Thread view
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY taisykliu klausimai
WhiteDragon
As taip suprantu kad impetuous duoda free orderi kuris turi susidaryt is mov ir atakos [nesvarbu kokia tvarka]???
Laukiu patvirtinimo
null
Iš esmės taip.

Modelis su impetuous savybe savo aktyvaus ėjimo metu, dar iki skiriant kitus orderius, privalo išnaudoti vieną nemokamą ir privalomą orderį, kuris visada pirmiausiai bus panaudotas judėjimui (modelis juda per pirmą savo MOV vertę, visą vertę ), nebent jis atsiduria base to base su priešo modeliu ar pasiekia kliūtį, kuri verčia keisti judėjimą į lipimą, šuolį, plaukimą ir pan. Ten modelis sustoja ir naudoja antrą short skill'ą.

Modelis visada juda link artimiausio priešininko.

Jei nėra kitų aplinkybių, antras short skillas gali būt ir judėjimo pakartojimas, ataka, išvengimas (dodge) ir pan.

Modelis gali pirmiau atakuoti, o paskui judėti.

Impetuous orderio galima atsisakyti paaukojant vieną orderį iš bendro rezervo ar paties modelio orderį, jei jis iš nereguliarios kariuomenės (irregular).

P. 157.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Gal kas ir skaitinėjot.. jei ne, tai rekomenduoju perskaityt:

http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_fireboard&Itemid=164&func=view&id=30431&catid=28

Naudingų dalykų galima rast pvz.:
Q: What is the Height of a deployable repeater or E-mauler
A: they have height seen on the models caring them (Ariadna scout with E-mauler, Haqquislam Hunzakut) approximately 2,5 CM for the deployable repeater and 2 CM for the E-mauler.

Nors radau ir nesamonių, kas kertas su rulebook'u.. Dėl minų, neva jos tik į figūrkes reaguoja, nors knygoj parašyta, kad tiek į priešo figūrkes tiek į markerius
Edited Mindaugas 2009-08-17 14:39
Be aware of all seeing eyezzz...
magyar
Thanx, reiks paskaityti. Kas del netikslumu del minu, tai gali buti kaltas netikslus terminologijos vertimas.


Mindaugas
Atkapsčiau gražų paaiškinimą, kaip veikia speculative shoots visais gyvenimo atvejais

http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_fireboard&Itemid=164&func=view&id=21876&catid=28
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Hmmm... šiek tiek keista, bet gerai, kad priminė, jog markeriai (kamufliažiniai daliniai) negali būti taikiniai.

Šiaip įsivaizduočiau situaciją maždaug taip: matau šmėžuojant kažką neaiškaus, į šaukinius neatsiliepia, vadinasi, švysteliu ten granatą. Dėl viso pikto. Su -6 ir taip nelengva pataikyt. Bet taisyklės yr taisyklės.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Jei taikinys už sienos ar šalia nori ką nors švystelt tai jo.. -6. Bet gali išlyst, kad tiesiogiai matytum ir liet su kokia Aquila iš E/M GL su visu 15 BS (jei aišku tinkamas atstumas, priedanga ir tt:)). Ir niekad nebus taip, kad per daug išmetei, granata tiesiog kur į šoną nusidispersins. Bent man, dėl šito buvo neaišku.
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Taisyklės vėl papildytos naujais prietaisais.

Kuang Shi Control Device - reikės pasigilinti, iš aprašymo nelabai man aišku, kiek tas vergų sprogdinimo prietaisas pavojingas: http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_content&view=article&id=364:kuang-shi-control-device&catid=47:reglas&Itemid=156

Minesweeper - išminavimo prietaisas, va šitas tai sunervino, tikiuosi, nebus labai plačiai paplitęs: http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_content&view=article&id=365:minesweeper&catid=47:reglas&Itemid=156

Akrylat Kanone - adhesive launcher'io versija, ribota amunicija, didesnis nuotolis: http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_content&view=article&id=363:akrylat-kanone&catid=47:reglas&Itemid=156
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Idomu tai, kad Yu Jing Celestial Guardai yra Light Infantry su bio-technological shield -3.

Kuang Shi skamba rimtai (ypac tai kad nera range'o), tik kol kas tikru taisykliu, kaip suprantu, nera, viso labo beletristika.


Mindaugas
Dėl minų:
Aukščiau pastintame FAQ linke:
Q: What happens if I cannot see the a model placing a mine (or repeater or e mauler), but I can see the actual mine been placed.
A: You cannot use an ARO against weapons or equipment.

Norint, kad sprogtų minos turi būti LOF (Pasirodo suchytinau :/). Kada jos sprogsta gali pats pasirinkti. Ir jos nesprogsta jei yra šalia savas = savas netupi jų area of effect. Dar visokių fokusų apie minas ir ne tik - rulsų addendumas:
http://www.mayasphere.net/infinity_ENG/images/stories/downloads/pdf/2ED/AddendumENG.pdf
Verta perskaityt. Pasirodo keliskart su tuo pačiu troopsu negalima discoverint to pačio markerio, jei išsyk nepavyko ir tt...
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Kolegos, kita tema - dėl "face to face" metimų - taisyklių knyga, 141 p.:

The figure using the Order to shoot will hit with all the shots in
his Burst that roll less than his modified BS but are higher than his
opponent’s result in the Face to Face Roll.

ir gija forume:
http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_fireboard&Itemid=164&func=view&id=40307&catid=28

Kitaip sakant, šaunant seriją, į kurią priešininkas atsako ARO, pataiko tik tie metimai, kurie mažesni už BS, bet didesni už priešininko sėkmingą metimą.

Reiškia, jei mano modelis paleido seriją ir išmetė tris sėkmes - 7, 9 ir 11, o priešininkas atsišaudė ir išmetė 10, tai maniškis pataikė tik vieną šūvį, o ne visus tris.

Reiktų pasikapstyti, kaip yra su dodge. Pvz., jei bandžiau išvengti ir išmečiau sėkmę, bet vienas ar keli priešininko šūviai buvo geresni, ar visi pataiko, ar tik tie, kurie didesni už mano PH metimą? Laikantis tos pačios logikos, turėtų būti būtent taip...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Hm, tai iš esmės padidina galimybę išgyventi.


374
taip vat atsitinka, kai skaitomas rulebookas, nepaskaicius pries tai QSR'o. Bent jau liankiškoje versijoje, kurią skaičiau, parašyta tai.
البوراك المجد
null
Dar vienas momentas - taisyklės, 157 p.:

If the miniature does not have an ARO, it can
Change Facing if it is hit by an enemy attack or if an allied miniature
receives a hit inside its Control Zone. It is not necessary to roll dice to
perform this Skill.

Prisimenant tą momentą, kai magyaro moratai, sustatyti veidu į sieną, buvo sušaudyti kaip plastmasiniai ančiukai tire. Iš tikrųjų, vienam kritus, kiti, stovėję netoliese, galėjo atsisukti ir pasitikti pavojų.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Dėl Coordinated Orders:
In a Coordinated Order to Shoot, the Burst (B) of each miniature
participating is halved, always rounding up: the minimum B value being
1.
Be aware of all seeing eyezzz...
exonn
null parašė:
Kolegos, kita tema - dėl "face to face" metimų - taisyklių knyga, 141 p.:

The figure using the Order to shoot will hit with all the shots in
his Burst that roll less than his modified BS but are higher than his
opponent’s result in the Face to Face Roll.

ir gija forume:
http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_fireboard&Itemid=164&func=view&id=40307&catid=28

Kitaip sakant, šaunant seriją, į kurią priešininkas atsako ARO, pataiko tik tie metimai, kurie mažesni už BS, bet didesni už priešininko sėkmingą metimą.

Reiškia, jei mano modelis paleido seriją ir išmetė tris sėkmes - 7, 9 ir 11, o priešininkas atsišaudė ir išmetė 10, tai maniškis pataikė tik vieną šūvį, o ne visus tris.

Reiktų pasikapstyti, kaip yra su dodge. Pvz., jei bandžiau išvengti ir išmečiau sėkmę, bet vienas ar keli priešininko šūviai buvo geresni, ar visi pataiko, ar tik tie, kurie didesni už mano PH metimą? Laikantis tos pačios logikos, turėtų būti būtent taip...



Tai kaip yra iš tikro su dodge? Jei aš metu 3 kaulus išmetu 9, 7 ir 11, o mano BS 13. Priešininkas Dodzinasi ir išmeta 10, jo PH 12. Tai ar jis nusidodzina nuo 2 ir vieną gauna ar kaip? Taip pat kaip yra jei jis sauna atgal? Sakykim mano BS 13, aš išmetu tuos pačius 9,7,11. Priešininkas išmeta 10. Jo BS irgi 13. Tai ar aš pataikau 1, o jis nei vieno? Ar jis pataiko man viena ir aš jam vieną?
Mindaugas
Vyksta FtF rolas, kas daugiausiai išridena iki savo BS ar PH tas laimi. Kaip ir rašei - hitą, kur išmetei 11 priešininkas pasigauna, o nuo kitų dviejų išsisuka, nes jo rolas buvo didesnis. Su šaudymu tas pats..
Be aware of all seeing eyezzz...
exonn
Ok, ačiū
null
Tai va, kolegos, kaip verta kartkartėmis vis pasiskaityti taisyklių knygą.

P. 185 pilnas įdomių pastabų, iš kurių viena - esminė:

MEASURING: It is not allowed to pre-measure before declaring
an Order/ Short Skill/ ARO except if all the players, for some specific
situation during the game, decide to the contrary.

Nuo šiol kariausime kiek kitaip B)
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
o tipo buvo kitaip? dar nuo pirmo warhammerio battlo įsidėmėjau,kad negalim matuoti,o veliau skelbti charge'ų ar shootingų, tai by default mislyjau,kad ir čia taip yr
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)