INFINITY apie patį žaidimą
|
|
Necrontyr | parašė 2013-08-26 16:42 |
![]() Žinutės: 772 Prisijungė: 2007-04-20 |
Dar vienas BoW filmukas apie Infinity. Šįkart apie deploymentą: http://www.beastsofwar.com/infinity/deploying-troops-infinity/ Pats dar net nespėjau peržiūrėti. |
blackfishas | parašė 2013-09-10 06:59 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
čia iš panoceanijos dokumentika. http://vimeo.com/64778965
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Mindaugas | parašė 2014-06-13 07:13 |
![]() Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
Užtikau vieną taktinį geimą. Neišvaizdus, bet priminė infinity. https://www.youtube.com/watch?v=lIQifwjPhzQ Be aware of all seeing eyezzz...
|
blackfishas | parašė 2014-06-13 11:19 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
hmm, not bad ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
TerTer | parašė 2014-12-04 14:36 |
![]() Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Klausimas Infinity zaidejam ![]() ![]() ![]() Kol kas domina Tohaa (kitu dar neatmeciau pilnai), tai idomu ar yra zaideju factiono ir kiek kitu kaip alternatyva ![]() Viskas priklausys kaip atrodys galutines N3 rules aisku (bet kol kas teigiamai) ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
null | parašė 2014-12-04 16:31 |
![]() Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Aš žaidžiu už Nomadus ir PanO Military Orders. Su Tohaa mūšio lauke dar neteko susitikti. Tai sveikinu teisingai svarstant ir labai tikiuosi greitu laiku suremti ginklus, t.y. kauliukus ![]() Redagavo null 2014-12-04 16:31 Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Praetor | parašė 2014-12-04 22:58 |
![]() Žinutės: 259 Prisijungė: 2011-06-07 |
Kol kas ketiniu žaisti už PanO. Ateity galbūt Haqq arba Ariadna ![]() Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
Necrontyr | parašė 2014-12-06 00:01 |
![]() Žinutės: 772 Prisijungė: 2007-04-20 |
Aš pats už Combined Army ir labiau linkstu ne į Moratų pusę. |
bonis | parašė 2014-12-08 12:47 |
![]() Žinutės: 118 Prisijungė: 2011-03-21 |
Kažkur lyg ir buvo tema su prisistatymais? Nepamenu. Aš jei ką už Ariadna. |
Praetor | parašė 2014-12-08 20:31 |
![]() Žinutės: 259 Prisijungė: 2011-06-07 |
Buvo tokia tema
Redagavo Praetor 2014-12-08 20:32 Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
Praetor | parašė 2014-12-08 20:31 |
![]() Žinutės: 259 Prisijungė: 2011-06-07 |
Manau, kad ta tema čia (tik duomenys gali būti senstelėję) http://www.wargames.lt/lt/forum/thread/614 Redagavo Praetor 2014-12-08 20:32 Warmachine (Khador)
Malifaux (Rasputina) |
null | parašė 2014-12-09 09:02 |
![]() Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Yep, ten senstelėję duomenys, kokia pusė ten prisistačiusių žmonių šiuo metu aktyviai nežaidžia.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
TerTer | parašė 2014-12-09 09:37 |
![]() Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Maciau as ta sena, tema, bet norejau biski up to date info. ![]() ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
null | parašė 2015-01-03 09:39 |
![]() Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Peržvelgiau N3 taisykles, bet skaityti tokios apimties ir formato daiktus PDF formatu yra nekažką, teks skaityti dar kartą popieriuje. Apie įspūdžius kol kas nerašysiu, kol nepabandžiau žaisti, nes, kaip rodo patirtis su Malifaux, dalykai vienaip atrodo parašyti ir visai kitaip, kai žaidi. Kai kurie dalykai tapo paprastesni - pvz. lipimas, ir dabar manau daug dažniau matysime laipiojimų. Patiko suppression taisyklės, manau, taip pat bus dažniau naudojamas veiksmas. O kai kurie dalykai pasirodė painoki - pvz., kaip dabar veikia dodge iki galo taip ir nesupratau. Supratau tik kad nomadų guided missile spamui atėjo galas ![]() Didžiausias klausimas kol kas toks - kaip dabar su dalinių profiliais, kurie išėjo Human Sphere ir Paradiso knygose? Laukti, kol jie bus updeitinti? Nes to, kas yra N3 knygoje, kol kas, sutikime, mažoka... Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
TerTer | parašė 2015-01-03 23:39 |
![]() Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
Turi iseiti update ju army builderis su visais pakeitimai, nes dabar ten tikrai ne pilna ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |
Paralius | parašė 2015-01-07 00:14 |
![]() Žinutės: 491 Prisijungė: 2011-04-09 |
Bandau skaityti įvairius postus, bet atsakymo nerandu - tai kuo ta 3 edicija tokia įdomi ir laukiama? ...kažkaip naprižonkė miniatiūroms pasijuto paskutiniu metu, suprantate... |
Mindaugas | parašė 2015-01-07 10:38 |
![]() Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
Pasikeite taisykles.. atsirado nauju skillu, buvo pakoreguotos senu skillu taisykles. Visiskai pasikeite hackinimas - priklausomai nuo turimos aparaturos, hakeris gali rinktis is dafiga programu, dabar jie vos ne magai su savo spellistu:D. Beveik visi sunkieji pestininkai tapo greitesni, visi apsaudomi unitai gali bandyti issisukti nuo kulku, nepriklausomai is kur yra apsaudomi - kovos turetu but agresyvesnes, daugiau judejimo, teoriskai apsaudomiems unitams padidejo sansai isgyventi. Perskaiciuotos unitu kainos, bent is to kas paskelbta, beveik visi kainuoja maziau. Pakeistos ginklu savybes - anksciau placiai naudotas hmg dabar efektyviausias saudant i toli esancius taikinius, nes artimoj kovoj gauna minusu (0-8" atstumui -3BS, jokiu bonusu 8-16"). Shotgun'as artimoj kovoj tapo zverimi (0-8" atstumui +6BS) ir t.t.
Be aware of all seeing eyezzz...
|
null | parašė 2015-01-07 11:31 |
![]() Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
Ką Mindaugas parašė ![]() Atnaujinimo tikslas buvo padaryti žaidimą sklandesnį ir dinamiškesnį, ištaisyti kai kuriuos bugus (pvz., atsiradus Command Tokenams, dabar galima gerokai pasigerinti šansus ir neinant pirmam). Tarptautinės bendruomenės atsiliepimai, kiek mačiau, geri. O savo žodį tarsiu, kai sužaisiu bent kelias partijas. Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Paralius | parašė 2015-01-07 11:43 |
![]() Žinutės: 491 Prisijungė: 2011-04-09 |
O jei nesiveliant į didesnius taisyklių niuansus, kaip pasikeitė žaidimas? Pasidarė sudėtingesnis / paprastesnis? Kiek dabar jis suderinamas, jei kažkas žaidžia šiaip keistą komandą (pvz. šiandienos tema - tik robotai, arba tik barzdoti) su kažkuo iš competitive listų? Kiek orientuotas į buką šaudymą, ir kokį svorį turi kitokie niuansai - hackinimas, camouflage'as, doc'ai, pan. Ir gal galima porą žodžių apie Tohaa? Niuansai, vingrybės, išskirtinumai, ypatybės? |
TerTer | parašė 2015-01-07 13:18 |
![]() Žinutės: 1592 Prisijungė: 2011-12-03 |
As domejausi Tohaa. Tohaa paremta Triadomis ir Symbionic Armor pagrinde. Tai ju isskirtinumas gal labiau, nei parempti. Jie del galimybes turet daug triadu gali buti pakankamai greiti. Tik dalis nauju modeliu isejusiu pastaruoju metu, neturi triad taisykles kiek atsimenu. Tohaa kol kas turi tik 1 Camo troopsa. Neturi labai daug anti Armor, bet galima rasti kazka. Taip pat naudoja Viral weaponus. Jie bijo Fire damage. Ju didysis robotas (TAG) skaitomas useless kaip ir daugumos. Tohaa aisku kol kas ir pasirinkimas mazas. Su hackinimu nelabai ka turi, turejo defensive Hacking device, ziuresim kaip pasikeis, kai atsinaujins statistikos visos. Tai tiek apie Tohaa is galvos ![]() Del taisykliu yra expertu manau kurie daug zaide N2 ir perskaite N3 gali papasakoti ![]() As vis dar laukiu statistiku update, nes daug nepakeis aisku, bet vistiek ![]() Viskas prasideda nuo idėjos!
Warmachine/Hordes: Cygnar Flames of War: Germans X-Wing: Rebels |