Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY taisykliu klausimai
blackfishas
skaitinėjau tasisykles ir akis užkliuvo už tokio dalyko. kažkaip yra tekę žaisti su skirtingom ARO interpretacijom, tad nutariau pasiaiškinti kartą ir viems laikams. rašoma:

"It is compulsory that the Reactive player declares the ARO of all his figures in LoF with the miniature using an Order, immediately after the active player declares the Long Skill or the first Short or Short Movement Skill that will be performed in the Order. A figure can only react to this initial Skill use – another ARO is not gained at the end of the Long Skill or when the second Short Skill of the Order is announced. If, during the execution of an Order, the acting figure enters the LoF or ZC of a new enemy miniature lacking LoF or ZC when the Order was declared, that enemy model receives an ARO immediately and can react to the Order being undertaken."

ARO turi deklaruoti po Long skill'o arba po pirmo short skill'o. t.y. jeigu nusprendžiau išleidęs orderį paeiti, tai oponentas gali reaguoti į tą veiksmą, jei šauna antru šort skill'u galiu dodginti/šauti atgal/judėti toliau ir pnš. suprask antro šort skilo skelbti nebūtina kol priešininkas nedeklaravo savo ARO. ar ne?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
Tai rulebook'e yra viskas aiškiai parašyta:

1. Choose the miniature on which an Order will be spent.
2. Declare the Order, announcing the first of the two Short
Skills it will undertake or the single Long Skill.
3. Miniatures with Line of Fire (LoF) or that have the acting
miniature in their Zone of Control (ZC) declare their
ARO
, specifying which Skill they will use.
4. The player spending Orders declares the second Short
Skill used by the fi gure (If one is being used).
5. If new figures without ARO obtain a LoF to the acting
miniature as a result of the second Short Skill, they can
declare an ARO.
6. Rolls are made and their effects applied.

starfishas parašė:
suprask antro šort skilo skelbti nebūtina kol priešininkas nedeklaravo savo ARO. ar ne?


Taip, teisingai... kol ARO nedeklaravo tos figūrėlės kurių LoF'e buvo orderį gavusi figūrėlė. Bet antrą short skill'ą reikia paskelbti iki kauliukų metimo.

ARO visada yra reakcija į orderį, o ne į skill'ą.
Redagavo magyar 2010-11-29 14:30


blackfishas
ir dar... buvo klausimų ar būtina su motociklu (tas pats galioja ir kitiems "impetuous" savybę turintiems) būtinai judėti pirmu short skillu. taip - judėti privalo visus 8".

"With the Impetuous Order the figure must move always the whole of his first MOV value as the Short Movement Skill: Move."
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
First MOV value, tai yra 6 arba 4 coliai, pirmoji reikšmė prie judėjimo. Kaip aš suprantu, pirmas short movement skill turi būti pilnas pajudėjimas, o antras short skillas gali būti koks nori.


blackfishas
motociklas važiuoja 8-6 tobiš pirmu orderiu privalo pavažiuoti 8", o vėliau jau daryt ką tinkamas.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
starfishas parašė:
motociklas važiuoja 8-6 tobiš pirmu orderiu privalo pavažiuoti 8", o vėliau jau daryt ką tinkamas.


Och.. och tu blyn tie motociklai... Na taip, viskas teisingai.


Drago_13
Perskaiciau šitą temą, ir mane sudomino taip ir nebaigtą diskusiją apie minas, tai nusprendžiau pasiaiškinti taisyklese, bei uždaviau klausimą infinity forume:

Pasirodo minų vis delto negalima iškarto dėt ir sprogdint, nėra tokios taisyklės, - priešininkas išpradžių turi kažka padaryti. Sakinys apie tai kad tu gali pasirinkti sprogimo momentą kalba apie sprogimo momentą priešininko aktyvavusio miną orderio metu. Turbut visus suklaidino D-charge taisykles, kuriuose butent aiškiai parašyta kad tu turi panauduot short-skilla kad jį susprogdint. Prie minu nieko apie short-skillus neparašyta.

Rules quote:

Mines have a 360º LoF to act, detonating when an enemy miniature or Marker penetrates or is activated by Order or ARO inside its area of effect (Only if there is no any allied figure in it) using the type of Template chosen by the owning player. A delayed detonation system on the Mine allows to the player to choose the moment of the explosion.


Answer quote:

It says it detonates when an enemy is activated by order or ARO and the delayed detonation system means you can choose the moment during the order that it explodes (to wait until a model is out of cover if it's moving for instance).


Intuitive attack skillas nauduojamas tam kad tik padėt miną šalia camo markerio, kuri sprogs tik tada kai camo markeris gaus orderį, nes su paprastu orderiu dėt miną šalia camo markerio išvis negalima. (nebent ten šalia stovi kiti priešininko modeliai)

Plačiau apie tai:

http://www.infinitythegame.com/infinity_ENG/index.php?option=com_kunena&Itemid=206&func=view&catid=28&id=74066
Redagavo Drago_13 2011-01-24 20:28
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
blackfishas
1. išskaičiau tokį dalyką. nežinau ar nadojo kiti, bet aš tikrai nenaudojau ir biški cheatinau. Psirodo yra taip,kad galima 2 kart daryto ARO į linked teamą, jei jis naudoja 2 short skillus.

Example of Order Spending and ARO Procedures (Linked Team in active turn):

1-The active player places the Team Leader Marker besides the figure he wants to be the Leader during that Order. He checks the number of figures that are inside the ZC of the Leader. Next, he declares the 1st Short Skill of the Order.

2-The reactive player declares the AROs of any figures with LOF or who are in ZC with any figure in the Linked Team (Each figure gains only 1 ARO against the whole Team).

3-The active player declares the 2nd Short Skill of the Order.

4-The reactive player declares the AROs of any figures who get LOF or are now in ZC with any figure in the Linked Team thanks to the 2nd Short Skill of the Order.

5-The active player checks the number of figures inside of the ZC of the Leader and applies the Bonuses gained if he has used Support. Both players roll any dice required.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
blackfishas
2. ar hakeris kuris yra "hiden" bandydamas hakinti per "remote'ą" turinti "repeater" atsidengia t.y. tampa markeriu?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Starfishai:

If the miniature moves, the player must place a TO Camouflage Marker, and show his adversary that he really was in that position from the beginning of the battle. If the figure performs any other action, he will have to be replaced by the miniature instead of the Marker.

Dėl ARO į linkus - vienas modelis į vieną orderį reaguoja vieną kartą. Aš šitą vietą suprantu taip: linkas paskelbia pirmą veiksmą. Kas mato linko modelius, gali reaguoti. Linkas atlieka veiksmą - pvz., paeina kur nors. Kas dabar juos pamato, gali reaguoti (išskyrus tuos, kurie jau reagavo).
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Aš irgi pritarsiu null. Iš wording'o akivaizdu, jog ARO procedūra susijusi su linked team veiksmais, niekuo nesiskiria nuo įprastinės ARO procedūros. Į antrą short skill'ą reaguoja tos figūrėlės kurios negalėjo reaguoti į pirmąjį, tačiau po pirmojo linked team'as atsidurė jų regos lauke arba ZC.


blackfishas
bet nėra parašyta, kad negali tie kurie jau darė ARO. ojie visada prirašo exeptionus. dėl to ir suprantu,kad tai gali būti tik linked teamo silpnoji vieta. psakant jei kažką gauni, turi kažką ir duoti. toka koka (japoniškai:))
Redagavo blackfishas 2011-02-11 08:20
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
Tai man atrodo viskas aiškiai:

4-The reactive player declares the AROs of any figures who [color=red]get[/color] LOF or are [color=red]now[/color] in ZC with any figure in the Linked Team thanks to the 2nd Short Skill of the Order.

Jeigu būtų kitaip, rašytų who [color=red]have[/color] LOF or [color=red]are[/color] in ZC


blackfishas
ok. good. bet nuo šiol kitokių interpretacijų nepriimsiu tam ir aiškinuos,kad vieną kartą nusprest ir taškas.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
blackfishas
turnyro metu kilo 1 klausimas.

Ar būtina deklaruoti ir vėliau nekeisti "move" trajektorijos duodant orderį modeliui?

Paaiškinimas for Drago. nominuoti kaip targetą figūrėles kurios yra "zone of shadow" kai šaudai iš grenade launcherio galima, bet negalima tiesiai ant jų dėti templeito.

"Figures not Camouflaged or TO Camouflaged
can be targeted with Speculative Shot, as their position is
known thanks to Satellites or other Search and Location
systems."

P.S. grenade laucheris pikta ir superpowerplayeriška.
Redagavo blackfishas 2011-02-28 08:10
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
magyar
starfishas parašė:
turnyro metu kilo 1 klausimas.

Ar būtina deklaruoti ir vėliau nekeisti "move" trajektorijos duodant orderį modeliui?



Nekeisti "move" trajektorijos? Nematau prasmės iš viso deklaruoti kokią nors trajektoriją. Juk oponentas reaguoja su ARO tik paskelbus pirmą short skill. Kadangi sužiūrėti viską ant terrain'u apkrauto stalo gan sunku, kol neprieinama iki tam tikros situacijos, judėjimo "negrįžtamumas" tikrai negali būti naudojamas. Žaidėjai tikrai turi būti suinteresuoti kartu apturėti gerą laiką ir sulošti smagią partiją, o ne gaudyti vienas kitą ant nevykusio figūrėlės stumtelėjimo. Greičiau jau reikia pagelbėti savo oponentui.
Galų gale, jeigu tu "žinai" kad aš ten netrukus stalo gale šmėkštelsiu tarp namų, tai ir aš tada "žinosiu", kad tu ta vieta matai ir stebi ir neisiu taip. INFINITY yra žaidimas apie maksimalų cover'io išnaudojimą, todėl tas cover'is turi būti išnaudotas.

Nemanau kad tai yra kažkur oficialiai išaiškinta, tačiau manau kad tai yra common sense fair play ir tiek.


blackfishas
aš irgi apie common sense fair play, bet yra žmonių kuriems reikia strict rules, milimetrų ir taisyklių skylių

P.S. ir aš tikrai būčiau už tai, kad judi kaip nori ir kur nori ir kada nori.

ir tęsiant apie grenade launcherį ir pnš. pasirodo galima atlikti short movement skill kaip aro. t.y. pasitraukti nuo menamos pataikymo vietos ir t.t. jei yra LoF ir matai kai į tave šauna "Instead, the fi gure fi ring his Missile Launcher or the Grenade Launcher can be reacted to, if it is possible, in the normal way. It is permissible to react with a Move, by performing a Movement Short Skill,
as an ARO to an Order"
Redagavo blackfishas 2011-02-28 09:30
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
tai dar reiktu pridėt, kad ARO movementas = doge:
"Any Short Movement Skill carried out in ARO is considered as a Dodge and will require a Normal or Face to Face Roll of PH against the corresponding Attribute."
Be aware of all seeing eyezzz...
magyar
Tiesa, pasitaisysiu dėl deklaruojamos trajektorijos. Jinai turi prasmę vienu atveju - jeigu oponentas turi TO unit'ų.


Drago_13
starfishas parašė:

Ar būtina deklaruoti ir vėliau nekeisti "move" trajektorijos duodant orderį modeliui?


Move is a Short Movement Skill that allows the miniature to cover a number of inches equal to the first value of his MOV Attribute. Repeating this Skill in the same Order allows the figure to move a number of inches equal to the second value of the MOV Attribute. It is not compulsory to move the total distance indicated by the MOV values.

When declaring Movement, the complete and exact route taken by a figure must be described so that an opponent can announce his ARO.

A figure can pass over any obstacle whose height is equal or less than half of his own without suffering restrictions to his Movement.

http://infinitythegame.wikispot.org/Move?action=show&redirect=Movement
Redagavo Drago_13 2011-02-28 15:15
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?