Temos peržiūra
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer
sekancio Warhammer turnyro aptarimas
Imperial
Jo, tu teisus sry, man blogai XD fail...

[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Imperial
Taigi pagaliau prisiwerciau ikelt scenarijus.

Beja kaip ir bandem su Probe patestuot shita formata su pataisymais ,tai komponuot armija ir losht kad puse pointu uz unitus ,man asmenishkai nlb buwo panashu kad jau perejau ant 8ed.
Tai ish mano puses vote kad uztenka tik 1pataisymo t.y. game pabaigoj fleeing unitai skaitos destroyed.

O research kaip daroma uzsieni su tashkais uz dazyma ,nieko nepadejo , wisaip buna nuo 0 tashku iki 3/4 tashku uz armija ir 1/4 uz mushius. Daznai dar daroma kad yr atskiras prizas uz geriausiai nudazytas armijas ,tuomet aishku ner jokiu +points uz dazyma.
Zodziu wiskas priklauso nuo liaudies .

Taigi kolkas default ,bet gali keistis :
uz 250p nudazytu 1 TP
uz 250p prox -1 TP (zinoma kam fizishkai truksta modeliu negalioja,pvz naujokam)

Dar yr wariantas sukonkretint ,tai yr ishkaidyt i painted,advanced painted,bases,conversions ir pan.

Ka manot?

[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
Imperial
Scenario #1

Your country is being harassed and raided by a roaming Dragon. Finally your scouts have tracked it down to it’s lair. There is a cave on top of a cliff . But your scouts report another news , there is an army gathering near the cliff , it appears that your country is not the only one ,that the Dragon was feasting on.
It is a race ,who will be left in debt for getting their troubles taken care of by others .

Place a round 3‘ smth in centre of the table to represent the cliff .

Count the Dragon as garrisoning a building.
Before combat roll a d6 :
1 – the Dragon ambushes you ,gets Initiative 10 and a free breath weapon attack ,you can only choose 5 models to fight
2-5 choose 5 models to fight
6 the dragon was sleeping ,you surround him, normal building fight (choose 10 for the assault party)
Your unit gains Initiative 10 for this round)

In combat the dragon may use his breath weapon ,once per game as normal , he uses it on a roll of 6+ , add +1 for every wound he has suffered earlier in the game
Distribute dragons attacks as shooting

The Dragon can be targeted normally by spells and etc that don’t require LoS .
If the Dragon failed a break test , count it as destroyed .

500VP for the dead Dragon ,only if you killed it in Close Combat
The unit that killed the Dragon gains Terror

WS-6
S-6
T-6
W-6
I-3
A-6
Ld-10

S4 Breath Weapon (flaming)
3+ Scaly skin
Terror
Large Target
Fly

Scenario #2

Once the Dragon is slain and your men leave the cave ,it collapses revealing a huge rock of warpstone.
This is a great (treasure/threat) that has to (be ours/be purged)

At the start of every magic phase ,when rolling for the winds of Chaos , the number rolled is the distance in inches the warpstone rock pulses its foul energy
Models touched by the pulse take a T test if fail 1 wound no armor saves.

If you control the rock at the end of the game ,you gain 500VP . To control it you need to have at least 5 infantry or cavalry or warbeast models or 3 monstrous infantry, cavalry or 1 monster within X inches of the warpstone ,where X is the last winds of magic roll in inches. The opponent requires the same models (at least 5 infantry or cavalry or warbeast models or 3 monstrous infantry, cavalry or 1 monster ) to contest for the wapstone .

Example – It is the last turn of the game , at the start of the magic phase we roll for winds of magic , we roll 5 and 3 , so any model within 5+3=8 inches ,takes a T test if he fails he suffers a wound with no armor saves. At the end of this turn you have 5 clanrats that are within 8’ of the warpstone , and your opponents has 2 ogres . You control the warpstone ,you gain 500VP

Scenario #3

The warpstone was isolated by your priests/sorcerers/shamans/etc
It’s time to take it back to camp/home/etc so that your superiors could use/sell/purge/etc the warpstone.

You need to take the warpstone to your deployment zone (completely within) to gain 500VP , to move it you need 40 - S2 or 20 - S3 models or 10 - S4 models or 3 - S5 models or 1 - S6+ model in base contact with the stone. For mounted models treat the rider and the mount as separate models . If you can’t to march you need double the number of models.
If for example you have a unit with a character with different S characteristic s ,like 18 – S3 models joined by a S4 character ,convert the S of the character ,in this case you could count as having 20 models with S3.
Redagavo Imperial 2010-11-21 13:01

Niblit Groinstabber
Ok, jei teisingai supratau, tai taisykles įdomios, tai ne visiems geros
Mano nuomone, taisyklės palankesnes tiems, kas turi geresnes statistikas arba mažas kainas.
Kažkaip sunku įsivaizduot kaip kokie nors elfai bando kas ėjima T testus pamėtyt arba is kur pas juos atsiras 20 peškų burys, kad nutemptų ta kometa ar kažką pan. Kai tuo metu vampyrai, orkai chaosas gali sau leisti pamėtyt T testus ir jau nešneku apie tai kaip kokiu 60 goblinukų nežinia kokiu temptų ta daiktą į kokia metalo supirktuvę (Orkai su Goblinais warpstouno nenaudoja :)).
Kažkaip ir su drakono nužudymu sunkiai įsivaizduoju kaip elfai dragoną bando ant HtH paimt.
Bet čia tik mano, jei kur suklydau, sakykityte.
uruk-hai
Sutinku su Niblit, bet siaip man minti labai patinka. Nemanau kad reikia kasnors keisti. Tik gal dazymo taskai, ir bauda naudojant proxis truputi daugokai.
lostangel
nelabai parankus man scenarijai, taciau vistiek sveikintina iniciatyva.
pasistengsiu dalyvauti.
WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt
Demons of Chaos 8000 pt
For the Lady
Ratliker
Sutinku su Niblit
Scenarijai idomus bet labai jau WoC pritaikiti :@
dar ta bauda uz negalincius marchint tempiant akmeni keistai atrodo; pagalvok apie tombkingus (visi negali marchint).

toliau smulkus pastebejimai:
Ar galima i drakona shaudyt? cannonai atrodo labai tinkami...
antoj misijoj T testu reikes netaip daug, nes turi tik last turn objective grab daryt, o ne sedet vysa givenima.
paskutinioj kur tempt reik rideriai neturetu prisidet prie arkliu, nes jie tikrai nepadeda tempt ta svori;
reiketu aprasit kaip akmuo yra prarandamas: kai fleena, kai pralaimi turna combato, kai nustoja tenkint S kriteriju; ar gali keli unitai kartu tampt?

Jei bus laiko, dalyvausiu uz Lizardmenus
-But the mindless violence is wrong!
-fortunately, I'm not mindless:]
AKu
tai jau tikrai kad WOC pritaikyti....
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu

X-wing: just Scum & no villains
Infinity: CA
Imperial
Update'inau info pirmam poste ,swarbiausiais klausimas..

[center]Kuria diena darom tourney? [/center]

Niblit Groinstabber parašė:
Kažkaip sunku įsivaizduot kaip kokie nors elfai bando kas ėjima T testus pamėtyt arba is kur pas juos atsiras 20 peškų burys, kad nutemptų ta kometa. Kai tuo metu vampyrai, orkai chaosas gali sau leisti pamėtyt T testus.

Kazkaip nesuprantu kur problema kad pas elves (kiek supratau kalbam apie high elves) butu unitu po 20+ modeliu pvz archeriu buna po 20,spearmen horde ,sea guard horde. Armija kuriai butu sunku partemt akmeni pvz dwarfs reik apshaudyt oponento unitus iki tokio kiekio kad ju STR butu per mazas temp, kas manau yr simple su ju super firepower.

Del T testu tai ne'picnic'auk prie akmens 6ejimus , o tik jau paskutiniais ejimais stenkis ja controliout. Tuomet kiek ten pointu kainuoja spearmen ? 6ar7? o Warrior trigubai daugiu ,tai pasiskaiciuok, pakankamai balansuotai gaunas . Kaip su orcais nzn..

Niblit Groinstabber parašė:
Kažkaip ir su drakono nužudymu sunkiai įsivaizduoju kaip elfai dragoną bando ant HtH paimt.

Greatswords and/or magijos pagalba.

uruk-hai parašė:
Tik gal dazymo taskai, ir bauda naudojant proxis truputi daugokai.

Manau reik skatint dazyma ir kad zaidejai pasirodytu ne tik su paciais geriausiais(power wise) unitais ish sawo armijos bet ir geriausiai atrodanciais.

Ratliker parašė:
Bauda uz negalincius marchint tempiant akmeni keistai atrodo; pagalvok apie tombkingus (visi negali marchint).

Taip bet jie tam turi spellu kuriu pagalba gaunas toks pat atstumas kaip marchint.

Ratliker parašė:
toliau smulkus pastebejimai:
1.Ar galima i drakona shaudyt? cannonai atrodo labai tinkami...
2.paskutinioj kur tempt reik rideriai neturetu prisidet prie arkliu, nes jie tikrai nepadeda tempt ta svori;
3.reiketu aprasit kaip akmuo yra prarandamas: kai fleena, kai pralaimi turna combato, kai nustoja tenkint S kriteriju; ar gali keli unitai kartu tampt?

1.Ne negalima,kad shaut i modeli ish cannon reik LoS ,taip tu gali shaut i zeme pora coliu priesh dragon lair ,bet dragono lair skaitos indestructable ir nebus jokio efekto.
2.Taip ,bet arklys tikrai patemtpu daugiau nei goblinumas ,nors pas abu S3 . Del shito dar pabandysiu kazka ishmastyt balansuoto ir logishko.
3.Will do.

Ratliker parašė:
Scenarijai idomus bet labai jau WoC pritaikiti :@

Walgis parašė:
tai jau tikrai kad WOC pritaikyti....

Scenariju kilme buwo tokia kad ,buwo nemiga ir per nakty ishmasciau shituos scenarijus ,nebuwo jie kuriami su ideja kad kamnors butu i nauda ar kamnors ne i nauda. Zinoma tikrai nebus wiskas balanced ,nes wien pats WH ant kiek yr unbalanced..
Ish pirmo zvilgsnio gali pasirodyt kad WoC turi pranashuma ant Scenario#1 ,bet ant kiek skirias pvz temple guard nuo chaos warrior? Swordmasters man atrodo dar lbiau sukapotu dragon nei bet kas kitas(neskaiciuosiu tiksliai) ,bretonia ir empire su sawo knights subadytu irgi ,maciau praktikoj (bent neradau rules kad cavalry negaletu charge'int buildings ,gali but kad negaus charge bonus (neturiu rulebook su sawim) tuomet reiktu imt knights su great weapons )
Swarbiausia nepamirshkit support elementu ,cia newyksta wiskas vacuume,pvz magic ,like T7 Swordmasters.......)
Dar atsiminiau kad bretonai turi heroic killing blow ar tik ne su 5atakom

[center]Kuria diena darom tourney? [/center]

AKu
nu kadangi uztempem guma manau gruodi jau nebeverta daryt nes daug kas isvazines, negales ir t.t.
plius sesija kai kuriem
As uz sausio pradze
Kreipkitės, padėsiu

Imperial
Tai kad darysim sausi jau buwo senej nuspresta nieks nieko netampe, klausdamas turejau omeny kuri sausio sheshtadieni.

AKu
man 8 sausio tinka.
15 netinka.
visom kitom dienom bilekada galiu siaip iskyrus 15
Kreipkitės, padėsiu