Thread view
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Malifaux
Malifaux KAMPANIJA
magyar
Sveiki,
Jau ne kartą, matyt, esate paburbėję (o gal piktdžiugiškai pakrizenę? :D), kas čia per velniava dedasi su MALIFAUX. Žaidėjų yra, o į turnyrus susirenka tik menka saujelė. Visgi MALIFAUX kontingentas panašus į INFINITY bendruomenę (daugeliu atvejų tai netgi tie patys žmonės), o bendruomenės nariai nors ir labai nori žaisti, retai randa laisva minutę, ypač kai datos fiksuotos. Patirtis su INFINITY parodė, jog tada geriau suveikia laisvo grafiko organized play variantas, todėl... pasiruoškite MALIFAUX kampanijai. Jau visai netrukus, nuo birželio 4 d., vos tik pasibaigs Steampunk Pavasaris.

Kampanijos taisyklių laukite paskutinėmis gegužės dienomis.


blackfishas
! laukiam.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Bzik
Man smalsu iš anksto žinoti, ar kas iš žaidėjų galėtų pasakyti, kad birželį rastų laiko kelioms Malifaux partijoms?
blackfishas
partiją per dvi savaites sužaisti galima. na kokias 3 per mėnesį irgi
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Paralius
Ditto. Malifaux kompanija - sveikintinas reikalas. O jei dar ir scenarijus koks nor teminis ir įdomus bus..
blackfishas
o jei dar ir ne vienas tas scenarijus.... :cyoot:
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Yay! Dalyvaujam! Birzelis - dar tinkamas metas.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Pikuolis
super, labai IN!
Macb3th
Tikiuosi bus kas nors 2x2 ar panasiai
Everyone who searches for power, without exception, searches for battle. Do you fight in order to become more powerful? Or do you want more power so you can fight?
Bzik
Ar ruošiatės pirmajai improvizuotai testinei kampanijai? Liko mažiau nei savaitė ^.^ Kariausim jau neužilgo.
blackfishas
šitas tyzeris, atvirai kalbant, jau senai mumija yra ir jį gaivinti beprasmišką

info duok!
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Bzik
Info žadėta ir bus kitą antradienį
Paralius
Sklinda gandas, kad bus Malifaux eitynės Pylimo gatve, stiprieji gėrimai ir tortas, o pirmą žaidėją, žaidimo metu iš kaladės ištraukusį raudoną jokerį, specialiu prizu apdovanos visai šalimais įsikūrusio klubo personalas.
blackfishas
imu du.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Kaip tik darausi kaladę iš raudonų džokerių. Gal kam reiktų atliekamų 53 dekų be džokerių?
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Bzik
Pradedam - pirmas, gal kiek prisvilęs Malifaux kampanijos bandymas. Pradžiai šiek tiek istorijos:

MALIFAUX. MISIJA: KERŠTAS
(Paslėptoji istorija arba tai, ko Gildija nenorėjo įtraukti į archyvus)

1899 m., praėjus dviems metams po Plyšio atsivėrimo antrąkart

Kol Gildija kartu su didžių magų pagalba tyrinėjo Malifaux pasaulį ir rinko Sielos akmenis, mieste nerado nė gyvos dvasios ženklo. Tačiau naujojo pasaulio šešėliai slėpė savas paslaptis. Iš pradžių tyliai tūnoje tamsoje, Malifaux gyventojai – Negimusieji demonai – neketino ilgai laukti, kol jų namai bus plešiami ir atimami iš jų teisėtų šeimininkų. Jie tyliai ir kantriai laukė, tyrinėjo ir bandė perprasti atėjūnus ieškodami jų silpnųjų vietų ir laukdami galimybės pulti. Tuo metu Gildija jautėsi esanti padėties šeimininke ir naujų žemių valdove.

Tuo tarpu pasaulyje atsivėrė dar keli plyšiai ir Gildija nebegalėjo kontroliuoti visų žemių. Iškilo pavojus jų valdžiai, o tuo pačiu metu atsirado galimybė ir pasipriešinimo judėjimui. Gildija glaudžiai bendradarbiavo su Arkanistais, stipriais magais, kurie ir atvėrė pirmąjį Plyšį ir padėjo išsiaiškinti Sielos akmenų paslaptis bei juos prižiūrėti. Tuo tarpu su Prikėlėjais nei viei iš jų nerado bendros kalbos. Arkanistai šlykštėjosi Prikėlėjų begėdišku pasityčiojimu iš žmonių palaikų. Tokią magiją jie laikė juodžiausia magijos forma, kuri niekina šventą žmogaus kūną, todėl jų manymu iš visų Prikėlėjų turėtų būti atimta galimybė praktikuoti magiją. Gildija su jais nesutarė dėl labiau pragmatiškų priežasių – Prikėlėjai buvo vieni iš pagrindinių taip puoselėjamos tvarkos ir teisingumo drumstėjų. Jie naudojosi naujaisiais Plyšiais ir vogdavo Sielos akmenis savo tikslams. Iš to kilo nemenki pykčiai ir net keletą kartų vyko ginkluoti susirėmimai, tačiau tai nesustabdė nei vienos pusės nuo savo tikslų įgyvendinimo.

Kita rakštis subinėje buvo Atskalūnai. Nepriklausomi nusikaltėliai ir samdiniai, kurie už kelias monetas padarytų bet ką. Jie tarnaudavo tam, kas pasiūlydavo didžiausią sumą. Nesvarbu, kuo jie tikėjo, kam tarnavo ir kokie buvo jų tikslai. Atskalūnų požiūriu visi žmonės ir visi darbai turi savo kainą.

Taigi praėjus dviems metams po Plyšio atsivėrimo ir antrojo žmonių įsiveržimo į nepažįstamą teritoriją, Negimusieji buvo beveik pasiruošę pulti. Tačiau jie puikiai suvokė, jog Gildija ir Arkanistai yra pernelyg didelė jėga ir įveikti juos bus sunku, todėl reikia sąjungininkų. Naudojantis principu „mano priešo priešas yra mano draugas“, Negimusieji suorganizavo susitikimą su Prikėlėjais. Taip gimė netvirta sąjunga. Nei viena iš pusių nepasitikėjo vieni kitais, tačiau pažadai apie Malifaux pasaulio dalybas ir galimybė laisvai gauti Sielos akmenų Prikėlėjus beprotiškai žavėjo. Be to, jie žinojo, kad bet esant poreikiu už tinkamą mokestį galės savo pajėgas pastiprinti Atskalūnais. Deja, bet tuo pačiu triuku iškilus problemoms ketino naudotis ir Gildija su Arkanistais.

Naktis buvo tamsi ir tyli, o Plyšys vis dar atviras. Didžesnė Gildijos patrulių dalis buvo Žemės pusėje, palikę tik saujelę prižiūrėtojų tvarkai palaikyti. Tuo pasinaudoję Negimusieji, kartu su Prikėlėjais iškeliavo į Žemę atkeršyti. Nes Malifaux pasaulis yra Negimusiųjų pasaulis ir niekas neturi teisės užimti jų žemių. Už savo namus reikia kovoti nagais ir dantimis! Tačiau nežinia, kam šypsosis likimas.

[center][/center]
Bzik
Taisyklės ir mechanika

MALIFAUX. MISIJA: KERŠTAS yra naratyvinė kampanija – vieną po kitos atlikdami žaidimo misijas žaidėjai dalyvauja pasakojime ir savo veiksmais iš dalies nulemia kampanijos eigą bei siužetą.
Misijas žaidėjams paskiria ir siužetą atnaujina Kampanijos meistras (KM).
Kampaniją sudarys trys partijos.
Kiekvieną partiją žaidžia KM nurodyta žaidėjų pora.
KM nurodo terminą partijai sužaisti. Paprastai tam bus skiriamos dvi savaitės.
Jei per skirtą laiką kuri nors pora ar grupė nesužais skirtos partijos, žaidėjas (-ai), dėl kurio (-ių) kaltės partija nebuvo sužaista, bus pripažinti pralaimėjusiais.
Jei aplinkybės, dėl kurių partija neįvyko, yra neaiškios ar kelia abejonių, laimėtojus ir pralaimėjusiuosius gali paskirti KM.
Praėjus nustatytam terminui, KM pateikia (stengiasi per savaitę) naujas partijas žaidėjams.
Sužaidus visas tris partijas, sumuojami žaidėjų surinkti pergalės taškai (PT) ir skelbiami kampanijos nugalėtojai.

Taškų skaičiavimas
Žaidėjui skiriami:
4 arba 2 PT (Pergalės Taškai) už įvykdytą Strategiją.
2 PT už įvykdytą Schemą.
3 KT (Kampanijos Taškai) skiriami už laimėtą partiją, 1 KT – už lygiąsias, 0 KT – už pralaimėjimą.
DIFF (Diferenciniai Taškai) – skaičiuojamas PT skirtumas tarp žaidėjų. Partiją laimėjęs žaidėjas gauna teigiamą skirtumą, o partiją pralaimėjęs žaidėjas gauna neigiamą skirtumą.
Pvz.: Žaidėjas Nr. 1 turi 4 PT, o Žaidėjas Nr. 2 turi 3 PT. Tokiu atveju skirtumas tarp jų yra 1. Žaidėjas Nr. 1 gauna 1 DIFF, o Žaidėjas Nr. 2 gauna -1 DIFF.

Galutiniame rezultate kiekvienas žaidėjas po partijos turi tokias statistikas: x PT/y KT/z DIFF.

Po kiekvienos partijos kuris nors iš joje dalyvavusių žaidėjų šioje gijoje pateikia trumpą ataskaitą, kurioje nurodo:
Partijos numerį, žaidimo datą;
Dalyvavusių žaidėjų vardus arba slapyvardžius;
Žaidėjų rezultatus – kiek ir už ką kiekvienas gavo.


Pasiruošimas kampanijai:
Kiekvienas žaidėjas turi susidaryti modelių sąrašą už 40 SS, kurie bus naudojami visos kampanijos metu. Sąraše gali būti tik vienas Meistras, vienas Henchman ir 2 proxy miniatiūros.
Kiekvienos partijos metu žaidžiami skirtingo dydžio mūšiai.
I partija – 20 SS. Negalima naudoti proxy ir Unikalių (Unique) modelių.
II partija – 30 SS. Galima naudoti Unikalius modelius, bet negalima naudoti proxy modelių.
III partija – 35 SS. Galima naudoti Unikalius ir proxy modelius.

Jeigu sudarius modelių sąrašą lieka neišnaudotų SS, jie gali būti naudojami vėliau, po kiekvienos partijos (žr. SS panaudojimas).
Prieš pradedant žaidimą, modelių sąraše pažymimi partijoje dalyvausiantys modeliai.

Modelių sąrašą atsisiųsti galite iš čia: https://docs.google.com/file/d/0B4CVyL_nMCQFcWVUTDN5UExjaUk/edit?usp=sharing

Partijos pradžia:
Poravimas: žaidėjų poras pirmajai partijai atsitiktinai sudaro KM, sekančioms partijoms jie poruojami atsižvelgiant į DIFF bei kampanijos siužetą. Daugiau DIFF turintis žaidėjas gali būti poruojamas su kitu daugiausia DIFF turinčiu žaidėju, su kuriuo dar nežaidė.
Prieš kiekvieną partiją KM kiekvienai žaidėjų porai pateikia strategiją.
Prieš kiekvieną partiją žaidėjai pasirenka po vieną Schemą iš Malifaux Rules Manual, Faction arba Master Specific Schemes sąrašo. Schemos žaidime kartotis negali.
Prieš kiekvieną partiją KM kiekvienai žaidėjų porai pateikia Outdoor Location. Vienas iš žaidėjų traukia kortą ir tam stalui nustatomas Locations special feature.

Partijos pabaiga ir SS panaudojimas:
Modelių sąraše pažymimi sužeisti ir nužudyti modeliai, bei modeliai, gavę XP (Patirties Taškų).
Jeigu po partijos pabaigos žaidėjas turi likusių SS, jis gali juos panaudoti modelių gydymui.
Pasibaigus žaidimui suskaičiuojami PT, KT ir DIFF.

Kampanijos metu modeliai gali būti sužeisti, nužudyti ir gali gauti XP.
Sužeistas modelis:

Po kiekvienos partijos Meistras visada automatiškai išsigydo turimas žaizdas.
Modeliai, kurie buvo sužeisti partijos metu ir bus pasirenkami sekančiai partijai, pradės ją turėdami vieną žaizdą.
Po partijos pabaigos žaidėjas, išleidęs 1 SS, gali pilnai išgydyti 1 sužeistą modelį.

Nužudytas, paaukotas arba pašalintas modelis:
Po kiekvienos partijos Meistras visada automatiškai išsigydo turimas žaizdas.
Modeliai, kurie buvo nužudyti, paaukoti arba pašalinti partijos metu ir bus pasirenkami sekančiai partijai, pradės ją su puse savo žaizdų skaičiaus, suapvalinus į mažesnę pusę.
Po partijos pabaigos žaidėjas, išleidęs 2 SS, gali pilnai išgydyti 1 nužudytą, paaukotą arba pašalintą modelį.

Modelių gydymui arba prikėlimui gali būti naudojami ne tik po partijos likę SS, bet ir SS, kurie liko sudarinėjant modelių sąrašą. Šie SS gali būti panaudoti tik vieną kartą per žaidimą.

XP:
XP gali gauti tik Unikalūs arba Reti (rare) modeliai.
XP gaunamas partijos metu, kai Unikalus arba Retas modelis užbaigia Strategiją arba Schemą.
Surinkus 2 XP modelis gali gauti papildomą savybę, kuri galioja tik sekančiai partijai. Partijos pabaigoje žaidėjas meta kortą ir gauną atitinkamą savybę. Jeigu modelis tą savybę jau turi, jis negauna nieko.



Lobiai:
Kiekvienos partijos metu ant žaidimo stalo išdėliojami 3 lobių žetonai. Lobius paimti gali bet kuris modelis išskyrus Meistrą, Henchman ir Insignificant modelius. Lobiai gali būti:
Tuščias;
„Gydomoji piliulė“ – ją paėmęs modelis iškart išsigydo visas turimas žaizdas;
Artifaktas – jį paėmęs modelis iškart turi versti kortą iš kaladės ir iki tos partijos pabaigos gauna atitinkamą savybę. Jeigu jis jau turi tą savybę, modelis negauna nieko.



Lobis paimamas, kai modelis yra bazės kontakte su žetonu ir tai jam kainuoja 1 AP. Modelis gali pasirinkti neimti lobio, o ištirti jį. Ištyrimas taip pat kainuoja 1 AP, bet žaidėjas gali slapčia pasižiūrėti į lobį ir nuspręsti, ar norės jį imti, ar paliks vietoje. Po ištyrimo, lobio paėmimas vis tiek kainuoja 1 AP.


Kol kas tiek. Vėliau seks partijų grafikas ir galėsime pradėti žaisti. Klausimai? Pasiūlymai? Gal kažką praleidau? Registracija?
null
Registruojuosi. Dar svarstau, už ką žaisti - Rasputina arba Viktorijos. Beje, kitą savo gaują, kurios nepasirinksiu, galėčiau paskolinti geram žmogui, kuris norėtų dalyvauti kampanijoje, bet neturi modelių.

Klausimas dėl lobių: jeigu artefaktą paima tokie padarai kaip Viktorijos ar Dreameris, bonusą/baudą gauna abu tą junitą sudarantys modeliai?
Edited null 2013-06-04 14:28
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Bzik
Bonusas/bauda taikoma tik tam konkrečiam modeliui, kuris paima lobį.
blackfishas
Registruojuos. aš (kaip ir Null) dar pagalvosiu ar Lady j ar Hoffmanas.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)