Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
"Infinity" 2010 kampanija "Operacija "Persevalis"
null
Labai norėčiau, kad šioje gijoje būtų pateikiama tik su kampanija susijusi informacija - taisyklės, misijos, siužetas ir mūšių rezultatai.

Klausimai, pastabos, diskusijos ir komentarai tegu būna rašomi čia:

http://www.wargames.lt/forum/viewthread.php?forum_id=54&thread_id=833

Palikime dar savaitę žaidėjų registracijai. Startuosime po Mindauginių.

Tuo tarpu - kaip viskas vyks:

Kampanijos "Operacija "Persevalis" taisyklės

„Operacija „Persevalis“ yra naratyvinė kampanija – vieną po kitos atlikdami žaidimo misijas žaidėjai dalyvauja pasakojime ir savo veiksmais iš dalies nulemia kampanijos eigą bei siužetą.

Misijas žaidėjams paskiria ir siužetą atnaujina Kampanijos meistras (KM) – Balys a.k.a. „null“.

KM turi... na, visas teises, kokias šiaip turi meistrai. Kam neaišku – kreipkitės į KM asmeniškai, paaiškins plačiau B)

Kampaniją sudarys penkios misijos.

Kiekvieną misiją žaidžia KM nurodyta žaidėjų pora arba grupė.

KM nurodo ir terminą misijai sužaisti. Paprastai tam bus skiriamos dvi arba trys savaitės.

Jei per skirtą laiką kuri nors pora ar grupė nesužais skirtos misijos, žaidėjas (-ai), dėl kurio (-ių) kaltės misija nebuvo sužaista, bus pripažinti pralaimėjusiais.

Jei aplinkybės, dėl kurių misija neįvyko, yra neaiškios ar kelia abejonių, laimėtojus ir pralaimėjusiuosius gali paskirti KM.

Praėjus nustatytam terminui, KM pateikia (stengiasi per savaitę) siužeto atnaujinimą ir naujas misijas žaidėjams.

Sužaidus visas penkias misijas, sumuojami žaidėjų surinkti pergalės taškai (PT) ir skelbiami kampanijos nugalėtojai.

PT Skaičiavimas

Misijų metu žaidėjai sieks nurodytų strateginių ir taktinių tikslų, kurie pagal svarbą skirstomi į pirminius, antrinius ir tretinius. Žaidėjui skiriami:

3 PT už atliktą pirminį tikslą;
2 PT už atliktą antrinį tikslą;
1 PT už atliktą tretinį tikslą.

Papildomi taškai:

1 PT, jei atlikus misiją žaidėjui liko 75 proc. pajėgų (skaičiuojant taškais, skaičiuojama „sąmoningų“ / funkcionalių dalinių vertė po misijos).
1 PT, jei visi misijoje žaidėjo naudoti modeliai buvo nudažyti.

Po kiekvienos misijos kuris nors iš joje dalyvavusių žaidėjų šioje gijoje pateikia trumpą ataskaitą, kurioje nurodo:

Misijos numerį, pavadinimą, žaidimo datą ir vietą;
Dalyvavusių žaidėjų vardus arba slapyvardžius;
Žaidėjų surinktų PT skaičių – kiek ir už ką kiekvienas gavo.

Pvz.:
9. Misija. „Lietus užkniso juodai“. „Furor“ klubas, 2010-10-13.
Null vs magyar
Null (4PT):
3PT – pirminis tikslas.
1PT – visi dažyti
Magyar (5 PT):
2 PT – antrinis tikslas;
1 PT – tretinis tikslas;
1 PT – 75 proc.
1 PT – visi dažyti.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
O... tik dabar pamačiau. Ačiu, null.


null
PROLOGAS NR.1

PARADISAS

Karštis ir drėgmė pasitiko du keliautojus, išėjusius pro nusileidimo aikštelės tambūro duris. Abu giliai įkvėpė slogaus planetos oro, prasisagstė kelioninių kostiumų apykakles, apsikeitė padrąsinančiais žvilgsniais ir patraukė link angaro, kuriame buvo saugomos transporto priemonės. Keliauninkai jau išleido solidžią sumą, kad čia patektų. Dvigubai tiek teko pakloti kyšiams, stengiantis, kad jų kelionė liktų paslaptyje. Šalia šių lėšų, pinigai, kurie bus reikalingi papirkti angaro superintendantą, kad šis „nurašytų“ kokį nors „nepataisomai sugadintą“ skimerį, atrodė juokingai maži.

- Argi ne ironiška, Benua? – sumurmėjo vienas pakeleivių. – Tiek vargome, kad čia patektume, nors tūkstančiai paaukotų dešimteriopai daugiau, kad tik atsidurtų kuo toliau nuo šios planetos...

Antrasis keliautojas tik šyptelėjo. Bendražygio pastaba išties taikli: mažai kas savo noru veržiasi į Paradisą, žmonijos ir ateivių, Jungtinės Armijos, mūšio lauką ...
Redagavo null 2010-06-30 15:13
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
PROLOGAS NR. 2

BURAKAS

Rūmų sargybos kapitonas Hasanas Abu Kalilas lėtai ir sunkiai perbraukė ranka sau per veidą.
-Ar esate dėl to tikri? – Perklausė kariškis.
-Negali būti jokių abejonių, emyre, - atsiliepė į apsiaustą susisupusi žmogysta. - Prieš patekdamas į Buraką, o vėliau - ir į Sultono žvalgybą, Benua ibn Jusufas priklausė Tamplierių ordinui. Tai yra, iki kol ordinas nebuvo išformuotas... Mes radome ir iškodavome Jusufo asmeninius įrašus, viskas sutampa.

Abu Kalilas ir taip žinojo, kad asasinai, nebūdami tikri dėl turimų duomenų, į jį nesikreiptų. Tiesiog žinia, kad žmogus, kuriuo jis šitiek metų visiškai pasitikėjo, sugebėjo taip gerai nuslėpti savo praeitį, emyrui buvo gana nemaloni.

-Aš niekad neturėjau pagrindo suabejoti Benua atsidavimu man ar Sultonui...
-Mes ir nesakome, kad pagrindas yra. Kol kas, - patikslino asasinas. - Juk kai Tamplieriai krito tie, kurie nebuvo nubausti ar sunaikinti, turėjo gyventi toliau. Vieni perėjo į kitus ordinus, kiti prisiglaudė Klajoklių laivuose. Dar kiti, pasirodo, atsidūrė tarp mūsų...
-Neerzinkite manęs, leitenante, - suurzgė Hasanas.
-Nuolankiai prašau atleisti, jūsų kilnybe, - nusilenkė pašnekovas. - Tikrai neturime duomenų, kad ir daugiau buvusių tamplierių galėtų būti infiltravęsi į mūsų valstybės saugumo tarnybas. Patikinu, kad Hassassin Bahram jau pradėjo ibn Jusufo paieškos operaciją. Mes jį rasime. Bet...
-Taip? - Atsiliepė kapitonas.
-Nemažiau įdomi yra informacija, kurią aptikome Benua archyvuose. Pasirodo, jis buvo kažkaip susijęs su projektu „Šventasis Gralis“. Girdėjote apie tokį?

Hasanas Abu Kalilas giliai įkvėpė.
-Nagi? Ambicingiausias ir slapčiausias Tamplierių ordino mokslinis eksperimentas? Maniau, kad tai tik legenda...
-Pasirodo, ne. Sprendžiant iš Jusufo užuominų, projektas vyko net r labai sėkmingai, iki kol ordinas nebuvo sunaikintas. Tuomet sunaikinta ir didžioji dalis informacijos apie šį eksperimentą, o duomenų likučiai atidžiai saugomi ALEPH ir NeoTeros archyvuose.
-„Šventasis Gralis“... - Sargybos kapitonas susimąstė. - Didžiausia Naujųjų laikų paslaptis. Manau, Jo didenybė labai nudžiugtų, jeigu mums pavyktų apie tai sužinoti daugiau...
-Ar aš jus teisingai suprantu?.. -Šyptelėjo asasinas.
-Veikite, - ryžtingai atsakė Abu Kalilas, ir kiek pamąstęs pridūrė, - Ir pasitelkite į pakalbą Rašidą Bugduką. Jis... labai tinkamas tokioms operacijoms, sakyčiau.
-Bus padaryta, - darkart nusilenkė žvalgybininkas. - Aleikum-as Salam, emyre.
Redagavo null 2010-06-30 15:13
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
PROLOGAS NR.3


PARADISAS

„Tie, kas pavadino šią peklą Paradisu, buvo suknistai nevykę pokštininkai“, - nebe pirmą kartą pagalvojo Shichi-Go ir atsivertė bylą su naujais įsakymais jo būriui.

Karys jau nebeatminė, kiek savaičių prabėgo kiurksant pelkėse ir kovojant su ateiviais, tuntais kraujasiurbių gyvių, alkiu ir išsekimu. Išdėstyti čia kaip išdidžios, grėsmingos kariuomenės kovotojai, Septintojo japonų avangardo bataliono kariai dabar labiau priminė perkarusių šunų rują. Labai jau išretėjusią rują – buvo vieša paslaptis, kad japonai paprastai siunčiami į pavojingiausias misijas, kur karių mirtingumas buvo pats didžiausias.

Niekas, beje, dėl to nesiskundė: japonai puikiai suvokė, kad jų tauta Dangiškojoje imperijoje laikoma „antrarūše“, ir japonų kilmės kariai netgi didžiuodavosi siunčiami į pačius karščiausius taškus. „Šlapimo skardinės“ – taip japonai pusbalsiu atsiliepdavo apie „elitinius“, moderniausia įranga aprūpintus ir sunkiai šarvuotus kinų karius, vykstančius tik į tas kautynes, kuriose pergalė garantuota. Septintasis batalionas buvo siunčiamas ten, kur niekas neaišku. Kur pergalę reikėjo išlupti dantimis, nagais ir gausybe kraujo. Priešų ir savo pačių.

Vis dėlto, iš štabo atėjęs įsakymas vėl šturmuoti ateivių pozicijas, japonų pajėgų vadą gerokai supykdė. Jo kariai vos laikėsi ant kojų, daugelis sužeisti, amunicijos nepakanka. Jokios vilties. Bet dar mažiau tikėtina, kad vadavietę pavyktų perkalbėti – leitenantas jau kartą bandė prieštarauti ir prarado gerą vardą. Prarado vardą apskritai – atlikus bausmę, jam buvo paliktas tik numeris „758694”. Kariai į jį kreipėsi Shichi-Go San.

- Kylame į kovą, ponai, - suurzgė leitenantas aplinkui susirinkusiems kovos draugams, kai baigė skaityti štabo nurodymus. - Parodykime tiems išperoms jų pačių vidurius.

Būrys tylėdamas patikrino ginklus ir žengė pirmyn. Japonai gerai žinojo: užpuolę ateivius išduos savo pozicijas. Jeigu jiems ir pavyks laimėti, netrukus jų medžioti sulėks svetimieji iš viso regiono. Bet juk niekas negyvena amžinai - Japonų sektorius kovotojai puikiai žinojo šį priežodį, todėl visi ramiai ir užtikrintai leidosi į ataką.

Leitenantas perkopė pylimą ir jau žiojosi šaukti „Banzai!”…

...Bet nutilo prieš save išvydęs ne moratų karius, o dvi gobtuvuotas žmogystas, besikrapštančias prie sugedusio skimerio.

- Kas per velniava? - Prasižiojo karys ir skubiai pridūrė, - Stot!

Tačiau abu mįslingieji keliautojai jau dingo už artimiausio kamieno ir pasileido bėgti tolyn. Tiesiai link ateivių pozicijų...

Leitenantui Shichi-Go staiga toptelėjo, kad prieš šturmuojant Jungtinės armijos pozicijas, būtų labai prasminga pasikalbėti su šiais dviem, nežinia, kaip fronte atsidūrusiais personažais.
Redagavo null 2010-06-30 15:15
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
PROLOGAS NR. 4

AUŠRA

- Leitenante, prašau atleisti, bet jūs turite tai pamatyti, - į lauko štabo palapinę įbėgęs žvalgas atrodė gerokai susijaudinęs.
- Kas nutiko? - Tingiai atsiliepė patrulinio būrio vadas leitenantas Smirnovas ir nenoriai pasidėjo į šalį įspūdingą peilį, kuriuo iki tol kruopščiai rakinėjo panages.
- Užtikome būrį, kurio čia neturėtų būti. Panašu, kad tai - panokeaniečiai. Jie keliauja gilyn, į antipodų teritoriją. Iki dešimties gerai ginkluotų karių, panašu į žvalgybinę grupę, - raportavo skautas.
- Panokeanija? Čia? Ko jiems reikia? - suurzgė leitenantas tiesdamas ranką link žvalgo atneštos nuotraukos.
- Neaišku, pone. Bet atkreipkite dėmesį į šią grupės narę. Panokeaniečiai ją akivaizdžiai saugo. Tai kyborgė, pone leitenante. Jei neklystu, „Deva“ klasės, - pastebėjo karys.
- Čiort pabiri, kaip įdomu! Kažin, ko tiems prisireikė čia, šitame užkampyje? Čia gi net teseumo nėra, tik miškai, uodai ir antipodai... – leitenantas mąsliai pasikasė smakrą.
- Nežinau, pone, - atsiliepė skautas.
- Čia buvo retorinis klausimas. Į jį nebūtina atsakyti, kary, - niūriai atsakė Smirnovas. - Nu, pofig. Šiaip ar taip, čia mūsų teritorija, be to, karantino zona. Jie neturi teisės šičia slampinėti. Suruoškime „sutiktuves“ toms skarbonkėms ir paklauskim jų pačių, ko gi čia atsigrūdo. Sukviesk vaikinus instruktažui.
- Tikrai taip, pone leitenante! – atidavė pagarbą skautas.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
1 MISIJA

PILIGRIMAI


JSA (Kostas) VS Combined Army (magyar)

Japonų kariams Paradiso planetoje rengiantis pulti ateivių pozicijas, mūšio lauke netikėtai pasirodo du žmonės, civiliai, dėvintys apsiaustus su gobtuvu. Civilius pastebi abi pusės – ir ateiviai, ir japonai. Abi pusės nutaria, kad keistuosius piligrimus verta sulaikyti ir apklausti. Žinoma, nepamirštant savo tikslo – sunaikinti priešininko pajėgas.

Mūšio laukas: džiunglės, tankus miškas, pelkynas. Bent 1/3 lauko turi būti sunkiai įžengiamas (Difficult terrain, jungle).
Armijų dydis: 200 taškų.
Mūšio trukmė: 5 ėjimai.
Išsidėstymas: abi pusės išsidėsto kaip įprasta, per 12” nuo stalo krašto. Šioje misijoje galimas tik įprastas išsidėstymas: negalima naudoti desanto (airborne deployment); infiltracijos ir mechanizuoto išsidėstymo. „Hidden deployment“ savo išsidėstymo zonoje yra leidžiamas. Žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą dėl išsidėstymo ir iniciatyvos.
Ypatingos taisyklės: ties vidurio linija, per 12” vienas nuo kito, padedami du žmonių-civilių modeliai. Civiliai yra neutralūs ir veikia pagal „Human Sphere“ „civvies“ taisykles (p.148).

TIKSLAI (ABIEM PUSĖMS):
Pirminis: į savo išsidėstymo zoną atvesti vieną civilį.
Antrinis: eliminuoti (priversi trauktis/išnaikinti) priešninko pajėgas.
Tretinis: į savo išsidėstymo zoną atvesti du civilius.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Papildoma medžiaga: Civilių taisyklės

Civvies are non-combatant figures that, during the game, can be moved by one or more players. They lack Orders or an Order Reserve of their own.

They are miniatures that do not have an active turn, and are always reactive in the turns of all players. Civvies only react in base to base contact (See below) unless the scenario states otherwise.

Civvies can be Neutrals or Hostiles. The Hostile civvies will have a Hostile Marker (HOSTILE). Those civvies marked this way will be considered Hostiles for all players, unless the scenario states otherwise.

Civvies can be synchronized with a player’s troops to move them through the battlefield. To do this, it is required that a trooper be in base contact with the Civilian, and, after spending 1 Short Skill, succeed at a Modified Normal WIP-3 Roll. If this is successful, the Civilian is synchronized with the trooper, applying the rules of G: Synchronized to move with him (Replacing the word “Remote” by “Civilian”).

The exceptions applied to Civvies regarding the G: Synchronized rule are that, once synchronized, they never perform attacks, and they do not have G: Remote Presence. However, if the trooper fails the roll, the Civilian will flee in panic, disengaging automatically from CC and moving 2 inches. To determine in which direction the Civilian moves it is necessary to apply the Dispersion rule. The centre of the Circular Template will be placed over where the Civilian is, with the number 1 pointing at the centre of the game table and
the second digit of the failed roll indicating where the figure will move to.

Civvies cannot be synchronized with Remotes and Impetuous figures.

A figure only can synchronize with those Civvies not already synchronized and those Immobilized because their synchronization has been broken (Because their Controllers are Unconscious, dead, hacked, affected by E/M Ammunition or have turned Impetuous by Frenzy, Inspiring Leadership…).

The maximum number of civvies a figure can have synchronized at the same time is 2.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Haqqislam (374) vs ALEPH (Abliatyvas)

Haqqislamas siekia išgauti daugiau informacijos apie Tamplierių ordiną ir jų vykdytą projektą „Šventasis Gralis“. Islamitų specialiųjų operacijų grupė neregistruotu atakos kateriu užpuola asteroidą, kuriame laikomos ALEPH duomenų bazės.

Mūšio laukas: kosminė stotis – koridoriai, tuneliai ir pertvaros, tankiai užstatytas laukas.
Armijų dydis: 200 taškų.
Mūšio trukmė: 5 ėjimai.
Išsidėstymas: abi kariuomenės išsidėto priešingose stalo pusėse, iki 12” nuo krašto. Šioje misijoje galima naudoti infiltraciją ir slaptą išsidėstymą (hidden deployment), bet negalima naudoti desanto (airborne deployment) ir mechanizuoto išsidėstymo (mechanized deployment).

Pradėdami misiją žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą dėl išsidėstymo ir iniciatyvos.

Specialios taisyklės: ties mūšio lauko viduriu, bent 12” nuo stalo krašto ir bent 12” vienas nuo kito išdėstomi trys žymekliai, žymintys terminalus – informacijos saugyklas. Terminalai nesunaikinami, bet jautrūs hakerių atakoms (BTS -9). ALEPH hakeriai, kaip įprasta, gali priešintis bandymams „nulaužti“ terminalą. Haqqislamo leitenantas, net ir nebūdamas hakeris, gali atlikti „hacking“, panaudodamas leitenanto įsakymą.
Haqqislamui pasiekus tretinį tikslą, žaidimas iš karto stabdomas.

TIKSLAI
Haqqislam:

Pirminis: išgauti informaciją iš visų trijų terminalų (atlikti sėkmingą „hacking“ ataką prieš kiekvieną žymeklį).
Antrinis: išgauti informaciją bent iš vieno terminalo.
Tretinis: išgavus informaciją bent iš dviejų terminalų, visus funkcionalius savo dalinius išvesti iš mūšio lauko per savo išsidėstymo zoną.

ALEPH:

Pirminis: sunaikinti visus priešininko hakerius. Jei priešininkas jų neturi, ALEPH automatiškai šį tikslą įvykdo.
Antrinis: sunaikinti priešininko leitenantą.
Tretinis: eliminuoti arba priversti bėgti priešininko pajėgas.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Ariadna (Sem) vs PanOceania (Mindaugas)

Planetoje „Aušra“ Ariadnos pasienio patruliai pastebi PanOkeanijos žvalgybinį būrį, lydintį ALEPH Deva funkcionierę. Ariadnos pajėgos nutaria surengti pasalą, sulaikyti priešininkus ir juos apklausti. Tačiau PanOkeanija kalbėti nenusiteikusi.

Mūšio laukas: tankus miškas. Bent 1/3 lauko turi būti sunkiai įžengiamas (Difficult terrain, jungle).
Mūšio trukmė: 5 ėjimai.
Armijų dydis:
Ariadna: 173 taškai.
PanOceania: 150 taškų + Deva.

Išsidėstymas: Žaidėjai atlieka įprastą metimą dėl lyderystės ir išsidėstymo. Ariadnos pajėgos išsidėsto kaip įprasta, pasirinktoje stalo pusėje, iki 12” nuo stalo krašto. PanOkeanijos pajėgos išsidėsto priešingoje pusėje, viename stalo kampe, 12” x 12” zonoje. Leidžiami visi išsidėstymo būdai.

Specialios taisyklės: priešingas stalo kampas, negu tas, kuriame išsidėstė PanOkeanijos pajėgos, yra PanOkeanijos pasitraukimo zona.
PanOkeanija į savo armiją privalo įtraukti Deva funkcionierę:
DEVA (regular, not impetuous, cube, V: No Wound Incapacitation. Combi rifle, nanopulser, pistol, knife).
MOV 4-4; CC 14; BS 12; PH 11; WIP 15; ARM 2; BTS -3; W 1. COST 23; SWC 0

TIKSLAI

PanOceania:

Pirminis: Išvesti Deva funkcionierę iš mūšio lauko per PanOkeanijos pasitraukimo zoną.
Antrinis: Išvesti leitenantą iš mūšio lauko per PanOkeanijos pasitraukimo zoną.
Tretinis: išvesti visus likususius funkcionalius dalinius iš mūšio lauko per PanOkeanijos pasitraukimo zoną: penktam ėjimui pasibaigus, mūšio lauke neturi likti nė vieno PanOkeanijos dalinio.

Ariadna:

Pirminis: eliminuoti Deva funkcionierę.
Antrinis: eliminuoti arba priversti bėgti priešininko pajėgas.
Tretinis: eliminuoti priešininko leitenantą.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Visi pirmosios misijos mūšiai turi būti sužaisti IKI LIEPOS 25 D. IMTINAI.

Sėkmės ir smagaus ilgojo savaitgalio
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Abliatyvas cum Infinityvas
Ataskaita

Piligrimai: Furor klubas 2010-07-19

Haqqislam (374) vs Aleph (Abliatyvas)

Haqqislam (2PT)
2PT už atliktą antrinį tikslą

Aleph (7PT)
3PT už atliktą pirminį tikslą
2PT už atliktą antrinį tikslą
1PT už atliktą tretinį tikslą
1PT – 75 proc. išgyveno.
Redagavo Abliatyvas cum Infinityvas 2010-07-20 08:23
Hu ha!
null
Puiku

Šią savaitę laukiam dar vieno mūšio.

Tuo tarpu atsižvelgiu į atostogaujančių kampanijos dalyvių prašymą ir skiriu papildomo laiko pirmajai misijai sužaisti - iki rugpjūčio 4 d. (trečiadienio) imtinai.

Tikintis, kad paskutinės dienos nebus laukiama...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Ataskaita

D6 2010-07-23

Ariadna (Sem) vs PanOceania (Mindaugas)


PanOceania (0 PT)

Ariadna (0 PT)
Be aware of all seeing eyezzz...
magyar
2010-08-04

CA (magyar) vs JSA (starfishas)

CA (5 PT)

JSA (4 PT)
Redagavo magyar 2010-08-05 07:05


null
Pataisa: kadangi Starfishas atliko pirminį (3 PT) ir tretinį (1 PT) tikslus, jo rezultatas yra 4 PT.

Taigi pozicijos po pirmosios misijos:

1. Abliatyvas (ALEPH) - 7 PT
2. Magyar (Combined Army) - 5 PT
3. Starfishas (Japanese Sectorial Army) - 4 PT
4. 374 (Haqqislam) - 2 PT
5-6. Mindaugas (PanOceania) - Sem (Ariadna) - 0 PT
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
Perkelta.
Redagavo magyar 2010-08-06 07:01


null
INTARPAS NR. 1

AUŠRA

Leitenantas Kasparas von Silenenas kilstelėjo kulkosvaidį ir kulkomis perliejo krūmokšnį. Iš jo iššokusi pabaisa, primenanti milžinišką žmogaus ir šuns mišrūną, riaumodama pasileido link šaulio. Tačiau Pan Okeanijos karys pasitiko padarą kulkų kruša – siaubūnas krito tiesiai po leitenanto kojomis.

„Pone, - pasigirdo seržanto balsas von Sileneno ausinėse. – Skaneriai rodo, kad link mūsų pozicijų artėja dar vienas Ariadnos pajėgų būrys. Panašu, kad laikydamiesi kurso neišvengsime dar intensyvesnio mūšio.“

„Argi ne akivaizdu, seržante“, - suurzgė Pan Okeanijos pajėgų vadas ir atsisuko į greta stovėjusią androidę, kuri ramiai žvalgėsi po aplinkinius krūmynus. „Ponia?...“

„Girdėjau, leitenante, − atsiliepė moteriškas balsas kario šalme. – Nieko nepadarysi. Mūsų žygį ištiko nesėkmė.“

„Kokie įsakymai?“

„Jūs su savo būriu traukitės. Aš viena pabandysiu prasmukti pro Ariadnos pozicijas.“

„Bet ponia Shin... Su jais - kariai-šunys. Ir esame antipodų teritorijoje. Bandyti vienam prasibrauti pro juos – savižudybė.“

„Dabartinėmis aplinkybėmis sėkmės tikimybė 1 iš 10 000, jei toliau judėsime kartu. Ir 1 iš 7500, jei keliausiu viena. Todėl dėkoju už pagalbą, o jūs grįžkite į transporterį. Ir kuo greičiau palikite Aušrą.“

„Supratau, ponia, − von Silenenas žinojo, kad su dirbtiniais žmonėmis ginčytis beprasmiška. – Būry, traukiamės link transporterio! “– sukomandavo likusiems kariams. Tuo tarpu androidė žaibišku greičiu metėsi link krūmyno.

Pan Okeanijos karys nuo pat pradžių jautė, kad su šia misija nuo pat pradžių kažkas ne taip. Į jų forpostą Aušroje netikėtai atvyksta kyborgė ir pareikalauja būti palydėta į karantinų zoną. Tai pažeidžia tarptautinius susitarimus, bet Shin, pasirodo, suteikti visi įgaliojimai vadovauti Pan Okeanijos pajėgoms. Kelias savaites būrys klaidžioja miškais ir kažko apgraibomis ieško - tai taip nebūdinga racionaliam ir viską žinančiam dirbtiniam intelektui.

„Geriau įsakinėti ir būti įsakinėjamam žmonių, o ne mašinų, - dingtelėjo von Silenenui, stebint, kaip Shin išnyko tankmėje. - Kaip gerai būtų grįžus į Neo Terą nebesusidurti su šitais... daiktais...“
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 2

Dirbtinis intelektas užfiksavo prie tinklo prisijungus vieną savo meta-sąmonių.

Ryškus blykstelėjimas begaliniame informacijos vandenyne... ir į jį plūstelėjo nauji duomenys. Vos lašelis, palyginus su neaprėpiamais žinių masyvais, sudarančiais ALEPH duomenų bazes. Tačiau labai reikšmingas lašelis.

Vos kelias pikosekundes trukusį apsikeitimą informacija žmogus būtų interpretavęs maždaug taip:

- Leitenante. Operacija įvykdyta sėkmingai? Priimkite naujus nurodymus, - dirbtinis intelektas „kreipėsi“ į savo meta-sąmonę, vykdančią ALEPH užduotis materialiajame pasaulyje.

- Priimu. Fiksuoju įrašui: konstruktas „Achilas“ dėl savo padidinto agresyvumo vėl vos nesukliudė sėkmingai operacijos baigčiai, - „atitarė“ ALEPH funkcionierius (-ė). - Jis su savo mirmidonais sunaikino beveik visus bazę atakavusius žmones.

- Beveik?

- Išgyveno du asmenys. Vienas funkcionalus. Hakislamo ginkluotųjų pajėgų eilinis Džamelis Chanas. Kitas sužeistas. Būklė sunki, bet stabili. Hakislamo ginkluotųjų pajėgų karininkas, leitenantas Rašidas Bugdukas. Asmens identifikacijos numeris: ...

- Priimta. Abu grąžinkite į Buraką. Pakeiskite jų prisiminimus: subjektai turi manyti, kad jiems pavyko atlikti užduotį ir pasitraukti iš bazės. O duomenys?

- Atakos metu žmonės perėmė informaciją iš dviejų kaupyklų. Šie duomenys buvo nedelsiant persiųsti į Buraką hiperryšiu, - „raportavo“ ALEPH leitenantas.

- Kaip ir buvo numatyta, - konstatavo dirbtinis intelektas. - Tolesnės instrukcijos. Pirma - aktyvaus budėjimo režimas. Pereisime į aktyvią fazę, kai trečiosios šalys aptiks kubus ir, pasinaudodamos žmogiškuoju faktoriumi, išgaus iš jų informaciją. Antra - vykite į Aušrą. Atkurkite ryšį su ten veikusia funkcioniere Shin - gautas jos nelaimės signalas. Priimkite jos paskutines žinomas koordinates ir misijos ataskaitą.
- Priimta. Vykdoma, - „atsakė“ meta-sąmonė, žmonių pasaulyje vadinama „Leitenantu Ash“, ir atsijungusi nuo sistemos grįžo į savo dirbtinį kūną bei materialią tikrovę.

Dirbtinis intelektas ALEPH vėl sutelkė dėmesį į trilijonus užklausų ir problemų, kiekvieną akimirką kylančių besirūpinant Žmonijos sfera.
Redagavo null 2010-08-05 12:07
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 3


AUŠRA

Leitenantas Smirnovas kulnu sutrynė nuorūką.

- Nu? - ištarė stovykloje pasirodžiusiam skautui.
- Antipodai ją rado pirmiau, leitenante, - ištarė karys. – Aišku, kyborgų skonis, turbūt, jiems nepatinka, todėl visas kūnas liko. Šuniukai tik ją... išrinko į atskiras dalis, - išsiviepė skautas.
- Blin. Būtų buvę tikrai šaunu užduoti vieną kitą klausimą tiek kyborgei, tiek jos palydovams iš PanO. Kur tos dalys?
- Viską surinkome. Maiše. Atgabenome į stovyklą. Beje, kai kurios dalys, atrodo, dar funkcionuoja.
- Nejaugi? – susidomėjo leitenantas.
- Taip. Iš jos krūtinės sklinda keistas pulsuojantis švytėjimas. Ir mūsų prietaisai fiksuoja kažkokį signalą...
- Čiort, turiu blogą nuojautą, - suurzgė Smirnovas. - Kyborgo kūne, matyt, buvo įmontuotas koks nors siųstuvas. Likite budrūs, kariai. Netrukus apylinkėse galime pamatyti daugiau šitų... vaikštančių šaldytuvų.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/