Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Shot Clock Special 2011
magyar
Kadangi, Head "Banger's" Ball buvo atidėtas, o visi, ištroškę brutalybių, krauju pasruvusiomis akimis reikalauja savo fix'o event pavidalu, tai sakom, kad turnyras bus!

Shot Clock Special 2011

Warmachine / Hordes

Formatas: 35 taškai.

Data: sausio 29 d.

Pradžia: 12 val.

Dalyvio mokestis: 10 Lt. (į prizinį fondą).


Daugiau info apie esmę - netrukus.


Imperial
Jau nepakeiciamai nuspresta kad 35p ar imanoma dar persuade'inti?



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
magyar
Persuade'inti galima visada, bet nuspręsta jau nepakeičiamai :D.


Imperial
....tai....*confused* xD
Tarkim 90% dalywiu noretu 50p, pasikeistu kazkas?



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
magyar
Kaip Šekspyras rašė: "what's done, is done".


dogma
35 tai 35 ... kagi tada daugiau sansu pamatyti full painted armijos..
mane tai sudomia tas dalykas. ir as dalyvausiu..
tik laukiu papildomos informacijos;)
vytzka
Taigi, pilnesnes taisykles.

Armijos 35 tasku, ne daugiau 2 taskais maziau limito (kaip visada). Gali dalyvauti Warmachine ir Hordes armijos (minionai irgi, bet minions ir mercenaries dalyvauja kaip atskiri factionai, negalima tureti vieno listo minions vieno mercenaries). Theme forces obviously legalu.

Kad isvengtumete blogu matchupu, galima (neprivaloma) tureti antra armija su skirtingu warcasteriu/warlocku (epic ir regular versijos siuo atveju laikomos skirtingomis). Jos naudoti irgi neprivaloma bet jeigu registruojate privalote tureti vietoje reikalingus modelius (negalima irasyti antro listo bet kokio is lempos vien tam kad psichologiskai paveiktumete oponenta). Naudojamas listas atskleidziamas vienu metu abieju zaideju pries deploymenta pries kiekviena zaidima.

Proxy naudoti neleidziama. Ne PP modelio pagrindu konversija galima tureti max. viena ir tai negali buti warcasteris, warlockas, warbeastas arba warjackas. Prime ir epic modeliai turi buti tokie kokius atstovauja. Nauji Wrath character jackai leidziami naudoti, kadangi mano duomenimis juos jau galima isigyti is PP. Nudazyti modeliai neprivalomi bet kylant klausimu del front arcs ir t.t. gali buti sprendziama modelio su nenudazytu arc'u nenaudai ir negalima bus bitchint apie tai.

Naudojami standartiniai Steamroller turu laiko limitai 35 taskams bet nera zaidimo laiko limito (zaidimas vyksta kol kazkas pralaimi). Lygiuju buti negali (greitai suzinosit kodel).

Turnyras vyksta sveicariska sistema. Uz pergale gaunamas 1 taskas, uz pralaimejima 0. Jeigu po kazkurio turo lieka vienintelis zaidejas laimejes visus zaidimus tai jis automatiskai laimi turnyra. Jeigu pasibaigus reikiamam turu skaiciui daugiau kaip vienas zaidejas turi daugiausiai turnyriniu tasku, ziurima Strength of Schedule, jeigu vis tiek daugiau negu vienas tai tiek kiek ju yra zaidzia finalini zaidima (taip, visi ant vieno stalo).

Naudojamas visa laika tas pats scenarijus: Shot Clock.

Deploymentas 10" nuo krasto abiems zaidejams. Jeigu yra daugiau negu du zaidejai (finaliniam zaidimui) deployinamasi 10"x10" kvadratais - jeigu trys tai du kampuose ir vienas priesingoj stalo pusej viduryje, jeigu keturi tai kampuose. AD zonos tokiu atveju yra 6" nuo deployment zonos ribu. Zaideju ejimai eina pagal laikrodzio rodykle nuo pirmo.

Zaidejas, kurio warcasteris/warlockas nusibaigia, pralaimi ir iskrenta is zaidimo. Zaidejas paskutinis turintis gyva warcasteri/warlocka laimi zaidima.

Pradedant nuo pirmo zaidejo antro ejimo, kiekvienas zaidejas pradedantis savo ejima nubraukia d3 nuo savo warcasteriu/warlocku max hitpointu. T.y. as zaidziu su Butcheriu, ismetu 2 ir mano max. hitpointu lieka 18 (bet jeigu jau turejau daugiau zalos tai turimu hp skaicius nepasikeicia). Jeigu max hitpointu pasidaro maziau negu turimu hitpointu, zinoma as prarandu kas virsaus. Jeigu nelieka nei vieno, aisku kas atsitinka.

Warcasteriai/warlockai kurie vietoj standartinio damage track turi damage grid arba life spiral, vietoj to praranda virsutinius langelius ant d6 stulpeliu/saku pradedant nuo atsitiktinai parinktos, ir einant i desine. Jeigu as turiu Karcheva (ho ho ho), ismetu 4 ant d6 ir paskui 5 tai uzspalvinu virsutinius langelius 5, 6, 1, 2 grido langeliuose.

Iki zaidimo pabaigos niekaip negalima tu langeliu atgauti atgal, bet kitam zaidime viskas atsistato.

Egis turnyre dalyvauja privaloma tvarka (taip, cia turnyro taisykle ).

Ir play like you've got a pair.
Edited vytzka 2011-01-21 14:44
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
magyar
Dėkui Vytautui. Viskas atrodo liabai exciting :). Be abejo, aš dalyvauju.


WhiteDragon
Me in. feel the force choke.
vytzka
Force choke? Su Rahnu zaisi?
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
WhiteDragon
Ne, su dartu veideriu [keistai skamba lietuviskai]
Grahg the Elfmuncher
WhiteDragon parašė:
Ne, su dartu veideriu [keistai skamba lietuviskai]

Tai tada joudai dažytu Rahn'u?
Edited Grahg the Elfmuncher 2011-01-21 16:38
WhiteDragon
Grahg the Elfmuncher parašė:
WhiteDragon parašė:
Ne, su dartu veideriu [keistai skamba lietuviskai]

Tai tada joudai dažytu Rahn'u?


WIN
vytzka
Kuris yra Strykerio tevas?

Bet gal nebetersiam eterio.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
vytzka
Argumentuoju del prime/epic modeliu, kadangi diskutuojama turetu buti cia o ne registracijos threade. Turiu temperaturos todel nesitikekit rislios minciu sekos

Neverta turbut net sakyti kad tokia praktika yra visur. Tai nera tuscias issigalvojimas, kadangi warmachine/hordes kur per turnyrus reikia galvoti greitai ir kai tau reikia per 10 sekundziu priimti sprendima o tu pries save matai epic vlada arba prime eiryss tikrai pasitaiko kad zmogus susimaiso ir padaro kazka ko siaip neturetu daryti. Atsakymas "sam durak" siuo atveju netinka nes ne varzovo pareiga yra atsiminti kas pas tave kas yra - tam yra modeliai.

Todel kiekvienas zaidejas turnyre atsako uz tai kad butu aisku ir suprantama kas jo armijoje yra kas ir kas vyksta. Todel nebus leidziami proxiai, bus reikalaujama counteriu burtams ir featams (nebutinai PP, bet kad matytusi), bus reikalaujama cloudu templeitu (sitie du ne sitam turnyre bet pageidaujama ir ruoskites ateiciai) ir bus reikalinga tureti teisingus prime/epic modelius arba labai aiskias konversijas.

Del to kas su kuo kazkada taresi tai as nebuvau del to informuotas ir net ir siuo atveju nelabai logiskai kazkaip skamba. Kalba eina ne apie (allegedly) Butcheri ir Sorscha o apie Vlada, kurio ginklai apskritai is principo skiriasi (vienas vietoj dvieju ir su Reach).

Ir is viso, argumentas kad man vienam reikia isimciu todel bet koks isimciu naikinimas yra najiezdas ant manes personally yra lame. Gal geriau kad niekam isimciu nereiketu? Visi kiti kazkaip sugeba.
Edited vytzka 2011-01-26 12:00
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas