Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
Warhammer 40K 2 x 2 fun tournament rules
uruk-hai
Laukiu jusu komentaru iki trec 12.00 val:D

Warhammer 40K 2 pries 2 ‚“Fun“tournament

Is karto po Horus Heresy kosmose tvyro visiška Chaosa. Kiekviena rase kovojo uz save arba daro laikinaja sąjunga tam kad po to savo sajungininkui gali dar didesne smugi duoti. Netgi ‚kilni‘ rases kaip Space Marines ir Imperial guard is esmes elgiasi ne geriau negu Chaos Space marines.

„Xaat“ planete Imperios kolonistai rado auksinum. Metalas dar brangiau negu auksas. Kolonisto vadas daro klaida kad siunte zinia apie sita radima per paprasta kanala. Ta kanala kuris visi kas netingi gali girdeti. Resultatas buvo apstulbinima: Per trumpa laika dauguma rasu atsiunti savo kariuomene i Xaat. Ten prasidejo chaotiška kova, kur daug karuomeniu kovoja viena su kita arba laikiniai dare sąjunga su kita armija. Bet, kaip visada: Jeigu kalba eina apie pinigu, nepatikek savo drauga.

Sveiki atvyke i chaotiška Xaat musi.

Formatas:
- Zaidejai turi registruotis poromis.
- Kiekvienam zaidejui ne daugiau negu 1000 tasku.
- Kiekvienas zaidejas privalo tureti 1 HQ (bet ne daugiau) ir 2 troops choice (gali būti iki 3), ir gali tureti 1 Elite, 1 Heavy, 1 Fast.
- Be to kiekviena pora gali tarpusavyje dalinti: 1 elite, 1 heavy ir 1 fast. (Kad bendra suma kiekviena pora neturi daugiau negu 3 heavy, 3 elite ir 3 fast attack)
- What you see is what you get pageidaujama be ne privaloma
- Special characters leidžiama ir leidžiama neoriginalus HQ miniaturus ir naudoti jos kaip spec characterius.
- Iki 15 proc proxis leidžiama, bet bandyk kur nors paskolinti kad nereikia.
- Kiekvienas musis 6 turu.
- Dalyvavimas nemokamas

Registracija 10.30-10.45
10.45 burtu traukimas
11.00 val pradžia.
Cia Fun turnyras: sita karta apsieisime be tvarkaraščio. Matysime kada baigis

1 Musis:
‚The road to Auksimum“
Kiekviena kariuomene bando pirma pasiekti auksinum kasykla. Dauguma jau suprato kad be bendradarbiavimo nieko gero nepasieks. Del to jie padare laikinoji sąjunga su kita kariuomene. Taip ir karas prasidejo: nors visi įtariai ziuri viena i kita, sąjungininkai pradėjo pulti.

Formatas:
Deployment Pitched battle. Mission: Annihilation

Taskus:
Win: 30 tasku
Draw: 20 tasku
Loose: 10 tasku

2 Musis:
„There is a traitor in the house
Norint pasiekti kasyklus, reikia keliauti per miesta. O miesto musiu visada labai ypatinga. Kariuomenes zino kad netoli nuo miesto turetu būti kasyklus ir auksimum sandelius. Kas pirmas pasibraus per miesta tas tures geriausia galimybe grobti visa atsarga. Kai kurios kariuomenes nervus neatlaiko ir musies gale pradėjo kovoti uz save.

Formatas:
Deployment: pitched battle. Mission annihilation.
Special rules: Vienas is 4 zaideju bus isdavykas. Kiekvienas zaidejas musies pradžioje gaus korta. Tas kas gaus isdavyko korta neturi teise kitiems savo korta parodyti iki musies pabaigos.
Isdavykas gali pulti ir savo sąjungininkas nuo 5 turo.
Killpoint skaičiavimas: Iki 4 turus killpoints skaicuojama bendrai. (skaicuojama kiek killpoints kiekviena puse padare) Nuo penktos turos killpoints skaicuojama individualiai. Tik kad isdavykas gali pulti kiekviena armija. Isdavyko sąjungininkas gali pulti isdavyka tik po to kada isdavykas pradėjo pulti savo sajungininka.
Nuo penkto turo sąjungininkus riedena kauliuka ir po to viena po kita aktyvuoja po viena unita pradedant nuo zaidejo kas meta auksciausius skaičius.. Pirmiausia juda po viena unita, po to sauna po viena unita ir po to gali pulti po viena unita.

Points:
1 vieta: 30 tasku
2 vieta 25 tasku
3 vieta 20 tasku
4 vieta 10 tasku

3 musis:
‚One for all, and all for themselves‘.
Karuomenes rado Auksinum kasyklus. Paskutine musi prasidejo. Isdavykai suprato kad reikia dar truputi kooperuoti jeigu nori pasiekti savo tiksla. Kovo pradžioje visi dar elgiasi ‚garbingai‘bet kada auksimum tapo ranka pasiekiama, visi pradėjo galvoti tik apie save.

Formatas:
Deployment: Pitched battle. Mission: Stalo centre bus 5 objective markers. Reikia užimti kiek imanoma daugiau objective markers. Uzimti objective markers galima su bet kokia kariuomenes dalim.
Special rules: Iki 4 turo, sąjungininkus turi ‚bendradarbauti‘ir negali pulti vienas kita. Nuo penktos turos, kiekvienas uz save. Tu gali pulti ko nori ir daryti ko nori kad tik po 6 tos turos uzemei kiek imanoma daugiau objective markers. (Nors viskas turi būti pagal taisykles)
Nuo 5 tos turos kiekviena puse riedena kauliuka tarpusavyje nuspresti kas gali pradeta aktyvuoti vienas is savo dalyniu.

Points
1 vieta 30 tasku
2 vieta 25 tasku
3 vieta 20 tasku
4 vieta 10 tasku
Edited uruk-hai 2009-10-06 08:50
Batma
uruk-hai parašė:
- Special characters neleidžiama ir leidžiama neoriginalus HQ miniaturus ir naudoti jos kaip spec characterius.

Noreciau del sito pasitikslinti, ar cia "naudoti leidziama, ir galima vietoj GW figureliu naudoti kitu gamintoju figureles arba kitokias GW figureles" ar "Naudoti neleidziama, bet spec charu figureles galima naudoti kaip paprastus HQ" ?

Treciame musyje kaip skaiciuoti objective kontrole? (kaip apocalypse?)
Edited Batma 2009-10-06 08:09
uruk-hai
Aciu Batma,

Spec characterai leidziama naudoti. Jau patikslino. Su kitu HQ figurelemis turiu omeny: Pvz: jeigu nori naudoti Abadonas, gali naudoti paprasta terminator lorda.

Objective control nustatoma pagal misija 1 ir 2 taisyklu knygoje. (cia jau kiekvienas uz save)
Edited uruk-hai 2009-10-06 08:54
Drago
galima detaliau paaiskinta ta unitu aktyvavima?
uruk-hai
Drago parašė:
galima detaliau paaiskinta ta unitu aktyvavima?


Unita aktivavimas reiskia kad judejimo faseje vienas po kita juda (aktivuoja) po viena unita. Saudimo faseje irgi vienas po kita sauna su viena unita, ir t.t.
Drago
o me tikrai norime brolzudytes? nes mes lyg ir ejom su ideja su draugu petys petin iskarsti kaili blogieciams, o cia ziu draugas jau priesas
XXIcentury
1. proxy 15 procentų? per abu tai išsidalina po lygiai ar vienas gali paiimti pvz 300pt proxy, o antras neimti (for that matter 200/100)?
2. dėl turėjimo heavy fast ir elite, kai atsiranda kombatas tarpusavyje tada neapsimoka leisti "draugui" turėti pvz dviejų fast attack taip jam duodant pranašumą. ne geriau būtų padidinti tuos kurie plaukioja choise iki po vieną optional kiekvienam?
3. kas vyksta su unitų aktyvavimų, kai vienas turi pvz 3 o kitas 5? pradžioj judam po vieną, o kai trys pajudėjo, jis turi dar du kurie pilnai gali judėt ir atitinkamai šaudyt per shooting?
4. kaip del abilities, kurios veikia "friedly" models? galioja tol kol prasideda backstab?
Edited XXIcentury 2009-10-06 13:54
Batma
Norejau pasiklausti kaip skaiciuojami taskai 2 ir 3 misijose jei yra keli zaidejai surinke vienodai KP/vienodai kontroliuoja objectivu.
PVZ:
3 misijos gale gaunasi, kad vienas zaidejas kontroliuoja du objective, du zaidejai kontroliuoja po viena objective, o likusius du objective arba niekas nekontroliuoja arba yra contested (salia stovi daugiau nei vieno zaidejo unitai).
Gaunasi kad pirmas zaidejas gauna 30, antras ir trecias po 25, ketvirtas 20? Ar kazkaip kitaip skaiciuoti?
uruk-hai
Drago parašė:
o me tikrai norime brolzudytes? nes mes lyg ir ejom su ideja su draugu petys petin iskarsti kaili blogieciams, o cia ziu draugas jau priesas


Reikia ir daug kartu daryti. Tik kad zinei kad ta bendradarbavima kada nors baigiasi.
uruk-hai
XXIcentury parašė:
1. proxy 15 procentų? per abu tai išsidalina po lygiai ar vienas gali paiimti pvz 300pt proxy, o antras neimti (for that matter 200/100)?
2. dėl turėjimo heavy fast ir elite, kai atsiranda kombatas tarpusavyje tada neapsimoka leisti "draugui" turėti pvz dviejų fast attack taip jam duodant pranašumą. ne geriau būtų padidinti tuos kurie plaukioja choise iki po vieną optional kiekvienam?
3. kas vyksta su unitų aktyvavimų, kai vienas turi pvz 3 o kitas 5? pradžioj judam po vieną, o kai trys pajudėjo, jis turi dar du kurie pilnai gali judėt ir atitinkamai šaudyt per shooting?
4. kaip del abilities, kurios veikia "friedly" models? galioja tol kol prasideda backstab?


Ats:
1 kiekvienas po 15 proc
2 Ar fast attack pranasumas labai dideles klaustukas. Bet kokia atveju draugas gali nedaugiau negu 2 tureti.
3 Vienas po kita po unita ir jeigu vienas nebeturi unitus, kitas gali likusius judeti
4 Abilities viekia tik tavo kariuomei
uruk-hai
Batma parašė:
Norejau pasiklausti kaip skaiciuojami taskai 2 ir 3 misijose jei yra keli zaidejai surinke vienodai KP/vienodai kontroliuoja objectivu.
PVZ:
3 misijos gale gaunasi, kad vienas zaidejas kontroliuoja du objective, du zaidejai kontroliuoja po viena objective, o likusius du objective arba niekas nekontroliuoja arba yra contested (salia stovi daugiau nei vieno zaidejo unitai).
Gaunasi kad pirmas zaidejas gauna 30, antras ir trecias po 25, ketvirtas 20? Ar kazkaip kitaip skaiciuoti?

Kaip rasei taip ir bus.
Drakar
ideja labai grazi ir sveikintina
bet ...
ar tikrai verta is principo keisti taisykles likus 3 paroms iki turnyro
man asmeniskai nera jokio malonumo isduoti savo darauga
gal verta apsvarstyti situ taisykliu panaudojima kita karta o siam pasizaidimui palikti standartines iki siol planuotas taisykles
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
uruk-hai
Drakar parašė:
ideja labai grazi ir sveikintina
bet ...
ar tikrai verta is principo keisti taisykles likus 3 paroms iki turnyro
man asmeniskai nera jokio malonumo isduoti savo darauga
gal verta apsvarstyti situ taisykliu panaudojima kita karta o siam pasizaidimui palikti standartines iki siol planuotas taisykles


Taisykles iki siol dar nebuvo paskelbta tik kad bus 2 vs 2 turnyras;).
dauguma sajungu taip netiketai kad 'flufiskai' buti neteisingai neivesti papildomus taisykles.
Pas mus parduotuveje pats populariausias zaidimas yra Saboteur. Mes beveik kiekviena diena nors viena parduodame. Zmonems smagiausia kad gauni slapciai diversantu role ir gali viska sutrukdyti.;)
Cia kas nors panasaus gaunasi
danis2005
I'm gonna pretend I havent read this and be a friendly joe
XXIcentury
Space Wolves kodeksas ra6o, jog į vieną HQ slotą telpa 2 hq choice, taip atvaizdujant daugybę herojų mūšio lauke. ar tai dabartinės teaisyklės duoda man vieną hq choice ar vieną hq slot, kaip ir turėtų būt logiškai žiūrint?
uruk-hai
XXIcentury parašė:
Space Wolves kodeksas ra6o, jog į vieną HQ slotą telpa 2 hq choice, taip atvaizdujant daugybę herojų mūšio lauke. ar tai dabartinės teaisyklės duoda man vieną hq choice ar vieną hq slot, kaip ir turėtų būt logiškai žiūrint?


Jeigu konkreciai yra parasyta kad galima 2 HQ choices paimti uz viena HQ slot, tada galima taip ir daryti. Pas Warhammer Fantasy lygiai taip pat yra daroma.
Eretik
kelinta siaip anksciausiai galima ateit? man dar reikes gerai modeliuku paklijuot turnyrui.. o kliju dbr netiru.