Terrain'o statymas
|
|
Necrontyr | posted 2008-01-07 10:19 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Kaip žinia, ne visiem, paskutinio turnyro metu, patiko terrain'o statymo taisyklės, tame tarpe ir man. Visgi norėtųsi, kad abi pusės arba turėtų pliusų dėl terrain'o, arba nei viena jų neturėtų :D. Kitaip tariant, turėtų būt šioks toks balansas (o ne pastatų siena vidury mūšio lauko). Aš galvojau galvojau ir sugalvojau tokį vat metodą: Abu oponentai rideną po D6, kas išmeta daugiau renkasi kuris iš jų stato visą terrain'ą. Tada žaidėjas, kuris dėlioja terrain'ą ridena D6 ir rezultatas parodo kiek ant stalo bus terrain'o "gabalų" (pastaba: labai diskutuotina vieta). Po to visas stalas dalijamas į n lygių dalių (n priklauso nuo stalo dydžio, bet dažniausiai bus 4 arba 6. Pastaba: taip pat diskutuotina vieta). Ir, kaip pageidauja, dėliojantysis žaidėjas pasirenka kuriose dalyse kiek bus terrain'o "gabalų" ir juos pastato. And here comes the tricky part. Žaidėjas, stebėjęs visą šį procesą renkasi pusę, kurioje statys savo armiją! Tokiu būdų, dėliojantysis žaidėjas nenorės viso terrain'o sudėlioti taip, kad konkrečioj vienoj pusėj būtų daug cover'io ir kitokių pliusų, nes jis tos vietos tiktai negaus :). Ir, be abejo, reiktų prasukti keletą mūšių ir pažiūrėt kas išeina. Komentarai... Edited Necrontyr 2008-01-07 10:46 |
Nomad | posted 2008-01-07 11:01 |
![]() Posts: 349 Joined: 2007-12-11 |
O ar negali dėliotojas visko sudėlioti taip, kad jo paties armija bet kuriuo atveju gautų pliusų, o oponento armijai — vieni minusai abejose pusėse? Juk įvairių armijų žaidimo stilius visgi skiriasi. Sakykime IG tikriausiai norės gražaus atviro apšaudomo lauko tarp armijų, tačiau orkas piktybiškai viską sudėlios taip, kad jo close combat vyrukai galėtų pereiti visą mūšio lauką po priedangomis – nesvarbu iš kurios į kurią pusę. Gal pavyzdys ne pats tinkamiausias (aš visiškas naujokas), bet ar iš principo panašios situacijos galimos?
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
|
Necrontyr | posted 2008-01-07 11:23 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Geras pastebėjimas. Be abejo, kad toks variantas įmanomas. Bet, jei IG žaidėjas nebus prastas, tai jis savo armiją piktybiškai išstatys kuo toliau nuo terrain'o ir orkai vėl lieka ant ledo. Bet sutinku, kad visgi gali susidaryti toks variantas, kada vienai iš pusių bus sunkiau. Bet kuriuo atveju gali susidaryti tokie variantai, daug kas priklauso ir nuo sėkmės. Visa esmė yra kaip galima labiau apriboti tą piktybiškumą ir padaryti terrain'ą labiau atsitiktinį (random). |
vytzka | posted 2008-01-07 20:29 |
![]() Posts: 1883 Joined: 2007-09-27 |
Ideja aisku idomi, bet reikalauja playtestinimo ir visokiu bugu islyginimo ![]() As manau kad kol kas uztektu isbandyti ideja kaip mes darem su Rudolfu per Cities of Death, kai ruinu pastatu area terrain skaitosi tik pagal sienu kontura o ne visa 12" bloka, tokiu atveju bus gabalu siek tiek daugiau bet mazesni, ir butinai bus tarpai tarp ju, o ne tai kad visas centras stalo uzgriozdintas vienu area terrain gabalu. Taip pat galima deti juos tik lygiagreciai stalo krastams (ne kampais) bei naudoti ne tik area terraina bet tarkim kalveles (kurios blokuoja LOS uz ju, bet ne i dalykus kurie per jas vaiksto). Dabar pas mus vien tik area terrainas, o tai irgi nera visai standartine praktika (ir per daug jau naudinga tiranidams). Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries Flames of War: USSR, 大日本帝国 Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas |
Necrontyr | posted 2008-01-07 21:54 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Taip, kai žaisiu, tai bandysiu savo sugalvotą sistemą, žūrėsim kas išeis. Be to, reiktų atrinkt visus mum žinomų terrain'o statymo metodų pliusus ir sudėt į vieną subalansuotą krūvą. Na o dėl terrain'o įvairumo tai čia tikrai bėda, o ir D6 patalpos nėra labai jau didelės, kad būtų galima jas terrain'u užkišt. |
vytzka | posted 2008-01-08 05:27 |
![]() Posts: 1883 Joined: 2007-09-27 |
Jo, bendrai tai gaunasi kad as cia skundziuosi kad terraino nera o pats nieko nedarau ![]() Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries Flames of War: USSR, 大日本帝国 Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas |
Necrontyr | posted 2008-01-08 07:24 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Dėl terrain'o darymo tai aš taip mąstau: pirmiau reikt turėt su kuo žaist, o jau po to galvot ant ko žaist :). Turiu truputi terrain'o, bet tikrai labai mažai, o laiko jam daryti irgi nėra. Dėl workshop'o tai gera idėja, palaikau. O šiaip tai, geriausias variantas būtų įstegt oficialų WH ir WH40k klubą su savom patalpom, kur viską būtų galima ir veikt, ir susidėt. Bet tai labai jau utopinė mintis :). |
Saulius | posted 2008-01-08 08:31 |
![]() Posts: 1276 Joined: 2007-04-16 |
Siai dienai prie musu kainu klubas neimanomas, nebent kazkas patalpas parupintu uz dyka, tik mokescius susimoketi.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt DW : Russian coalition |
vytzka | posted 2008-01-08 08:48 |
![]() Posts: 1883 Joined: 2007-09-27 |
Jo, turint omenyje kad ir siaip hobis ne is pigiuju ![]() Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries Flames of War: USSR, 大日本帝国 Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas |
ReDuKtar | posted 2008-01-08 09:03 |
![]() Posts: 54 Joined: 2008-01-07 |
Galima toki dalika praverst. Gal savivaldybe turi kokia nors patalpa kur galima irengti klubas dirbantis su jaunimo, taip hebra Maskvoi daro, ir iseina kad uz dika gauni ta patalpa. |
magyar | posted 2008-01-08 09:13 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Savivaldybe galima pamirsti. Legionas ne karta bande patalpas is jos issirupinti, bet ten be prosvaisciu.
![]() ![]() |
uruk-hai | posted 2008-01-08 09:14 |
![]() Posts: 838 Joined: 2007-04-18 |
bet kokia atveju, jeigu nori kalbeti su savivaldybe tu turi buti oficiali organizacija (Viesioji istaiga yra pats populariausia). Bet is praktikos zinau kad dabartine metu labai sunku gauti patalpa is savivaldybes. Jie beveik viska pardave ir beveik nieko laisvo nebeturi. |
Kronas | posted 2008-01-08 09:19 |
![]() Posts: 1464 Joined: 2007-04-16 |
Kaip tik vakar irgi buvo išsivysčiusi diskusija apie tai... Vat prisiminiau neblogą pavyzdį: http://forumas.fantastika.lt/viewtopic.php?t=2084&start=0 Viskas buvo apiforminta, kaip neformalaus ugdymo būrelis ar panašiai. Galima būtų ten vėl pabandyti ką nors, jei tik atsirastų norinčių. If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster. If you kill a hundred you are a hero. If you kill ten thousand you are a conqueror! Boyar Aleksandr of Kislev |
Necrontyr | posted 2008-01-08 10:25 |
![]() Posts: 772 Joined: 2007-04-20 |
Eeeem, gana offtopic'o, diskusijai apie patalpas rekia atskiros temos, nes tai gana aktualu. Dabar, dar komentarų dėl terrain'o dėliojimo? |
magyar | posted 2008-01-08 10:35 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Na, mes tiek Confrontation'e, tiek AT-43 naudojame tokia sistema. Pradziai sutariama kiek terrain'o elementu bus padeta. Dazniausiai 6 arba 8. Gal 4 arba 10. Nesvarbu. Svarbu kad butu lyginis skaicius. Tuomet abu oponentai meta po kauliuka. Tas, kuris ismete daugiau, renkasi ar jis pirmas statys terraina, ar antras. Tuomet pirmasis statantis deda viena terrain elementa, antrasis - du, pirmasis - irgi du, ir t.t. kol antrasis padeda viena likusi. Sitaip visa aplinka labai gerai susibalansuoja, be to nelieka to, kuris stato pirmas, pranasumo. Ar tu zinosi pries kuri stalo puse tau priklauso nera taip svarbu. Manau, kad siaip turetum zinoti. Juk realu kiekviena armija pries musi stengiasi uzimti sau palankias pozicijas. Nebent scenarijus turi kazkokias ypatingas salygas.
Edited magyar 2008-01-08 10:35 ![]() ![]() |