Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
INFINITY taisykliu klausimai
Drago_13
Del grenade launcherio sutinku - pats radau kad shadow zonoj negalima deti tik centro templejto, bet galima kabint sonu. Na kagi, dabar be Kamau su granatsvaidziu ir x-vizoriu is namu neiseisiu

Del movemento grieztos traektorijos:

Pagal taisykles visada ispradziu abu zaidejai skelbia visus savo skilus (Active 1st skill - Reactive ARO - Active 2nd skill) o tik tada yra metami visi daisai ir paaiskeja kas ka nuzude. Reikalas tas, kad skelbiant pvz. move and shoot - zaidejas turi deklaruot kur jis nori judet nezinodamas kaip jam seksis su susisaudimu. t.y. negalima ispradziu issaut, o tik poto sprest "nušausiu - judesiu pirmin, nenušausiu - atgal"

Jeigu active žaidėjas deklaruoja move and shoot, ji nušauna per ARO, bet jis vistiek privalo baigt savo judejima kaip deklaravo.

Ir aš manau kad čia nėra klausimas apie "frendly-unfrendly game style"
Aš manau kad čia yra butent esminis taisykliu klausimas - yra griežtas orderiu deklaravimo protokolas ir jei žaist kitaip tai bus jau kitas žaidimas.
Redagavo Drago_13 2011-02-28 15:30
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
magyar
Dėl šito niekas nesiginčija. Viskas true, bo tvarka turi būti. Aš tik argumentuoju, kad nėra niekur nurodyta, jog šis kelias yra visiškai negrįžtamas. Kadangi žaidimas labai interaktyvus, žaidime iš anksto neįmanoma nustatyti tam tikrų matomumų kol figūrėlė neatsidurs vienoje ar kitoje vietoje. Todėl manau kad žaidėjas privalo tik nurodyti kryptį ir numatomą kelią. Tačiau nebūtinai turi jo laikytis įsikandęs dantimis. Aš šia žaidybinę situaciją matau taip:

"- Mano figūrėlė juda šitaip..."
"-Aha, štai čia aš tave matysiu?"
"-Hm hm... ok, aš nelabai noriu kad tu mane pamatytum, tada aš geriau judėsiu taip..."
arba
"Ok, matyt, man tas pats, judu kaip ir buvau numatęs"


Drago_13
Taip, dėl šito aš irgi sutinku. Atrodo kad mes ginčiajames apie skirtingus dalykus ) Kaip atsimenu musu su starfishu argumentas buvo ne apie ta kad galima ar negalima keisti savo pasirinkimo, bandyti skirtingas trajektorijas ir nuolat klausti priešininko ar taip jis matys modeli ar ne - be abiejo aš manau kad taip ir turi atrodyt žaidimas.

Situacija buvo tokia - modelis skelbia savo pirma skila - tai buvo shoot, po to as skelbiau ARO. Po to priešininkas norėjo jau mest kauliukus, bet aš pareikalavau kad jis padeklarintu man savo antra skila (move) ir pajudetu taip kaip padeklarino nepriklausomai nuo to kaip seksis su šaudimu. Nes tuo metu kai jis skelbia savo antra skila jis neturi žinot ar jam pavyko su šaudymu ar ne.
Redagavo Drago_13 2011-02-28 15:41
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
blackfishas
ORDER SPENDING AND ARO PROCEDURES
1. Choose the miniature on which an Order will be spent.
2. Declare the Order, announcing the fi rst of the two Short
Skills it will undertake or the single Long Skill.
3. Miniatures with Line of Fire (LoF) or that have the acting
miniature in their Zone of Control (ZC) declare their
ARO, specifying which Skill they will use.
4. The player spending Orders declares the second Short
Skill used by the fi gure (If one is being used).
5. If new fi gures without ARO obtain a LoF to the acting
miniature as a result of the second Short Skill, they can
declare an ARO.
6. Rolls are made and their effects applied.

It is compulsory that the Reactive player declares the
ARO of all his fi gures in LoF with the miniature using an
Order, immediately after the active player declares the
Long Skill or the fi rst Short or Short Movement Skill that
will be performed in the Order. A fi gure can only react to
this initial Skill use – another ARO is not gained at the end
of the Large Skill or when the second Short Skill of the
Order is announced.

When shooting, the player can always choose the moment
during the execution of his order in which to attack.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Drago_13
4. The player spending Orders declares the second Short
Skill used by the fi gure (If one is being used).


Va - 4 žingsnio metu žaidėjas turi tiksliai apibudinti savo antrą short skila - pvz tiksliai pasakyti kaip modelis judės.

Ir po 6 žingsnio:

6. Rolls are made and their effects applied.

Jau nieko keist negalima ir turesi pajudėt taip kaip paskelbiai 4 žings, nepriklausomai nuo to kaip kris kauliukai.

Tik tiek ir norėjau pasakyti. Gal buvau nesuprastas.

Nes aš ne viena karta buvau mates situacią -

Žaidėjas 1: Aš šaudau
Žaidėjas 2: Aš reaguoju ir šaudau atgal

(Kauliuku metimai - Žaidėjas 1 laimėjo)

Žaidėjas 1 : O, aš dar turiu short movement skila - kadangi aš tave nušoviau, tai galiu paeiti pirmyn.

Tai yra aiškiai netaisinga.
Redagavo Drago_13 2011-02-28 15:55
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
magyar
Aha, visgi Drago šitoj vietoj. Iš tiesų, ginčijausi ne į temą.
Dabar netgi prisimenu pavyzdį, kuriame jeigu neklystu buvo aprašomas atvejis, kai figurėlė gavusi orderį šauna ir gauna ARO šūvį. Antras figūrėlės naudojamas skilas - short movement. Ji gauna kulka ir pajudėjusi pilną deklaruotą atstumą nukrinta be sąmonės.

Pataisykit mane jeigu klystu dėl šio pavyzdžio.


Drago_13
Radau - 138 rulebooko puslapis

Example: Zhanshi Wen Liu uses an Order and declares he will use
a Short Movement Skill to move up to his first MOV value in inches.
When his move takes him into the LoF of Fusilier Angus, the latter
decides to use his ARO to shoot at him. Wen Liu now declares his
second Skill, which must be a Movement or Short Skill. Wen Liu
decides to Shoot, forcing a Face to Face BS (Shooting) roll between
Wen Liu and Angus. In the resulting fight, Angus beats Wen Liu, who
receives a Wound. Wen Liu’s figure is Unconscious, lying prone on
the game table with a Wound Marker at the end of the Movement he
declared at the beginning, no matter in where along the movement he
was actually shot.


Ir visiškai nėra skirtumo ar tu skelbiai pirma move o antra shoot ar atvirkščiai - visi skillai rezolvinasi vienu metu.
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
blackfishas
tai, suprask, jei deklaravau,kad paeinu 2" (galiu 4") ir šaunu,tai negaliu paeiti likusių dviejų?
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Drago_13
starfishas parašė:
tai, suprask, jei deklaravau,kad paeinu 2" (galiu 4") ir šaunu,tai negaliu paeiti likusių dviejų?


Taip, butent taip tai ir veikia, po to kai buvo mesti daisai deklaracijos papildyti jau nebegalima.
Redagavo Drago_13 2011-02-28 20:19
Who Cares About Speed when You've Got a Railgun?
exonn
Šiandien iškilo klausimas toks keistas:
Kada galima deklaruoti ARO? Situacija sakykim tokia:ir mano ir priešininko miniatiūros (po vieną) stovi atvirame lauke ir mato viena kitą. Mano ėjimas ir aš deklaruoju savo pirmą short skilą "move" ar priešininkas iškarto turi deklaruot aro ar gali palaukt kol aš pasakysių savo antrą short skilą? Nes aš visada žaisdavau taip, kad po to kai aš deklaruoju savo pirmą short skilą tada priešininkas privalo deklaruoti savo ARO jei jis mane mato (nesvarbu ar aš su camo ar ne), o tada aš deklaruoju savo antrą short skillą, bet pažiūrėjus šitą video kažkaip pasidarė nebeaišku.

http://www.youtube.com/watch?v=5Ru3kO2_FKc&feature=player_embedded
Redagavo exonn 2011-03-27 10:32
Necrontyr
Trumpai šnekant, priešininkas gali skelbti ARO arba po pirmo tavo "action'o", arba po antro.
Niblit Groinstabber
tik tuo atžvilgiu, jei po 2 actiono miniatiūra atsirado LoS arba control area. Starfisho poste surašyta kas po ko.
exonn
Niblit Groinstabber parašė:
tik tuo atžvilgiu, jei po 2 actiono miniatiūra atsirado LoS arba control area. Starfisho poste surašyta kas po ko.


va va taisyklėse taip ir parašyta, bet per video sako kitaip...
Niblit Groinstabber
Kaip supratau, kad jeigu modelis Camo sėdi, jis nesiskaito, kaip matomas modelis. Ir kai jis kazka padaro (pirsteli ar hakina) ir išlenda iš Camo, tai jis skaitosi, kai įėjęs į matymo lauka. Nes tu nematai modelio, tu matai tokena. Pataisykit, jei klystu.
exonn
Nu jo, gautūsi lyg ir taip... Vadinasi nuo šiol žaisim kiek kitaip
null
Mano galva, šitas video nieko nekeičia.

Žymeklis paskelbia veiksmą. Jei žymeklį mato priešininkai ar jis, darydamas veiksmą, patenka į jų FoW, priešininkai gali į jį reaguoti. Labiausiai tikėtina reakcija į žymeklį - Discover, nes kol jo nematai, tol negali atakuoti.

Aišku, priešininkas gali palaukti, kol žymeklis paskelbs visą savo orderį ir tik tada sakyti, kaip jis reaguoja. Jei, pvz., žymeklis darys move+attack, aš galiu skelbti, kad mano reakcija - irgi attack. Žinoma, aš ją darysiu, jei išgyvensiu.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
exonn
null parašė:
Mano galva, šitas video nieko nekeičia.

Aišku, priešininkas gali palaukti, kol žymeklis paskelbs visą savo orderį ir tik tada sakyti, kaip jis reaguoja. Jei, pvz., žymeklis darys move+attack, aš galiu skelbti, kad mano reakcija - irgi attack. Žinoma, aš ją darysiu, jei išgyvensiu.


Bet tai ir prie6tarauja taisyklėm kur parašyta:

3. Miniatures with Line of Fire (LoF) or that have the acting
miniature in their Zone of Control (ZC) declare their
ARO, specifying which Skill they will use.
IR TIK PO TO
4. The player spending Orders declares the second Short
Skill used by the fi gure (If one is being used).
5. If new fi gures without ARO obtain a LoF to the acting
miniature as a result of the second Short Skill, they can
declare an ARO.
6. Rolls are made and their effects applied.
null
The only possible ARO against a Camoufl age, TO Camouflage or Impersonation Marker is Discover or Change Facing. However, it is not compulsory that the ARO be announced immediately after the adversary declares the Marker’s first Short Skill. It is possible to wait until the Marker declares its second Short Skill, and if it reveals its presence, then an ARO may be generated to
react accordingly. This rule does not cancel the advantages of Combat Camouflage and Impersonation.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
exonn
Nu va, daba viskas aišku
blackfishas
yep. visks teisingai. šita išimtis tik markeriams taikytina.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)