Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
D weapons
Rastvedys ir Karvedys

a) Nevisos armijos turi melta-drop opcijas

Taip, čia toks žaidimas, kuriame ne visos armijos turi meltas ir drop opcijas. Užtat turi kitas opcijas.


b ) melta-drop toligrazu nevisada suveikia

Taip, čia toks žaidimas, kuriame daug ginklų toli gražu ne visada suveikia. O ką, turėtų būti kitaip?


c) mes kalbam apie turnyrus. tirados "jus noryt uzdraust man pyrkt ir naudot modelius" yra pro sali.

Taip, mes kalbame būtent apie turnyrus ir apie taisyklių keitimus. Tai vat, dėl WH40K pasikeitimų (kurių visų jau ekspertai pradeda nebeaprėpti) ir siūlau nebevargti su taisyklių keitimais. Ir jeigu yra modelis su galiojančiomis WH40K taisyklėmis, tai žaidėjas jį tokį gali naudoti.


....o paskutinė frazė parodo argumentų trūkumą.
Saulius
GW žaidimuose ir ne tik yra toks niuansas kaip balansavimas turnyrinių rosterių. Tai nėra paslaptis ar kažkoks stebūklas, kai toks didelis kiekis opcijų subalnasuoti yra labai sunku. Kas liečia WHFB pasaulį, ten paprastai būna 2-4 rasės, kurios išsiskiria savo galimybėmis ir palieka mažiau nei dera šansų lygiaverčiams oponentams laimėti su kitomis rasėmis. Yra ultimate kombinacijos, kurios atsiranda naujuose kodeksuose ir būna tik pas tas išrinktasias rases kurios užima visas topines vietas. Kadangi turnyras iš principo yra sportinis renginys, į jį renkasi žmonės laimėti. Kaip rodo istorija, kiekis žaidėjų už topines rases užsienyje yra žymiai didesnis nei už kitas. Sakykimke tai mažina įvairovę ir atgraso kai kuriuos žaidėjus dalyvauti tuose trunyruose, jeigu jisai dėl kažkokių aplinkybių negali žaisti-turėti rasės iš top ketverto. Tam ir sėdi krūva ligonių bandydami, sėkmingai ar nelabai, suderinti balansą, padidinti įvairovę, praplėsti žaidėjų kiekį dėka to, kad duodant jiem galimybę didesnę laimėti prieš top4 žaidėjų rases.
Iš pradžių man buvo keista, kodėl geresni žaidėjai dažniausiai turi ir žaidžia už tas top4 rases, bet gerai pagalvojus taip ir turi būti, nes natūraliai kiekvienas rimtesnis žaidėjas kuris nori laimėti, savo šansus bando optimizuoti, mazochistų yra mažiau, aš irgi prie tų mazochistų, bet visgi kreipiu dėmesį ir į šansus.
Man patinka turnyrai, kur susirenka kuo daugiau įvairovės, o ne 80% top4 rasių žaidėjai.
Manau, kad ilgiau žaidžiantys ir kažkiek analizuojantys žaidimą žaidėjai turi galimybę ir nuojautą, kad galėtų tam tikrais momentais pasakyti kur balansas yra ryškiai nesutvarkytas bei gali pasiūlyti keletą būdų, kaip situaciją sušvelninti iki pakenčiamo lygio daugumai.
Reikia daug bandyti patiems, skaityti, gilintis ir po to daryti bendras išvadas.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Rastvedys ir Karvedys
Jei ankstesnius pasikeitimus WH40K palyginti su kapsėjimu iš krano, tai dabar pasikeitimai teka stipria srove

Akivaizdu, kad per 2 dešimtmečius susiformavo tradicija "tobulinti" balansą. Bet anksčiau, kai per metus išeidavo 2-3 nauji kodeksai, tai būdavo to laiko playtestinimui ir tiuninimui. Dabar visiškai nauja situacija - atsirado nauji kodeksai, datasleitai, legalizavo FW, pasikeitė FOC, nauja rasė (knightai) ir t.t. Tas tiuninimo darbas tapo dar sudėtingesnis. Tai ir kyla klausimas - ar ta tradicija vis dar turi prasmę?

WH40K turnyrus priskirti sportiniams renginiams, galima tik su didele išlyga. Sporte siekiama suvienodinti sąlygas ir atsitiktinumams palikti kuo mažiau vietos. Tuo tarpu WH40K paremtas atsitiktinumais, asimetrija ir pastoviai plečiamomis taisyklėmis, todėl tikėtis, "sporto" nėra pagrindo. Tai veikiau happeningas turintis grumtynių atributų. Rasinis klausimas taip pat gerokai pakito su Allies atsiradimu. Todėl ir top4 jau nebe toks nuspėjams, įvairovei rastis yra sąlygos.

Na, o mūsų turnyrams galima palinkėti daugiau WH40K styled terraino ir mažiau prastų konvertų ir nedažytų armijų.
Edited Rastvedys ir Karvedys 2014-03-28 14:24
lostangel
pamirsot pagrindine warhamerio taisykle bent jau fantazy ja turi, kaip 40k nzn (svarbiausia kad butu fun zaisti:)
lygybes niekada nera, ir nebus. as nelabai zinau del tu super heavy, ar visos rases turi juos? jeigu ne tai tada kurios neturi gaunasi sioks toks disbalansas. kuri turetu vienaip ar kitaip spresti turnyro organizatoriai:) daugiau organizatoriu, daugiau ivairoves. monopolis nera gerai
draugiskuose musiuose manau visi naudojas kas ka nori.
yra etc wh taisykles kurios irgi itin riboja tam tikrus modelius, ar kombinacijas ko pasekoje yra keli modeliai kur vis dar dulka lentynoje pas mane...
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Vaider
"svarbiausia kad butu fun zaisti" - tai tame ir visa esmė, kad nebalansuoti unit'ai/taisyklės atima smagumą
Warhammer 40,000 - Space Wolves ~3000pts, Orks ~750pts
Rastvedys ir Karvedys
lygybes niekada nera, ir nebus. as nelabai zinau del tu super heavy, ar visos rases turi juos? jeigu ne tai tada kurios neturi gaunasi sioks toks disbalansas.

Visa esmė tame ir yra - disbalansas visada buvo iki superheavių ir iki 2++ seivų ir iki kitų pasikeitimų. Ir jeigu vieną junitą ar taisyklę keiti, tai iš to neseka, kad balansas pagerėja. Jis tik pasikeičia.... Balansą keičia ir terraino tipas ir tankis. Balansą keičia ir misijos. GW tą patį darys pastoviai su naujų modelių ir taisyklių išleidimu.


ygybes niekada nera, ir nebus.

Tai yra vienas iš WH40K principų! Net šachmatuose lygybės nėr (esu girdėjęs ekspertų nuomonę), bet tikrai juose lygybės daugiau. Ir, tikiu, kad nėra lengva su tuo principu susitaikyti. Tačiau yra kitas svarbus principas - atsitiktinumas, kuris nelygybę gali pakeisti!


yra etc wh taisykles kurios irgi itin riboja tam tikrus modelius, ar kombinacijas ko pasekoje yra keli modeliai kur vis dar dulka lentynoje pas mane...

Hmmm, neaišku, kaip bus su ETC, ar galės jie griežtai riboti masinius WH40K pasikeitimus. Juk gali pavirsti "elitiniu archeologiniu WH40K klubu"


svarbiausia kad butu fun zaisti:)

Nefun prasideda, kai iš WH40K pradedama laužti, tai kuo jis net nebuvo užmanytas. O kaip matome iš diskusijų plačiame internete, žmonės į WH40K dėjo įvairius lūkesčius. Dalis jų tikrai nebus pateisinti... :Fpoker:
Kronas
Nieko neraukiu 40K srity, bet galiu pasakyti, kad jei nėra tarp jūsų "sportininkų", kurie ruošiasi dalyvauti Europos ir Pasaulio 40k turnyruose, tuomet nėra prasmės laikytis įsikibus vieno taisyklių paketo.

Jei padaryt vieną turnyrą be apribojimų, kitą turnyrą pagal ETC, trečią dar su kitom taisyklėm, taikyti skirtingas taškų sumas, tuomet žaidėjai bus priversti žaisti skirtingomis armijomis, galės išbandyti ir mažiau naudojamus unitus ir t.t.
O tai yra fun, IMHO.

Lygiai taip pat, įvedus skirtingas misijas į žaidimą, galima padaryt, kad net ir turint OP superheavius, laimėti būtų labai sudėtinga...
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster.
If you kill a hundred you are a hero.
If you kill ten thousand you are a conqueror!
Boyar Aleksandr of Kislev
Nomad
Dar vienas anything goes turnyro reportas. Ar bent jau escalation ir stronghold assault go.

Sutrumpinta versija (spoiler alert): žaidėjas su Warhound Titan viską ištaškė ir laimėjo pirmą vietą, surinkęs beveik max įmanomų taškų.


In conclusion, do Lords of War have a place among regular armies in a tournament setting?

Absolutely not!

They help balance against things like screamer star, jetseer, ovesa star, but they eliminate all normal armies with a few rolls of the dice. Surprisingly the dark eldar list was amazingly effective against my list and was really close until I was able to break the transports. I agree if people are agreeing to play with LOW then that is one thing but walking up to a table and trying to kill a revenant or a warhound that just eliminates your best units is not cool. All three of my opponents were VERY good level players. I felt bad for using the warhound against them. Would I rather play my current tournament list against those guys? Absolutely. But I understand why a lot of players like the giant LOW. If we allow them we need to make more concessions for the non LOW players. I made a suggestion to Sean that there should be at least 3-6″ tall pieces of large line of sight blocking terrain for this type of event and the non LOW player gets to start placing terrain first to allow them 2 pieces to hide models. This is relatively easy to do and will allow for “some chance” to not instantly lose models. The problem as I see it is if you build an army to fight LOW then you have a chance. But then you are not prepared to fight against normal 6th edition armies most of the time.


@ lostangel: čia daug žmonių ir bando pasakyti, kad prieš D weaponus žaisti nėra fun
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
Rastvedys ir Karvedys
Perskaičiau straipsnį ir diskusiją po juo. Tikrai verta įdėmiai paskaityti, nes atskirai iškirpta citata neatspindi tų mūšių patirties. Po straipsnio diskutuoja keli tų mūšių dalyviai ir dalinasi savo mintimis ir mums rūpima tema.

Keli mano pastebėjimai:
- nuotraukos aiškiai parodo terraino trūkumą. Autorius irgi pripažįsta terraino įtaką mūšių rezultatams.
- diskusijoje keliamas klausimas ne tik dėl D ginklų, bet ir dėl screamer starų (fast su 2++ seivais).
- diskusijoje pateiktas DE army listas be D weaponų, kuris turėjo realius šansus įveikti čempioną
- diskusijoje labiau sutariama, kad OP yra keli FW titanai, o ne pats D ginklas.

Todėl, man neatrodo, kad "ne fun" yra tik dėl D weaponų. Bet čia, matyt, kiekvienam savo "ne fun" :hmm:

Pritariu Krono požiūriui, kad reikia įvairesnių turnyrų, bet, manau, pakanka keisti taškų sumas ir misijas, nei keisti "atskirą vieną taisyklę" vienam ginklui.
Saulius
WH40k žaidimas kaip ir FoW yra labai priklausomi nuo terraino, jo kiekio ir dydžio, skirtingai nuo WHFB, Lotr.
Jeigu WH40k ar FoW turnyras organizuojamas ir nėra išpildytos sąlygos terraino atitinkančio einamą ediciją ir jos niuansus, tada gal ir reikia daryti balansavimą būtent atsižvelgiant į to turnyro galimybes ir perspėti žaidėjus, kad ruoštūsi tokiai aplinkai.
Kadangi WH40k ir Fow yra pagrinde žaidimai apie pew-pew, tai matyt žiauriai jaučiasi, kada kažkas atsineša afigienai efektyvią tolišaudę platformą kurią nušauti labai sunku prie to pačio ir oponentui nėra kur normaliai pasislėpti ar rasti būdų kaip apeiti besislapstant tarp pastatų ir kalnų, ir įėjus į CC neleisti efektyviai šaudyti, kame ir yra šių platformų stiprumas, tai baigtis žaidimo bus aiški ir visai neįdomi pralaimėjusiam, kuris jausis net neturįjas šansų pasipriešinti ir kam išvis pradėjo šį žaidimą.
Manau darykite daugiau vakarų terraino gamybai pagal sutartas schemas, kad būtų galima ruošti pilnaverčius turnyrus be ribojimų.
Man vienintelis dalykas kas nepatinka WH40k dabartinėje edicijoje - tai allies.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
Marukas
Apskritai zvelgiant i 6ed tendencijas, galima daryti isvadas, kad tereino kiekis ir pats tereinas yra labai svarbus zaidimui.
Daug pastatu, kalnu, griuvesiu ir kitokiu line of sight blokeriu yra tiesiog butinas atributas zaidimuose.
Per paskutini turnyra zaidimai kazkiek buvo panasus i WW1, kai visi sedi savo pozicijose ir tasko vienas kita is heavy ginklu Elementarus pastatu kiekis galetu tai pakeisti, tektu daugiau judeti, ieskoti geresniu pozicijus, kereiviai nestovetu kaip idiotai ant plino lauko... taip nebuna

Ir is mano praktikos galiu pasakyti kad FOW zaisti su daug tereino yra taip pat daug idomiau nei su dviem namukais ir misku.

40k stalas turetu atrodyti bent jau sitaip (turiu omeni apstatyma), bet ir tai manau, kad reiketu daugiau pastatu ar kalnu siuklsliu


Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
vytzka
Saulius parašė:
Kadangi WH40k ir Fow yra pagrinde žaidimai apie pew-pew, tai matyt žiauriai jaučiasi, kada kažkas atsineša afigienai efektyvią tolišaudę platformą kurią nušauti labai sunku prie to pačio ir oponentui nėra kur normaliai pasislėpti ar rasti būdų kaip apeiti besislapstant tarp pastatų ir kalnų, ir įėjus į CC neleisti efektyviai šaudyti, kame ir yra šių platformų stiprumas, tai baigtis žaidimo bus aiški ir visai neįdomi pralaimėjusiam, kuris jausis net neturįjas šansų pasipriešinti ir kam išvis pradėjo šį žaidimą.

Nu cia dabar, sunku nebeliu pasiimti ir smoke bombardmenta uzmesti? Jeigu vien su Tigrais nori visas problemas isspresti tai jo, bus bedu, Late War tau ne Kurskas.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Saulius
Nesupratau Vytzkos komentarao, bet nieko.
Just small amount of people know - what to do with freedom!!! Just few of us deserve real freedom!
Kauno WHFB Legato klubas
WHFB : Vampire counts 1000pt / Ogre Kingdoms 3000pt / Tomb Kings 2800pt / Dwarfs 3000pt / O&G 1500pt
DW : Russian coalition
vytzka
As nesupratau tavo problemu su Flames of War ir ultra shooting unitais, bet irgi nieko turbut.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Marukas
Na kai su Karoliu losiam fow, tai praktiskai visa stala apdeliojam tereinu, ir zaidimai tikrai gaunasi idomesni nei anksciau, ne tokie statiski, reikia ieskoti patogiu poziciju saudyti, galima sleptis uz pastatu ar misku, isnaudoti coveri ir tt. O 40k ir FOW labai panasu
Na paprasciausiai reikia iseiti i lauka ir paziureti savo line of sight mieste matomumas buna vos pora simtu metru, nebent atsistosi ant aukstumos arba viduri savanoriu prospekto Laukuose labai panasu, retai kur matomumas buna didelis, tai medziai, tai krumai, tai kalvos, grioviai...
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Niblit Groinstabber
Lygint 40k ir Fow yra klaida. FoW nera visokiausių D ar Š ginklų ir nėra neužmušamų unitų, bei yra labai daug opcijų kaip išvengt didžiausių grėsmių, kas ir yra pagrindinis skirtumas. Pabandykit tereina pamodifikuot. Padaryt tuneliu, pastatus kurie blokuoja LoS.
Kiek žiūrėjau Miniwargaming, Bluetablepainting (ar kažkas pan.) ar Striking Scorpio reportus, tai ten tereinas višiskai kitoks. Teko matyt net 2 aukštų tereiną. Likau žagsintis tokį pamatęs. Buvo daug saugių tuneliukų ir praėjimų, kur infantry grupelė gali laisvai pasislėpt, aišku orkų štrafbatui sunkiau šiek tiek.
Man atrodo, kad bandot rast balansą lengviausiu keliu, kažka užbanint. realiai edicija išsitestuoja per pusę metų ar metus. Čia dar jos niekas normaliai netestavo.

Peace.
vytzka
Realiai tai nera visai taip, kad kuo daugiau terraino, tuo geriau. Jeigu zmogus atsitempia 88 paka ir jo maksimalus matomumas yra ant stalo 12" tai cia irgi nera baisiai gerai. Tiesiog proto ribose reikia prisidelioti (arba susitarti is anksto, ar cityfightas bus zaidziamas, ar plynas laukas).
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Marukas
Nu kaip nera, breakthrough gunai ir panasus su 1+ fire power infantry nurenki iskarto be jokiu save, o tankam sansu palieka irgi nedaug. Tik tiek kad fow tanku buna 10+, o 40k 3-5 tankai.

Neuzmusamu junitu 40k irgi nera.

Bet pritarciau Niblitui, kad bandoma eiti paprastu keliu sedint namie ir baninant, tuo tarpu butu naudingiau tiesiog padaryti daugiau gero tereino.
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
Niblit Groinstabber
Jo, bet Fow yra smoke ir pan. dalykai. Neužmiršk, kad į tave dar reik pataikyt, nera, kad 2+ ir mišti jei patenki po templeitu.
vytzka
Ir breakthrough gunai templeitais nesaudo (tiksliau saudo, bet be breakthrough). Ir infantry nurinkti nuo stalo yra dar ir ohoho kaip sunku
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas