Thread view
WarGames » Wargames - mass battle » Warhammer 40K
patvirtintu 5th ed. taisyklu keitimai.
Nomad
Kodėl WH40K vis akcentuoja close combat kai turėtų akcentuoti šaudymą Kategoriškai reikalauju taisyklės, pagal kurią būtų galima ne tik kada užsimanai bėgti iš mūšio, bet ir dėti į kojas vos pamačius charge'inantį priešą
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
Grahg the Elfmuncher

Nomad parašė:
Kodėl WH40K vis akcentuoja close combat kai turėtų akcentuoti šaudymą Kategoriškai reikalauju taisyklės, pagal kurią būtų galima ne tik kada užsimanai bėgti iš mūšio, bet ir dėti į kojas vos pamačius charge'inantį priešą


Tai žaisk fantasy. Ten yra charge response, tai tu gali ir apšaudyti atbėgantį priešininką, ir vos pamatęs į kojas dėti.

O šiaip kodėl WH40K turėtų ypač smarkiai akcentuoti šaudyma (IMO ir naujoje edicijoje jis pakankamai akcentuotas, sakykim dabar kai negalime consoliduoti į kitą kovą labai padeda shooty armijom), 40K nuo Rogue Traderio laikų yra žaidimas su crazy/fanatical/possesed guys wielding power sword, chainaxes, force halberds and chain-freakin'-fists and beating crap out ech other in close combat. Kaip ne kaip 40K still iš esmės yra fantasy IN SPACE (C) with elfs IN SPACE (C) (eldar), orcs IN SPACE (C)(orks), undead (kinda) IN SPACE (C)(necrons), chaos wariors IN SPACE (C)(CSM), magic IN SPACE (C)(psychic powers), ir krūva kitų fantasy dalykų IN SPACE (C).

Jeigu nori žaisti žaidimą su realistiškomis taisyklėmis ir akcentuotu shootingu tai žaisk AT-43, ten dažnai į Close Combatą net neįeinama (aiškų yra theriansai, bet still), ir pats shootingas realistiškiau padarytas ir sklandžiau vyksta.

bendroj sumoj atrodo kad WH 40000 pasaulis pamazu degraduoja ish hightecho i elementarias pjautynes virtuviniais peiliais


Nu sunku pavadinti high tech'u tokį setting'ą kuriame žmonės tiki kad tam kad ginklai ir tankai veiktųjiems reikia melstis, ir jeigų tu neatliksi tinkamo ritualo keisdamas plasma gun'o power cell jo dvasia supyks ir ginklas dėl to overheatins (ir apskritai kur naudojami ginklai kurie kas šeštas šuvis užmuša naudotają) ...
Edited Grahg the Elfmuncher 2008-06-13 00:45
Necrontyr
Nomad parašė:
Kodėl WH40K vis akcentuoja close combat kai turėtų akcentuoti šaudymą Kategoriškai reikalauju taisyklės, pagal kurią būtų galima ne tik kada užsimanai bėgti iš mūšio, bet ir dėti į kojas vos pamačius charge'inantį priešą


Su true LoS galėsi šaudyti į valias, nes visas laukas vos ne gaunasi atviras. Šiandien su Rudolfu tuo įsitikinom. Matyt tą pamatė ir GW testeriai, todėl ir "paturbino" close combatą.
Nomad

Nu sunku pavadinti high tech'u tokį setting'ą kuriame žmonės tiki kad tam kad ginklai ir tankai veiktųjiems reikia melstis, ir jeigų tu neatliksi tinkamo ritualo keisdamas plasma gun'o power cell jo dvasia supyks ir ginklas dėl to overheatins (ir apskritai kur naudojami ginklai kurie kas šeštas šuvis užmuša naudotają) ...

Technologijų lygis nesikeičia, ar tu jas laikysi dievo dovana, ar žmogaus proto kūriniu. Technologijų lygis nesikeičia ir nuo to, ar jos pavojingos pačiam naudotojui, ar ne. Arčiau teisybės būtų taip: sunku pavadinti high-tech'u setting'ą, kuriame pribėgęs ir mostelėjęs kirviu per galvą padarysi daugiau žalos, nei apšaudęs lazeriniu šautuvu. Čia aišku labai sunku išvis įsivaizduoti tokį variantą, nes lazerinis šautuvas by definition yra nesulyginamai geriau už kirvį. Nebent ten aišku lazeriniais šautuvais per klaidą pavadinti prožektoriai

Aš šiaip ten pusiau juokavau, jei kas. Prie realistiškumo neverta net pradėti kabinėtis, nes jo čia vos pėdsakai (išskyrus granatas! Prie jų būtina kabinėtis kol susipras ir pakeis).
Edited Nomad 2008-06-13 04:07
Ein Verein, ein Spiel, ein Führer
vytzka
Nesutinku del pjautyniu peiliais. Shooty armijos gauna pakankamai daug pliusu is nauju taisykliu.

O del sci-fi tai 40k niekada sci-fi nebuvo. 40k yra gothic space fantasy.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
danis2005
Nomad parašė:
Arčiau teisybės būtų taip: sunku pavadinti high-tech'u setting'ą, kuriame pribėgęs ir mostelėjęs kirviu per galvą padarysi daugiau žalos, nei apšaudęs lazeriniu šautuvu.

Hm, ir kas kiečiausia, kad geri kirviai su kuriais gali gerokai pamojuoti yra su energiniu Force Field dalykėliu aplinkui, kuris viska naikina savo kelyje (POWAH WEAPONZ)
Drakar
Frantic parašė:
kuriame žmonės tiki kad tam kad ginklai ir tankai veiktųjiems reikia melstis, ir jeigų tu neatliksi tinkamo ritualo keisdamas plasma gun'o power cell jo dvasia supyks ir ginklas dėl to overheatins (ir apskritai kur naudojami ginklai kurie kas šeštas šuvis užmuša naudotają) ...


ERETIKAS !!!
ant lauzo ji
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
vytzka
Frantic parašė:
Nu sunku pavadinti high tech'u tokį setting'ą kuriame žmonės tiki kad tam kad ginklai ir tankai veiktųjiems reikia melstis, ir jeigų tu neatliksi tinkamo ritualo keisdamas plasma gun'o power cell jo dvasia supyks ir ginklas dėl to overheatins

Yra nemazai priezasciu manyti kad zmones ne tik tuo tiki, bet taip ten is tikruju ir yra.

Man toks settingas yra kur kas idomesnis ir originalesnis uz HURRR STUPID PEOPLE IN THE FUTURE CAN'T USE TECHNOLOGY ANYMORE.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Darkwind
Pabandom palyginti ka gauna cc ir ka gauna shooting naujame editione
Shooting: true LOS, no consolidation into cc
cc: priverstinis countercharge, zverishki leadershipo testai ant cc, Fof for eeeeevryone, pagerinti cover seivai(4+ dabar standartas), 4+ cover seivas shaudant per savus ir svetimus unitus.

true los: padeda unitam su labai dideliu ginklu atstumu: havoc etc. didesne dalis unitu shaudo 24 ir maziau coliu atstumu. tai ~2 turnai runinimo..... rases kurios neapginkluotos toliashaudziais ginklais shauna viena karta o po to juos sudrasko ant cc.
no consolidation in cc. Vinintelis dalykas kas dar kazkiek pateisina shooty unitus. antra vertus tai tinka tik pigiu unitu brigadoms kur kafi aukoti prieshakine linija ir tiketis antra salve dabaigti priesha...

Priverstinis CC: reishkia nebebus imanoma deployintis taip kad prieshui uztruktu kuo ilgiau sugrauzti unita ir taip uztempti laika kad ateitu pagalba ish kazkur
zverishki testai paprastai reishkia kad susitikus cc oriented unita shoting oriented unitas sunaikinamas ishkart - kadangi jis bus privestas mesti leadershipa su laaaabai jau dideliais minusais
Run: no brainer. kuo maziau turnu prieshas gali shaudyti i artejanti unita tuo daugiau jis gauna i skudurus kai minetas unitas ateina i cc.
cover seivai/screening unitai. pagal viska dabar ap 4- tampa ganetinai beverciais kadangi aplink tona geru seivu. tai ypac padeda rasems kurios neturi normaliu armoru(orkai, tyranidai, imp.guardai kurie dabar visi tures 3+ seivus su chameleonine cloakais...).

kaip neziuriu taisykles stipriai palenktos cc naudai....
CK5Y12
Frantic parašė:
Nu sunku pavadinti high tech'u tokį setting'ą kuriame žmonės tiki kad tam kad ginklai ir tankai veiktųjiems reikia melstis, ir jeigų tu neatliksi tinkamo ritualo keisdamas plasma gun'o power cell jo dvasia supyks ir ginklas dėl to overheatins


Na zmonija iskeite progresa i isgyvenima, o po imperatoriaus nelaimes jie lyg ir degradavo moksle...tai tie visi ritualai is tikro yra technines proceduros, kuriu jie is tikro nesupranta, todel ir atrodo kaip "maldos" ar "ritualai", sakyciau, puikiai atitinka zmogiskuma..;D

Na del line of sight tai man jau pirma diena uzkliuvo, kad negali saudyt nors is tikro matai... bet dabar sudetingiau bus daryti terrain, nes pvz daug langu sienose geriau jau nedet...
vytzka
Darkwind parašė:
true los: padeda unitam su labai dideliu ginklu atstumu: havoc etc. didesne dalis unitu shaudo 24 ir maziau coliu atstumu. tai ~2 turnai runinimo..... rases kurios neapginkluotos toliashaudziais ginklais shauna viena karta o po to juos sudrasko ant cc.

Jeigu neturi nieko kas saudo daugiau negu 24", tavo problemos. Visos armijos turi tokia galimybe.

no consolidation in cc. Vinintelis dalykas kas dar kazkiek pateisina shooty unitus. antra vertus tai tinka tik pigiu unitu brigadoms kur kafi aukoti prieshakine linija ir tiketis antra salve dabaigti priesha...

Sitas dalykas visiskai keicia assault armiju naudojima. Reikalinga visiskai kitokia taktika negu dabar.

Priverstinis CC: reishkia nebebus imanoma deployintis taip kad prieshui uztruktu kuo ilgiau sugrauzti unita ir taip uztempti laika kad ateitu pagalba ish kazkur
zverishki testai paprastai reishkia kad susitikus cc oriented unita shoting oriented unitas sunaikinamas ishkart - kadangi jis bus privestas mesti leadershipa su laaaabai jau dideliais minusais

Dude. Tu turetum dziaugtis ir ploti katuciu kai tavo unitas sugrauziamas per viena assault faze (su salyga kad jis apskritai bus garantuotai sugrauztas). Priesininku unitas lieka stoveti pries visa tavo saudyma.

Run: no brainer. kuo maziau turnu prieshas gali shaudyti i artejanti unita tuo daugiau jis gauna i skudurus kai minetas unitas ateina i cc.

Na, ka jau padarysi. Nors tiek gerai kad po begimo negalima assaultinti.


cover seivai/screening unitai. pagal viska dabar ap 4- tampa ganetinai beverciais kadangi aplink tona geru seivu. tai ypac padeda rasems kurios neturi normaliu armoru(orkai, tyranidai, imp.guardai kurie dabar visi tures 3+ seivus su chameleonine cloakais...).

Mes cia is esmes visa laika taip zaidem, tai nieko ypatingai naujo.

kaip neziuriu taisykles stipriai palenktos cc naudai....

Dar pamirsai blast weaponus (kurie nors ir scatterina bet hittina viska pilnai be partial), killzone nebebuvima (galima aukas nuimti is bet kur combate), atskirus armor seivus del kuriu ta bebeganti i tave assaultine armija gali prarasti serzantus/specialistus/IC, FNP nerfa (dabar ji negeitina ir AP1/AP2 weaponai), rendingo nerfa, powerfistu nerfa ir baisesnes No Retreat taisykles jeigu combata pries mazesni fearless unita vis delto kazkaip laimetum.
Edited vytzka 2008-06-13 18:30
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Necrontyr
Nu ką aš galiu pasakyti, pabandykit pažaist su true LoS ir tada pasakykit kas turi daugiau privalumų CC ar Shooting? (Fear the lascannons now Hive Tyrant, muahahaha). Be to, plačiai taps naudojami indirect fire ginklai (ištaškyti už gauntų einantiems stealer'iams) bei kiti blast ginklai (kur tai matyta, kad small blast'as kabintų NET 4 taikinius? :)).
Beje, bėgimas bus super naudingas deap strike'ui (YES YES, nebebus daugiau large blast traukos centro). Ir dėl bėgimo gal i pagaliau pavyks geriau išnaudot assault terminator'ius.
Edited Necrontyr 2008-06-13 19:54
CK5Y12
Begantys assault terminatoriai.....vaizdas ne silpnu nervu zmonems!
uruk-hai
Kada mes isbandome zaisti pagal true line of sight taisykle is karto tapo aisku kad daug priklauso nuo terrain'o. Pvz pas mus parduotuveje yra daug griuvesiu kur daug langu. Pagal naujus taisykles ten beveik visur yra line of sight. Jeigu priesininkas ne sauna su heavy ginklais, ir tu zaidei su SM, tau beveik jokia skirtumas ar tu tarp griuvesiu arba ne. Sio atveju buvo labai sudetinga eiti i comabata. Jeigu griuvesiai tures daug maziau langu, situacija pasikeis, tada galima stoveti prie sienos ir niekas tave negali matyti (kur anksciau del 6" taisykles buvo normalai line of sight.) Teks beveik visus langus uzkalti.:D
danis2005
Smagus dalykas buvo man su True LoS: šoviau Ork Boyz'ui i galvą nes mačiau tik 1, o blastas nusiskaterino i kitus 5 ir taip sėkmingai atsikračiau 'Ard Boyz'ų už sienos
Zestianssik
Siaip, kiek ziuriu, kaip tik CC unitams bus problemu, bent jau veikt teks kitaip
Viskas del vieno dalyko - kad negalima konsoliduotis i cc, o tai is tikruju gelbejo daugely situaciju.
Uztat pagerejo situacija su sarvuoviais asoulteriais, nes gali begiot.

Blastai irgi ne tiek pastiprejo. Visalaik pataiko, uzdat skaterinas d6+d6, taigi gali kurnors toli nulekt. Turbut del to ir no partial 4+
XXIcentury
ech:
Note that if a
model stopped 1" away from the enemy in the
Movement or Shooting phase, it can Assault even if its
unit rolls a double 1 on its difficult terrain test.

šiaip žiauru bus comabte. dabar sedėjimas coveryje ne didina taviškių iniciatyvą iki 10, bet mažina priešininkų iki 1, kas counterinama su asault grenades (frag ir etc matyt)

o siaubingiausia jog cloce combate gali mirti belekurie iš besiginančiųjų modelių net ir ties kurie nesiakia mušti priešininką.

Tai reiškai jog net siekdami ir siekiami tik 6 iš 12 imperial guado (tarkim) gauntai (tarkim) net užmušę 6 gaus nuo 6 atgal.
Edited XXIcentury 2008-07-12 20:09
vytzka
XXIcentury parašė:
ech:
Note that if a
model stopped 1" away from the enemy in the
Movement or Shooting phase, it can Assault even if its
unit rolls a double 1 on its difficult terrain test.

Visada taip buvo.

šiaip žiauru bus comabte. dabar sedėjimas coveryje ne didina taviškių iniciatyvą iki 10, bet mažina priešininkų iki 1, kas counterinama su asault grenades (frag ir etc matyt)

Pastebesiu, kad tai reiskia jog powerfist veikia vienu metu su puolanciaisiais jeigu jie neturi granatu, ne taip kaip praeitoje ( ) redakcijoje.
Anima Tactics: Church, Azur Alliance
Warmachine: Mercenaries
Flames of War: USSR, 大日本帝国
Mano moderatoriaus balsas yra ryskiai melynas
Drakar
atnaujinta errata 2008 07 11
pasirupino visomis rasemis (nor kai kuriomis labai kukliai)

http://uk.games-workshop.com/news/errata/3/
"To the darkness I bring fire. To the ignorant I bring faith. Those who welcome these gifts may live, but I will visit naught but death and eternal damnation on those who refuse them."
[center]http://i25.photobucket.com/albums/c90/LoadBunn
CK5Y12
Tai ka dabar VISI blast templates tures mest scatter dice ir nuimt nuo rezultato tiek, kiek BS skillo turi? -.-