Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY turnyras "Demarcation Sphere" - REGISTRACIJA
magyar



Prasideda registracija į INFINITY turnyrą "Demarcation Sphere".
Turnyras vyks gegužės 15 d. (šeštadienį).
Vieta - Furor Game Club, Vilnius, Žalgirio 108.
Dalyvio mokesčio nėra.
Registracija vyksta iki gegužės 14 d. 23:59 val.

Registruotis galima el.paštu egidijus.santaras@gmail.com arba čia.

Registruojantis reikia nurodyti vardą, pavardę (nick'ą), el. pašto ir mob.tel. nr, armijos priklausomybę (pvz.: Yu Jing) ir pavadinimą (pvz.: Tekančios Saulės Tigrai).




„Infinity” turnyras

„DEMARCATION SPHERE”


Jau kurį laiką Žmonijos sferos paribio zonose tvyrojo įtampa. O-12 ir ALEPH visą savo dėmesį sutelkus augančiai ateivių grėsmei, į „pasistumdymus“ dėl įtakos atokiuose regionuose vis dažniau buvo žiūrima pro pirštus. Tad nenuostabu, kad vėl suintensyvėjus kovos veiksmams Paradiso arenoje, kai kurios frakcijos nutarė nepraleisti progos ir išplėsti savo įtakos sferą kitų sąskaita.

Pagunda buvo pernelyg didelė – juk kol žmonija su nerimu stebi susidūrimus su ateiviais, kitame Sferos krašte nesunkiai galima perbraižyti žemėlapius ir gerokai pakoreguoti galios pusiausvyrą (...)

Pretekstas invazijai pasisiūlė pats: paaiškėjo, kad dėl dalies teritorijų priklausomybės galima ginčytis, nes jose dar neseniai buvo naujakurių gyvenvietės, kurios, spartėjant kolonizacijai, buvo iškeldintos.

Nutarta įvykdyti žaibišką įsiveržimą su tariamu tikslu atkurti „istorinę teisybę“. Kiek jos iš tiesų būta – atskira klausimas (...)

Abedas Suleimanas Azrié ibn Chalilas. „Dulkių karai: teritorinės pretenzijos Žmonijos sferos pasieniuose“. Prieinamas „Maya“ kanalu.

Speciali naujienų laida: užpulta „Tereškovos“ stotis?

Šįryt netikėtai nutrūko ryšys su tolimąja orbita skriejančia erdvės kontrolės ir logistikos stotimi „Tereškova“. „Galiu pasakyti tik tiek: galėjo būti visaip“, - kalbėjo vietos gynybos štabo vadovas, brigados generolas Ratnasiri Dias Kotalawela, paklaustas, ar kontaktas su stotimi galėjo būti prarastas dėl fizinės atakos.

Mūsų žiniomis, patikrinti padėties stotyje išsiųstas ginkluotųjų pajėgų kovinis kateris.

Ryšys su „Tereškova“ dingo apie 4 val. ryto mūsų laiku. Kaip teigė inkognito pageidavęs likti gynybos štabo atstovas, „būtent į „Tereškovą“ smogčiau pirmiausiai, jeigu norėčiau mus atkirsti nuo likusios Sferos“. Erdvės kontrolės ir ryšio funkciją atliekančioje stotyje dirba 15 civilių specialistų įgula, stotį saugo 30 karių apsaugos skyrius.

Kariuomenės atstovai nekomentuoja, kas galėtų būti suinteresuotas pulti stotį ir mūsų teritorijas, tačiau atsakymas daugeliui akivaizdus. Dėl pastaruoju metu tvyrojusios įtampos ir nekartą pareikštų teritorinių ambicijų (...)

Informacinis pranešimas vietiniame naujienų tinkle. Viešosiose duomenų bazėse neskelbiamas.

− − −

Turnyro eiga.

Kiekvienas dalyvis kovoja trijuose mūšiuos pagal tris skirtingus scenarijus.

Kiekvienam mūšiui dalyvis gali susidaryti naują armijos sąrašą.

Dalyvaudamas mūšyje ir atlikdamas scenarijaus užduotis, dalyvis gauna pergalės taškus (PT).

Pergalės taškai skiriami už misijų metu atliekamas užduotis, jų skaičių lemia atliktų užduočių pobūdis ir mūšį išgyvenusių žaidėjo dalinių skaičius. Taškų skaičiavimo sistema detaliai aprašyta žemiau.

Daugiausiai PT po trijų mūšių surinkęs dalyvis skelbiamas turnyro nugalėtoju.

Planuojama turnyro trukmė – 7,5 val.


Preliminari programa:

11.00 – 11.10
Renkasi ir ruošiasi dalyviai

11.10 – 11.15
Burtų traukimas
Dalyviai paskirstomi poromis pirmajam mūšiui

11.15 – 11.30
Planavimas
Dalyviai pasirengia armijų sąrašus

11.30 – 13.30
I mūšis

13.30 – 13.45
Planavimas
Dalyviai pasiskirsto poromis antrajam mūšiui, parengia armijų sąrašus.

13.45 – 15.45
II mūšis

15.45 – 16.00
Planavimas
Dalyviai pasiskirsto poromis trečiajam mūšiui, parengia armijų sąrašus.

16.00 – 18.00
III mūšis

18.00 – 18.15
Rezultatų paskelbimas
Paskelbiami ir apdovanojami nugalėtojai.


Turnyro taisyklės

Visus tris mūšius dalyvis privalo žaisti su tos pačios frakcijos (Pan Oceania, Yu Jing, Nomads, Combined Army ir t.t.) kariuomene, tačiau žaidėjas gali žaisti su skirtingomis tos pačios frakcijos sektorinėmis kariuomenėmis.

Tikslų naudojamų dalinių sąrašą dalyvis sudaro prieš kiekvieną mūšį.

Būrio dydis kiekviename mūšyje yra 250 taškų, nebent scenarijuje nurodyta kitaip.

Turnyre leidžiami naudoti „Human Sphere“ taisyklių papildyme aprašyti daliniai, įranga ir taisyklės.

Turnyre leidžiamos sektorinės armijos ir samdiniai.

Turnyre leidžiama naudoti pakaitinius (proxy) modelius.

Modeliai neprivalo būti nudažyti. Tačiau jei visi žaidėjo naudojami modeliai yra dažyti (mažiausiai keturiomis spalvomis), žaidėjui skiriama papildomą 100 pergalės taškų.

Armijos planavimui numatyta penkiolika minučių. Nespėjęs sudaryti sąrašo per skirtą laiką žaidėjas baudžiamas 20 PT atėmimu.

Vienam mūšiui skiriamos dvi valandos. Jei žaidėjai nespėja baigti mūšio per šį laiką, mūšis stabdomas ir nedelsiant skaičiuojami pelnyti PT.

Kiekvienas žaidėjas turėtų stengtis atlikti vieną ėjimą per 10 min. Jei žaidėjas tyčia vilkins laiką, jis gali būti baudžiamas 20 PT atėmimu.


Scenarijų apžvalga ir pergalės taškų skaičiavimas

Turnyro mūšių scenarijai vadinami misijomis.

Kiekviena misija trunka ne ilgiau kaip penkis ėjimus. Jei po penkto abiejų žaidėjų ėjimo mūšis dar nepasibaigęs, jis nedelsiant nutraukiamas ir skaičiuojami pergalės taškai.

Kiekvienas žaidėjas misijos metu turi tris tikslus (užduotis). Įvairiose misijos tikslai skiriasi, kiekvienas jų aprašytas prie konkrečios misijos.

To paties mūšio dalyvių tikslai gali skirtis – tai vaizduoja skirtingus konfliktuojančių pusių prioritetus misijos metu.

Tikslai taip pat suskirstyti į tris grupes pagal svarbumą:

* „Pirminis tikslas” yra svarbiausia užduotis, kurią būtina visomis išgalėmis siekti įvykdyti.
* „Antrinis tikslas“ yra užduotis, kurios atlikimas yra pageidautinas, bet ne taip gyvybiškai svarbus.
* „Tretinis tikslas“ yra užduotis, kurios įvykdymas būtų naudingas kampanijos eigai, tačiau nėra prioritetinis.

Pergalės taškai skaičiuojami misijai arba jai atlikti skirtam laikui pasibaigus. Abu žaidėjai pirmiausiai įvertina, kiek gyvų ir funkcionalių dalinių (skaičiuojant taškų (C)vertę) kiekvienam iš jų liko. Prie šio skaičiaus pridedami priedai už įvykdytas užduotis:

-įvykdžius pirminį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,5 (dalijama iš 2).

- įvykdžius antrinį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,25 (dalijama iš 4).

- įvykdžius tretinį tikslą, išgyvenusių dalinių vertė dauginama iš 0,1 (dalijama iš 10).

Žaidėjas gauna taškus už kiekvieną pasiektą tikslą. Taigi jei žaidėjas pasiekė kelių tikslų, už juos gautų taškų vertė sumuojama ir pridedama prie išgyvenusių dalinių vertės. Gauta suma ir yra pelnyti pergalės taškai.

Tokiu būdu žaidėjas, misijoje nepraradęs nė vieno dalinio ir pasiekęs visų trijų tikslų, gali daugiausiai pelnyti 462.5 PT.


Turnyro scenarijai

1. Misija: „Trojos arklys“.

Pasinaudojęs suklastotais identifikaciniais kodais, laivas, gabenantis priešiškas pajėgas, prisišvartuoja kosminėje erdvės kontrolės ir logistikos stotyje. Vos tik laivas susijungia su stotimi, užpuolikai, pasitelkdami hakerius ir elektromagnetinius užtaisus, išjungia stoties komunikacijos sistemą, o iš laivo pasipila kariai. Tačiau stoties apsaugos personalas nesirengia pasiduoti be kovos.

Pasiruošimas

Prieš misijąburtų keliu nustatoma, kuris žaidėjas bus puolantysis, kuris – besiginantysis. Skiriamas laikas pasirengti kovai – susidaryti armijos sąrašą. Parengiamas stalas – išdėstomi žymekliai, žymintys užduotis: nedidelis pastatas (su durimis) ar konteineris stalo viduryje, aplink jį - trys įprasti žymekliai. Pastarieji turi būti 12 colių atstumu aplink konteinerį ir mažiausiai 12 colių atstumu vienas nuo kito. Tada atliekamas įprastas lyderystės metimas ir renkamasi, kuris žaidėjas rinksis stalo pusę, o kuris eis pirmasis.

Išsidėstymas

Vyksta abordažas, todėl nė viena pusė neturėjo laiko užsiimti pozicijų prieš mūšį: kariuomenės išsidėsto per 6, o ne per 12 colių nuo savo stalo pusės. Pajėgas galima dėstyti tik šioje zonoje: infiltravimasis, mechanizuotas išsidėstymas, desantas ar bet kokie kiti pažangesni išsidėstymo būdai neleidžiami. Daliniai, turintys TO kamufliažą, gali pradėti kautynes pasislėpę, tačiau vis tiek privalo būti savo išsidėstymo zonoje.

Ypatinga taisyklė

Elektromagnetinė ataka sugadino stoties gravitacijos lauko generatorius, kurie ima veikti chaotiškai. Kiekvienas žaidėjas, pradėdamas ėjimą, meta kauliuką. Iškritus 1-5, generatoriai išsijungia, ir trauka susilpnėja, kas daliniams trukdo judėti: tą ėjimą visi daliniai juda dvigubai lėčiau (nebent turi „Zero-G“ savybę). Ėjimui pasibaigus, generatoriai vėl įsijungia ir veikia, nebent kitas žaidėjas vėl išmeta 1-5…

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: pagrindinės informacinės sistemos perėmimas. Pastatas ar konteineris viduryje vaizduoja centrinę stoties informacinę šerdį, iš kurios būtina perimti duomenis tolesniems kariniams veiksmams. Šerdį pirmiausiai reikia atidaryti – jas išsprogdinti duris arba hakeriui atjungti spyną (durų ARM 8, STR 2 // BTS – 6), o tada persikelti duomenis. Tam būtina atlikti sėkmingą “hacking” ataką (BTS -9), kuriai gali priešintis besiginančiosios pusės hakeriai. Šią ataką gali atlikti ne tik hakeris, bet ir puolančiosios armijos leitenantas, panaudodamas savo leitenanto įsakymą (orderį).
* Antrinis tikslas: sunaikinti besiginančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.
* Tretinis tikslas: neleisti besiginantiesiems išsiųsti nelaimės signalą.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: pasiųsti nelaimės signalą pagrindinėms pajėgoms. Trys žymekliai vaizduoja avarinius komunikacijos prietaisus. Kad signalas būtų išsiųstas, visi trys prietaisai turi būti įjungti. Įjungti ar išjungti prietaisą galima atsistojus šalia žymeklio („base to base“), tam reikalingas „short skill“. Kai tik visi trys žymekliai „įjungti“, signalas išsiųstas.
* Antrinis tikslas: neleisti puolantiesiems perimti pagrindinę informacinę sistemą.
* Tretinis tikslas: išsaugoti 75 proc. savo karių – mūšiui baigiantis jie turi būti sąmoningi ar funkcionalūs.



2. Misija: „Placdarmas“.

Smogę orbitinei stočiai, užpuolikai susidūrė su atkakliu jos apsaugos korpuso pasipriešinimu. Po nuožmių susirėmimų stoties koridoriuose, puolantieji galiausiai įsilaužė į centrinę informacijos šerdį ir atsitraukė į savo laivą, pakeliui stotį užminuodami. Gynėjai tik paskutinę akimirką spėjo evakuotis iš stoties, kuri staiga plykstelėjo ir pavirto mažyte nova…

Pasinaudodami pavogtais duomenimis, užpuolikai aptiko silpnąją vietą planetos gynybos sistemoje ir rengiasi išsilaipinti, kad paruoštų kelią pagrindinėms pajėgoms. Desantines pajėgas gabenantys lengvieji transporteriai įskrieja į atmosferą.

Pasiruošimas

Prieš misiją burtų keliu nustatoma, kuris žaidėjas bus puolantysis, kuris – besiginantysis. Tuomet skiriamas laikas pasirengti kovai – susidaryti armijos sąrašą. Parengiamas stalas: jame turi būti trys nusileidimo aikštelės, mažiausiai 6 colių skersmens zonos, kuriose neturi būti jokių kliūčių ir aplinkos elementų. Nusileidimo aikštelė negali būti pastato stogas. Aikštelės privalo būti bent 12 colių atstumu nuo stalo krašto ir viena nuo kitos. Ant stalo taip pat išdėstomi 6 žymekliai puolančiajam. Žymekliai privalo būti bent 10 colių atstumu vienas nuo kito ir nuo bet kurios nusileidimo aikštelės.

Išsidėstymas

Besiginantysis pirmasis išdėsto savo pajėgas pasirinktoje stalo pusėje, iki 12 colių atstumu nuo stalo krašto. Nė vienas besiginančiojo modelis negali būti arčiau kaip 12 colių nuo bet kurios nusileidimo aikštelės. Besiginantysis gali naudotis visomis slaptojo išsidėstymo, mechanizuoto išsidėstymo ir desanto galimybėmis, tačiau nė viena pusė negali pasilikti modelio išsidėstymo rezervui. Antrasis savo pajėgas išsidėsto puolantysis. Jis gali išsidėstyti vienoje, dviejose ar visose trijose nusileidimo aikštelėse, statydamas modelius iki 6 colių atstumu nuo aikštelės centro. Dalinius, turinčius desantininko savybę (Airborn Deployment), puolantysis gali išdėstyti atskirai, kaip įprasta pagal taisykles. Tačiau kiti ypatingieji išdėstymo būdai (infiltracija, mechanizuotas išdėstymas) puolančiajam neprieinami – jo pajėgos išsilaipina iš transporto lėktuvų. Baigus išsidėstymą, atliekamas lyderystės metimas, kuriuo nusprendžiama, kuris žaidėjas eis pirmas.

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: perduoti tikslias koordinates. Puolantysis turi prieiti („base to base“) ir aktyvuoti („short skill“) keturis žymeklius. Tokiu būdu puolantysis perduoda tikslias išsilaipinimo koordinates pagrindinėms pajėgoms. „Įjungto“ žymeklio išjungti nebeįmanoma.
* Antrinis tikslas: išlaikyti placdarmą. Mūšiui pasibaigus, dviejose nusileidimo aikštelėse neturi būti priešininko dalinių.
* Tretinis tikslas: užimti teritoriją. Sunaikinti besiginančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: sunaikinti priešininko leitenantą. Besiginantysis tikisi nutraukti ataką eliminuodamas priešininko pajėgų vadą. Kartą per ėjimą besiginančiojo leitenantas, naudodamas leitenanto įsakymą, ir bet kuris besiginančiojo hakeris gali skanuoti informacinį tinklą ir bandyti identifikuoti leitenantą. Skanavimas – tai „hacking” („short skill“) su BTS –6. Metimui pavykus, besiginantysis gali pasirinkti vieną puolančiojo modelį. Puolantysis privalo pasakyti, ar šis modelis yra leitenantas, ar ne.
* Antrinis tikslas: neleisti perduoti koordinačių. Tikslas pasiektas, jei mūšiui pasibaigus, puolantysis yra „įjungęs” mažiau nei 4 žymeklius.
* Tretinis tikslas: atremti ataką. Sunaikinti puolančiąsias pajėgas – priversti jas trauktis arba visiškai eliminuoti.



3. Misija: „Perbraižant žemėlapius“

Po nutrūktgalviškos desantinės operacijos, užpuolikams pavyko užimti placdarmą. Netrukus atakuojančiosios pajėgos įkuria bazę priešo teritorijoje ir oficialiai pareiškia į ją savo pretenzijas: esą, čia anksčiau gyveno atakuojančiosios frakcijos piliečiai, kurie neva jėga buvo išvaryti iš jiems priklausančių teritorijų. To įrodymas – iki šiol stovintys tariamų tremtinių statyti pastatai. Ši pretenzija netrukus turėtų pasiekti O-12, ir tuomet tektų skelbti paliaubas, kol konfliktą bus bandoma reguliuoti teisinėmis ir diplomatinėmis priemonėmis. Tačiau užpultieji žino – faktiškai tai reiškia, kad priešininkai pašonėje įsikurs ilgam, ir kol vyks bylinėjimasis, galės ramiai stiprinti savo pozicijas. Taigi gynybos pajėgos paskubomis surengia kontrataką. Tikslas – kad dar iki kol O-12 pasieks informacija apie įvykius, įsibrovėlių neliktų nė žymės.

Pasiruošimas

Burtų keliu parenkamas puolantysis ir besiginantysis. Abi pusės pasirengia armijos sąrašus. Metamas įprastas lyderystės metimas dėl išsidėliojimo ir iniciatyvos. Kai tik nutariama, kuris žaidėjas kurioje stalo pusėje išsidėsto, besiginantysis pasirenka vieną pastatą savo stalo pusėje (nuo stalo krašto iki vidurio) ir nurodo jį puolančiajam. Šis pastatas – besiginančiojo lauko štabas. Tuomet mūšio lauke išdėstomi trys žymekliai – vienas ties mūšio lauko viduriu, likę du – per 12 colių nuo pirmojo žymeklio, vienas arčiau puolančiojo, kitas – besiginančiojo pusės. Tada žaidėjai išsidėlioja pajėgas ir pradeda žaidimą pagal įprastas taisykles.

Užduotys puolančiajam:

* Pirminis tikslas: sunaikinti priešininko lauko operacijų štabą. Štabas turi 7 STR ir ARM 12. Štabą galima naikinti turimais sprogstamaisiais ginklais (užtaisytais EXP amunicija) arba artilerijos salvėmis. Kad artilerija šautų į pastatą, jį pirmiausiai reikia tris ėjimus sėkmingai pažymėti taikiniu (Forward Observe). Tuomet leitenantas, panaudodamas savo specialų įsakymą, arba hakeris gali perduoti koordinates artilerijai. Koordinačių perdavimas yra „long skill“ ir jam gali priešintis oponento hakeris (jei jis yra, tokiu atveju metamas FtF WIP metimas). Sėkmingai perdavus koordinates, į štabą nukreipiama artilerija. Panaudojus vieną įsakymą, artilerijos sviedinys pataiko automatiškai ir daro AP+EXP, 15 DAM smūgį. Per vieną ėjimą gali būti iššauti penki sviediniai. Vieną kartą sėkmingai perdavus taikinio koordinates, artilerija šauti gali po penkis šūvius kiekvieną vėlesnį ėjimą.
* Antrinis tikslas: sunaikinti priešininko pajėgas.
* Tretinis tikslas: išsaugoti 75 proc. savo pajėgų.

Užduotys besiginančiajam:

* Pirminis tikslas: atremti ataką. Baigiantis penktam ėjimui, besiginančios pajėgos (bet kokia jų dalis) turi likti mūšio lauke.
* Antrinis tikslas: įjungti stebėsenos zondus. Besiginančiajam svarbu užfiksuoti antpuolį vėlesniam teisiniam procesui. Štabo teriritorijoje dislokuoti trys stebėjimo, kurie galėtų iš oro įrašyti atakos vaizdą. Besiginantysis turi „įjungti“ („short skill“ būnant „base to base“ su žymekliu) visus tris žymeklius. Įjungto zondo išjungti nebegalima.
* Tretinis tikslas: jei pasiektas antrinis tikslas - išsaugoti leitenantą, kad jis vėliau galėtų pateikti išsamią operacijos ir šio antpuolio ataskaitą. Jei antrinis tikslas nepasiektas – įjungti nors vieną zondą.


blackfishas
Kostas

Yu-Jing - Japanese sectorial
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Balys
Null
e-mailą ir telefoną organizatorius žino

Nomads

Ž.I.R.A.F.A. (Žmonijos Išsivadavimo Revoliucijos Antrojo Fronto Armija)
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
374
Evaldas
374

kam reikia tas žino

Haqqislam

"Crazy Surfers of Liquid Sands"
البوراك المجد
magyar
Egidijus Šantaras
Combined Army
"New Golden Horde"


magyar
Dar registruojame Mindaugą:

Mindaugas
868191149
Panosai
SSA (Schutz/Sturm Abteilung)


Abliatyvas cum Infinityvas
Augustas

aštuoni šeši vienas vienas du du šeši septyni devyni

Aleph

Garuda Power
Hu ha!
magyar
Ką gi, ką gi, ką gi, antrasis INFINITY turnyras pasibaigė. Šitas man labiau patiko nei pirmasis, nes gavau pažaisti :D.

Taigi, sveikiname turnyro nugalėtoją... surprise, surprise... Balį. Jam ant kulnų mynė ir antrąją vietą užėmė Mindaugas, o trečioje įsitvirtino Augustas.

Dėkui Baliui už pagalbą organizuojant turnyrą, dėkui visiems dalyviams ir iki susitikimo kitame turnyre.


blackfishas
Iš tikro, buvo fun. Gavau geros patirties
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Ačiū už sveikinimus. Buvo tikrai liuks renginys Smagu matyti, kad mūsų būrelis darosi vis kietesnis, ir kiekvienos kautynės tampa vis didesniu iššūkiu. Augam toliau!
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Na šį kartą man tai Mindaugui gal ir pavyko mesti iššūkį. Labai trumpam. Bet antram rate tai buvau suvystytas kaip kūdikėlis :D.


blackfishas
jo, man panašiai kol nepasirodė swiss gurd'as, tai atrodė apyligė kova. vėliau vieni vartai...
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
Didelis ačiū už turnyrą:)
Na taip Egi, buvo ką veikt, o jei dar SWC būtų ne 3, o 5 spėju būtų daugiau kritusių iš mano pusės:D Šiaip tavo vietoj būčiau ėmęs bent du hakerius (vienas iš jų charontidas - super hackeris puikiai galintis apgint orderių generatorius, nes šiaip jis lėtokas ir šturmui nlb tinkantis.. me think so..:)), jei priešas pastatą bandytų hackint. Tada vieną arba du TO snaiperius arba kažką su hmg jei priešas bandytų laužt duris. Visa kita orderių generatoriai ir keli greiti padarai priešui naikint/švyturėliams įjungt.

Antroj misijoj, Kosto vietoj būčiau pasiėmęs bent du troopsus su MSV 2 (jei netyčia Panosas pasiimtų kokių mimetikų ar TO), du arba vieną Tigerį (AD3 visad gerai ir šiaip toj misijoj jiems gan daug saugių vietų išsilaipint, net jei nusiscaterintų) ir porą nindzių, kiek galima arčiau nusileidimo aikštelių. Visa kita - orderių generatoriai, galbūt, vienas mocas su spitfire. Manyčiau gautųsi gan universali armija, sugebanti pasipriešint tiek masyviam AD3, tiek TO, ar kokiam kitam buildui:)

Prieš Augustą viskas buvo lb paprasta - imi kažką piktesnio nei Achilas ir galbūt laimi:D O armylistas, mano manymu, buvo geras.
Be aware of all seeing eyezzz...
blackfishas
Mindaugiau,kadangi lošiau už sectorinę armiją, tai kinų išperų nenorėjau jamti (be to ir negalėjau) su vizoriais ir smoke granade yra tik charai (kas mano manymu yra visiškas absurdas). Iš ties nindzių buvo mažai. badžiau jamti iš arti su templeitais arba su HMG. pamokos išmoktos, tad bandysim reabilituotis.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Abliatyvas cum Infinityvas
Aritmetika paprasta - pirmame turnyre man buvo duota į dančius atsakančiai (žinoma, aš niekuo dėtas, tiesiog ariadna yra kažkoks nesusipratimas ir užuot šaudę bando užvošt su buože.. necivilizuoti laukiniai). Antrame turnyre trečia vieta iš šešių. Žnačet trečiame turnyre duodu visiems į dančius... :D:D:D

Iš tiesų buvo smagu. Ačiū. Ir nors tai nepadėjo, tačiau tokių saldžių akimirkų, kaip vienu metimu du kritiniai į T.A.G.'ą su 10 armoro ir tuo pačiu ėjimu perimama T.A.G.'o kontrolė, retai kada pasitaiko.

Ir koks piktdžiugiškas jausmas apima, kai pamatę Heavy Granade louncher'io vamzdį atsisukant į juos, po pakampes išsislapsto panosų robotukai.

Lauksim kitų kovų.

A.
Hu ha!
374
Jo, geras turnyras. Nepaisant, kad mano atveju buvo juntama pigių holivudo bojevykų įtaka (ateina vienas superhero ir pagaidina tuntus arabų), turnyras labai vykęs. Ačiū Baliui už scenarijus, taip žaisti smagiau, nei tiesiog skerstis.
البوراك المجد
exonn
Lieju ašaras kad nepavyko sudalyvaut... na nieko, pažadu pasitaisyt :(. Sveikinimai nugalėtojui, išties netikėta :o:)
null
Ačiū už ačiū

Kitą visuotinį santykių aiškinimąsi planuojam rudenį, taigi vasarą laiko tuščiai nešvaistom, treniruojamės. Sauliau, vis dar laukiam, kada galėsime atvažiuoti pakariauti su Kauno rinktine
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
siūlau rpgamtą išnaudoti
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Abliatyvas cum Infinityvas
O kada ji planuojama? RPGamta t.y.
Hu ha!