Thread view
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Malifaux
Malifaux kompanija[Taisyklės]
Macb3th
Sveiki,
Atsiprašau, kad taip ilgai buvo tyla. Pačiam nebuvo laiko normaliai prisėsti visko daryti tai viena tai kita problema. Žodžiu nevyniojant visko į vatą. Prisėdau ir susidėliojau taisykles ir sąlygas.
Taigi, be ilgų įžangų.
Malifaux nuotykiai.

Žodynas:
1. SS- sielos akmenys skirti pirkti armijai ir sukčiauti.
2. Nuotykių reitingas(NR) – parodo armijos stiprumą ir leidžia silpnesniam gauti pranašumą šiokį tokį.
3. Upgrade – standartiniai frakcijos modelių upgrade.
4. Campaign Upgrades – baigus partiją už surinktus taškus galima pirkti daiktus(equipment)/ savybes(skill).
5. Injury – baigus partiją sužaloti modeliai gauna ilgalaikes neigiamas savybes.
6. Annihilated – modelis pašalinimas iš žaidimo ir armijos sąrašo.
7. Script – compaign valiuta skirta pirkti Campaign Upgrades /Upgrades / Armijai/ Bounty.
8. VP – taškai kurie nulemia mūšio nugalėtoją.
9. Bounty – papildomos užduotys žaidime.
10. Annihilated – modelis pašalinimas iš žaidimo ir armijos sąrašo.

Prieš kompanija
Armija sąrašas

Kiekvienas žaidėjas susideda armija iki 35 SS su henchmen‘u. Jeigu henchmen‘o kaina SS yra 0, tai jo vertė apsiskaičiuoja taip: 13 – jų atsinešamų ss(cache) vertė.
Pvz: henchmen‘o kaina yra 0, o jo cache yra 5, tai jo kainą būtų 13-5=8.
Kolkas meistrai nedalyvaus žaidime. (Žmonėms kurie norės pasibandyti, bus sudėtos armijos).

Gali būti tik 1 upgrade šiuo etapu. Visi SS kurie bus nepanaudoti susiperkant armija pasiverčia script maksimaliai iki 3 script.
Pvz. susidėjau armiją už 32 SS: 31ss išėjo modeliams, 1ss Upgrade, likę SS(35-32=3) pasiverčia į Script taškus. Jeigu susidėjot armiją už 31SS: 30ss išėjo modeliams, 1ss Upgrade, likę SS (35-31=4) pasiverčia į Script, tačiau sumažėja iki 3.

Kompanijos eiga.

Žaidimai vyks kaip įprastai vyksta mūšiai tarp žaidėjų, tačiau bus specialūs įvykiai kuriuos skelbsim. T.y. kas kažkiek laiko skelbsiu(tikriausiai kas dvi savaites) kuo tų savaičių mūšiai bus ypatingi ir kokios yra specialios taisyklės.
Taisyklių Pvz: modeliai negalės skraidyti ar viduryje žemėlapio sėdės geras dėdė kuris už kainą pagydys arba kaip tik pridėjus arčiau užpuls.

Bounty.

Bounty yra speciali užduotis kurią bando įgyvendinti kiekviena armija. Įgyvendinus Bounty mūšio gale gaunamas apdovanojimas. Bounty galima įgyvendinti per kelis mūšius prieš kelis skirtingus arba tapatį priešininką.
Vienos Bounty kaina yra 4 Script
Gali būti aktyvi žaidimo metu tik viena bounty.
Armija negali įgyventi tos pačios bounty.
Kai kurios bounty yra pririštos prie atitinkamos frakcijos.

Mūšio eiga.

Mūšio dydis apskaičiuojamas taip: mažesnės armijos vertė SS(be Upgrade) + 5.
Pvz: jeigu vienas žaidėjas turi armiją už 27, o kitas žaidėjas turi už 35, tai abu žaidėjai persidėlioja armijas lyg turėtų 32(27+5). Taip bus šiek tiek balanso žaidime.

Nuotykių reitingas.

Prieš žaidimą kiekvienas žaidėjas susiskaičiuoja savo Nuotykių reitingą (NR) kuris skaičiuojamas taip: Campaign Upgrades– Injuries = x.
Kai suskaičiuojamas NR, žaidėjas pas kurį yra mažesnis NR gauna papildomai SS už skirtumą kurie gali būti virš maksimalaus SS kiekio(max 7ss).
Tada žaidimas žaidžiamas kaip įprasta tik yra keli pakeitimai.

K.I.A.

Finished off

Kai modelio gyvybės pasiekia 0, žaidėjas kuriam priklauso tas modelis verčia kortą, kad nustatyti: Finished off ar besąmonės krito. Jeigu atsivertė korta su 3 ar daugiau Finished off, kitu atveju guli be sąmonės. Šitą vertimą galima sukčiauti.

Finished off atveju žaidimo pabaigoje verčia kortą ir gauna Injury.

Jeigu modelis miršta ar yra paaukojamas, o vėliau grįžta į mūšį, jam antrą kartą mirus nebereikia versti Finished off.
Jeigu modelis pasiekus 0 gyvybių pasilaidoja. Žaidimo gale verčia vis tiek Finished off kortą. Nepavyks pabėgti nuo likimo niekam.

Annihilated

Kartais modeliai ar Compaign Upgrades yra sunaikinami( Annihilated). Tokiu atveju tas modelis yra pašalinimas iš žaidimo visiškai ir praranda visus savo sužalojamus ir Compaign Upgrades. Compaign upgrades tiesiog prarandami.

Strateginis pasitraukimas

Kartais gali labiau apsimokėti išsaugoti savo modelius negu laimėti kelis pergalės taškus. Žaidėjas kuris laimėjo iniciatyvą gali pasitraukti iš žaidimo su savo visa armija. Jeigu tai padaroma antru ar iki antro ėjimo. Pasitraukęs žaidėjas nieko negauna bet ir nieko nepraranda. Jis tiesiog skaitosi lyg nedalyvavęs. Tuo tarpu kitas žaidėjas visus likusius ėjimus gali daryti savo strategijas ir susirinkti kiek galima pergalės taškų.
Jeigu žaidėjas pasitraukė trečiame ėjime ar vėliau VP skaičiuojami įprastai. Likęs žaidėjas gali likusius ėjimus rinkti toliau sau taškus. Jeigu pasitraukęs žaidėjas turi daugiau taškų žaidimo gale negu likęs žaidėjas, tai likusio žaidėjo taškai pasidaro lygus pasitraukusio žaidėjo VP +1.

Žaidimo pabaiga
Abu žaidėjai susimaišo visas kortas į kortų kaladę ir traukia po kortą už:
Žaidimo baigimą nepasitraukus.
Žaidimo laimėjimą.
Bounty padarymą.
Šios kortos naudojamos bus sukčiaujant: pardavėjo traukimą, bounty apdovanojimo traukimą, injury traukimą. Galima sukčiauti tik vieną kartą, ties vienu vertimu.

Atlyginimas

Žaidėjas už kiekviena už kiekvienus 2VP gauna viena script (round up). Laimėjusi komanda gauna papildomai 1 script. Jeigu tarp žaidėjų yra skirtumas NR tada, žaidėjas su mažesniu NR gauna papildomai script už skirtumą.
Script skirti pirkti naujiems armijos modeliams/upgrades arba Compaign Upgrades.

Pardavėjas.

Žaidėjai verčia po vieną kortą, nebent yra papildomos sąlygos. Jeigu žaidėjas surinko 3 ar daugiau VP jis verčia papildomą kortą. Tam tikromis sąlygomis verčiamos dar papildomos kortos. Pagal atsivertusias reikšmes žaidėjai gali pirkti atitinkamus Compaign Upgrades savo armijai.
Compaign Upgrade turi būti priskiriami specifiniam modeliui. Compaign Upgrade nesiskaičiuoja kaip upgrade įprastose Malifaux taisyklėse, tačiau jie turi savo limitacijas.


Tuo tarpu daiktai yra nekabinami prie personažo ir prieš žaidimo pradžią galima pridėti prie pasirinkto modelio.
Didžioji dalis daiktų turi papildomai kainą (SS) kurią reikia sumokėti norit prikabinti prie kažkurio modelio jį.
Pvz: Ištraukėt kortą kurios reikšmė yra 1. Tai galite pirkti visus dalykus kurių stulpelyje BR yra reikšmė sutampanti su 1. Type nurodo ar tai skill ar equipment, tada CC nurodo kainą Script kiek kainuoja nusipirkti, o SS stulpelis nurodo papildomai kainą SS kiek kainuoja įsidėti į žaidimą. Paskutinis stulpelis nuroto veikimą.


Apdovanojimai už bounty.
Žaidėjai kurie įvykdė bounty, gauna papildomai versti kortą ir pagal frakciją pasirinkti apdovanojimą. Jeigu armija turi meistrą gali pasiimti Avataro skilla, nepriklausomai nuo atsivertusios kortos.

Injury.
Modeliai kurie žaidimo eigoje mirė (Finished Off) turi versti po kortą už kiekvieną mirusį modelį. Sužalojimas laikosi prie modelio visam laikui, nebent panaikinamas tam tikromis sąlygomis. Kai kurie sužalojimai mažina statusus tačiau negali statusas būti žemiau 1. Sužalojimai negali dubliuoti ir jeigu atsivertė tas pats Injury, tai laikykit sėkme.
Jeigu modelis susirenka per daug sužalojimų jis skaitosi Annihilated ir pašalinimas iš žaidimo.

Jeigu atsivertė Red Joker, žaidėjas verčia dar viena kortą ir žiūri pagal frakcija kokį gauna buff‘ą. (taip nėra to blogo kas neišeitų į gerą).

Armijos pirkimas.

Kas seriją laiko bus galima pirkti modelius į savo armiją už likusius Script. Modelio kaina yra lygi jo SS vertei. Pirmas modelis kainuoja 5 script mažiau. Meistro kaina visada yra 15 script.

Jeigu kam kyla klausimų klauskit. Vėliau sudėsiu visas lenteles į viena patogią vietą.
Edited Macb3th 2017-03-07 14:12
Everyone who searches for power, without exception, searches for battle. Do you fight in order to become more powerful? Or do you want more power so you can fight?
null
Miela. Kai kas kol kas skamba kiek sudėtingai, bet tai paprastai paaiškėja vėliau, bandant.
Mano siūlymas - susiregistruojam per savaitę, kas norėtų dalyvauti ir padarom kick-off susitikimą su visais dalyviais, kur galėsim niuansus išsiaiškinti. Ir pradedam, nes iki vasaros nedaug liko
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Marius
Aš in
nemanik
Aš in!
null
Keturi - tai jau kompanija, pakankama kampanijai.
Tai dabar visos akys į Macbeth
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Macb3th
Sveiki, ar visi galėtų ryt(03.22) 18h ateiti i riki? Atsinesciau visa atspausdinta info kokios reikia.
Everyone who searches for power, without exception, searches for battle. Do you fight in order to become more powerful? Or do you want more power so you can fight?
null
Ko gero galėčiau. Gal ta proga ir kokią partiją sužaistume?
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Marius
Ateisiu