INFINITY turnyras "Invisible Battlefront 2010" (gruodžio 11d.) - REGISTRACIJA
|
|
magyar | posted 2010-12-05 11:00 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
![]() “INFINITY” TURNYRAS NEMATOMAS FRONTAS 2010 Turnyro eiga. Kiekvienas dalyvis kovoja trijuose mūšiuose pagal tris skirtingus scenarijus. Priešininkai parenkami burtų keliu. Kiekvienam mūšiui dalyvis gali susidaryti naują armijos sąrašą. Dalyvaudamas mūšyje ir atlikdamas scenarijaus užduotis, dalyvis gauna pergalės taškus (PT). Taškų skaičiavimo sistema detaliai aprašyta žemiau. Daugiausiai PT po trijų mūšių surinkęs dalyvis skelbiamas turnyro nugalėtoju. Jei du ar daugiau dalyvių turi surinkę vienodą PT skaičių ir neaiškus nugalėtojas, juo skelbiamas tas dalyvis, kuris visus tris scenarijus sužaidė greičiau – jam skiriamas vienas papildomas PT. Planuojama turnyro trukmė – 7,5 val. Dalyvio mokestis - 10 Lt. Dalyvių mokesčiai bus panaudoti priziniam fondui. Bet tai nereiškia, kad prizinį fondą sudarys vien tik dalyvių mokesčiai. Savo dalį įneš ir 'RIKIS". Išimtis, kaip visada, bus daroma turnyro organizatoriui / koordinatoriui, šiuo atveju Baliui (aka null), kuriam esame labai dėkingi už pagalbą ir turnyro taisyklių bei scenarijų autorystę. Preliminari programa: 11.00 – 11.10 Renkasi ir ruošiasi dalyviai 11.10 – 11.15 Burtų traukimas Dalyviai paskirstomi poromis pirmajam mūšiui 11.15 – 11.30 Planavimas Dalyviai pasirengia armijų sąrašus 11.30 – 13.30 I mūšis 5 minutės - pirmo žaidėjo deployment, 5 min. - antro žaidėjo deployment, 9 min - vienam ėjimui. 13.30 – 13.45 Planavimas Dalyviai pasiskirsto poromis antrajam mūšiui, parengia armijų sąrašus. 13.45 – 15.45 II mūšis 5 minutės - pirmo žaidėjo deployment, 5 min. - antro žaidėjo deployment, 9 min - vienam ėjimui. 15.45 – 16.00 Planavimas Dalyviai pasiskirsto poromis trečiajam mūšiui, parengia armijų sąrašus. 16.00 – 18.00 III mūšis 5 minutės - pirmo žaidėjo deployment, 5 min. - antro žaidėjo deployment, 9 min - vienam ėjimui. 18.00 – 18.15 Rezultatų paskelbimas Paskelbiami ir apdovanojami nugalėtojai. Turnyro taisyklės Visus tris mūšius dalyvis privalo žaisti su tos pačios frakcijos (Pan Oceania, Yu Jing, Nomads, Combined Army ir t.t.) kariuomene, tačiau žaidėjas gali žaisti su skirtingomis tos pačios frakcijos sektorinėmis kariuomenėmis. Tikslų naudojamų dalinių sąrašą dalyvis sudaro prieš kiekvieną mūšį. Būrio dydis kiekviename mūšyje yra 250 taškų, nebent scenarijuje nurodyta kitaip. Turnyre leidžiami naudoti „Human Sphere“ taisyklių papildyme aprašyti daliniai, įranga ir taisyklės. Turnyre leidžiamos sektorinės armijos ir samdiniai. Turnyre leidžiama naudoti pakaitinius (proxy) modelius. Modeliai neprivalo būti nudažyti. Tačiau jei visi žaidėjo naudojami modeliai yra dažyti (mažiausiai keturiomis spalvomis), žaidėjui skiriamas papildomas PT. Armijos planavimui numatyta penkiolika minučių prieš kiekvieną mūšį. Vienam mūšiui skiriamos dvi valandos. Jei žaidėjai nespėja baigti mūšio per šį laiką, mūšis stabdomas ir nedelsiant skaičiuojami pelnyti PT. Kiekvienas žaidėjas turėtų stengtis atlikti vieną ėjimą per 10 min. Jei žaidėjas tyčia vilkins laiką, jis gali būti baudžiamas 1 PT atėmimu. Turnyro mūšių scenarijai vadinami misijomis. Kiekviena misija trunka ne ilgiau kaip šešis ėjimus, nebent jos aprašyme nurodyta kitaip. Jei po šešto abiejų žaidėjų ėjimo mūšis dar nepasibaigęs, jis nedelsiant nutraukiamas ir skaičiuojami pergalės taškai. Kiekvienas žaidėjas misijos metu turi tris tikslus (užduotis). Įvairiose misijos tikslai skiriasi, kiekvienas jų aprašytas prie konkrečios misijos. PT Skaičiavimas Misijų metu žaidėjai siekia nurodytų strateginių ir taktinių tikslų, kurie pagal svarbą skirstomi į pirminius, antrinius ir tretinius. Žaidėjui skiriami: 3 PT už atliktą pirminį tikslą; 2 PT už atliktą antrinį tikslą; 1 PT už atliktą tretinį tikslą. Papildomi taškai: 1 PT, jei atlikus misiją žaidėjui liko 75 proc. pajėgų (skaičiuojant taškais, skaičiuojama „sąmoningų“ / funkcionalių dalinių vertė po misijos). 1 PT, jei visi misijoje žaidėjo naudoti modeliai buvo nudažyti. Taigi maksimalus PT skaičius, kurį žaidėjas gali surinkti turnyre, yra 24. Pirmoji misija „Šūviai sutemose” Žmonijos sferos Pakraštyje, virš planetos buvo numuštas ateivių laivas, skridęs į Paradisą. Pirminė žvalgyba patvirtina, kad laivas, kuris gabeno ginkluotę ateivių pajėgoms, krisdamas į planetą nesudužo, ir didelė dalis jo krovinio galėjo likti sveika. Įvairios frakcijos, kurios aplinkiniuose regionuose turėjo dislokuotas pajėgas, išsiuntė žvalgybinius būrius į Pakraštį, kad perimtų laivą ir jo krovinį. Žvalgai išsilaipino planetoje naktį ir leidosi tyrinėti teritoriją. Mūšio laukas: laukymė, pastatai. Armijų dydis: 250 taškų. Išsidėstymas: Atliekamas įprastas lyderystės metimas, jį laimėjęs žaidėjas renkasi iniciatyvą arba išsidėstymą. Žaidėjai išdėsto savo pajėgas priešingose stalo pusėse, per 6” nuo krašto. Leidžiami visi išsidėstymo būdai. Išdėstęs visas pajėgas, taip pat ir rezervą, žaidėjas priešingoje stalo pusėje, ne toliau kaip 12” nuo priešininko stalo krašto, padeda du žymeklius. Tą patį padaro ir kitas žaidėjas. Tarp žymeklių turi būti bent 16” atstumas. Žymekliai reiškia būtinus surinkti žvalgybinius duomenis apie priešininko pajėgas. Specialios taisyklės: Bet kuris modelis, išskyrus REM (išimtis - ALEPHo „dakini“ ir „garuda“ tipo robotai), Impetuous arba Frenzy, gali pakelti ir padėti žymeklį atlikdamas Short Skill (be metimo, kamufliažo žymeklius šis veiksmas priverčia atsiskleisti). Žymeklį modelis gali neštis su savimi, nešimas nedaro įtakos modelio judėjimui. Jei žymeklį nešęs modelis nukaunamas ar kitaip tampa neveiksnus, žymeklį jis išmeta toje vietoje, kurioje baigė savo ėjimą ir buvo eliminuotas. Kadangi mūšis vyksta naktį, visas mūšio laukas yra „Low Visibility Zone“ – visi veiksmai, reikalaujantys regėjimo (LoF), atliekami su papildomu modifikatoriumi -3. Tokiu būdu, pvz., identifikuojant termo-optinį žymeklį optimaliu atstumu, WIP metimas bus atliekamas su bendru -9 modifikatoriumi. Visas šaudymas taip pat vyksta su papildomu -3 modifikatoriumi ir t.t. Abiejų pusių leitenantai turi po vieną signalinę raketą. Jei išdėstytoje kariuomenėje nėra nė vieno dalinio su „Multi Spectral Visor“ savybe, tos kariuomenės leitenantas gauna D3 signalinių raketų. Leitenantui iššovus raketą („short skill“, metimo nereikia, kamufliažo žymeklius šis veiksmas priverčia atsiskleisti), iki šio žaidėjo ėjimo pabaigos visas mūšio laukas tampa ne „Low Visibility Zone“. Iššauti raketą leitenantas gali ir atlikdamas ARO. Tikslai (abiem pusėms vienodi): Pirminis: Į savo išsidėstymo zoną atnešti abu savo žymeklius. Antrinis: Į savo išsidėstymo zoną atnešti vieną savo žymeklį. Tretinis: Atsitraukti – tikslas pasiektas, jei bent pusė (skaičiuojant taškais) dalinių palieka mūšio lauką per savo stalo kraštą. Antroji misija „Numirėlio skrynia“ Ateivių laivas aptiktas – jis nukrito siaurame kalnų tarpeklyje, tačiau išoriškai laivas neatrodo stipriai pažeistas. Žvalgybinis būrys siunčiamas į laivo vidų, kad įvertintų tikrąją laivo būklę ir surinktų vertingus artefaktus, jei tokių pavyktų rasti. Mūšio laukas: laivo vidus – daug kliūčių, užtvarų, siaurų praėjimų („boarding action“ mūšio laukas). Armijų dydis: 250 taškų. Išsidėstymas: prieš žaidėjams išdėstant savo pajėgas, mūšio lauke išdėliojama dešimt artefaktų žymeklių (sulankstyti popieriaus gabalėliai). Penki iš jų pažymėti „O“ (skrituliuku) ir reiškia artefaktą. Du niekaip nepažymėti ir reiškia tuščią, bevertį radinį. Trys pažymėti simboliu „X“ ir reiškia spąstus. Prieš dėliojant, žymekliai sumaišomi ir išdėstomi atsitiktine tvarka, ne arčiau kaip 8” nuo žaidėjų išsidėstymo zonų ir, jei tik išeina, ne arčiau kaip 6” vienas nuo kito. Mūšio lauko viduryje padedamas dar vienas žymeklis (žetonas, moneta, kauliukas ir pan.), reiškianti laivo informacinį terminalą. Žymeklis turi būti grindų lygyje, nesunkiai prieinamas. Išdėsčius visus žymeklius, atliekamas įprastas lyderystės metimas. Jį laimėjęs žaidėjas renkasi išsidėstymą arba iniciatyvą. Žaidėjai išsidėsto pajėgas per 12” nuo savo stalo pusės. Šioje misijoje draudžiamas desantas (AD), infiltracija ir mechanizuotas išsidėstymas. Specialios taisyklės: bet koks modelis išskyrus REM (išimtis - ALEPHo „dakini“ ir „garuda“ tipo robotai), gali paimti artefakto žymeklį atlikdamas „Short Skill“. Modeliui paėmus žymeklį, pažiūrima, koks simbolis jo viduje. „O“ žymeklis atitenka žaidėjui, o žymeklį pakėlęs modelis randa kažką vertingo. Metamas d20: 1-3 Papildoma apsauga – modelis gauna +2 ARM; 4-6 Ateivių granatos – modelis gauna granatas su „Zero-V smoke“ amunicija ir granatas su „Viral“ amunicija; 7-10 Ateivių tramdyklė – modelis gauna „Adhesive launcher“; 11 – 13 Vaistinėlė – modelis gauna „Auto medkit“; 14 – 17 Artimos kovos ginklas – modelis gauna “Monofilament CCW”; 18-20 Ateivių šautuvas – modelis gauna „Plasma Rifle“. Jei žymeklis be simbolio, jis tiesiog nuimamas nuo lentos. Jei su simboliu „X“, jį pakėlęs modelis automatiškai patiria vieną ataką, kurios jėga 13 ir „shock“ amunicija. Tada žymeklis nuimamas nuo lentos. Informacinį terminalą gali atakuoti hakeriai arba leitenantai, panaudodami savo orderį ir būdami žymeklio kontrolės zonoje (ne toliau kaip per 8” nuo žymeklio). Terminalo BTS -6, “EVO repeater” jo neveikia. Jokiais kitais būdais terminalo paveikti neįmanoma. Tikslai (abiem pusėms vienodi): Pirminis: surinkti daugiau vertingų artefaktų („O“) nei priešininkas. Jei pasibaigus mūšiui abu žaidėjai turi vienodą artefaktų skaičių, laikoma, kad tikslą pasiekė abu. Antrinis: Panaudojant hakerį ar leitenantą, sėkmingai įsilaužti („hack“ ataka) į laivo informacinį terminalą; Tretinis: Atsitraukti – tikslas pasiektas, jei bent pusė (skaičiuojant taškais) dalinių palieka mūšio lauką per savo stalo kraštą. Trečioji misija „Sekundžių reikalas“ Hakerių bandymai įsilaužti į centrinę informacijos sistemą įjungė laivo susinaikinimo mechanizmą. Pradeda veikti atgalinis laikmatis – laivas netrukus sprogs. Žvalgybinis būrys skuba iš jo evakuotis – transportinis lėktuvas jau pakeliui, tačiau tarpeklyje jam nėra kur nusileisti, todėl kariams teks pabėgėti iki tinkamos aikštelės... žinoma, persekiojamiems priešininkų, kurie taip pat nori iš čia išsinešdinti. Mūšio laukas: įvairiomis kliūtimis užversta laukymė ir tuščia, 8” skersmens nusileidimo aikštelė ties kurio nors stalo krašto viduriu. Priverstos trauktis, armijos traukiasi link aikštelės. Armijų dydis: 250 taškų. Mūšio trukmė: 3 + D3 ėjimai Išsidėstymas: žaidėjų išsidėstymo zonos yra du vienas priešais kitą (priešingose stalo pusėse) esantys 12” x 12” kvadratai. Žaidėjų išsidėstymo zonos turi būti ties priešinga stalo puse, nei nusileidimo aikštelė. Žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą ir pasirenka iniciatyvą arba išsidėstymą. Šioje misijoje draudžiamas desantas (AD), infiltracija ir mechanizuotas išsidėstymas. Tikslai (abiem pusėms vienodi): Pirminis: Užimti aikštelę – tikslas pasiektas, jei baigiantis nusileidimo aikštelėje yra bent vienas savas modelis ir nė vieno priešininko modelio. Antrinis: Evakuotis – tikslas pasiektas, jei baigiantis mūšiui armija nėra eliminuota, ir visi jos daliniai, išskyrus turinčius „G:Remote Presence“ savybę (nuotoliniu būdu valdomų dalinių nebūtina evakuoti), yra nusileidimo aikštelėje. Tretinis: Eliminuoti arba priversti trauktis priešininko pajėgas. Atnaujinamas dalyvių sąrašas: 1. magyar (CA) (atsarginis) 2. 374 (Haqq) 3. starfishas (JSA) 4. exonn (Haqq) 5. null (Nomads) 6. Mindaugas (PanO) 7. Necrontyr (CA) 8. Sem (Ariadna) 9. danis (ALEPH) Edited magyar 2010-12-09 12:20 ![]() ![]() |
magyar | posted 2010-12-05 11:03 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Pradedam registraciją ir registruojamės kaip visada. Pradedu pirmas: Žaidėjo vardas: Egidijus (aka magyar) Armijos pavadinimas: CA Būrio vardas: Diplomatic Affairs Section 9 (DAS9) Tel.: 8 šeši aštuoni trys 55951 Email: optional. Edited magyar 2010-12-05 14:11 ![]() ![]() |
374 | posted 2010-12-05 14:10 |
![]() Posts: 293 Joined: 2007-07-10 |
Žaidėjo vardas: Evaldas (aka 374) Armijos pavadinimas: Haqqislam Būrio vardas: DDR (Deadly Dessert Rats) Tel.: 8 šeši aštuoni 8 91967 البوراك المجد
|
blackfishas | posted 2010-12-05 18:52 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
Žaidėjo vardas: Kostas Armijos pavadinimas: JSA Būrio vardas: WRF (wasabi revenge force) Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
exonn | posted 2010-12-05 19:05 |
![]() Posts: 246 Joined: 2009-01-12 |
Žaidėjo vardas: Saulius (aka Exonn) Armijos pavadinimas: Haqqislam Būrio vardas: SPS (Silk protection squad) Tel.: 8 šeši nulis nulis 51937 |
null | posted 2010-12-06 07:08 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Žaidėjo vardas: Balys a.k.a. null Armijos pavadinimas: Nomads Būrio pavadinimas: S.P.U.R.G.A. (Specialiosios Paskirties Užduočių, Reagavimo ir Gynybos Armija) Telefonas: aštuoni šeši dvylika septyni devyni keturi penki penki. Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
magyar | posted 2010-12-06 10:10 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Tiesa, šiek tiek apsidraudžiant, norėtųsi įvesti maksimalią 12 žaidėjų ribą šiam turnyrui. Registruojamės toliau, aš kaip visada pasilieku sau atsarginio vaidmenį.
Edited magyar 2010-12-06 10:11 ![]() ![]() |
null | posted 2010-12-06 11:08 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Aš savo vietą irgi mielai užleisiu, jei kils anšlagas ![]() Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Mindaugas | posted 2010-12-06 11:12 |
![]() Posts: 234 Joined: 2008-01-06 |
Žaidėjo vardas: Mindaugas Armijos pavadinimas: PanOceania Būrio vardas: Ghost Division Be aware of all seeing eyezzz...
|
Necrontyr | posted 2010-12-06 11:51 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Žaidėjo vardas:Tomas (aka Necrontyr) Armijos pavadinimas: CA Būrio vardas: Creapy Crawlies from Outer Space Tel.: aštuoni šeši septyni penki du du penki keturi penki Email: necrontyr(at)gawab.com |
magyar | posted 2010-12-06 13:46 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Dėmesio, dėmesio! Per skubėjimą sekmadienio rytą skelbiant informaciją, buvo pamirštas pats svarbiausias pranešimas apie dalyvio mokestį. Ką gi, tai bus pirmas INFINITY turnyras su dalyvio mokesčiu - 10 Lt. Jis bus panaudotas priziniam fondui sukurti. Bet tai nereiškia, kad prizinį fondą sudarys vien tik dalyvių mokesčiai. Savo dalį įneš ir 'RIKIS". Išimtis, kaip visada, bus daroma turnyro organizatoriui / koordinatoriui, šiuo atveju Baliui (aka null), kuriam esame labai dėkingi už pagalbą ir turnyro taisyklių bei scenarijų autorystę. Tikimės, jog daugumai dalyvių tai ne problema. Suprasime, jeigu kažkam dėl to teks atsiimti registraciją. Labai atsiprašome už netikslumus. Edited magyar 2010-12-06 13:57 ![]() ![]() |
blackfishas | posted 2010-12-06 13:58 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
"skaitau" no problem.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Sem | posted 2010-12-07 11:03 |
![]() Posts: 13 Joined: 2010-02-17 |
Žaidėjo vardas: Jura (Sem) Armijos pavadinimas: URA (United Rebels Army) Būrio vardas: Ivan (Zatochka) McDouglas Tel.: aštuoni šeši septyni aštuoni septyni šeši penki penki vienas Email: samuel.delaguard(at)gmail.com Ariadna (kas su kalaviju ateis arbatos, tas su samovaru ant galvos ir iseis!) ![]() |
danis2005 | posted 2010-12-07 12:31 |
![]() Posts: 1218 Joined: 2007-06-06 |
Žaidėjo vardas: Danielius (aka danis2005) Armijos pavadinimas: ALEPH Būrio vardas: 1337 Tel.: 8 šeši septyni 110365 ![]() |
exonn | posted 2010-12-09 09:38 |
![]() Posts: 246 Joined: 2009-01-12 |
Ar man atrodo ar čia biški klaidinate žaidėjus? :
Pagal taisykles: TO Defensive Camouflage: Allows the miniature the same Defensive Camouflage that CH: Camouflage provides, but a negative Modifier of –6 is applied if someone intends to attack him. Discover: This Short Skill allows discovery of a miniature in LoF represented by a Camouflage, TO Camouflage or Impersonation Marker. A Normal WIP Roll must be made, applying the relevant Modifier (Camouflage, TO Camouflage, etc.). To be able to Discover a figure, distance Modifiers must be applied as the farther a figure is, the more difficult it is to Discover. Distance Modifiers are applied according to the following table: Distance 8 inches 32 inches 48 inches +48 inches Modifier +3 0 -3 -6 If the WIP Roll is successful, the Marker must be removed and the figure placed in its position. The miniature will remain visible until it is camouflaged again. Pagal mane tai turėtų būti taip "optimaliame atstume": -3už low vis -6 už To +3 Už atstumą, viso -6, o ne -9 Dar vienas klausimas:
Ar tai reiškia, kad jei bent vienas dalinys bus sunaikintas tai šio tikslo bus negalima įvykdyti? Ar čia reiktų interpretuot "Visi samoningi jos daliniai" Trečias klausimas: Kelintą valandą pradžia? (kuo vėliau tuo geriau ![]() Edited exonn 2010-12-09 09:55 |
blackfishas | posted 2010-12-09 10:31 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
1. manau, kad optimalus atsutmas yra iki 32". todėl -9. 2. manau, kad norėta pasakyt "visi likę daliniai" ![]() 3. asmeniškai man kuo anksčiau - tuo geriau ![]() ir klausiams iš mano pusės. Exonn, negi tu vienas būsi iš kauno? ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
null | posted 2010-12-09 11:39 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Starfishas teisingai pakomentavo abu klausimus. Dėl trečiojo taip pat laukiu informacijos ![]() Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
exonn | posted 2010-12-09 12:06 |
![]() Posts: 246 Joined: 2009-01-12 |
1. ok, tada aišku 2. Tik norėjau pasitikslin 3. Nėr čia ko pykt. ![]() ![]() Atsakymas: deja taip. kad ir kaip juos spardžiau bet nieks nepasirašo ![]() |
magyar | posted 2010-12-09 12:21 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Preliminari programa paskelbta.
![]() ![]() |
blackfishas | posted 2010-12-09 14:31 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
uuuuuu. koncentruotai ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |