Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
WH 40K "Battle missions" turnyra geguzes 22d
uruk-hai
Pirmiausia noreciau Ratliker padekoti uz idomi minti.;, kokia minti bus aisku kada aprasysiu labai idomius misijos, bet tai bus kita savaite)

Geguzes 22d.
Warhammer 40K 1500 tsk turnyras

"Battle Missions"

Formatas:
- 1500 tsk
- What you see is what you get neprivaloma
- Proxis neleidziama/convertus leidziama (not scratch build)
- Special characters leidziama
- Jokiu apribojimu.
- liko 15 laisvu vietu.
- Dalyviu mokestis 10 lt
- Bus prizinis fondas
- Zaisime 3 turus


Registraciija per sita gija nuo dabar

1 Rudolfas - Chaos
2 Eretik - orks
3 Ratliker - Tyranids
4 Atskalunas - Black Templars
5 Drakar - Black Templars
6 Sir Viscious - Blood Angels
7 Mind Architekt Tyranids
8 Zestianssik Tyranids
9 Drago SM
10 XXI century - Space wolfs
11 Karvedys - Chaos Space marines
12 Rastvedys - Imperial guards
13 Eduardas - Tau Empire
14 Imperial - Chaos
15 Necrontir - SM
Redagavo uruk-hai 2010-04-27 04:06
atskalunas
Manau reiks sudalyvaut.
black templairs
high elves
[CENTER][/CENTER]
Drakar
Puikus pasiulymas Rudolfai
ir laiko pakankamai armijas paruosti
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
Eretik
registruojuos.
uruk-hai
Jeigu kam nors truksta galiu SM armija paskolinti.;)
Sir_Vicious
Reiskia reikes naujus blood angelsus i trasa isleist
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.

WH40K - Blood Angels
Infinity - Yu Jing
mind_architect
Dalyvausiu
KEKEKE
Zestianssik
Dalyvausiu
Redagavo Zestianssik 2010-04-12 20:01
Drago
registruojuos
Drago
ar galima space marinu spec chara pavaizduoti paprastu kapitonu ar reikia orginalios figuros/ konverto?
uruk-hai
Drago parašė:
ar galima space marinu spec chara pavaizduoti paprastu kapitonu ar reikia orginalios figuros/ konverto?


Reikia orginalios figuros arba gero konverto
Imperial
Oo dar neuzsireginau :o tai I do that xD



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
uruk-hai
Geguzes 22d Warhammer 40K turnyras

Formatas:
1500 tasku.
- Zaidziama ant 6‘ x 4‘ lentos - Proxi/ scratchbuild figureles naudojimo neleidziama
- Wargear pageidautinai originalai (bet nebutinai) .
- Spec Characterai leidziama. (Unique skaitesi kaip spec characteri)
- 3 musiai
- Vienas musis: 2 valandos gryno zaidimo laikas,
- Nera taskus uz dazyma.
- Tasku skaicavimo systema:
Uz pralaimejima su wipe out: 10 tasku
Uz pralaimejima: 15 tasku
Uz draw: 20 tasku
Uz laimejima 30 tasku
Uz laimejima su wipe out: 35 taskai

Dalyvai turi tureti su savim:
- Kauliuku komplektas
- Templates
- Matuokle
- Taisyklu knygos kopija
- Savo rases armybook
- 2 armylistai. (vienam sau, kitam organizatoriui)
Dalyvavimo mokestis 10 lt

Armylistus nereikia atsiusti is anksto

Laiko schema:
10.30 - 10.45 registracija
10.45 burtu traukimas pirmam turui
10.50 pirma turo paruosimas. (priesininkai turi aiskai papasakoti savo armijos ypatingumus. (Wargear, armoursave, ir t.t)
11.00 Pirmo turo pradzia.
13.00 pirmo turo pabaiga

13.15 antro turo paruosimas
13.30 antro turo pradzia
15.30 antro turo pabaiga

15.45 trecio turo paruosimas
16.00 trecio turo pradzia
18.00 trecio turo pabaiga
18.15 Prizu dalinimas

I laika ziuresime gan grieztai. 10 minuciu iki turo pabaigos nebegalima pradeti nauja “turn”. Jeigu zaidimo laikas baigasi ir vienas zaidejas gavo 1 “turn” maziau, jis dar gaus papildomai lygai 5 minutes savo ‘turn” daryti ar uzbaigti.

Mission 1 Put and control the flag
Stalas dalinta i 3 dalis (kiekvienas po 16“x 6‘). Centre yra po objective marker.
Kiekviena ejimo pabaigoje zaidejai turi galimybe savo veliava deti ant objective marker. Jis tai gali padaryti jeigu jis turi nors viena non monster/vehicle unit 3“ atstuma nuo objective. (Ir unitas negali būti transporte) ir jeigu nera priesininku 3“ nuo to objective marker. Po kiekvieno priesininko turo pabaigos zaidejas skaicuoja kiek veliavu jis dar valdo ir gauna uz kiekviena po taska. Priesininkas gali perimti veliava. Tada reikia isstumti priesininkus nuo objective markerio ir deti savo veliava. Jeigu jis po priesininko turo pabaigos dar valdo savo veliava, tada jis gauna taska. Zaidimo pabaigoje kiekvienas zaidejas dar gauna papildoma taska uz kiekviena uzimta veliava. Tas zaidejas kuris turi daugiausia tasku del kiekvieno objective marker laimi papildomus Victory points.

Deployment: normal
Laimejimas: Pagal praeitos edicijos Victory points plius 250 tasku uz kiekviena laimeta objective marker.


Mission 2
Deployment: Quarter deployment pagal taisyklu knyga
Stalo centre ir kitose ketvirtu centre yra po objective marker.
Zaidimo pabaigos : zaidejas kuris valdo objective marker gaus 250 VP papildomai.
Uzimti objective marker gali bet kokia non Monster/Vehicle unit kuris arciau negu 3“ nuo objective ir nera priesininku arciau negu 3“ nuo objective.

Laimejimo salygos: Pagal praeitos edicijos Victory points sistema plius VP uz objective markers.

Mission 3 Chaos rules

Stalas dalinta i 6 sekcijos. (po 2‘x 2‘) Kiekviena sekcija gauna numeri nuo 1 iki 6
Deployment: Zaidejai meta kauluka. Tas kas laimejo prades deployment. Jis pasirinko viena unita ir vel meta kauluka ir stato unita i atitinkama sekcija. Po to antras zaidejas rinko unita ir mete kauliuka jis stato savo unita i atitinkama sekcija bet ne arciau negu 18“ nuo priesininko. Jeigu nera vietos pastatimui, tada unitas eina i reserva. Reservai ateina nuo antro turo pagal paprastos taisykles. Deployment of reserva: Pagal D6 kauluka sprendziama i kuri sekcijos stalo krasto jie ateina. Jeigu unita turi deep strike taisykles, gali is anksto nuspresti laikyti unita i reserva. Deep strike deployment: Pagal D6 kauluka sprendziama i kuri sekcija unita turi pasirodyti.
Kiekviena sekcijos centre yra objective marker. Zaidimo pabaigoje uz kiekviena uzimta objective zaidejas gauna plius 100 VP. (Uzimti gali bet kokia Non monster/vehicle unit, bet unit negali būti vehicle)

Laimejimas: Pagal praeitos edicijos Victory point sistema plius taskus uz objective markers.
Redagavo uruk-hai 2010-05-18 07:38
Drago
hmmm idomiai, siek tiek planai susijauke=)
Necrontyr
Skamba įdomiai, žiūrėsim kaip gausis :).
Tiesa, labai sveikintina, kad VP skaičiuojami pagal seną sistemą ir kad objective gali kontroliuoti visi infantry.
XXIcentury
pradžioj buvo, kad "Special characters leidziama"
o dabar
"Be spec characteriu. (Unique skaitesi kaip spec characteri)"

Be special charų aš 1,5 K space wolves neprirenku

Siaip šviečiasi, kad sunkiai gausis dalyvaut bet kokiu atveju. Dar pakonkretinsiu ryt poryt.
Drago
Necrontyr parašė:
Skamba įdomiai, žiūrėsim kaip gausis :).
Tiesa, labai sveikintina, kad VP skaičiuojami pagal seną sistemą ir kad objective gali kontroliuoti visi infantry.


o man kaip tik atrodo keista, kam prikelineti sena relikta, ne nekromantai esam, buvo prazuvo, dabartine kad ir killpointu sistema puikiai tinka ir patinka, nelabai suprantu sio sprendimo argumentacijos
Necrontyr
Drago parašė:
Necrontyr parašė:
Skamba įdomiai, žiūrėsim kaip gausis :).
Tiesa, labai sveikintina, kad VP skaičiuojami pagal seną sistemą ir kad objective gali kontroliuoti visi infantry.


o man kaip tik atrodo keista, kam prikelineti sena relikta, ne nekromantai esam, buvo prazuvo, dabartine kad ir killpointu sistema puikiai tinka ir patinka, nelabai suprantu sio sprendimo argumentacijos


Ta kill point'ų sistema kaip tik ir yra kreiva. Ar užmuši trygon'ą ar gaunt'ų būrį, what's the difference???
Be to ir dabartinėje knygoje yra palikta sena sena VP skaičiavimo sistema. Pagal ją nors užsidirbi tiek taškų, kiek jie iš tikro verti.
uruk-hai
Spec characterai leidziama. Maza klaidele.

Del VP: Man asmeniskai labiausia patinka VP sistema. Pagal esama sistema viskas gaunasi siek tiek kreiviai pagal mano nuomone. Is vienos puses daug Troops unitus apsimoka imti del to kad jie gali uzimti objective markers. Is kitos puses neapsimoka del to kad priesininkam lengvai uzdirbti kill points. Sena sistema man labiau patinka.
XXIcentury
Braukit mane iš sarašo. Universitete viską atidėjau paskutinei savaitem, tai laiko nebeturiu. Ypač virš pusdienio.