Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY taisykliu klausimai
blackfishas
bet vėlgi toks linkas būtų labai puikus taikinys template'iniams weaponams
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
exonn
null parašė:
"Inferior" ir "superior" infiltracija, bent jau kol kas atrodo, stipriai nekeičia esmės. Naudoti teks, jei naudosim naujus dalinius, kurie turi tuos įgūdžius.

Svarbiausia HS naujovė, IMO, yra linkai. Jų kol kas dar nebandėm. Bet bandysim. Jei žmonės iš CB dirba darbą, kuria ir vysto, tai kodėl tuo turėtume nesinaudoti?


Keičia, taisyklėse parašyta kad visi daliniai kurie turėjo paprastą ingiltraciją nuo šiol turi "Superior" (eji gerai pamenu šitą) infilteacija ir gali būti deploinami tik priešo pusėje ir todėl visuomet turi mesti prieš savo PH prieš deploinimą ir jei metimas nepavyksta deploinimas nusiscaterina ir hiden deploimentas nebeveikia. tai didžiausias minusas. Šios savybės ignoruoti negalima. privalu visuomet deplointi tik priešo pusėje. mano manymu tai daug ką keičia.
o linkai tai man labai patinka, tik kad jie galės būti naudojami tik su sektorinėmis armijomis, bet tai net ir geriau. man patiko islamo sektorinis listas kuriame Djanbazanų AVA pakeltas nuo 2 iki 5. Sounds like a plan
null
Na, nežinau, neturiu dabar po ranka spausdintos HS versijos, bet elektroninėje apie infiltraciją rašo taip (p. 152):

This Special Skill has been divided into levels. In the Army
lists, models with the Infiltration skill are considered to have Level 1 of this
Special Skill.

Toliau aprašomi nulinio lygio (Inferior Infiltration (Level 0)) ir aukštesnio lygio (Superior Infiltration (Level 2)) skilai. Tai suprantama, nes Level 1 yra aprašytas ankstesnėje knygoje, o šitą skilą dauguma inflitratorių ir turi.

Aš bent jau taip suprantu reikalą.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
exonn
null parašė:
Na, nežinau, neturiu dabar po ranka spausdintos HS versijos, bet elektroninėje apie infiltraciją rašo taip (p. 152):

This Special Skill has been divided into levels. In the Army
lists, models with the Infiltration skill are considered to have Level 1 of this
Special Skill.

Toliau aprašomi nulinio lygio (Inferior Infiltration (Level 0)) ir aukštesnio lygio (Superior Infiltration (Level 2)) skilai. Tai suprantama, nes Level 1 yra aprašytas ankstesnėje knygoje, o šitą skilą dauguma inflitratorių ir turi.

Aš bent jau taip suprantu reikalą.


Aha... vadinasi aš blogai supratau... praleidau tą vietą kad senas yra 1 lygio.
null
Dar kartą dėl minų. Kelis kartus perskaičiau taisykles (papildytas, addendum), ir niekur nerandu, kad minas būtų galima dėti ir iš karto sprogdinti. Mano nuomone, priešininkas turi ką nors padaryti - išleisti orderį ar padaryti ARO - minos poveikio lauke, kad ji sprogtų.

Mines. Mines are variable Template Weapons which can use a Circular Template or Small Teardrop Template, as the player prefers during the game. They are activated by proximity, by any enemy miniature or Marker penetrating or acting in the radius of the Circular Template or in the equivalent radius of the Small Teardrop Template, but they act only in the Template area. Mines always load Special Ammunition and can be SH (Antipersonnel), or Monofilament Mines, depending on their purpose.
A Mine explosion can be Dodged by succeeding at a PH-6 roll.

Modern Mines are quasi-intelligent, possessing an IFF (Identification of Friend or Foe) device, so they will not explode if a member of the army who placed them is around, even if he is Unconscious. Mines are not detonated by the presence of non-Discovered Impersonators or non-Discovered Sepsitorized troops.
Mines have a 360º LoF to act, detonating when an enemy miniature or Marker penetrates or is activated by Order or ARO inside its area of effect (Only if there is no any allied figure in it) using the type of Template chosen by the owning player. A delayed detonation system on the Mine allows to the player to
choose the moment of the explosion.

Mines are placed Camouflaged. Placing a Mine is a short Skill that allows placement of a Camouflage Marker (Camo) in base contact with the figure. To detect them, it is necessary to make a Discover Roll at WIP-3, applying Distance Modifiers. Once discovered, the Camouflage Marker is substituted by a Mine Marker (Mines). Then they may be shot or a Template weapon used to disable them. Mines have ARM 0, BTS 0, STR 1 and don’t explode when they are destroyed. They can also be deactivated by figures possessing the Engineer Special Skill.
Mines are weapons with only one use, and they must be removed from the battlefield after exploding. Each figure carrying Mines will have a total of 3. Mines can be placed in ARO.

These weapons cannot be hacked, although all of them are affected by E/M Special Ammunition.

If Cover obstructs the Area of Effect of a Mine (Circular or Small Teardrop Template) then that Cover limits its action and detection radius, creating a blind spot past which it will not explode, in effect
blocking its LoF.

It is not allowed to place a Mine with an enemy Camouflage or TO Marker inside its Area of Effect. The only exception to this rule would be the presence of an enemy not camouflaged figure inside its Area of Effect, or to perform an Intuitive Attack.

Dar keli dalykai:
- ką reiškia tas "around"? Kada laikoma, kad savas dalinys yra per arti minos, ir ji nesprogs? Ar tiesiog ji nesprogs taip, kad saviškis patektų į sprogimo zoną?
- Minas, pasirodo, galima dėti per ARO.
- minomis galima daryti "Intuitive attack". Beje, kad ją padarytum, pvz., kad šautum iš ugniasvaidžio į kamufliažo markerį, pirma turi išmesti "WIP Normal Roll with no Modifiers (MODs from Distance and Skills CH: Camouflage
and Hiding are not applied)".
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Souls
Pats gi atsakei del minu. Tik per prieso orderi ar per ARO ir dar kai paties nera sale.

"Mines have a 360º LoF to act, detonating when an enemy miniature or Marker penetrates or is activated by Order or ARO inside its area of effect (Only if there is no any allied figure in it) using the type of Template chosen by the owning player. A delayed detonation system on the Mine allows to the player to choose the moment of the explosion.
"

Around tai yra zone of control
Redagavo Souls 2010-04-09 04:38

Mindaugas
dėl iškart padėtų minų sprogdinimo mane subalamutijo šitas sakinys:
A delayed detonation system on the Mine allows to the player to choose the moment of the explosion.

ir dar vienas:
With Intuitive Attack, a miniature can detect movement and shoot to cover a wide area where the enemy could be. Intuitive Attack can only be performed with Direct Template weapons (Flamethrower, Nanopulser, Chain Rifle...) deployable weapons and equipment (Mines, E/Mauler, Deployable Repeater, CrazyKoalas …) and the E/Marat.
dėl šito iškilo papildomas klausimas. Tai tipo meti miną iš už kampo (kur tupi koks markeris arba šiaip figūrkė) kaip long skill, tik skirtingai nuo paprasto minos padėjimo dar turi rolint savo WIP? O jei neišrideni WIP? Miną padedi, bet ji nesprogsta, ar tau net nepavyksta jos padėt? Ir, kaip suprantu, toks minos dėjimas leidžia ją sprogdinti iškart.

Manyčiau Around tai yra nebuvimas templeite kai sprogsta mina. Šiokia tokia diskusija dėl šito.
Be aware of all seeing eyezzz...
null
Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių... Iš tikrųjų, ką reiškia Intuitive attack su mina?
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
374
Kai dedi miną gali nebūti priešų LoS, gal tai reiškia? priešai vėliau ten ateina arba ne. Tipo pasitikrini intuiciją.
البوراك المجد
null
Mums buvo iškilęs klausimas, ar kai modelis per vieną ataką gauna daugiau woundų nei turi, jis iš karto miršta, ar pirmiau praranda sąmonę, ir reikia dar vienos atakos, kad jį pribaigtum. Jei gerai suprantu šitą taisyklių vietą, yra būtent taip (p. 148):

When a miniature receives a wound after failing an ARM Roll,
a Weapon Marker (WOUND) is placed beside him with the proper
number. If he has only suffered a single Wound, the Marker will show
“1”: if he has accumulated more Wounds, the Marker must reflect their
number. When a miniature receives as many Wounds as the value of
his Wounds Attribute, he falls on the ground Unconscious at the end
of the Order, but never before the Burst ( B ) is finished
: therefore the
number of Wounds can exceed his Wounds Attribute
. An unconscious
character is assumed to be lying down on the ground, except those
unable to be Prone due to issues such as terrain, and can be indicated
on the table with a PRONE Marker or by lying the figure down.
Redagavo null 2010-05-02 06:55
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Vakar kilo klausimas, ar nereguliarieji (irregular) daliniai gali gauti orderius iš bendro rezervo.

Gali.

P. 157:


Irregular: The miniature learned to fight without any discipline
and in a disorganized manner: his only concern is himself.

An Irregular miniature does not add his Order to the Orders
Reserve of his army, keeping it for himself. However, he can still
receive Orders from his army’s Orders Reserve.


Irregular figures cannot be enrolled as Lieutenant, unless their
entire army group is also Irregular. If an Irregular Lieutenant dies,
two of his Irregular troops can spend their Orders to enrol a new
Lieutenant.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
true, true...
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
blackfishas
Ką būtų galima paimti kaip Aragoto senkenbutai (japonų motociklai) proxy?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Ką nors su didesne baze - remotus, ateivių "gakis" ir "pretas" ir pan., kas būtų ant didelės bazės, bet ne TAGo ūgio B)
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
nice. tada skelbimą pakreipsiu kita linkme Gal kas iš dalyvausiančių turit kažką panašaus? imho labai tiktų islamistu motopyrkės
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
per turnyrą buvo iškilę keli kl. gal ir kitiem pravers:
Dėl MSV3, jei TO priešas iššoka prieš nosį:
„Level 3: This works exactly the same as the previous levels but will also allow attacks against a Camouflage or a TO Camouflage Marker without having to pass any Discover roll previously. These attacks against a Marker do not reveal it to the rest of the army. Also, L3 prevents the use of Combat Camouflage and Combat TO Camouflage against its user.

Dėl EVO bonusų per ARO:
„..bla bla..These Support Programmes cannot be used in ARO. “

Dėl MULTI Sniper, tiek infinity wiki tiek armybuilderiuose parašyta AP burstas - 2, DA - 1. Knyga vadinas outdated..

Dar įdomus reikalas dėl L/HGL, GuidedML.. jei į tave šaudo iš kažkur toli toli ir tu nematai kas, tuomet negali išsisukinėt, jei neturi six sense 2.
„- (..)react simultaneously to any attack performed against it out of its LoF with Sixth Sense L2 means the troop can react to a Speculative Shot ? It would be a Face to Face or Normal roll?

Two posibilities:
- The target (always has to be a miniature-target) can Dodge if has Sixth Sense L2, making a Face to face roll. If the dodge is successful, the rocket / grenade is lost. If there are more troops with Sixth Sense L2 affected by the Template , they may also Dodge, but their success does not affect the placement of the template.

- If the grenade suffers from Dispersion and falls on a model with Sixth Sense Level 2 not affected initially by the Template, this troop can not Dodge. “
Be aware of all seeing eyezzz...
374
Noriu pasidalinti mintimi. Furoruose esamus kiauratvorius siūlau naudoti ne kaip akliną sieną, o kaip kiauratvorius. PVZ veikia kaip riboto matomumo tereinas BS -3, tačiau, jei viena figurkė yra Base to base kontakte su kiaratvoriu jai BS -3 negalioja, bet galioja nesančiai base to base. Dar galima būtų nustatyti, kad kiauratvoris neduoda koverio, bet padidina BTB figurkes armorą, pvz, +2.
البوراك المجد
Mindaugas
Pasirodo MULTI weaponai yra afigieni.. ir mes neišnaudodavom jų teikiamų malonumų (Integrated Special Ammunition):D

•MULTI: These are Multipurpose Combi weapons that can be loaded simultaneously with different types of ammunition:
1.Normal Ammunition. Using this Ammunition, it functions normally and its B value is not reduced.
2.Light MULTI: AP or DA Special Ammunition may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 2. The types may be alternated between, not during, Bursts.
Light MULTI Ammunition is only available in light weapons such as MULTI Rifles.
3.Heavy MULTI: AP or EXP Special Ammunition may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 2. The types may be alternated between, not during, Bursts.
Heavy MULTI Ammunition is only available in heavy weaponry, such as MULTI Heavy Machine Guns.
4.Integrated Special Ammunition. AP and EXP (MULTI Heavy Machine Gun Ammo, for instance), or AP and DA (MULTI Light, Rifle, for example) may be chosen by the shooter but the B value is reduced to 1.

In ARO, MULTI weapons can only select one type of Special Ammunition to fire. They may not use Integrated Ammo.
Be aware of all seeing eyezzz...
blackfishas
paskutiniame turnyre man buvo pasistojęs klausimas dėl rifle ir multirifle, nes pagal statistikas jie yra identiški tai kokio b... daryti du vienodus ginklus su skirtingais pavadinimais? kažkuom gi turi jie skirtis. dabar išlindo yla iš maišo B)
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
exonn
nu tai pasipasakok kaip jūs juos naudodavot?