus PT skaičius: 5.


Maksimalus PT skaičius, kurį galima surinkti turnyre: 15.


Turnyro sąlygų ir taisyklių autorius: null.
Redagavo magyar 2010-02-24 11:27


Mindaugas
Galima savo armijoje naudoti samdinius (Saito Togana:)?
Kaip pirmam scenarijuje atrodytų Crocmano deploymentas? Tipo statau jį iki pusės mūšio lauko, kaip TO markerį, ar išvis dingsta TO ir statau figūrkę?
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Išeina, kad pirmam scenarijuje negalima "hidden deployment", bet galima "camouflaged deployment". Vadinasi, statai markerį

Dėl samdinių - galime diskutuoti. Šiaip, oficialiuose turnyruose samdiniai neleidžiami.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Tai manau darom kaip oficialiuose:)
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Kilo toks klausimas: išankstinė registracija?

Orientavimuisi, kiek žmonių ir su kokiomis pajėgomis ketina dalyvauti.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Isankstine registracija bus. Greiciausiai prasides pirmadieni, vasario 22 d.

Tiesa, vis dar nera apsispresta iki galo - ar kovo 6 ar kovo 7. Cia priklausys ir nuo manes ir nuo vietos kur bus organizuojama.


magyar
Dar viena nebloga naujienele tiems, kas domisi, bet dar nežaidžia INFINITY - "naujokų viktorina". Joje galės dalyvauti tie, kas neturi INFINITY armijos ir atvyko pasižiūrėti, kaip vyksta turnyras. Viktorinos prizas - Combined Army starter set.

Daugiau info - vėliau.


blackfishas
opapa. geras prizas. dalyvaučiau viktorinoje, bet jau turiu prikaupęs miniatiūrų dabar beliko išmokti žaisti ir sudalyvauti turnyre
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Starfishai, jokių problemų, mes su Mindaugu ir likusia kompanija visada gatavi padėti išmokti
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
visada gatavi yra good o vat aš labiau gatavas tik savaitgaliais, tai ir nesigaun visų veiklų suderint
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
Dar vienas naujas informacijos žiupsnis:

Renginio vieta - Bottega del Vino Vilnius, Daukanto a. 2, Vilnius


blackfishas
liuks.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
woohoo! super vieta turnyrui:D
starfishai jei sekmadienį furore pasirodysi, butu galima sumest kelias partijas:)
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Šiandien išgirdau, kad kovo šešta bus darbo diena Bent jau man tai labai komplikuoja dalyvavimą turnyre...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Šitokios naujienos aš dar negirdėjau. Gali būti kad turnyras bus perkeltas savaite vėliau.

DĖMESIO!!! Turnyro data dar bus svarstoma. Pasirinkimo diapazonas - kovo 7 - 14 dienos.


Registracija atidedama porai dienų, kol išaiškės situacija.

Galima tik vieną pasakyti - kad šitie pastovūs šventinių dienų kaitaliojimai yra annoying. Kaip ir žmonės kurie tokius sprendimus priima ir keičia.
Redagavo magyar 2010-02-22 07:26


WhiteDragon
same here. Ty tikrai nedalivauciau jei bus darbo diena
null
Aiškinuosi ir aš. Buvo du Vyriausybės nutarimai dėl darbo dienų: vienas projektas su kovo 6, kitas su 20 d. Dabar bandom identifikuoti, kurią gi iš tikrųjų reiks dirbti...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
iš tikro,tai yra tik rekomendacijos. kiekviena įmonė tvarkosi savaip. Dėl turnyro dienos,imho, reikia palaukti kol visi galutinai žinos savo darbo grafikus ir derintis prie daugumos.

Mindaugai, labai norėčiau atvykti sekmadieni, bet kaip visada atvykimas/ne atvykimas buna žinomas tik sekmadieni kolkas visi planavimai nuėjo šuniui po uodega, tad žadėti ir prognozuoti sunku...
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
exonn
Mūsų įmonė atidirbinės 20 dieną...
magyar
Na tai panašu, kad čia ta 20 diena, kai ir oficiali. Šian dar pasiaiškinsim, o ryt pradėsim registraciją.