Age of Sigmar
|
|
Plaukai | parašė 2015-09-07 12:08 |
Žinutės: 333 Prisijungė: 2010-05-02 |
Sveiki wargeimeriai! Su Gediminu planuojame kitą ketvirtadienį (09.17) Rikyje pažaisti Age of Sigmar. Jei yra norinčių prisijungti, mielai lauksime. Atsinešam armiją, o geriausia - atsinešam ir porininką. Tikslas yra ne laimėti, o pažaisti, pritraukti naujų žmonių. Atgaivinkim tradiciją žasti, o ne rašyti teorijas forumuose. Esu nusiteikęs toliau žaisti su savo pamiltais Skavenais ir stebėti kaip jiems sekasi post-apokaliptniame Warhammer pasaulyje. Siūlau pastumti visas savo nuoskaudas į šoną ir prisiminti kodėl pradėjome užsiimti wargaming'u, sužaisti partiją su šypsena, be pykčio ir nervų, susidaužti bokalu po pavykusios (ar nelabai) partijos ir pasidalinti įspūdžiais su bendraminčiais. Prašau nevaryti ant sistemos šioje temoje. Jos tikslas suburti pozityviai nusiteikusius žmones pažaisti, o ne teoretizuoti apie sistemas. Tikiuosi greitu metu čia patalpinsime smagių mūšio raportų. Rats as tall as man, and blessed with the most vile intellect and cunning. They are the dark side of our souls, come to destroy us for our sins. (Albrecht of Nuln)
|
Kronas | parašė 2015-09-07 14:49 |
Žinutės: 1464 Prisijungė: 2007-04-16 |
Keliu nykštį į viršų!
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster. If you kill a hundred you are a hero. If you kill ten thousand you are a conqueror! Boyar Aleksandr of Kislev |
Craghack | parašė 2015-09-08 08:36 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Gal kas turit paskolint armija? |
lostangel | parašė 2015-09-13 12:07 |
Žinutės: 1050 Prisijungė: 2007-11-07 |
smagi iniciatyva, visai noretusi nupusiti dulkes taciau paprastom 09 17 dirbu iki 20 taigi niekaip nespeju... figuru turiu, prie kokios progos galeciau apskolit WHFB games 4, 6, 7, 8 edicijos
Bretonnia 6000 pt Demons of Chaos 8000 pt For the Lady |
Plaukai | parašė 2015-09-14 12:14 |
Žinutės: 333 Prisijungė: 2010-05-02 |
Lostangel -> suorganizuosim susitikimą kitą savaitę. Dabar visiškai pasikeitė meta (t.y. jos nėra) ir galėsiu atsinešti visas savo uber-cool-painted miniatiūras
Rats as tall as man, and blessed with the most vile intellect and cunning. They are the dark side of our souls, come to destroy us for our sins. (Albrecht of Nuln)
|
Craghack | parašė 2015-09-18 09:34 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Siek tiek ispudziu: *Bloku nebuvimas leidzia sudeliot itin detalu ir grazu terreina. Musu atveju padarem kaimeli, apsodinom medziais ir viduryje pastatem koki monolita. *Didesnis terreino kiekis ji potencialiai leidzia isnaudot: dwarfai ziurkem padare vadinama "bottleneck" ir jas sekmingai ispjove. *Esminis tasku ar klasifikacijos nebuvimas AoS visai ismusa is bet kokios turnyrines scenos ir atveria nesveikas galimybes cheeso vartotojams, todel ji geriausiai zaisti just for fun (nors gal originaliai ir senasis warhammeris buvo sukurtas butent tam smagiam pasizaidimui, bet lochai nusprende daryti matematika). Pvz, musu atveju zaidem po 100 woundu. Dabar Plaukainis atsinese 50 skaven sleivu, nes tai jam pasirode fun ir fluffy. Bet jei jis bus buves jerkas, butu atsineses 50 stormverminu. *Battleshock taisykle yra BRUTALI. Pvz, per combata miro 20 ziurkiu. Tai reiskia, kad po battleshock testo, paciu, paciu blogiausiu atveju, ju galejo pabegt 23, geriausiu - 18 ar 17. Seniau, kaip visi zinom, budavo leadershipas ir jo visokie modifieriai...pramesdavo kauliukus - is musio tepdavo visi ir su savim dar kitus galedavo pasiimt. Taciau tuo paciu nelieka epiniu brazen balls, insane courage momentu...Cia kyla klausimas: kaip butu relistiskiau, kaip is tiesu musyje elgtusi burys, jei dalis jo pradetu begt? Ar vieni liktu toliau kapotis, ar pabegtu kartu? *Saudymas ir visokiu agregatu yra zymiai supaprastintas. Ty, jei pasieki ir matai, reiskias gali saudyt. Seniau, gi irgi budavo visokie modifyeriai, ty, jei unitas pajudedavo, jo max-min saudymo atstumas, etc. Manau, seniau buvo idomiau. Patrankos ir kitokie agregatai irgi belekaip supaprastinti. Ty, jei tik pasieki, rideni kauliukus ir ziuri kiek pataikys, kiek nepataikys. Ziurkiu saudymas - OP *Movementas/chardzas - cia nieko negaliu pakomentuot, nes, nu, judi kiek parasyta ir viskas. Skirtingos rases, savaime suprantama, juda skirtingus atstumus, o tai yr awesome, nes taip ir turi but. Juk kokie ironbreikeriai negali judet greiciau uz atletiskus chaoso marauderius. *Magija/Hero phase. Velgi, visi pries tai buve burtai yr ismesineti ir palikti tik, jei neklystu, trys baziniai spellai (magic missile, kazkoks shieldas ir dar kazkas) + tokie, kokius su savim atsinesa musu naudojamas magas. Hero phase leidzia uzdet kazkoki nagla buffa (pvz, Khorno unitai gauna +1 to wound to jei chargino), taciau tas uzdejimas galetu but idomesnis, o ne "as va parodau, tai jau turi jis ten ta kazkoki buffa". *Combatas. Masyvus monstrai yra fucking brutal. Kombatas, JEI GERAI SUPRATOM, vyksta paeiliui. Ty, nors as viska uzchaginu, mano unitai visuose charguose nekapos pirmi. Tai reiskia, kad as turiu issirinkt unita kuris kaposis, taciau po to kai viskas isrezolvinama tam vienam pasirinktam combate, oponentas gauna daryt savo atakas BET KURIAM SAVO PASIRINKTINAM COMBATE. Taigi, multiple chargai kaipo netenka savo prasmes. Taip pat pasigedau flank/rear chargu, kazkokiu modifyeriu, jei unita uzpuola keli skirtingi unitai ir pan. Taigi, MANO KUKLIA NUOMONE, AoS bus smagus jei ji zaisim is anksto susitare, kas ka nesasi. Jei susitariam zaist fluffy, o oponentas atsinesa 5 12 woundu monstrus ir dar kazkokios velniavos, galima tiem tiesiai vozt snukin ir pasiust ant keliu raidziu) Gal net sugalvosim naratyva ar kampanija. Atsinesim alaus, burgeriu, guminuku ir smagiai praleisim vakara stumdydami kareivelius. Taciau net neabejoju, kad senieji zaidejai kuriems patiko visos kompleksines taisykles tikrai raukysis pamate kaip viskas supaprastinta. Pasirode kad vietomis zaidimas tikrai butu idomesnis, jei butu paliktos kelios senosios mechanikos. Ty, per unita kiaurai skrendanti strele daranti skirtinga dmg, trebusetu ir kitokie templeitai, sokinejantys patranku sviediniai - nes patrankos FANTASY pasaulyje ir neturi but labai efektyvios, o visiskai randomines - .Bet, ei, sistema da labai nauja ir neabejoju, kad GW ateity ja tobulins Ar as dabar pirksiu Stormcastus ir pulsiu zaist Sigmara? Tuo labai, labai, laaaabai abejoju. Ne todel, kad nepatiko (nes daugiu patiko, nei nepatiko), bet norisi dar palaukt ir paziuret, ka jie darys su kitom armijom (visgi, man arciausiai dusios yr Slaaneshas) ir pacia sistema. Redagavo Craghack 2015-09-18 11:31 |
Vytis | parašė 2015-09-18 13:39 |
Žinutės: 20 Prisijungė: 2015-07-13 |
As mielai, kada atsinesciau savo imperijos state trooperius pasistumdyt |
Sauliusp | parašė 2015-09-19 00:19 |
Žinutės: 508 Prisijungė: 2014-09-05 |
Dėkui už įspudžius.
WH40k - Skitarii 1000pt, Tyranids 1000pt;
KoW - Undead 4500pt, Dwarves 2000pt, Ogre Kingdom 2000pt, Goblins 1500pt; DW - Russian coalition 2000pt ; FoW - Germans panzerkompanie 2500pt; Firestorm Armada - Tarakians 650pt; |
Craghack | parašė 2015-09-19 06:57 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Tik turek omeny, kad mano nuomone apie bendra zaidimo procesa gali gerokai skirtis nuo Plaukainio ar Sir Vicious, su kuriais butent zaidem Siaip jau, butu smagu jeigu ir jie pasidalintu savais ispudziais placiau, bet kol kas aiskiai sutariam del sito: AoS yra awesome paprastam, flafiniam pasizaidimui arba kokiai naratyvinei kampanijai.
Redagavo Craghack 2015-09-19 07:02 |
Sauliusp | parašė 2015-09-19 10:02 |
Žinutės: 508 Prisijungė: 2014-09-05 |
Gaila, be taip, o gyvenime ne visi nori ir taip ribotą laiką skirti vien tik tam, kad pamėtyti kauliukus kam daugiau iškris 4+.
Redagavo Sauliusp 2015-09-19 10:03 WH40k - Skitarii 1000pt, Tyranids 1000pt;
KoW - Undead 4500pt, Dwarves 2000pt, Ogre Kingdom 2000pt, Goblins 1500pt; DW - Russian coalition 2000pt ; FoW - Germans panzerkompanie 2500pt; Firestorm Armada - Tarakians 650pt; |
Sir_Vicious | parašė 2015-09-22 11:02 |
Žinutės: 332 Prisijungė: 2008-01-22 |
Žaidimas geras, kai atsipalaiduoji ir nebandai sukurti vietinio kaimo ETC turnyro su vaj vaj griežtom taisyklėm. Prisistatai gražu stalą su DAUGGGG terraino(manyčiau terraino kiekiu galėtų lygintis su infinity) ir stumdai. Visokių modifierių nebuvimas supaprastina žaidimą, nereikia žiūrėti kaip čia bėgant per pelkę dwarfas su dideliu kūju dauž žiurkei nejudėjusiai bet apsirėdžiusiai šarvais ir turinčiai kažkokį skydą ar dar kokį velnią. Pažiūri 4+ ir viskas, jokios lentelės jokių matematinių veiksmų ir tt. Dar kartą pasikartosiu žaidimas grynai skirtas pasiimti gražiai dažytą armija, užmiršti politikas, kas kiek kainuoja ir vaj vaj mane nuskriaudė, ir pamėtyti kauliukus su draugiškais žmonėmis, besidžiaugiant pačiu procesu ir laukiant epic momentu pvz. kai žiurkių doomwheel bando suvažinėti dwarfų lordą, o tas sako "thou shal not pass" ir atpirdolina su plaktuku. Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.
WH40K - Blood Angels Infinity - Yu Jing |
Kronas | parašė 2015-09-22 12:17 |
Žinutės: 1464 Prisijungė: 2007-04-16 |
O tai kokį vaidmenį vaidina terrainas, kad jo statot daug daug?
If you kill one man you are murderer.
If you kill ten you are a monster. If you kill a hundred you are a hero. If you kill ten thousand you are a conqueror! Boyar Aleksandr of Kislev |
Craghack | parašė 2015-09-22 12:31 |
Žinutės: 391 Prisijungė: 2007-10-22 |
Suteikia didesni malonuma, nei trys boksteliai, viena tvora ir bala nors galima rast ir taktiniu motyvu. Redagavo Craghack 2015-09-22 12:38 |
Sir_Vicious | parašė 2015-09-22 13:27 |
Žinutės: 332 Prisijungė: 2008-01-22 |
Jo pvz bottleneckas, tarp dviejų namukų centre, kur 18 ironbreakerių priėmė 50 skaven slavų charge, ko pasekoje ne visi žiurkinai galėjo trenkti o dwarfai sau ramiai kirviais mosikavo.
Blood calls out to blood, so they say. Let us spill that of our enemies with all due haste, that we may hear its cry all the clearer.
WH40K - Blood Angels Infinity - Yu Jing |
Rytis | parašė 2015-09-22 15:47 |
Žinutės: 64 Prisijungė: 2013-08-20 |
Man darosi vis sunkiau atsispirti šitam žaidimui Palauksim naujų armijų, nes Sigmarinai su Khornu nelabai veža.
WH40K Dark Angels
------------------------------ |
Marukas | parašė 2015-09-22 17:08 |
Žinutės: 3143 Prisijungė: 2010-09-09 |
Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
Luxis | parašė 2015-09-22 17:18 |
Žinutės: 701 Prisijungė: 2011-02-13 |
O aš ant tokio gražaus stalo mielai pažaisčiau WM/H, ar SphereWars, ar Warlord, ar SAGA, ar dar kokį nors gerą skirmish tipo žaidimą. Ne daugiau 20 modelių per pus. Dešimtis skeivenų ar dvorfų laisva rikiuote man kelia šiurpą. Bet tai man, o kad jums patiko - tai super! |
Rytis | parašė 2015-09-23 12:26 |
Žinutės: 64 Prisijungė: 2013-08-20 |
Tu skaitei tuos 4 puslapius taisyklių? Yra kiekvienam tereinui suteikiama random savybė, kuri įtakoja junitą esantį ant / arti jo. Žaidėjų yra reikalas ar naudoti tuos mystical terain stiliaus navarotus, ar tiesiog pasidaryti nieko nereiškiantį, bet gražų ir judėjimą ribojantį stalo apstatymą. Realiai, terainas AoS žaidimui suteikia nemažai taktikių vingrybių ir nebereikia vien bukai subėgti į vidurį ir daužytis. WH40K Dark Angels
------------------------------ |
Marukas | parašė 2015-09-23 12:50 |
Žinutės: 3143 Prisijungė: 2010-09-09 |
Skaiciau nelabai ten yra ka skaityti. Na jei pastatyti figurele uz kalno yra tereino itaka zaidimui, tada jo itakoja. tereino taisykles: the landscapes of the Mortal Realms can both aid and hinder your warriors. Unless stated otherwise, a model can be moved across scenery but not through it (so you can’t move through a solid wall, or pass through a tree, but can choose to have a model climb up or over them) Kitaip tariant tu negali eiti kiaurai kalna arba koki boksta (butu keista jei butu galima):) Na jei dar nori gali naudoti random lentele:)is esmes nera skirtumo ar statai tvora ar rugiu lauka, ar kazkokia akmenu kruva... tada rideni kauliuka pagal scenary table ir tiek tavo tvora tiek rugiu laukas daro tai ka ismesi ant lenteles THE SCENERY TABLE Roll Scenery 1 Damned: If any of your units are within 3" of this terrain feature in your hero phase, you can declare that one is making a sacrifice. If you do so, the unit sufers D3 mortal wounds, but you can add 1 to all hit rolls for the unit until your next hero phase. 2 Arcane: Add 1 to the result of any casting or unbinding rolls made for a wizard within 3" of this terrain feature. 3 Inspiring: Add 1 to the Bravery of all units within 3" of this terrain£feature. 4 Deadly: Roll a dice for any model that makes a run or charge move across, or finishing on, this terrain feature. On a roll of 1 the model is slain. 5 Mystical: Roll a dice in your hero phase for each of your units within 3" of this terrain feature. On a roll of 1 the unit is befuddled and can’t be selected to cast spells, move or attack until your next hero phase. On a roll of 2-6 the unit is ensorcelled, and you can re-roll failed wound rolls for the unit until your next hero phase. 6 Sinister: Any of your units that are within 3" of this terrain feature in your hero phase cause fear until your next hero phase. Subtract 1 from the Bravery of any enemy units that are within 3" of one or more units that cause fear Hordes-Trollbloods
WM-Khador mk2:W-11,L-15 mk3:W-9,D-1,L-5 Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force Malifaux-The Guild Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/ |
blackfishas | parašė 2015-09-23 13:35 |
Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
och tu šventas š... dar ir terrainas turi visokių random šūdų. kas dar random?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |