Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY apie patį žaidimą
blackfishas
taigi parašiau, kad 4 ava tokių troopsų. tik škotai turi TOTAL ir pasitikslinus nomadų morlockai ir combined pretos irgi TOTAL. alephas kaip ir pano - tokių neturi išvis.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Marukas
Bet ok, apginklaves kelis bicus chain rifles, tada likusius gali pasiimti visokius su flamers, heavy flamers po 10pts.. Zaidziant su daug tereino, tiesiog nusikaltimas butu ju neimti... na ir pridedi kokius 1-2 rembo.
Na po turnyru reikes biski palosti daugiau infinity, pakariausim su Walgiu del tereino gal daugiau pazaidus mano nuomone pasikeis...
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
blackfishas
kaip rašė null - viskam yra priešnuodžiai. markeriai + guided missile. minos. supressive fire. camo markeriai. (zero-v) smoke'as + msv. 360 + total reaction. hyper dinamics. impersonation ir kiti linksmi bajeriai kurie gali užkirsti kelią templeito dėjimui. yra galimybė į camo markerį ar per dūmus daryti intuitive attack, bet čia vėlgi su rizikos faktorium, kad neiššausi net. žinoma visada galima imti kiekiu. atbėgti ir brutaliai ištaškyti viską su 20 škotų ar pretų kurių niekas (teoriškai) nespės iššaudyti
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Маn labai patinka ši diskusija, gera proga plačiau pasikalbėti apie žaidimą, kuris, nors ir ne be trūkumų, man buvo ir yra pats mėgstamiausias. Ir kol kas be rimtesnės konkurencijos.

Pirma, reikėtų nepamiršti, kad daugeliu atvejų šturmo vyrukai su chain rifle'ais yra irregular. Taigi daugiau jų pasiėmus mažėja taktinis lanktumas, nes order poolas tampa mažesnis. Beje, tie patys veikėjai labai tinka ne tik puolimui, bet ir gynybai, pvz., pridengti deployment zoną.

Mano patirtis rodo, kad teoriškai svarstant daug kas gali pasirodyti mega osom arba OP. Tada susidarai "patį kiečiausią" listą, išsidėlioji ir staiga supranti, kad...oi, viskas visai ne taip, kaip tikėjaisi Užsienio forumuose yra populiarus pasakymas: it's not your list, it's you. Esu matęs, kaip rembo gauna į snukį nuo eilinio pieškos (daug sykių). Esu matęs brutalių atakų su vilkolakiais, kurie labai staigiai sustoja, nes ką tik įvyko pirma pažintis su viral amunicija. Esu pats bandęs morlokų su chain rifle'ais swarmą ir man netgi pavyko įgyvendinti tai, apie ką čia kituose postuose kalbama - priešininkui buvo baisu, bet... lygiai vieną kartą Kitą kartą prieš mane išsirikiavo daug camo markerių ir nepadėjo nei morlokai, nei nomadų hacker + guided missile launcher combo, nei vikruolis Bran do Castro (apie jį, pasirodžius Human Sphere, irgi visi šaukė - OP!).

Pirma reakcija į Achilą, kai tik išėjo jo statai, buvo "are you f...n crazy?!" Bet žmonės pažaidė, pabandė ir suprato, kad jis tinkamomis aplinkybėmis irgi miršta labai lengvai. Fleimeris. Hakeris. Kelios linksmos uberfallkomando beždžionėlės - mačiau dorojamą Achilą įvairiausiais būdais ir pozomis Ir, aišku, esu gavęs nuo jo į skudurus taip, kad skutai lakstė.

"Infinity" nėra all-win listų - tai, kas suveiks prieš vieną žaidėją vienomis aplinkybėmis, gali patirti visišką fiasko kitomis. Taigi visus kviečiu tiesiog žaisti ir patiems viską atrasti. Pažadu - bus smagu
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
AKu
GAME ON!
o del terreino tada paprastai galima sprest, ateina trecias zmogus visiskai nesusijes ir isdelioja :d aisku pliusas butu jeigu jis zaidzia infinity nes kitaip gali but plynas laukas su miskeliu
Kauno "Legatas" klubo prezidentas.
Kreipkitės, padėsiu

X-wing: just Scum & no villains
Infinity: CA
Necrontyr
Walgis parašė:

GAME ON!
o del terreino tada paprastai galima sprest, ateina trecias zmogus visiskai nesusijes ir isdelioja :d aisku pliusas butu jeigu jis zaidzia infinity nes kitaip gali but plynas laukas su miskeliu


Tiesą sakant labai gera praktika, mes žaisdami wh40k taip darydavom ir sakyčiau visada pasiteisindavo.
Niblit Groinstabber
Na pirmas dalykas, tereinas turi atspindėt misiją. Keista būtų matyt kokias informacines konsoles vidury miško. Daug kas iki šiol keikiasi kai gauna kokį desantininką į šoną su HMG arba Spitfire. Visko neapskaičiuosi, nuo visko neapsiginsi.
Mes kai žaidžiam, kaip standartas būna bokštelis ar kažkas panašaus įsitaisyt snaiperiui.
Prieš visokius morlokus ir panašius nevispročius su chain rifle puikiai veikia heavy infantry su tuo paciu fleimeriu,ne kartą išbandyta. Kaip minėjo kolegos, minos irgi stebuklingai veikia prieš juos.
Luxis
Taigi, toks klausimas - koks yra principinis skirtumas (ar skirtumai) tarp Aleph ir Ariadna žaidimo stiliais?
null
Žaidimo stilius labai priklauso ne tik nuo pasirinktos frakcijos, bet ir nuo konkrečios susidarytos armijos bei priešininko armijos Taip kad klausimas gana platus. Abiem frakcijomis galima žaisti ir labai panašiai (infiltratorių turi ir ALEPH, ir Ariadna, su abiem gali atsiųsti swarmą artimos kovos specialistų ir pan.), ir labai skirtingai.

Kalbant paprastai, ALEPH turi daugiau brangesnių, fancy karių ir priėjimą prie visų įmanomų technologijų (vieni geriausių hakerių, MSV3, inžinierius ir daktaras viename modelyje ir pan.). Ariadna turi... vilkolakius! Ir platų pasirinkimą infiltratorių. Ir piktų škotų su kardais ir šautuvais. Ką ALEPHas daro hi-end techno ir hi-class kovotojais, Ariadna kompensuoja gudrumu ir visai nesubtiliu snukio talžymu
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Luxis
Gerai, prieisiu klausimo iš kito galo. Jeigu Ariadna, tai butu visu tipu kazokai ir vilkolakiai, jeigu ALEPH - mirmidonai ir posthumanai (na, gal dar artilerijos ar didelio roboto). Ar tai bus vieno stiliaus (nors ir skirtingų) armijos, ar stiliaus kaip tokio čia iš vis nėra, ir viska apsprendžia žaidėjai ir misijos tipas?
blackfishas
dažniausiai stilių nebūna. apsprendžia misijos tipas ir priešininkas, bet dažnu atveju ir to negali nuspėti, nes visi turi savų siurprizų. žaidžiant už alephą praktiškai visada turėsi mažiau modelių nei žaisdamas už ariadną. tai apsprendžia orderių kiekį, o jis būna dažnu atveju turi pakankamai įtakos. ariadniečiai gal kiek labiau "squishi", bet jų tiesiog daugiau. tarkim aš žaisdamas prieš ariadną imčiau kuo daugiau camo (to ir paprasto), nes jie neturi jokių vizorių. tik sence'ą. prieš alephą imčiau armor piercingus, monofilamentus ir kitus skaudžiai mušančius ginklus, nes turi šarvus (zarazos) ir woundų (struktūros)
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Su stiliais šiame žaidime taip jau yra: žaidėjas, kuris turi kokį nors, kad ir labai pasiteisinusį žaidimo stilių, ir jo atkakliai laikosi, tampa nuspėjamas. O kai žinai, ko gali tikėtis iš priešininko, gali tam pasiruošti ir pasiimti priešnuodžių. Tada būna batai - nebent kauliukai paveda Visos armijos, netgi sektorinės, gali žaisti ir agresyviai, ir gynybiškai, ir sneaky.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Luxis
Na va taip ir dingsta mano menkas pasiryžimas susidomėti Infinity... The only winning move is not to play.
Marukas
Luxi zaidimas yra tikrai labai geras, man asmeniskai gal net geriausias skirmishas.
Kad ir kokia rase pasirinktum, tu vistiek gali normaliai zaisti, nors visos rases turi savo kazkokius privalumus ir savus trukumus, vieni turi daug geru sarvu, kiti daug infiltratoriu, kiti daug pigiu junitu (kaip night goblinu) kuriuos negaila aukoti tevynes labaui, pas kitus geri specialistai

Kiek zinau tai ariadna yra labiausiai technologiskai atsilikusi rase, bet jie del to labai neliudi, nes del atsilikimo ju technika ir sunkiuosius sarvus sunku nuhakinti
Bet mazai dar zaidziau, nelabai galiu dar ka pasakoti, bet savo lista dariausi is figureliu kurios man grazios, plius megstu daug pigiu pestininku, tai su jais ir losiu, ir normaliai sekasi. Tau patinka heavy infantry? prasau... gali zaisti su heavy infantry, o jei patinka robotai zaidi uz robotus jokiu ribu Pats renkiesi savo zaidimo stiliu.
Redagavo Marukas 2013-07-16 13:08
Hordes-Trollbloods
WM-Khador
mk2:W-11,L-15
mk3:W-9,D-1,L-5
Infinity- Haqqislam,Morat Aggression Force
Malifaux-The Guild


Blogas apie miniatiuras :http://mwargaming.blogspot.com/
blackfishas
oh c'mon. jau vien, kad žaidi su megauberturbo miniatiūrom yra WIN
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Amen, blackfishai

Pvz., aš šiemet pradėjau žaisti už PanO riterius - nes baisiai patiko modeliai ir šiaip, berniukai mėgsta Space Marinus Kai pasinagrinėjau jų listą ir pabandžiau armiją susidaryti, apėmė liūdesys - daug galingų, bet gana brangių heavy infantry modelių. Boring. Galvojau, kad teks užsiimti Rambo taktika ir grubiai talžyti priešininkui veidą (arba pačiam gauti, kai shit happens). Tada ėmiau žaisti ir žiūrėti, kas ir kaip. Pasirodo, kad ir su tais pačia riterių armija galima įsikasti, apdėlioti priešus minomis bei paspausti jį snaiperiais. Aišku, labai smagu būna ir "parembinti" - pvz., nusiųsti linką trijų Teutonų "pasikalbėti" su priešininku iš arčiau. Arba nusileisti į užnugarį su Crusaderiu. O dar galima... bet šito dar nepasakosiu, dar noriu pasilinksminti

Aš tai siūlau nesiparinti - rinktis armiją, kuri patinka pagal fluffą ir išvaizdą, pradžiai gerai susipažinti su turimom miniatiūrom, o paskui bandyti kitas (proxy). IMHO, suvokimas apie šituos dalykus geriausiai ateina žaidžiant ir bandant viską praktiškai.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Necrontyr
Vienas iš didžiausių šio žaidimo pliusų, tai, kad gali listą susidaryti iš tau patinkančių modelių ir jis tikrai veiks. Kitaip tariant, visi listai veikia!!! O tai parodo išties superinį balansą.
Kitas itin geras dalykas apie Infinity yra:
Necrontyr
BoW įdėjo gerą video apie terraino išdėstymą Infinity žaidimui:
http://www.beastsofwar.com/infinity/setting-infinity-gaming-table/
feat. visų mylimas Carlos.
blackfishas
gražu. beliko terraino belekiek pasigaminti. aukšti ir platūs pastatai yra good. nebebus markinimo per 8 colius kiaurai sieną ir šaudymo su grenade launčeriu
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Necrontyr
Reziumuojant galima pasakyti, kad ant vieno stalo reikia 9 didelių terraino gabalų.