Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
Viskas, ko jūs norėjote paklausti apie WH40K, bet nedrįsote
Drakar
ehh
gaila kad negyvai uzspanito sia tema
gal moderatorius susimils ir iskirps
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
Demord
Forget it nueik i bet kuria kita tema ir paziurek kaip ten moderatoriai dirba Aisku no offence, suprantu kad siais laikais uz dyka sita juoda darba dirbti nera taip paprasta...
We are returned!
Chaos Space Marines, Black Legion.
I-Kian
Eldar, Biel'tan.
Mirtis offtopic'ui!
gremlinai
Apie Tyranids.
no recheu paklausti apie tyranidu fleet of foot. ar ji turi visi tyranidaj ar jis tik kajp upgrade?(nlb zn nesenej rinkt pradejau :))
Nomad
Kilo keli klausimai dėl taisyklių:

1. Power weaponai neleidžia armor save'o. Tarkime, seržantas su pistoletu ir power swordu charge'ina. Jis turi tris atakas: viena normali, viena papildoma dėl antro ginklo, ir viena papildoma dėl charge. Ar visos trys atakos neleis save'o? Net ir ta dėl papildomo ginklo?

2. Heavy weapon team'ą sudaro du guardsmenai. Kas atsitinka, jei vienas jų nušaunamas? Ar visas teamas laikomas sunaikintu (antras irgi miršta), ar antras lieka gyvas ir gali šaudyti savo lasgunu? Jei lieka gyvas, ar gali prie jo prisijungti sveikas kareivėlis ir vėl iš naujo sudaryti heavy weapons team'ą?

3. Vykstant close combatui pusė A charge'ino ir labai stipriai primušė pusę B. Tačiau pusės B likučiai išlaikė moralės testą. Pusė A turi consolidate galimybę tačiau ja nesinaudoja (modeliai lieka base to base kontakte su likusiais gyvais B modeliais). A ėjimas baigiasi. Kas toliau? Ar B modeliai savo ėjimo metu MOVE fazėje gali atsitraukti ir paskui tarkim šaudyti, ar privalo likti kur yra ir tęsti close combat'ą?

4. Kai unitas bėga (Falls back), yra trys punktai, kuomet jis gali persigrupuoti ir nustoti bėgti. T.y.: Jei išlaikytas squado vientisumas, jei per 6'' nėra priešo ir jei likę bent 50% pradinio unito kiekio. Čia "Ir" ar "Arba" punktai? T.y. situacija turi atitikti visus ar tik bent vieną kurį nors?
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
vytzka
Nomad parašė:
Kilo keli klausimai dėl taisyklių:

1. Power weaponai neleidžia armor save'o. Tarkime, seržantas su pistoletu ir power swordu charge'ina. Jis turi tris atakas: viena normali, viena papildoma dėl antro ginklo, ir viena papildoma dėl charge. Ar visos trys atakos neleis save'o? Net ir ta dėl papildomo ginklo?


Per savo atakas modelis gali naudoti tik viena spec. ginkla, paprastai geriausia. Jeigu turi pistoleta ir power sworda, tai matyt stengsis dazniausiai power sworda naudoti, ir visos atakos skaitysis kaip power sword. Jeigu tarkim jis turetu power sworda ir power fista, tada galetu rinktis kiekviename raunde, ar atakuoja su dvigubu S ir iniciatyva 1, ar normaliai ir tik ignorina armor save.

2. Heavy weapon team'ą sudaro du guardsmenai. Kas atsitinka, jei vienas jų nušaunamas? Ar visas teamas laikomas sunaikintu (antras irgi miršta), ar antras lieka gyvas ir gali šaudyti savo lasgunu? Jei lieka gyvas, ar gali prie jo prisijungti sveikas kareivėlis ir vėl iš naujo sudaryti heavy weapons team'ą?


No idea.

3. Vykstant close combatui pusė A charge'ino ir labai stipriai primušė pusę B. Tačiau pusės B likučiai išlaikė moralės testą. Pusė A turi consolidate galimybę tačiau ja nesinaudoja (modeliai lieka base to base kontakte su likusiais gyvais B modeliais). A ėjimas baigiasi. Kas toliau? Ar B modeliai savo ėjimo metu MOVE fazėje gali atsitraukti ir paskui tarkim šaudyti, ar privalo likti kur yra ir tęsti close combat'ą?


Combatas tesiasi tol, kol viena puse pabega, arba yra uzmusami. Atsitraukti is combato savo noru yra neimanoma (nors kai kurie spec. characteriai gali rinktis ar jie passina ar failina Morales checkus, tarkim Inquisitor lord, tai jis gali sakyt kad pabega ir sekanciu turnu konsoliduojasi atsitraukes, bet tokiu labai mazai). Na, nebent turi Hit'n'Run arba kazkokia panasia specialia taisykle (kaip Callidus Assassin).

4. Kai unitas bėga (Falls back), yra trys punktai, kuomet jis gali persigrupuoti ir nustoti bėgti. T.y.: Jei išlaikytas squado vientisumas, jei per 6'' nėra priešo ir jei likę bent 50% pradinio unito kiekio. Čia "Ir" ar "Arba" punktai? T.y. situacija turi atitikti visus ar tik bent vieną kurį nors?


Visus.
Edited vytzka 2008-01-28 06:47
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Nomad

Visus.


Tai taip išeina, jei 10 modelių unitas yra gerai pertraukiamas (tarkime, granatsvaidžiais) ir iš jo paliekami 3 modeliai, jie bėga neatsigręždami ir neturi jokių šansų vėl kovoti? Nes below the half strenght?


Combatas tesiasi tol, kol viena puse pabega, arba yra uzmusami. Atsitraukti is combato savo noru yra neimanoma (nors kai kurie spec. characteriai gali rinktis ar jie passina ar failina Morales checkus, tarkim Inquisitor lord, tai jis gali sakyt kad pabega ir sekanciu turnu konsoliduojasi atsitraukes, bet tokiu labai mazai). Na, nebent turi Hit'n'Run arba kazkokia panasia specialia taisykle (kaip Callidus Assassin).


Tuomet taip išeina, kartais unitui žymiai geriau failinti moralę ir bėgti, nei likti kautis toliau ir būti garantuotai sunešiotam į skutelius, jei kito būdo pasitraukti iš combato nėra o pergalės artimiausiu metu nenusimato? Sakykim, šeši Genestealeriai chargino ir iš 10 Guardsmenų unito paliko 3 guardsmenus. Jie meta moralę, išlaiko, ir per savo turną kaunasi toliau, po ko jų galvos, rankos ir kojos išmėtomos aplink po visą teritoriją? (aišku, jis negali rinktis failint...)
Edited Nomad 2008-01-28 10:00
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
Kewliukas
2. del heavy weapon team.
toliau saudo normaliai tik reikia pazymeti, kad ten jau vienas pasilikes guardas, nes jei daug turi platformu tai sumaistis gaunasi.
3-4. o o guard tai ne close combat kariai, su jeis geriau vengti CC nes juos ismesineja gan lengvai dauguma armiju. Pamenu mano vienas chaplain isskerde 17 guardu, kol tie pradejo begti ir buvo negyvai uzspardyti. va taip B).
Beggining Of The End
vytzka
Nomad parašė:Tai taip išeina, jei 10 modelių unitas yra gerai pertraukiamas (tarkime, granatsvaidžiais) ir iš jo paliekami 3 modeliai, jie bėga neatsigręždami ir neturi jokių šansų vėl kovoti? Nes below the half strenght?


Taip.


Tuomet taip išeina, kartais unitui žymiai geriau failinti moralę ir bėgti, nei likti kautis toliau ir būti garantuotai sunešiotam į skutelius, jei kito būdo pasitraukti iš combato nėra o pergalės artimiausiu metu nenusimato?


Jo
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Nomad
Dar taisyklių klausimėlis. Rašo, kad jei unitas patiria tiek hitų, kiek jame yra narių arba daugiau, atakuojantis žaidėjas gali nurodyti vieną modelį tame unite, kuris privalo mesti save. Bet jei unitas patiria tiek hitų, kiek jame yra narių, argi ne šiaip ar taip kiekvienas narys meta save? Juk negalima visų 10 hitų dedikuoti vienam vargšui modeliui, reikia juos paskirstyti?

T.p. kiek suprantu, defaultu laikoma kad kokį nors close combat weaponą turi kiekvienas (buožės, durtuvai ant vamzdžių ir t.t.), t.y. nėra tokių, kurie absoliučiai negali kautis close combate vien todėl, kad neturėtų weapono?
Edited Nomad 2008-01-30 08:31
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
magyar
Va uz tas pasitraukimo is kombato taisykles tai reik gerai duot GW staffui i kaili. Tai absurdas. Kodel negalima atitraukti savo pajegu is man nepalankaus kombato? Matyt, del to kalta "I go, You go" sistema, neleidzianti greitai reaguoti i oponento veiksmus. Blogiausias momentas tas, kad pvz. tokie stambus unitai kaip dreadnaughtas negali pasitraukti is combato kad ir su gretchinais.

Manau kad busimame ledime sitie dalykai bus istaisyti.
Edited magyar 2008-01-30 08:40


vytzka
Nomad parašė:
Dar taisyklių klausimėlis. Rašo, kad jei unitas patiria tiek hitų, kiek jame yra narių arba daugiau, atakuojantis žaidėjas gali nurodyti vieną modelį tame unite, kuris privalo mesti save. Bet jei unitas patiria tiek hitų, kiek jame yra narių, argi ne šiaip ar taip kiekvienas narys meta save? Juk negalima visų 10 hitų dedikuoti vienam vargšui modeliui, reikia juos paskirstyti?

Jeigu unite yra 10 modeliu ir tu jam uzkali tarkim 12 woundu, gali sakyt "aha, viena armor save dabar meta tavo serzantas ir jeigu neismeta tai sakes jam". Arba trecias genestealeris is kaires (siuo atveju maziau naudos, zinoma). Konkretus modelis, tskant (apeinant normalias targetinimo taisykles kai siaip nuimineja aukas savininkas).

T.p. kiek suprantu, defaultu laikoma kad kokį nors close combat weaponą turi kiekvienas (buožės, durtuvai ant vamzdžių ir t.t.), t.y. nėra tokių, kurie absoliučiai negali kautis close combate vien todėl, kad neturėtų weapono?

Jo, jeigu turi WS tai visada gali kautis. Rogue Traderyje buvo kad jeigu neturi is viso jokio CCW kauniesi su -1 WS ar kazkas pan

Nomad: nu cia pasekme nuo 3 redakcijos supaprastinimo, seniau turbut kazkokios atsitraukimui taisykles buvo (reikes parejus namo paskaityt RT). Siaip tai sistema nera visai nelogiska - negali savo kariams tobulai isakinet visa laika, morales checkas nustato ar jie begs ar ne, buna ir koks vienas likes Fire Warrioras ismeta dvejeta pries terminatoriu squada. Su walkeriais ta problema kad jie Ld neturi ir pabegt negali - aisku, galetu gal but kazkokia opcija disengage (siaip paprastos masinos tai nebuna locked in CC). Ziuresim, gal penktoj redakcijoj kazkas bus sia tema bet abejoju.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Necrontyr
Jo jo, pasitraukimo iš CC galimybė turėtų būti. Man patinka per paprastą WH, kai oponentas dedikuoja charge'ą, defender'is gali gali rinktis vieną iš galimybių: stand and shoot (su -1), flee (jei charger'is paveja, chana defender'iui) ir do nothing. Kažkas panašaus galėtų ir čia būt. Šito aš dažnai pasiilgstu per wh40k. Ech, kaip malonu būtų išpyškint visą bolter'io apkabą į tave atlekenčius genestealer'ius...
vytzka
Sitas dalykas (tiksliau dar geresnis) 40k buvo ir vadinosi Overwatch. Per savo turna sakai "sitas squadas (ar gal netgi modelis, nepamenu) bus overwatche" ir pazymi ji kazkaip. Kai priesininkas savo ejimu kazka daro ir tavo modelis gali uzmatyti ji (tarkim chargina tave stealeris, ar netgi islenda uz vieno koverio gabalo, prabega per atvira lauka ir pasislepia uz kito) tada aktyvuoji modelius ir nusauni ji (tada overwatch counteris dingsta ir toliau jau su tuo unitu nebegalesi saudyt tam turne).

Girdejau atsiliepimu kad tas dalykas buvo siek tiek overpowered, ir kartais visa zaidima tiesiog sededavo zmones ir overwatchindavo Bet siaip nebuciau pries ivedima kazko panasaus (nu sorry, jeigu pribega genestealeriai ir uzchargina ne suvio neissovus tai atsiprasau jau).
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Necrontyr
Toks overwatch'as yra ir space hulk'e. Bet tokio dalyko aš tai nenorėčiau wh40k, nors jis man būtų ir naudingas. Susirinktų dvi shooter'ių armijos ir sėdėtų abi overwatch'e visą žaidimą. Geriau jau kaip sakiau, kaip fantasy wh.
magyar
Overwatch'as AT-43'juose gerai sutvarkytas. Overwatcha (issauti) ten galima naudoti oponento unito aktyvacijos metu, tik jeigu prieso unitas pajudejo ir tik jo judejimo pabaigoje. Kitaip tariant, jeigu as pajudinau savo unita i visiska coveri be line of sight, overwatchinantis unitas i mane neshaus. Jeigu as savo aktyvacijos metu unito nejudinau ir tik saudziau, oponentas velgi pries mane negales naudoti overwatcho. Be to, kad ivesti savo unita i overwatch, tam reikalui reikia leisti taskus is leadership pool'o. O priesininkas gali nertis is kailio kaip imanydamas, kad ju ten butu kuomaziau. Zodziu, nera taip kad ne necyptelsi kaip pele po sluota. Paliekama pakankamai daug variantu kaip tvarkytis su priesu overwatchu.

O del charge reaction'u, tai... juk sci-fi tai ne fantasy battles in space, todel shootingas WH40K turetu buti isnaudojams zymiai daugiau nei HtH. Tiesiog reikia nauju taisykliu laisvesniam pasitraukimui is combato.
Edited magyar 2008-01-30 10:04


Necrontyr
magyar parašė:
Overwatch'as AT-43'juose gerai sutvarkytas. Overwatcha (issauti) ten galima naudoti oponento unito aktyvacijos metu, tik jeigu prieso unitas pajudejo ir tik jo judejimo pabaigoje. Kitaip tariant, jeigu as pajudinau savo unita i visiska coveri be line of sight, overwatchinantis unitas i mane neshaus. Jeigu as savo aktyvacijos metu unito nejudinau ir tik saudziau, oponentas velgi pries mane negales naudoti overwatcho. Be to, kad ivesti savo unita i overwatch, tam reikalui reikia leisti taskus is leadership pool'o. O priesininkas gali nertis is kailio kaip imanydamas, kad ju ten butu kuomaziau. Zodziu, nera taip kad ne necyptelsi kaip pele po sluota. Paliekama pakankamai daug variantu kaip tvarkytis su priesu overwatchu.

O del charge reaction'u, tai... juk sci-fi tai ne fantasy battles in space, todel shootingas WH40K turetu buti isnaudojams zymiai daugiau nei HtH. Tiesiog reikia nauju taisykliu laisvesniam pasitraukimui is combato.


Jo, AT-43 overwatch'ą gana neblogai realizuoja. Bet wh40k, kaip jau minėjau, tikrai to nenoriu.
Nu traukis nesitraukęs iš CC, bet oponentas kitu ėjimu tave vėl ir vėl įtrauks į jį. Prasmės tame mažai, taip ir lakstysi visą likusį žaidimo laiką.
magyar
Velgi, geras geras pavyzdys su AT-43.

Tu gali issauti ir pajudeti, gali pajudeti ir issauti, gali issauti ir ieiti i HtH, gali atsitraukti is HtH ir issauti. Yra dar kitokie variantai kuriu nevardinsiu.

Tarkim, stovi mano Red Blok Krasnyje Soldaty burys. Ju nemazai, apie 15. Burio centre paslepti specialistai su flameriai. Mane puola Theriansai. Is pradziu jie issauna, tada ieina i HtH. Uzmusti jie gali tik tuos modelius su kuriais yra base to base kontakte. Jeigu man pavyktu issaugoti visus savo specialistus, buciau visai laimingas. Nes pasitraukus is combato per savo aktyvacijos faze ir issovus is flameriu, man pavyktu sunaikinti jei ne visa, tai bent jau didziaja dali theriansu unito.

Nesakau, kad viskas tas pats turi buti ir WH40K. Bet WH40K paprasciausiai reikia gero taisykliu atsviezinimo. Manau kad kaip tik apie tai ir byloja 5 editiono rumoursai. Tik tie atnaujinimai turetu buti dar drastiskesni.


Necrontyr
Na aš likčiau laimingas, jei ir nepakeistų HtH taisyklių wh40k. HtH armijos vis vien ateis į jį, o gerai gavus į skūra beveik nėra šansų, kad ir toliau liksi HtH. O ir žaidžiant teisingai, galima taip sužaisti, kad galima, tau svarbius, unit'us apsaugot nuo HtH.
Bet kuriuo atveju, kaip bus, bus gerai ir prisitaikysim, ir priprasim :). Be to, rumorsai byloja, kad man 5ta edicija labiau patiks, nei nepatiks :).
Drakar
keli klausimai:
1. ar skimeris gali baigti savo ejima virs pastato jei fiziskai jo nera kur ideti (tipo virs stogo)?

2. ar skimeris baiges savo ejima "virs stogo" gali iskrauti savo pestininkus i pastata?

3. jei du pestininkai randasi vienas po kitu pastate (per du aukstus) ar blast markeris virs vieno pataiko ir i kita (pilnas abieju padengimas) ?

4. ar tanko sukimosi manevras laikomas judejimu? ( ar galima tanka apsukus 180 laipsniu kampu traktuoti kad jis nejudejo ir po to islaipinti desanta ir su tanku bei desantu judeti vel)

5. kaip vyksta cc atakos i pastata matavimas jei gynybinis karys auktesneme aukste?

busiu dekingas uz Jusu atsakymus. noretusi isgirsti ne tik nuomone bet ir jos pagrindima taisyklemis
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
vytzka
Na, kiek as suprantu AT-43, jis siek tiek realistiskesnis ir apskritai sci-fi (40k siaip ar taip yra space fantasy su elfais ir benzopjukliniais kardais, nepamirskime) tai siuo atveju ne tiek realizmas turbut svarbu kiek awesomeness ir gameplay (aisku, idealu jeigu visais atzvilgiais gerai). Bet aisku, mokytis ko yra.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas