INFINITY taisykliu klausimai
|
|
blackfishas | parašė 2011-03-28 11:46 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
Šeštadieni truputi pabendravom su Necrontyru ir kilo įdomus klausimas. Žaidžiant turnyrus ar šiaip battlus. taškai gaunami už nukautus priešus. Mes žaidžiame taip, kad jei turim unconsios bičą, tai iškart už jį duodam taškus ir patraukiam iš mūšio lauko, jei nėr daktaro. kiek žinau,tai tam,kad gauti taškus reikia bičą užmušti (death state), o tai suvalgo papildomus orderius, ypač kai žaidi prieš šasvasčius (juos reikia 3 kart užlenkt...). "The Victory Points obtained by both sides can also be compared to see who the winner is. Victory Points are the points that your army has eliminated of your opponent’s force. The army that obtains more Victory Points, or the one who achieves the biggest number of computable casualties at the end of the battle, will be the winner. Or to look at it another way, the winner is the one who has the greater percentage of living troops." Tai kaip darom? mano manymu reikėtų "damušinėti" priešus,kad gauti taškus. papildomas hemorojus, bet manau būtu sąžiningiau. ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
exonn | parašė 2011-03-28 12:06 |
![]() Žinutės: 246 Prisijungė: 2009-01-12 |
O aš manau, kad nereiktų, juk jei nėra medikų jie ir taip numiršta per laiką ![]() ![]() |
null | parašė 2011-03-28 12:16 |
![]() Žinutės: 1444 Prisijungė: 2008-08-14 |
During the time the figure remains Unconscious he will not add his Order to the Orders Reserve of his army, and will be considered a casualty in terms of calculating army points. Dalykas tas, kad norint priversti priešininką bėgti, nebūtina visiškai nukilinti jo dalinių. Kai jau bėga, tai bėga - greičiausiai tai reiškia pergalę. Iki šiol mums nebuvo labai aktualu skaičiuoti taškus už sunaikintą / išsaugotą armijos vertę, tai darėm tik antram turnyre ir buvo suknistai daug skaičiavimo, IMHO. Galbūt kartais bus verta prie to grįžti. Kita vertus, kartais taktinės aplinkybės priverčia "damušinėti" priešininkus - pvz., jei ana pusė turi mediką ir labai nesinori rizikuoti jo gebėjimais. Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
|
Mindaugas | parašė 2011-03-28 12:25 |
![]() Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
jei žaidžiat prieš mane, tai galit palikt unconscious ramybėj - penktadienį traumadoc'as, padedamas savo robotuko, lb sėkmingai 4 saviškius dabaigė -_-'
Be aware of all seeing eyezzz...
|
Niblit Groinstabber | parašė 2011-03-28 19:47 |
![]() Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Jo, Robo-Autonazio is gerai pasirode. Numirusiu damusinejimas uzimtu daug laiko ir stabdytu zaidima. |
Batma | parašė 2011-03-29 06:13 |
![]() Žinutės: 1658 Prisijungė: 2007-07-02 |
Perskaiciau Quick Start Rules, ir turiu kvaila klausima, jei mano weapon yra Burst 3, priesininkas dodgina, tai: as metu 3 kauliukus ir tikrinu pries BS, jis meta 1 kauliuka ir tikrina pries PH jei jo metimas arciau PH nei mano visu kauliuku atstumas nuo BS tai jis tvarkingai sudodgino, jei atvirksciai tai tikrinamas armoras ir t.t. Ta prasme klausimas butu labiau toks: tas Burst is esmes nurodo tik kiek kauliuku as mesiu, taciau vis vien geriausiu atveju padarysiu tik 1 wound, right? |
WhiteDragon | parašė 2011-03-29 06:19 |
![]() Žinutės: 1196 Prisijungė: 2007-02-18 |
Kiek as atsimenu tai tu truputi klysti. Meti tris dice ir ziuri ar pataikai, dodge su vienu dice ir jei metimas mazesnis nei visi BS dice sekmingai isdodgini. Bet kiekvienas BS dice taiklus daro po wounda. ty max 3 woundus su burst 3 padarysi.
![]() |
blackfishas | parašė 2011-03-29 06:39 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
visiškai teisingai. tu meti 3 kaulus, jis meta 1 kaulą. tarkim reikia tau išmesti iki 13. jam dodžas iki 12. tu išmeti 2, 9 ir 12. jis išmeta 6. tai išdodžino tik 1 kulką (2), o 9 ir 12 pataiko (2 hitai, 2 armor rollai). Jei išmestų 11, tai pataikytum tik 1 kulką ( 12. 1 hitas, 1 armor rollas). Jei išmestų 12, kritinė sėkmė ant dodžo ir nepataikai nei vienos kulkos.
Redagavo blackfishas 2011-03-29 06:40 Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
blackfishas | parašė 2011-03-29 06:43 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
FACE TO FACE ROLL A Face to Face Roll is used when two or more models engage in direct confrontation with each other and it determines which one will act fi rst, achieve their goal and defeat their adversary. Both players roll a d20 and compare the results with the corresponding Attribute, after MODs have been applied. The results of the dice rolls are compared as below: 1. Both rolls fail. Neither achieves their goal. 2. One roll fails and the other succeeds. The player that succeeds achieves his goal. 3. Both rolls succeed. In this case, the player that rolled the highest score is the winner of the Face to Face Roll and his action takes effect. As his Skill is assumed to have conquered his adversary’s, the success of the opponent’s roll is not taken into account. 4. Both are successful but one player achieves a Critical. The player who obtains the Critical wins the Face to Face Roll, even if his enemy obtained a higher number. 5. Both achieve a Critical. The player with the highest score is the winner. 6. Dice rolls result in a draw. In case of a draw, whether the successes are normal or Critical, the winner is the one with the highest Attribute (The Attribute used in that roll, counting MODs). If the values are still the same, both dice rolls are cancelled and that Order is lost. Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Batma | parašė 2011-03-29 10:23 |
![]() Žinutės: 1658 Prisijungė: 2007-07-02 |
Aha, aisku, o jei naudojamas ARO kad atsisaudyti ir tas oponento single shotas yra aukstesnis nei mano ismesti trys kauliukai (bet mazesnis uz jo BS) tai jis daro ataka, o as ne, nes jis laimejo face to face roll? |
magyar | parašė 2011-03-29 10:35 |
![]() Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Dat's right. Tai tarytum kartu ir iniciatyva. Jis tiesiog spėjo pirmas iššauti. Išimtis - kritinė sėkmė. Jeigu mano BS yra 11 ir aš šaunu be modifier'ų ir išmetu 11 - tai yra kritinė sėkmė. Oponentas daro ARO, jo BS yra 13, jis išmeta 12 ir aš vis tiek laimiu nes pas mane - kritinė sėkmė. Jam šiuo atveju pagelbėtų tik aukštenė už mano kritinė sėkmė. ![]() ![]() |
bonis | parašė 2011-03-29 11:44 |
![]() Žinutės: 118 Prisijungė: 2011-03-21 |
o vienodi criticalai? abiems po wounda? |
Niblit Groinstabber | parašė 2011-03-29 11:53 |
![]() Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Kiek atsimenu reikia spendint dar 1 orderi ir abiem permest. |
magyar | parašė 2011-03-29 11:59 |
![]() Žinutės: 4291 Prisijungė: 2007-04-18 |
Na, kiek aš suprantu, tada no effect. Next order.
![]() ![]() |
Niblit Groinstabber | parašė 2011-03-29 12:27 |
![]() Žinutės: 277 Prisijungė: 2010-09-24 |
Pas mus buvo tokia situacija, tik be crit, tai iskapstem, kad reikia spendint orderi ir rerolint, reiktu Mindaugo paklaus, kur jis tai rado. |
blackfishas | parašė 2011-03-29 12:40 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
bliamba. nesenai juk parašiau ![]() 6. Dice rolls result in a draw. In case of a draw, whether the successes are normal or Critical, the winner is the one with the highest Attribute (The Attribute used in that roll, counting MODs). If the values are still the same, both dice rolls are cancelled and that Order is lost. Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Mindaugas | parašė 2011-03-29 12:48 |
![]() Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
jei vienodai išrideni, žiūri kieno BS didesnis ten su visokiais modifaeriais, tas laimi, jei ir po to vienoda td no effect:) o dar vieną orderį siūliau spendint, kad išsiaiškintumet iki galo :DDD
Be aware of all seeing eyezzz...
|
blackfishas | parašė 2011-04-08 10:19 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
klausimas. vysktą susišaudymas. vienas prieš vieną. abu cover'yje. vienas šauna seriją iš rifle'o, kitas ARO iš LGL. Ar galima šauti iš LGL šalia targeto ir neskaičiuoti tokiu būdu -3 pataikymui nuo cover'io? ir dar kita klausimo dalis. Pataikymas iš LGL su kritine sėkme autowound'as ar ne? manau galima, bet tai supratau per vėlai ir truputi liko neteisybėje priešininkas... ir for conclusion. LGL ir HGL yra smarkiai nesubalansuoti ginklai infinity sistemoje. gadina truputi žaidimą. nebelieka prasmės strateguoti. tiesiog duodi LGL vienam iš linko narių ir tiesiog rideni kaulus kol iškrenta. Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |
Mindaugas | parašė 2011-04-08 10:46 |
![]() Žinutės: 234 Prisijungė: 2008-01-06 |
negali šalia šauti, nes tai būtų Speculative Shot'as, kas yra Long Skill'as, kas per ARO neleidžiama. Gali tik tiesiai kalt. dėl kritinės sėkmės net nžn.. templeitiniai ginklai išvis tokia turi? manau jei šauni normaliai ir kritinė sėkmė td autowoundini, jei parabole kali, td lb valio - pataikei kur norėjai.. manau iš kokio shotgano išridenus kritinę sėkmę, pirmas modelis gauna woundą, o tie kuriuos dengia templeitas dar gali rident armor seivus viskam priešnuodžiai yra:) Be aware of all seeing eyezzz...
|
blackfishas | parašė 2011-04-08 10:48 |
![]() Žinutės: 2041 Prisijungė: 2007-08-06 |
priešnuodžiai yra. tas tai tikrai. tiesiog pats pamėgau LGL ![]() ![]() Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx) |