Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warmachine / Hordes
Warmachine/Hordes IMPRESSMENT: GRIND
vytzka


Taigi WM/H menesio proga dar vienas eventas.

Pradzia: 2011-04-03 (sekmadienis), 11:30

Armijos: Warmachine/Hordes, 35 taskai, vienas listas.

Naudinga nuoroda - Steamroller 2011 taisykles http://privateerpress.com/files/Official%20Steamroller%202011%20Rules.pdf

Taisykles: visuose etapuose naudojamas modifikuotas Grind scenarijus (psl. 21). Special Rules sekcija galioja pilnai, ir priedo tokie papildymai:

Jeigu mirsta Warcasteris/Warlockas, ji uzmuses zaidejas gauna 1 papildoma scenarijaus taska. Jo pozicija pazymima ant stalo bet zaidimas vyksta toliau. Savo kito ejimo pradzioje (pries visus "at the start of the turn" efektus) warcasteris/warlockas grazinamas i zaidima su 5 neuzbrauktais damage boxais (t.y. su likusiais 5 life). Visi buve aktyvus ant jo efektai dingsta. Tol kol warcasteris/warlockas nedalyvauja zaidime jo jackai/beastai yra independent (ne stationary/wild) bet negali aktyvuotis. Uzmustas warcasteris/warlockas negeneruoja jokiu tokenu (souls corpses etc).

Victory Conditions pilnai pakeisti i

Zaidimas baigiasi pasibaigus laiko limitui arba kai kazkuris zaidejas nebeturi jacku/beastu. Vienintelis rezultata nusprendziantis dalykas yra scenarijaus taskai. Taip, tai reiskia kad jeigu kazkuris zaidejas atsilieka scenarijaus taskais ir uzmusa visus priesininko jackus/beastus tai pirmasis zaidejas pralaimi zaidima. Tiesiog laikoma kad zaidimas nutraukiamas del dalyviu 'traumu' ir svieslenteje degantis rezultatas yra galutinis

Zaidima laimejes zaidejas gauna 3 turnyrinius taskus o pralaimejes 0. Jeigu zaidimas baigesi lygiosiomis, abu zaidejai gauna po 1 turnyrini taska.

Galioja Hardcore laiko limitai (5 minutes ejimui, 2 minuciu pratesimas viena karta per zaidima, 40+d6*2 bendras laiko limitas).

Turnyrines lenteles padetis skaiciuojama pagal tokius prioritetus (jeigu kazkuris lygu tada imamas sekantis ir t.t.)

1) Turnyriniai taskai

2) Pelnyti scenarijaus taskai

3) Tarpusavio rezultatas

4) Pelnyti caster kills


Tikslus turnyro zaidimu skaicius priklausys nuo uzsiregistravusiu zaideju. Greiciausiai jeigu bus 6 ar maziau bus zaidziama pilnu round robin principu (visi su visais), jeigu daugiau skaidysim i mazesnes grupeles ir paskui pusfinaliai/finalas arba finaline grupe.

Taip pat bus apdovanojimas uz rezultatyviausia jacka/beasta, kuris turnyro eigoje pasieks daugiausiai "ivarciu" (tam skaitosi tik taskai uz objective padejima i scoring zone, ne caster kills). Jeigu keli tures vienodai, laimes tas kuris savo rezultata pasieke pirmas (chronologiskai).

Prizai: turnyro nugaletojui pasirenkamas non-character light jackas/beastas o uz rezultatyviausia jacka/beasta Warmachine/Hordes kortu rinkinys.


Nezinau ar cia kas nors ka nors supratote bet klauskite jeigu kazkas neaisku. Minimalus dalyviu skaicius 4 (manes neiskaitant).
Edited vytzka 2011-03-30 11:30
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Batma
Err... uhm... ok, pradedam nuo pradziu, scenario taisyklese yra nurodyta "when the player disables the objective", ir po to apie tai kad objective po metimo vel atsirefreshina hp, tai klausimas turbut butu: koks objectivo def/arm/life (jei jis tokius turi), ar cia reikia suprasti kad as priejau prie objective ir naudoju melee ataka kuri autohitina ir pastumia kamuoli per d3+3"?
vytzka
Steamroller 2011 yra puslapis-du apie objectives, dabar negaliu pasakyt tiksliai bet atrodo DEF5, ARM 18 ir 10 boxu.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Imperial
Objective (50 mm base): Some scenarios will add
additional qualities to objectives or contradict these properties; in those cases the scenario takes precedence.
All objectives are models with the following qualities:
 Cannot be targeted by attacks or damaged on the
first round
 Non-living, non-warrior, stationary, large-based
models
 Friendly model to all other models
 DEF 5/ARM 20/Damage: 15
 360 front arc
 May be moved by throws, slams, pushes, etc.
 Cannot be placed, knocked down, or removed
from play
 Cannot channel
 Do not activate, suffer continuous effects, or suffer collateral damage


Q: Kiek supratau the ball gali movint tik jackai bet musht juos gali ir infantry?
Edited Imperial 2011-03-21 11:54



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
vytzka
dekui
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Batma
Dar vienas klausimas, kaip del turnyro taisykliu modeliu atvilgiu:
Ar galima proxinti?
vytzka
Proxinti modeliu negalima. Taip pat ir naudoti prime vietoj epic ir atvirksciai.

Imperialas parašė:
Q: Kiek supratau the ball gali movint tik jackai bet musht juos gali ir infantry?


Atakuoti juos gali bet kas (ir diseiblinus inicijuoti metima). O movinti tai kaip kas moka - jackams/beastams lengviausia nes jie gali power atakas daryt o kiti tai kaip kas gali. Terminusas gali mest su Critical Pitch, MoW kovnikas gali slammint, etc. Taip pat kaip pvz heavy jacka galima judint taip pat ir grind rutuli. Tik atkreipkit demesi kad objectives visada skaitosi friendly modelis tai neveiks dalykai kurie tik enemy modelius veikia (pvz. Gun Mages' Thunderbolt).
Edited vytzka 2011-03-21 17:16
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Imperial
Jei tarkim meto ji su jack, td disable nuo landing dmg ir td wel throw gaunas?



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
vytzka
Taip, jeigu diseiblinasi per metima vis tiek metama antra karta.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
magyar
DĖMESIO, pasirodo šis "RIKIO" savaitgalis bus labai užimtas, tad tikrai bus datos korekcijos. Greičiausiai turnyras bus perkeltas į kitą savaitgalį.


Imperial
Jei ishliks sekmadienis tai wisdar dalywausiu



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
vytzka
Taigi turnyras keliamas savaite i prieki, i balandzio trecia. Atsiprasau visu uz nesklandumus.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
magyar
Dėkui, vytzka, už pataisymą. Iš tiesų, tai aš atsiprašau už nepasižiūrėjimą.


danis2005
Errr, o registruotis galima? Nes aš norėčiau registruotis... can I?
Batma
Hmm.. cia pasikeite laikas i sekmadieni? (pirma buvo parasyta kad persikelia i kita sestadieni, o dabar pirmame poste matau parasyta sekmadienis)
vytzka
Bwuh? Kur buvo parasyta apie sestadieni? Tiek originali data tiek ir perkelta yra vis dar sekmadienis. Ir taip, registruokites, God dammit.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
WhiteDragon
Batma ryskiai kazko nepastebejai, sena data buvo sekmadienis, parase kad kelia i sekancia savaite, tai reiskiasi irgi sekmadienis.
Batma
Aha, blogai perskaiciau pranesima "perkeliama i balandzio 3", kazkaip man balandzio trecia pasimate kaip sestadienis.
My bad, atsiprasau uz sukelta panika
vytzka
Nieko, galvojau gal as kazkur nesamone parasiau
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
WhiteDragon
Reginuosi