INFINITY apie patį žaidimą
|
|
Marukas | posted 2013-05-27 10:55 |
![]() Posts: 3143 Joined: 2010-09-09 |
Nenorejau kurti naujos temos, tai brukstelsiu cia. Walgis dare demo game TerTer, as laikas nuo laiko stebejau zaidima. Viskas kaip ir ok, idomu, dinamiska ![]() Kadangi visokie gizeliai su ugniasvaidziais ir chaine rifle autohitina, o tereino buvo tiek, kad ilgiausia suvio linija buvo 10coliu. Template ginklai gaunasi truputi OP, o visokie snaiperiai ir HMG netenka savo reiksmes ir apskritai prasmes... zaidime dingsta dalis pasirinkimo. Kiek turetu buti tereino ant stalo? Aisku kad jo turi buti daug, bet kiek yra riba, kad zaidimo balansas nesikeistu is OP snaiperiu atviram lauke, i OP templeitus kai daug tereino? Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
magyar | posted 2013-05-27 11:10 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Nu matai, vėl OP ne OP... Mano nuomone template weapon'ai tikrai nėra OP, tiesiog reikia sėkmingai užsitikrinti ugnies koridorius, kad galėtumei tokius pagauti. Galbūt nebuvo užsiimtos tinkamos snaiperių pozicijos ir panasiai. Dar tokia chebra kur ateina su chain rifle'ais labai nemegsta minų. Tą irgi reikia išnaudoti. Mano nuomone, joks pairinkimas ir įvairovė čia nedingsta. Geriau daugiau terreino, o ne mažiau. Va ką reiktų daryti jeigu terraino mažoką, o priešininkas apsistatė dviem snaiperiais, kurie overlookina visą mūšio lauką ir net cypteleti iš už coverio negali.
![]() ![]() |
AKu | posted 2013-05-27 11:20 |
![]() Posts: 1778 Joined: 2010-03-15 |
nu ten range buvo tikrai daugiau nei 10" ![]() ![]() Pirmus musius reik nusiteikt gaut malku nes nezinosi kas ka daryt gali nes cia daug visokiu pribumbasu yra ir nuo visko visada neapsisaugosi ![]() Plius jus neivertinat face to face rolo nebuvomo ![]() Pazaisit daugiau zaidimu ir bus viskas aisku ir tvarkoje ![]() Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu ![]() X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |
Marukas | posted 2013-05-27 12:00 |
![]() Posts: 3143 Joined: 2010-09-09 |
Na mes gi pamatavom, tai buvo tik vienas koridoriukas ilgesnis, visur kitur tiesios linijos atstumai vos sieke 8 colius. Tai netgi pagavus tempeitininka su ARO jis gali sekmingai tave uzmusti issokes. O snaiperis ir HMG yra visiskai bevertis tokioje situacijoje, is esmes ant stalo buvo tik viena pozicija kur galima buvo palipti su snaiperiu... bet tam reiketu sunaudoti puse orderiu. Na kiek parmeciau Youtube batlereportu tai tikrai niekur nemaciau ant stalo tokio jovalo ![]() Man atrodo vis tik turi buti kazkoks balansas, kad neeliminuoti dalies armijos. Kam tie snaiperiai tada apskritai reikalingi? O HMG reikalingas tik del 4 kauliuku? nes jo saudimo nuotolis kaip ir ne faktorius.... ![]() Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Mindaugas | posted 2013-05-27 12:13 |
![]() Posts: 234 Joined: 2008-01-06 |
teoriškai, mano nuomone, šitame žaidime armijos turėtų būti sudarinėjamos matant mušio lauką.. nes rimtai, prisirenki snaiperių ir hmg, o mepas toks, kad spitfire, cc specai ir templeitai rulina...
Be aware of all seeing eyezzz...
|
vytzka | posted 2013-05-27 12:23 |
![]() Posts: 1883 Joined: 2007-09-27 |
Walgi, nezinai matau pagrindines demo darytojo taisykles, jokiu malku pirmam zaidime o reikia sudaryt visas salygas laimet ![]() Del koverio tai man jo infinity visada gerokai per daug atrodo bet zmones sako kad cia normalu taip. Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries Flames of War: USSR, 大日本帝国 Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas |
TerTer | posted 2013-05-27 13:05 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
Algi infinity nera sudetingas toks zaidimas, kaip tu nori pateikti. Taip reikia zinoti, kas ka daro ir pan. Bet jau labai sudetingas nepasirode. Del terraino tikrai su Maruku sutinku, jo per daug ir tikrai tik 1 vieta buvo, kur normalesnis ilgis, visas likes map 8" -10" max, nes kiek teko matuot, budavo 8-9" dazniausiai. Taip kad tas nzn, is terraino puses nepatiko. Ir kaip Marukas sake, sniperiai ir HMG pasirode useless ten. OK sniperio nebuvo, bet HMG buvo useless praktiskai, uz ta pacia kaina geriau turet butu buve 2-3 simple troops su simple guns ![]() @Vytzka Nu Algis laimejo, bet liko jam irgi nedaug stuff, kova apylige ![]() Beto sutinku, kad per daug coverio visur. Nes del per daug coverio, man pasirode ispudis, kad zaidimas istempiamas laiku ilgiau. Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
magyar | posted 2013-05-27 13:12 |
![]() Posts: 4291 Joined: 2007-04-18 |
Šiaip as sutinku dėl vieno, kad iš anksto reikia susitarti, koks bus mūšio laukas - daug terraino ar labai daug terraino. Kitaip sakant ar bus įprastas INFINITY mūšis su normaliu lauko užpildymų ar kova vyks tankiai apstatytoje urbanistinėje vietovėje.
![]() ![]() |
blackfishas | posted 2013-05-27 13:43 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
na mes dažniausiai statom terrainą tokį koks patogus mūsų armijoms. ateinam susideliojam. abi stalo puses +/- vienodai. jei turi snaiperių ar kitų toli šaudančių,tai ir deliojies,kad būtų patogu TAU, o ne priešui (aišku priešininkas irgi maximaliai trukdo,bet galų gale prienamas konsensusas), t.y. mūšis prasideda nuo terraino deliojimo. aišku jei praloši deployment rolą,tai priešas gali tavo pusę pajamti - todėl ir statoma apylygiai. misijose būna terraino aprašymai ir jie yra gairės jo deliojimui. nepadarysi juk urban terraino su stadionu ir dviem budelėm kampuose ar džiunglių su trimis medžiais ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
AKu | posted 2013-05-27 14:03 |
![]() Posts: 1778 Joined: 2010-03-15 |
(facepalm) Tu nori kad tau per demo visus sudetingus dalykus sudeciau? tu ten tik generic zaidima pamatei ir viskas. vos vos pavirsiu idreskiai aka galiuka ikisai. beprasmis dalykas yra sudet visokiu sudu i demo partija ir tai jau ka tik pasakydavau "jau cia susigalvojo taisykliu jau cia chytini ir t.t.". atstumus matavom tik vienoj pusej kur priejau ~25% stalo ne daugiau visur kitur veiksmo net nevyko. TIKRAI buvo daugiau nei 10" ir tikrai ne vienoj vietoj. Nori gali sau tai isiteiginet. tiesiog jei tau nepatiko ir nenori zaisti ar dar kas taip ir sakyk. Po pirmos partijos visai kitokios sistemos ir tik demo netampi zinovas kad galetum teigti kad cia parastas zaidimas ir t.t. kai zaidimo matei tik basic dali ir ~10-15% spec taisykliu ir kombo. Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu ![]() X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |
TerTer | posted 2013-05-27 14:35 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
(facepalm) dabar as galiu parasyt ![]() Tu ka bajeriu nesupranti ar kaip? ![]() ![]() ![]() ![]() Del sudetingiausiu dalyku nesakau, kad ju reikia demo. Bet pats per demo sakiai, cia viso zaidimo esme, tik yra spec taisykles kurias reik zinot. Taip, kad pats net pateikiai kaip simple zaidima, tik kad turi daug ivairiu kombo ir pan as nesiginciju. ![]() Ir tu algi viska per daug i sirdi imi. ![]() ![]() ![]() Ekspertu nesu ir tikrai nebandau tokiu buti, bet sakau ka maciau ir dar pasiziurejau battle reportu ir pan. Kaip pats sakiai basic zaidimo tikrai paprastas, spec taisykles ir pan, tai yra ka veikti viska ismokti, bet tikrai nera jis super uber mega sudetingas. Gal kiti ir pasakys kad as klystu, gal pateiks pavyzdziu, kad infinity tikrai sudetingas. Bet sudetingu vietu visi wargames turi manau. Ir as tikrai nesakau, kad jis sit and go, DW paprastesnis taisyklemis, taip ![]() Del atstumu matavimo, kitoje puseje, sunku praeit buvo net ir taip pat atstumai buvo tikrai nedideli irgi. Jei man tik butu buve uzkliuve suprasciau, bet ir Marukui uzkliuvo. Nesakau, kad negalima taip zaisti, bet tada pritarciau tai idejai, kai lista susidarai, kai matai terraina, kad galetum neiimti sniperiu kai nereikia. Del patiko, nepatiko tai nu kitos zaidimas. Ir kol kas dar neapsisprendziau ar zaisiu ar ne. Bet atvirai pasakius, kai tu taip "draugiskai" reaguoji i kritika, tai nu nzn, kaip tu reaguosi jei pvz noresiu zaisti, bet terrain sakysiu kad maziau reikia ir pan. Kam man pradet zaidima, kuris tau gal ir labiausiai patinka siuo metu, bet kaip sakoma neprieisim susitarimo del terraino ir pan. Zaideju per mazai, kad ignoruot kazkam kazka pradeti ![]() Nes visame kame, as pasakiau, kad zaidimas nepasirode labai sudetingas ir manau tai + zaidimui. O tu jau pradedi varyt, kad as kazko nemaciau ir pan, nesuprantu ir pan. Issakiau savo nuomone del terraino, o tu jautiesi uzpultas. OK as jau esu geimeris, bet Algi, jei naujas zmogus, kuris tikrai noretu pradeti wargaminga pasakytu ta pati ir tu jam atsakytum, kaip tu atsakei, nzn ar visi vis del to ryztusi pradeti zaidima. Nes man toks vaizdas pasirode, kad tu puoliai ginti zaidima ir visa kita, nes pasijutai uzpultas, kad ale terraina lievai sudejai. Priimk kritina del terrai isdetymo ar tiesiog padiskutuok ta meta, o tu cia puoli nervintis kur nereikia. O apie pati zaidima nieko blogo nebuvo pasakyta, tik apie terraina ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
Marukas | posted 2013-05-27 15:08 |
![]() Posts: 3143 Joined: 2010-09-09 |
Pats zaidimas, tikrai geras ir idomus, su cia viskas aisku. As laikas nuo laiko paziuredavau kaip jus losiat, ir man tiesiog naturaliai pasistojo klausimas "o kur cia deti snaiperi?" "o ka cia veikti su HMG?" Tuo tarpu visa zaidima galima buvo geriau ir efektyviau zaisti su bicais ginkluotais chain rifle. Bet juk jie ir yra pigus tam, kad ju butu negaila aukoti, o dabar gaunasi, kad jie efektyviau zaidzia uz brangu spec. kari.... kam tada tas spec karys? Pagooglinau, ka apie tai mano uzsienieciai, radau idomu straipsni http://certs-tabletop.blogspot.com/2013/05/infinity-setting-up-terrain.html Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Double_Trouble | posted 2013-05-27 15:18 |
![]() Posts: 267 Joined: 2010-09-21 |
Baikit pyktis ![]() Del terrain, nemaciau jo, bet gali buti, kad buvo ir per daugg. Juolab, kad jeigu jo dafiga, turetu IMO buti ivairiu "boksteliu" ar aukstesniu vietu kur galetu isitaisyti tie patys sniperiai ir matyti keleta tasku battlefielde, blokuoti praejima ir pan.. Tokiu terrain piece'u kiek zinau kaune siuo metu nelabai turim.. Taigi cia laikina problema, kuria galima bus istaisyti su laiku. Kas del sudetingumo, jus snekat ta pati, tik isivaizduojat, kad priestaraujat vienas kitam, IMO ![]() ![]() ![]() Taigi peace ir relax ![]() ![]() ![]() |
null | posted 2013-05-27 15:58 |
![]() Posts: 1444 Joined: 2008-08-14 |
Double_Trouble gerai pastebėjo. Aš gal tik pridursiu, kad "Infinity" privalumas tas, kad čia priešnuodžių yra viskam, svarbu kuo geriau išnaudoti turimas galimybes. Ir dar reikia trupučiuko sėkmės: kai šeštadienį Niblito alguacilė traukdamasi sugebėjo įvaryti du kritinius Cutteriui, dar kartą pagalvojau - "koks dar OP?" ![]() Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
TerTer | posted 2013-05-27 16:42 |
![]() Posts: 1592 Joined: 2011-12-03 |
Nieks cia pyktis nenori ![]() ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
blackfishas | posted 2013-05-28 06:57 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
dar kištelsiu trigrašioką dėl ginklų neefektyvumo trumpose atstumuose. išties HMG nelabai efektyvus kai yra mažiau nei 8 coliai ir yra už jį efektyvesnių, bet... burstas yra 4 ir 15 dmg VS chainrifle templeitą su 13 dmg. taip, chain rifle, yra privalumas prieš pieškas ar jų linkus, bet prieš rimtesnius bachūrus su armoru ir daugiau nei 1 W (STR) yra soso, o kur dar troopsai su hyperdinamikom ir pnš. jei galima tvoti su daugiau kauliuku ir stipresniu weaponu,tai geriau taip ir daryti ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Marukas | posted 2013-05-28 07:26 |
![]() Posts: 3143 Joined: 2010-09-09 |
Bet gezas su chain rifle kastuoja 5pts, o treniruotas karys su HMG kainuoja apie 30pts ir daugiau... tai uz tuos 30 tasku gali paimti 5-7 gezus su chain rifle.... Tokiu budu su tais chain rifle bicais ir ju auto hitais gali padengti trecdali stalo ir kompensuoti mazesni DMG, -6 to dodge, didelis templatas..... Vis tik per daug tereino iskraipo zaidima kaip ir per mazas tereino kiekis ![]() Edited Marukas 2013-05-28 07:42 Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
blackfishas | posted 2013-05-28 07:56 |
![]() Posts: 2041 Joined: 2007-08-06 |
teorijoje viskas būtent taip ir atrodo ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Marukas | posted 2013-05-28 08:03 |
![]() Posts: 3143 Joined: 2010-09-09 |
Haqqislam irgi turi tokiu gezu po 5 taskus, tik nepamenu kiek ju galima imti.
Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
AKu | posted 2013-05-28 08:16 |
![]() Posts: 1778 Joined: 2010-03-15 |
4 gali imt. kaip ir berots visi kiti factionai vanila gali 4 chain rifle imt. jie dazniausiai impeteos ir iregular. impeteos galima smarkiai isnaudot savo naudai ir nukalt zinant kur jis eis. kai sito nenaudoji jie op pasidaro. kai chain raifelistus saudai ne per savo turna o per aro irgi kazka blogai darai.
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu ![]() X-wing: just Scum & no villains Infinity: CA |