Thread view
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Malifaux
Atsilipimai ir trukumai.
Praetor
danis2005 parašė:
Yra box'as. O man Hofmanas lenda į galvą... bet nenoriu DAR vieno žaidimo pradėt ;_;


Nenori, bet we all end up like that... Teks...
Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina)
dogma
Prisijungiu prie visu su Seamusu B)
blackfishas
esmė tame, kad bandos tikrai gali kartotis. aišku gal kiek neįdomu lošti prieš "save", bet taktikų, kombinacijų ir žaidimo stiliaus įvaitrovė tikrai didelė. net su vienu ir tuo pačiu masteriu galima padaryti net kelis visiškai skirtingus žaidimus.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Praetor
Taigi... Rasputina it is
Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina)
Paralius
Po šiandienos diskusijų laukiu pasiūlymų ką daryti su schemomis, kad nebūtų renkamos tos pačios kiekvieną mūšį. Atsižvelgiant į tai, kad jos gali būti ir slaptos, ir skelbiamos, ir bendros visiems, ir veikiančios tik su konkrečiu masteriu. Taip pat mintys dėl sekančio turnyro - 2 partijos po 35 taškus? Ką daryt su lygiosiomis? Finalinis 20 taškų full random mūšis?
blackfishas
35 pt 2 mūšiai + mūšis dėl 1-2os ir 3-4os (daugiausiai pt surinkusiems, jei tris prizinės vietos). esu už totalų randomą schemų. trauki savo factiono schemą ir būni laimingas arba imi savo masterio schemą.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Paralius
Perverčiau šūsnį oficialaus forumo, problema su schemomis pas visus tokia pati. Siūlau per būsimą turnyrą mėginti štai kaip:
- schemos surašytos ant kortelių
- kiekvienam žaidėjui atrenkamos tinkamos schemos (bendrosios, pagal frakciją, pagal masterį) ir išmaišomos
- žaidėjas traukia dvi random schemas
- žaidėjas naudoja iš ištrauktų schemų tiek, kiek nori (nepanaudotos schemos verčiamos į soulstounus)
- žaidėjas skelbia, arba neskelbia tiek schemų, kiek nori

Tai turėtų įnešti daugiau dinamiškumo ir priversti peržiūrėti šablonišką žaidimo stilių. Ką manote?
blackfishas
visom galūnėm - už
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Niblit Groinstabber
Kad ir kaip nesiri, bet tenka prisipazint, kad labai lengva susirinkt 4 taskus is nieko. Gal dar butu gerai tam tikrus lokeisionus ismest.
Koks bog-bog. Man tinka kai realiai visa armija gali skraidyt (iskaitant Pedobear ), bet priesininkui judet per puse muvo sunkoka.
Reiktu kada susets ilgam vakarui ir galbut sukurt daugau misiju turnyrui, kad nereiktu tos pacios 3 kart zaist.
Paralius
Su vietovėm mano galva viskas OK, kadangi jos ištraukiamos atsitiktinai. Visuomet tokie dalykai vieną pusę veikia labiau, nei kitą. Bėda pasidaro tuomet, kai tai tampa sisteminga, kaip kad schemų atveju.

Misijos kolei kas buvo naudojamos vienodos tam, kad būtų išlaikoma tematika, būtų spėta sureaguoti į jos specifiką ir kad būtų ne tiek daug pokyčių pirmuose turnyruose. Jei kas pasiūlys įdomias misijas ar misijų rinkinius - žinoma, būtų labai įdomu jos išmėginti.
Imperial
Galima megint ir toki varianta, nors kuo maziau random'o tuo geriau, random'as ner dinamiskumas, jis iveda galimybe kad gausis didenis skirtumas tarp zaideju ir tada gaunas tuo blogesnis musis.

Pabandysiu paaiskint, yr randomas tipo kintamieji, dabar jis defaultinis kol nieks nepakoreguota musu ant Malifaux, pavadinkim ji D6
Td zaidejas A gauna 1 o zaidejas B gauna 6, skirtumas 5 ,tuomet gaunam prasta one-sided battle, bet vistiek jei A zaidejas puikiai protauja, o B padaro klaidu, galima dar sutvarkyt kova.
Tuomet idedam i game dar daugiau randomo, pavadinkim 2d6
Zaidejas a gauna 2 t.y. visiskai nekrenta kortos ir patrauke jam beveik neimanomus Schemes ir t.t. , o B 12 t.y. tobulai viskas eina. Tokiu atveju kai jau skirtumas tarp zaideju 10, jau nieks nebepades ir bus pathetic battle.

Kaip tai bandyt pataisyt?
Visu pirma turekit omeny kurejai balansavo game, kad vieniem masteriam lengviau ivykdyt vienus schemus kitus sunkiau ir t.t.

A.Turim si varianta, nesakau kad fsio nurasom ji nes jis blogas, ne jis nera blogas ir galim ji pamegint per ateinanti grifkos turnyra. Ir galesim palygint atsiliepimus su kitais variantais. Tik td reiktu padaryt kad crew isirenki po randomai gautu Scheme, nes kitokiu atjevu zaidejas pasilikes 8 SS ir patraukes prastus Schemes negales ju iskeist i papildomus SS nes max 8 (masteriu atveju)

B.Pagal Malifaux Gaining Groung : Official Tournament and
Organized Play Rules
Kuri sekanti ir organizuosiu (susiderinsim su grifka) yra taip kad kiekvienas Scheme yr unikalus, reiskias kai ji pasirenki per turnyra jau nebegalesi joa rinktis antra kart.

C.Ir ant to pacio Gaining Groud yr DISPARITY FORMAT (kuri ir meginsma) kuris skatina ne tik paciam rinkt VP bet ir neleist ju gaut oponentui, nes rezultatas uzrasomas kaip skirtumas tarp surinktu VP.
Kas pas mus daroma blogai, todel ir imama visalaik Breakthrough (ateik i mano deployment zona) ,nes tu nesi suinteresuotas neleist oponentui gaut VP nes tas taves beveik nei kiek neliecia.

Taigi manau kad paemus B ir C variantus kartu bus issprestos musu problemos, pameginsma pamatysma B)

O del roundu kiekio ir pointu skaiciaus tai ten rasoma :
Scraps (including Setup)
20 – 29 Soulstones: 70 minute Rounds
30 – 39 Soulstones: 85 minute Rounds
40 – 55 Soulstones: 105 minute Rounds

Aisku pas mus naujas liaudis nieks is musu ner profas veteranas whatever todel uztrunkam ilgiau ir cia laikas surasytas pagal Strategijas is rulebook, manau pastebejom kad neseniausias musu naudotas scenarijus (grim fandango) uztruko ilgiau nei iprasta strategija is RB.

Ir zinoma jei pradetume 11val tai galim nors ir 3roundus po 40p daryt : D

Gaining Ground rasit cia PEACE http://malifaux.com/Downloads.php



[center]King Undisputed! Respected! Saluted! And seen for the wonder I am! Yes, my teeth and ambitions are bared! Be Prepared! [/center]
blackfishas
location'ai mano galva yra normalūs. kartais gauni š, o kartais visai kažką naudingo. bog-bog atveju yra sucks, bet gali jamti skautus ir turėsi visai varkę.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Paralius
Na jo, 35 taškų Disparity formatas būtų įdomu. Schemos pasirenkamos laisvai, tačiau per turnyra negalima tos pačios schemos rinktis daugiau nei vieną kartą.
Niblit Groinstabber
Va čia būtų super.. Paskatintų daugiau eksperimentuot su schemom ir 35 taškai leistų daugiau ant stalo išsistatyt.
Egoofy
Sveiki,

nepamirškim, kad location vietą sužinai prieš renkantis savo crew, tad reiktų atsižvelgt ką samdaisi [nors dar daugelis negalim rinktis iš didelio miniatiūrų kiekio]

Idėja dėl Schemes [nors šiaip esu už 1 Scheme per turnyrą] - o jei scheme'us apmokestint? [antikrizinis planas? :D] t.y. jei nori rinkis tokią pat scheme, mokėk soulstone'ais - pvz -3SS iš Cache?

Ir dar - o jei Setup [Deployment, Schemes, Strategies, etc] išskaičiuot iš bendro mūšio laiko? pvz. visi pradedam 13h ir encounter'io trukmė 1,5-2h, bet Deployment ir kiti priešmūšiniai aspektai prasideda 12:45 ar 12:50. Būtu laiko ir išsirikiuot armijas, išsiaiškint location features, schemes išsirinkt ar net nueit parūkyt?
[beje, gal metas pradėt užrašinėt Schemes prieš mūšius? ]

Šiaip esu už Disparity, 35SS ir daugiau Malifaux

Peace