Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
"Infinity" 2010 kampanija "Operacija "Persevalis"
null
INTARPAS NR.4

PARADISAS

- Mes baigėme žmogėno apklausą, - raportavo į vadavietę įėjęs moratas. – Jis, kaip ir tas kitas, kurį spėjo pačiupti priešai, čia ieškojo kažkokios senos, dar iki kontakto statytos bazės. Kurioje buvo atliekami moksliniai tyrinėjimai. Jais siekta pagerinti žmogpalaikių kovinius gebėjimus. Sukurti tobulą žmonių karį.

Leitenantas Enema linktelėjimu paragino karį tęsti.

- Belaisvis tvirtina, kad bazės nerado. Jos čia nėra. Ji - kitur. Kur - nežino. Sako, blogai supratęs turėtus duomenis.
- Kokius? – sukluso ateivių pajėgų vadas.
- Šiedu žmogėkai, kurie čia trainiojosi, priklausė kažkokiai galingai karių-mokslininkų brolijai. Kurią vėliau patys žmogpalaikiai ir sunaikino. Vadus nužudė. Tik vadai žinojo, kur tiksliai buvo ši bazė. Liko keli brolijos nariai, dabar naršo po išorines žmonių sferos planetas ir jos ieško.
- Kodėl?
- Sako, kad mašinos bazėje tęsė eksperimentą ir be žmonių. Sako, dabar atėjo metas pažiūrėti, kas išėjo. Ir dar sako, kad jei išėjo tai, kas turėjo išeiti, žmogėnai įgis didelį pranašumą kare.
- Niekai, - mostelėjo letena Enema, - Pats žinai, kad Jungtinė Armija - neįveikiama. Bet šie duomenys gali sudominti vadovybę. Man ir pačiam būtų įdomu susigrumti su tais... kariais-žmogėnais.
- Taip, pone, - atsiliepė karys. - Tik nė patys brolijos nariai nežino, kur tiksliai ta bazė yra. Užtat žino mirę brolijos vadovai. Jų asmenybės ir atsiminimai įrašyti, saugomi centriniuose žmonių pasauliuose.
Enema susimąstęs primerkė akis.
- Mes galėtume pabandyti juos prakalbinti... Tai būtų tikro morato vertas žygis… - vadas akimirką pamąstė. - Gerai, kary, tęskite belaisvio apklausą. Išgaukite iš jo viską ir stenkitės palikti jį gyvą - žmogėnas gali būti naudingas. Tuo tarpu man reikia pasitarti su vyresniaisiais.
Redagavo null 2010-08-06 06:26
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 5

PARADISAS

Mūšyje su ateiviais sužeistas Shichi-go ir jo būrio likučiai atsitraukė gilyn, į pelkes, kur ir apklausė belaisvį. Nors japonų kariai puikiai mokėjo slėpti emocijas, leitenantas pastebėjo, kokia nuostaba apėmė jo bendražygius, išgirdusius tamplieriaus piligrimo pasakojimą. Tiesą sakant, jaudulį ir pačiam sunkiai sekėsi suvaldyti. Negi tikrai projektas „Šventasis Gralis“ nėra pasilinksminimo kanalų sugalvota pasaka? Nejau kažkur išties slypi didysis Tamplierių lobis, galintis pakeisti žmonijos istorijos tėkmę?.. Galbūt iš tikrųjų yra vilties įgyti ginklą, padėsiantį įveikti ateivių grėsmę?

Leitenatas beveik tiksliai nuspėjo, kokie bus nauji įsakymai, pasiekę jį iš vadavietės. „Atvesti belaisvį į bazę“. Tik antrosios įsakymo dalies Shichi-go nenumatė: „Pasirengti būrio dislokavimui į kitą sistemą“.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 6

BURAKAS

- Leitenantas Bugdukas spėriai taisosi, emyre. Netrukus galėsime jį plačiau apklausti. Bet panašu, kad jis, lygiai kaip ir eilinis Chanas, misijoje patyrė rimtą emocinę traumą ir prarado dalį atminties. Jų ataskaitos nerišlios ir neišsamios. Aišku tik tiek, kad asteroide būrys susidūrė su Achilu, - kalbėjo asasinas.
- Alachas tepasigaili jų sielų. Visi buvo narsūs kariai, - atsakė Hasanas Abu Kalilas. - Bet savo užduotį, kaip suprantu, jie atliko?
- Taip, mes turime duomenis iš ALEPH saugyklų. Šiuo metu jie dešifruojami. Ta dalis, kurią jau ištyrėme, sakyčiau, labai įdomi.
- Tęskite, - nekantriai mostelėjo ranka rūmų sargybos kapitonas.
- Įslaptintame ALEPH archyve, susijusiame su projektu „Šventasis Gralis“, nurodoma, kad Tamplieriai vykdė plataus masto genetinį eksperimentą su žmonėmis. Atrodo, jie siekė sukurti naują žmonių rasę. Įrašuose ji taip ir vadinama - Naująja tauta. Panašu, kad informacija apie eksperimentą, jei galima taip išsireikšti, ypatingai suneramino dirbtinį intelektą.
- Kodėl? – susiraukė emyras.
- Kol kas anksti daryti išvadas, - atsakė pašnekovas. - Bet įrašuose užsimenama, kad naujoji rasė turėjusi būti transcendentinė. Pasiekti nušvitimą, jei norite. Kalbant pragmatiškai, Naujajai tautai dirbtinis intelektas nebūtų reikalingas.
- Skamba įdomiai, - atsiliepė Abu Kalilas, mąsliai kasydamasis pasmakrę.
- Iš esmės, Tamplieriai siekė to paties, ko ir mes, kurdami Naujojo islamo visuomenę - tobulos žmonių bendrijos. Tik pasirinko kitą kelią - genetines manipuliacijas. ir, jei gerai suprantame iš ALEPH perimtą informaciją, riteriams sekėsi puikiai, - atsakė žvalgybininkas.
- Ar tu nori pasakyti?..
- Kad tai ir buvo tikroji priežastis, dėl ko ordinas buvo panaikintas, pateikus sufabrikuotus kaltinimus? Galbūt. Bent jau paneigti to kol kas negalime. Bet įdomiausia ne tai, - šyptelėjo asasinas. - ALEPH taip ir nepavyko rasti slaptų mokslinių bazių, kuriose Tamplieriai vykdė savo tyrinėjimus. Manoma, kad jos gali būti kažkur Aušroje arba Paradise. Tiksliai žino tik ordino vyriausieji. Kurie, beje, visi žuvę.
- Vadinasi, esame aklavietėje, - konstatavo Hasanas.
- Ne visai, - plėšri asasino šypsena dar labiau išplatėjo. – Ordino magistro, maršalo ir prioro kubai su jų asmenybėmis ir atsiminimais išliko. Jie saugomi skirtingose Sferos planetose. Aišku, dirbtinis intelektas bandė iš kubų išgauti informaciją. Bet Tamplieriai garsėjo sugebėjimais saugoti savo paslaptis...
- Kodėl manai, kad riteriai norės jomis pasidalinti su mumis?
- Galbūt ir nenorės. Bet... mes žmonės, o ne ALEPH. Kažkodėl manau, kad tai gali mums padėti.
- Hmmm..., - numykė Hasanas Abu Kalilas. – Minėjai, leitenantas Bugdukas sparčiai taisosi ir netrukus grįš į rikiuotę? Ko gero, suteiksime jam dar vieną galimybę.
Redagavo null 2010-08-06 06:28
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
II MISIJA

MIEGANČIOS PASLAPTYS

Ariadna (Sem) VS ALEPH (Abliatyvas)

Misijos aprašymas: ALEPH būrys atvyksta į Aušros planetą ieškoti deva funkcionierės Shin. Jos kūne įmontuotas švyturys atveda ALEPH pajėgas į Ariadnos karių stovyklą, įrengtą antipodų karantino zonoje. Bazėje Ariadnos kariai saugo Shin... ar bent jau tai, kas iš jos liko po nesėkmingo mėginimo prasėlinti antipodų teritorija.

Mūšio laukas: bazė miške – trečdalį stalo užima pastatų kompleksas; trečdalį – tankus miškas (difficult terrain; jungle) su 2-3 nedideliais statiniais ir nusileidimo aikštele (apskrito šablono dydžio zona be jokių pastatų ar kliūčių), likusį trečdalį, ties stalo viduriu – laukymė su įvairiomis kliūtimis (barikadomis ir pan.).

Armijų dydis: 200 taškų.

Mūšio trukmė: 5 ėjimai.

Išsidėstymas: Ariadnos išsidėstymo zona turi būti toje stalo pusėje, kurioje stovi pastatų kompleksas (bazė). ALEPH – priešingoje pusėje, miške. Atliekamas įprastas lyderystės metimas: nugalėtojas renkasi, kuris pirmasis išsidėstys, o kuris – eis. Tada abu žaidėjai išdėsto pajėgas savo stalo pusėse, iki 12” nuo krašto.

Specialios taisyklės: Iki išdėstant pajėgas, Ariadnos žaidėjas savo išsidėstymo zonoje, žemės lygyje, ne pastate, padeda žymeklį – funkcionierės Shin palaikus. Visi daliniai, išskyrus impetuous, gali pakelti ir padėti palaikus atlikdami Short skill (be metimo). Palaikus nešantis dalinys juda kaip įprasta, tačiau negali lipti, plaukti, šokinėti, atlikti Super jump ir kitokių ypatingų judėjimo veiksmų, kuriems atlikti reikalingas kauliuko metimas, bei kautis (BS ar CC). Jei dalinys atlieka ypatingą judėjimo veiksmą arba yra kaunasi (šauna, kovoja artimoje kovoje), jis iš automatiškai, nenaudodamas orderio, numeta nešamus palaikus. Žymeklį keliantis ar nešantis dalinys su kamufliažu ar TO kamufliažu automatiškai atsidengia.

TIKSLAI:


ALEPH:


Pirminis: išgabenti palaikus (žymeklį) iš priešininko bazės (Ariadnos išsidėstymo zonos) ir pernešti į savo stalo pusę. Jei penktam ėjimui pasibaigus žymeklis yra ALEPH stalo pusėje, tikslas pasiektas. Jei žymeklis išnešamas iš mūšio lauko per ALEPH išsidėstymo zoną, tikslas pasiekiamas ir mūšis nutraukiamas.
Antrinis: eliminuoti (priversti trauktis ar sunaikinti) priešininko pajėgas.
Tretinis: išgauti informaciją iš Shin kubo. Tai gali padaryti ALEPH leitenantas, hakeris, gydytojas (doctor) arba inžinierius. Informacijos išgavimas – LONG skill. Kag išgautų informaciją iš kubo, modelis turi būti greta (base to base) žymeklio ir atlikti sėkmingą WIP -6 metimą.

Ariadna:

Pirminis: eliminuoti (priversti trauktis ar sunaikinti) priešininko pajėgas.
Antrinis: neleisti išgabenti žymeklio iš bazės. Tikslas pasiektas, jei baigiantis penktam ėjimui, žymeklis yra Ariadnos išsidėstymo zonoje.
Tretinis: Išsaugoti savo leitenantą. Tikslas pasiektas, jei per visą mūšį Ariadnos pajėgos nė karto neatsidūrė „Loss of Lieutenant“ padėtyje.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
JSA (starfishas) vs Haqqislam (374)

Misijos aprašymas: Haqqislamo pajėgų būrys infiltruojamas Neo Teroje. Tikslas – įsiveržti į kompleksą, kuriame saugomi aukščiausių Tamplierių ordino tyrimų korpuso vadovų kubai ir juos perimti. Tačiau patekę į akylai saugomą kompleksą, islamitai supranta esantys čia ne vieni – kubų ieško ir Yu Jing imperijos specialusis būrys.

Mūšio laukas: didmiestis, mokslinis kompleksas – daug statinių, siaurų koridorių, konteinerių.

Armijų dydis: 200 taškų

Mūšio trukmė: 6 ėjimai. Jei nukaunamas nors vienas sargybinis, trukmė trumpėja iki 5 ėjimų.

Išsidėstymas: Prieš mūšį lauke išdėstomi 6 žymekliai, žymintys kubus. Žymekliai tolygiai išdėstomi visame lauke, bet ne arčiau kaip 10” nuo žaidėjų išsidėstymo zonų. Tik trys iš šešių kubų yra tamplierių. Likę trys – ordinui nepriklausiusių mokslininkų.

Mušio pradžioje žaidėjai nežino, kurie kubai „tinkami“, o kurie – ne. Tamplierių kubai pažymimi, tada visi šeši žymekliai sumaišomi ir išdėliojami (siūlau naudoti keliskart perlenktus popieriaus lapelius).

Ne toliau kaip 10” nuo kiekvieno kubo padedama po modelį – komplekso sargybinį. Sargybiniai negali būti padedami žaidėjų išsidėstymo zonose. Tada atliekamas įprastas lyderystės metimas ir išdėstomos pajėgos. Leidžiami visi išsidėstymo būdai. Tačiau išsidėstant modeliai negali būti statomi taip, kad jie matytų komplekso sargybinius ar kad šie juos matytų (no LOF).

Specialios taisyklės. Sargybiniai priešiški abiem žaidėjams ir reaguoja (ARO) į kiekvieno žaidėjo modelius. Kokia bus reakcija, sprendžia priešininkas (jei sargybinis reaguoja į Haqqislamo veiksmą, už sargybinį žaidžia JSA ir atvirkščiai). Kiekvieno ėjimo metu, paėjus abiem žaidėjams, juda sargybiniai. Naudojamas apskritas šablonas sargybinio judėjimo krypčiai nustatyti. Sargybinis juda atsitiktine kryptimi per visą savo MOV vertę. Baigęs judėjimą sargybinis lieka stovėti atsisukęs judėjimo kryptimi arba į artimiausią matomą žaidėjo modelį.

Jei pajudėjus per pirmą MOV vertę sargybinio regos lauke atsiduria bet kurio žaidėjo modelis, sargybinis jį atakuoja. Į sargybinius žaidėjų modeliai taip pat gali reaguoti. Valdydami sargybinius žaidėjai turėtų atminti, kad sargybos tikslas – eliminuoti abiejų žaidėjų pajėgas.

Sargybinis: combi rifle, pistol, knife (regular, not impetuous, cube); MOV 4-4; CC 13; BS 12; PH 10; WIP 12; ARM 2: BTS 0; W 1.

Kubus gali pulti hakeriai (BTS – 3). Atlikęs sėkmingą hakerio ataką, žaidėjas gali pasižiūrėti „nulaužtą“ žymeklį – kieno kubą jis žymi, ir padėti žymeklį atgal, į vietą. Bet koks modelis, išskyrus impetuous ir REM, gali pakelti ir padėti žymeklį atlikdami Short skill (be metimo).

Atnešus žymeklį į savo išsidėstymo zoną, galima pasižiūrėti, kieno tai kubas. Žymeklį nešantis dalinys juda kaip įprasta, tačiau negali lipti, plaukti, šokinėti, atlikti Super jump ir kitokių ypatingų judėjimo veiksmų, kuriems atlikti reikalingas kauliuko metimas. Jei dalinys atlieka ypatingą judėjimo veiksmą jis iš automatiškai, nenaudodamas orderio, numeta žymeklį. Žymeklį keliantis ar nešantis dalinys su kamufliažu ar TO kamufliažu automatiškai atsidengia.


TIKSLAI (abiem žaidėjams vienodi):

- Pirminis: Į savo išsidėstymo zoną atnešti du tamplierių kubus.
- Antrinis: Į savo išsidėstymo zoną atnešti vieną tamplierių kubą.
- Tretinis: Nenukauti nė vieno sargybinio.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
PanOceania (Mindaugas) vs Combined Army (magyar)

Misijos aprašymas: Leitenantas von Silenenas grįžta į Neo Terą. Vos spėjęs prisistatyti į štabą, leitenantas ir jo būrys išsiunčiamas į skubią misiją – į planetą netikėtai įsiveržė ateivių būrys ir užėmė Bažnyčios saugyklą, kurioje laikomi aukščiausių Tamplierių ordino vadovų kubai.

Mūšio laukas: miestas, labai užstatyta teritorija. Stalo viduryje įrengiamas labai gerai įtvirtintas, daug priedangos sukuriantis pastatas – Bažnyčios saugyklos kompleksas (bent 10” x 10”). Likęs stalas padalijamas į keturis sektorius. Kiekvieno sektoriaus viduryje turi likti po tuščią apskrito šablono dydžio nusileidimo aikštelę. Visa kita erdvė užstatoma pastatais ir kliūtimis.

Armijų dydis: 200 taškų

Mušio trukmė: 5 ėjimai

Išsidėstymas: CA išsidėtymo zona – kompleksas stalo viduryje ir erdvė per 6” nuo jo. PanOkeanijos išsidėstymo zona – perimetras aplink visą stalą, iki 6” nuo stalo krašto. Prireikus trauktis, PanO daliniai traukiasi link artimiausio stalo krašto. CA išsidėstymo zonoje padedami trys žymekliai – Tamplierių ordino vadovų kubai. CA žaidėjas išsirenka vieną iš keturių nusileidimo aikštelių ir slapta užsirašo, kurią pasirinko. Prireikus trauktis, CA pajėgos trauksis link šios aikštelės.

Tada atliekamas įprastas metimas lyderystės metimas, žaidėjai išsidėsto savo zonose.

Leidžiama infiltracija, bet infiltruotis galima ne arčiau kaip iki 12” nuo priešininko išsidėstymo zonos. Ta pati taisyklė galioja ir „mechanized deployment“ atveju. Kiti ypatingi išsidėstymo būdai leidžiami.

Ypatingos taisyklės: panaudodamas leitenanto orderį, CA žaidėjas gali mėginti išsikviesti transporto laivą, kuris atvyksta į žaidėjo iš anksto pasirinktą nusileidimo aikštelę. Pirmą ėjimą lėktuvas atvyks leitenantui atlikus sėkmingą WIP-9 metimą. Antrą ėjimą WIP-6. Trečią ėjimą WIP-3. Ketvirto CA ėjimo pradžioje laivas atvyksta be metimo.

Ateivių laivas aprūpintas galingu apsauginiu skydu ir yra nesunaikinamas.

Į aikštelę, kurioje nusileidęs laivas, atnešus žymeklį, jis nuimamas nuo lauko. CA modelis, esantis aikštelėje, kurioje yra laivas, gali būti nuimamas nuo lentos, jei to pageidauja CA žaidėjas − laikoma, kad modelis įlipo į laivą ir pasiruošė evakuacijai. Įlipimui į laivą reikia atlikti Short Movement Skill arba tiesiog užbaigti judėjimą aikštelėje.

Bet koks modelis, išskyrus impetuous ir REM, gali pakelti ir padėti žymeklį atlikdami Short skill (be metimo). Žymeklį nešantis dalinys juda kaip įprasta, tačiau negali lipti, plaukti, šokinėti, atlikti Super jump ir kitokių ypatingų judėjimo veiksmų, kuriems atlikti reikalingas kauliuko metimas. Jei dalinys atlieka ypatingą judėjimo veiksmą jis automatiškai, nenaudodamas orderio, numeta žymeklį. Žymeklį keliantis ar nešantis dalinys su kamufliažu ar TO kamufliažu automatiškai atsidengia.

TIKSLAI:

CA:

Pirminis: į aikštelę, kurioje nusileidęs laivas, atnešti du žymeklius;
Antrinis: į aikštelę, kurioje nusileidęs laivas, atnešti vieną žymeklį;
Tretinis: visus išlikusius savo modelius perkelti į aikštelę, kurioje nusileidęs laivas, ir pašalinti nuo lentos. Tikslo pasiekta, jei 5 ėjimui baigiantis mūšio lauke nėra nė vieno CA dalinio ir bent vienas dalinys yra įlipęs į laivą.

Pan Oceania:

Pirminis: eliminuoti priešininko pajėgas. Tikslo pasiekta, jei PanO sunaikina bent 60 proc. CA dalinių skaičiuojant taškais.
Antrinis: į savo išsidėstymo zoną (į stalo kraštą) atnešti vieną žymeklį.
Tretinis: išsaugoti savo leitenantą. Tikslo pasiekta, jei PanO pajėgos per mūšį nepraranda modelio, kuris žaidimo pradžioje buvo paskirtas leitenantu.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Taigi kariaukite B)

Deadline - rugpjūčio 25 d., trečiadienis, imtinai.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
magyar
MIEGANČIOS PASLAPTYS
PanOceania (Mindaugas) vs Combined Army (magyar)

Žodžiu, kaip čia dabar parašius. Dar neprasidėjus antram CA ėjimui iš ateivių pajėgų žaidime bebuvo likusi viena Preta. Šioj vietoj ir baigėme. Matyt, pralaimėjimas maksimaliu skirtumu.


null
EDIT

Tada fiksuojam rezultatą:

magyar 0 PT
mindaugas 6 PT
Redagavo null 2010-08-12 09:30
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Jap.. nedažytos, bet man 6 taškai, nes pasimirė Order Sergeant'as ir Magister Knight'as (68 taškai, nebesigauna išsaugotų 75%)

magyar taip išsistatė savo trūpsus, kad Magister Knightas be problemų ištaškė Charontidą (aišku po to gavo malkų nuo moratų:)), tada Order Sergeant'as su snaiperraiflu, vos ne „one shot, one kill“ išpikino pretas ir kelis moratus (tarp jų ir LT), per kitą ėjimą Hexa su spitfire damušė likusius moratus. Ant stalo liko viena preta..:)
Be aware of all seeing eyezzz...
Abliatyvas cum Infinityvas
MIEGANČIOS PASLAPTYS

Tai viskas analogiškai kaip ir Carontidui...

Ariadna (SEM) 6 PT
Aleph (ABLIATYVAS) 0 PT

Liūdna kalbėti... neklauskit, palikit ramybėj.
Hu ha!
374
MIEGANČIOS PASLAPTYS
JSA (starfishas) vs Haqqislam (374)

JSA 3
Haqqislam 5
البوراك المجد
null
Pozicijos po antrosios misijos:

1.-2.-3. 374 (Haqqislam) - 7 PT; Abliatyvas (ALEPH) - 7 PT; Starfishas (Japanese Sectorial Army) - 7 PT;

4.-5. Mindaugas (PanOceania) 6 PT; Sem (Ariadna) - 6 PT;

6. Magyar (Combined Army) - 5 PT.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 7

NEOTERA

Kulkų pakirstas ateivis tyliai susmuko, ir leitenantas von Silenenas pastebėjo, kad iš padaro letenos kažkas iškrito. „Informacijos kaupykla... Kubas?..“, dingtelėjo Pan Okeanijos karininkui, kai šis priėjo arčiau. Von Silenenas pakėlė trofėjų ir apsidairė. Patalpoje jis buvo vienas. Trumpai pamąstęs, karys įstūmė kaupyklą į jungtį savo šarvuose.

Praėjo kelios akimirkos. Staiga leitenantas pasijuto esąs stebimas. Ar veikiau tyrinėjamas kažkieno smalsiu žvilgsniu. Tyrinėjamas iš vidaus, tarsi kažkokia esybė jo galvoje mėgintų „perskaityti“ von Sileneno mintis ir jausmus, perprasti jį.

„Ar tu... žmogus?“, - pasiteiravo sodrus vyriškas balsas leitenanto galvoje. Karys susimąstė.
„Vertinant, kad bioninių kūno dalių turiu labai nedaug, sakyčiau, taip. Esu žmogus.“, - mintyse atsakė von Silenenas.
„Ar tu - riteris?“, - vėl paklausė pašnekovas, kurio esybė buvo saugoma von Sileneno surastame kube.
„Leitenante, - nuskambėjo kitas balsas von Sileneno šalme. Šįkart tai buvo vienas jo būrio karių. - Priešininkas sunaikintas. Radome du kubus – juos bandė išgabenti ateiviai. Kokie įsakymai?“
„Manau, galėčiau būti riteris“, - pagalvojo von Silenenas.
„Leitenante? Pakartokite?“, - sutrikimas kario balse išdavė, kad vadas „pagalvojo“ garsiai.
„Ee... Grįžtame į bazę. Teritorijos apsaugą perims vietos saugumo pajėgos“, - von Silenenas kelias sekundes pagalvojo. „Kubus ir priešininkų kūnus imame su savimi“
„Supratau, vykdau“, - baigė pokalbį kareivis.
„Įrodyk, - tęsė balsas iš kubo, − Įrodyk, kad esi žmogus, vertas vadintis riteriu, ir aš atskleisiu tau paslaptį, kurią atėjo metas atskleisti“
„Kas tu?“ - paklausė Kasparas von Silenenas.
„Kažkada buvau žmogus. Riteris. Mane vadino Bertranu de Molė“
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 8

Operacija: „Aušra 2“.
Aspektas: Leitenantas Ash.
Statusas: ryšys nutrūko.
Labiausiai tikėtina išvada: operacija žlugo.
Veiksmai: dar 24 standartines valandas laukti kontakto, patikrinti informaciją, nutraukti operaciją.

Operacija: „Persevalis“.
Statusas: Kubai išimti iš saugyklų, kontaktas su kubais užmegztas.
Labiausiai tikėtina išvada: trečiosios šalys gavo informaciją arba netrukus ją gaus.
Veiksmai: aktyvūs, informacijos perėmimas iš trečiųjų šalių bet kokia kaina.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 9

AUŠRA

Leitenantas Smirnovas nemėgo sulaukti svečių. Ypač oficialių. Ne todėl, kad leitenantas buvo nesvetingas ar nevaišingas žmogus – anaiptol. Tiesiog visas tas mandagus kalbėjimas ir tūpčiojimas buvo ne jam. Bet įsakymai iš štabo buvo aiškūs: tinkamai priimti kapitoną Basesku ir leisti jam inspektuoti nukautų kyborgų liekanas kiek tik prireiks.

Leitenento Smirnovo svečias kaip tik tai ir darė – jau kelias valandas.
Pagaliau lazareto, kuriam laikui paversto lauko laboratorija, durys prasivėrė, ir kapitonas išlindo lauk. Smirnovas dar kartą nudelbė jį akimis: lieknas ir išstypęs kūnas, grakšti, bet kiek nenatūrali eisena liudijo, kad Basesku daugiausiai laiko praleidžia dirbtinės gravitacijos sąlygomis. Kapitono riešą puošė kvantroninis kompiuteris, o žvilgsnį slėpė techniko akiniai, kurių svečias niekad nenusiimdavo. Smirnovas įtarė, kad jis to ir negali padaryti, nes tai – visai ne akiniai, o implantai, pakeitę tikrąsias atvykėlio akis. Jei bent pusė to, ką leitenantas girdėjo apie nomadus, yra tiesa, akys, ko gero, toli gražu nebuvo vienintelė „patobulinta“ Basesku kūno dalis...

- Leitenante, - tarė nomadų inžinierių korpuso kapitonas, - dėkoju už jūsų bendradarbiavimą.
- Ką jūs, - sumurmėjo Smirnovas, - aš vykdau įsakymus...
- Žinoma, žinoma, - šyptelėjo Basesku ir vėl surimtėjo. – Turiu pripažinti, kad ALEPH funkcionierių palaikų analizė buvo labai naudinga. Kai kas tapo žymiai aiškiau.
- Ar jums pavyko išgauti iš jų kokios nors informacijos? – Pasiteiravo leitenantas.
- Taip, - atsakė inžinierius. – Ir ji patvirtina duomenis, kuriuos turi mūsų žvalgyba. Esu įgaliotas jais pasidalinti su mūsų sąjungininkais iš Ariadnos. O duomenys štai kokie: mes manome, o dabar jau žinome, kad Aušroje ir Paradise kadaise buvo įrengta puikiai aprūpintos ir visiškai slaptos mokslinių tyrimų bazės. Paradiso kompleksas buvo sunaikintas, kai prie jo pernelyg priartėjo ateiviai. O Aušros autonominė bazė išliko. Daugelį metų ji buvo nefunkcionali, bet dabar ji vėl grįžo į darbinį režimą, kad užbaigtų joje pradėtą eksperimentą. Būtent šio komplekso ir ieško čia atvykę ALEPH veikėjai.
- Hmmm... kiurksome šiuose miškuose jau daugelį metų, bet niekada nebuvome radę jokios bazės, - Smirnovas mąsliai pasitrynė smakrą.
- Tai todėl, kad kompleksą įkūrė Tamplierių ordinas. Girdėjote apie tokį? Tai buvo pirmasis mūsų laikais atkurtas riterių ordinas, vykdęs daugiausiai mokslinę veiklą. Daugelį šių dienų karinių išradimų, tokių kaip MULTI amunicija, sukūrė tamplieriai. Deja, kaip ir istorinis ordino pirmtakas Viduramžiais, taip ir naujieji tamplieriai buvo apkaltinti sąmokslu ir sunaikinti.
- Na, šitą istoriją girdėjau...
- O ar girdėjote, leitenante, - šyptelėjo inžinierius Basesku, - kad tamplieriai garsėjo ne tik turtais, įtaka ir mokslininkais, bet ir mokėjimu saugoti savo paslaptis? Gali būti, kad mes kaip tik dabar stovime tiesiai virš jų atgijusio mokslinio komplekso to nė nenutuokdami. Stovime nė neįsivaizduodami, koks nuostabus eksperimentas jame netrukus bus baigtas. Tai, ką mums pavyko sužinoti apie ordino vykdytą projektą „Šventasis Gralis“, tiesiog gniaužia kvapą...
Redagavo null 2010-08-29 05:52
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 10

BURAKAS

- ...Liongino ietis, Tikrasis kryžius, Turino drobulė, Paskutiniosios vakarienės taurė. Nomadų informacijos kontrabandininkai iš Tunguskos patvirtino, ir ši informacija, emyre, mums nemažai kainavo, kad ordinas paskutiniaisius kelerius metus iki jo išformavimo įvairiais būdais siekė įsigyti šias švenčiausias krikščionių relikvijas. Nors Bažnyčia tai neigia, panašu, kad tamplieriams pavyko: Bažnyčios saugyklose dabar iš tiesų tėra tik meistriškai pagaminti šių relikvijų dublikatai. Originalai buvo pavogti ar nupirkti ir kažkur išgabenti, - pasakojo asasinas.
- Minėjote, kad ordinas eksperimentavo su žmogaus genomu ir siekė sukurti antžmogių rasę. Kam tada tamplieriams reikalingos visos šios šventenybės? – atsiliepė Hasanas abu Kalilas.
- Bijau, kad atsakymą į šį klausimą rasime tik patekę į ordino bazę. Panašu, kad ji Aušroje. Kur tiksliai – kol kas nežinome, - ištarė žvalgybininkas.
- O kubai, kuriuos perėmėme?
- Labai įdomūs egzemplioriai, - asasino veide ištįso kreiva šypsena. - Vos tik leitenantas Bugdukas juos aktyvavo, kubuose saugomos Tamplierių vadų asmenybės iš karto pasiteiravo: „ar tu riteris?“
- Leitenantas, suprantama, atsakė teigiamai?
- Kažką tokio. Bet tamplieriai pareikalavo tai įrodyti...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 11

YU JING

- Ar tu - riteris? - Pasiteiravo balsas iš terminalo, kai leitenantas Shichi-go prie jo prijungė Tamplierių kubą.
Karys trumpai temąstė, ką atsakyti. Leitenantas buvo kilęs iš senos ir garbingos samurajų šeimos, kurios sūnūs jau daugelį šimtmečių gyveno ir mirė su kardu rankose. Nors ir nubaustas imperijos, kurios nepripažino, bei praradęs oficialiąją tapatybę, Shichi-go laikė save kariu samurajum. Riteriu.
- Taip, - atsakė leitenantas vaiduokliškajam balsui.
- Įrodyk, - atsiliepė jis. – Įrodyk, kad esi vertas vadintis riteriu, ir aš pasidalinsiu su tavimi mūsų paslaptimis.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
TREČIOJI MISIJA
„RITERIO GARBĖ“


PanOceania (Mindaugas) vs ALEPH (Abliatyvas)

ALEPH pajėgos siekia išgauti informaciją iš Tamplierių kubų. Iki šiol kyborgams to padaryti nepavyko, nes ordino vadovai sutinka bendrauti tik su to vertais žmonėmis, o ne mašinomis. Tad ALEPH siekia perimti informaciją iš žmonių, kuriems pavyko užmegzti kontaktą su kubuose įrašytomis asmenybėmis. Lengviausiai Dirbtiniam intelektui pasiekiamas taikinys – Panokeanijos leitenantas van Solinenas.

Mūšio laukas: Miestas – karinė bazė. Tankiai sustatyti pastatai, tvoros, bokšteliai ir pan.

Mūšio trukmė: 6 ėjimai.

Armijų dydis: 200 taškų.

Išsidėstymas: žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą ir renkasi stalo puses. Žaidėjai gali išsidėstyti per 8” nuo savo stalo krašto. Leidžiami visi išsidėstymo būdai.

Specialios taisyklės: ALEPH pajėgos pradeda mūšį tiksliai žinodamos, kas jų taikinys. PanOkeanijos žaidėjas privalo žaidimo pradžioje priešininkui nurodyti savo leitenantą.

Mūšio laukas padalijamas į keturis sektorius. Kiekvieno sektoriaus viduryje, pozicijoje, turinčioje gerą apžvalgos lauką, pastatomas žymeklis, reiškiantis automatinį gynybinį bokštelį. Bokšteliai turi būti pastatyti taip, kad „nematytų“ vienas kito. Jų charakteristikos:

Bokštelis (Irregular, Not Impetuous, G: Remote Presence; Multispectral visor L2) Mov -; CC - ; BS 11; PH -; WIP 13; ARM 2; BTS -3; STR 1.

Ginklai: Autocannon, Electric pulse.

Žaidimo pradžioje bokšteliai būna neutralūs ir išjungti. Atlikus sėkmingą Hack ataką prieš bokštelį, jis įjungiamas ir kaunasi už tą armiją, kuri jį įjungė. Hakeriai gali pulti priešininkui priklausantį bokštelį ir perimti jo valdymą.

Bokštelio regos laukas – 180 laipsnių. Vienintelis judesys (movement), kurį gali atlikti bokštelis – pasisukti (short movement skill).

TIKSLAI:

ALEPH:

Pirminis: nukauti (pašalinti nuo lentos) priešininko leitenantą.
Antrinis: eliminuoti (sunaikinti arba priversti trauktis) priešininko pajėgas.
Tretinis: Pasitraukti – šeštajam ėjimui pasibaigus ant lentos neturi būti nė vieno ALEPH dalinio (taip pat ir netrodų). Pasitraukti galima per bet kurį stalo kraštą išskyrus priešininko išsidėstymo zoną.

PAN OCEANIA:

Pirminis: Išsaugoti leitenantą. Tikslas pasiektas, jei iki mūšio pabaigos PanOkeanijos pajėgos nė karto neatsidūrė „loss of lieutenant“ situacijoje.
Antrinis: Užvaldyti visus keturis bokštelius.
Tretinis: Eliminuoti (sunaikinti arba priversti trauktis) priešininko pajėgas.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Combined Army (magyar) vs Haqqislam (374)

Misijos aprašymas: Leitenantas Rašidas Bugdukas privalo tamplieriams įrodyti, jog yra žmogus, vertas vadintis riteriu. Haqqislamo karinė vadovybė nutaria, kad geriausiai tai patvirtintų narsa, pademonstruota kaunantis su žmonijos priešais – ateiviais. Taigi Bugdukas su smogiamuoju būriu išvyksta į Paradisą atlikti žygdarbį, kuris prakalbintų kubuose snaudžiančius ordino vadovus.

Mūšio laukas: džiunglės, tankus miškas ir pastatų grupė vienoje stalo pusėje – ateivių forpostas.

Mūšio trukmė: 5 ėjimai
Armijų dydis: 200 taškų

Išsidėstymas: žaidėjai atlieka įprastą lyderystės metimą, tik CA prie savo rezultato gali pridėti arba atimti 1. CA išsidėsto toje stalo pusėje, kurioje stovi ateivių forpostas. Haqqislam – priešingoje. Išsidėstymo zona – 8” nuo stalo krašto. Lyderystės metimą laimėjęs žaidėjas renkasi išsidėstymą arba iniciatyvą. Leidžiami visi išsidėstymo būdai.

Prieš išsidėstant CA žaidėjas nurodo vieną iš forposto pastatų. Šis pastatas yra ateivių lauko štabas.

Ypatingos taisyklės: Štabas turi 7 STR ir ARM 12. Štabą galima naikinti turimais sprogstamaisiais ginklais (užtaisytais EXP amunicija) arba bombomis iš orbitoje skriejančio Haqqislamo laivo. Kad jis mestų bombas, pastatą pirmiausiai reikia du ėjimus sėkmingai pažymėti taikiniu (Forward Observe). Tuomet leitenantas, panaudodamas savo specialų įsakymą, arba hakeris gali perduoti koordinates artilerijai. Koordinačių perdavimas yra „long skill“ ir jam gali priešintis oponento hakeris (jei jis yra, tokiu atveju metamas FtF WIP metimas). Sėkmingai perdavus koordinates, į štabą nukreipiamos bombos. Panaudojus vieną įsakymą, bomba pataiko automatiškai ir daro AP+EXP, 15 DAM smūgį. Per vieną ėjimą gali būti numestos penkios bombos. Vieną kartą sėkmingai perdavus taikinio koordinates, gali būti metama po penkias bombas kiekvieną vėlesnį ėjimą.

CA žaidėjas kiekvieno savo ėjimo pradžioje meta kauliuką. Sėkmingu laikomas metimas: 17 ir daugiau pirmą ėjimą; 16 ir daugiau antrą ėjimą; 15 ir daugiau visus likusius ėjimus.

Sėkmingas metimas reiškia, kad ateiviai sulaukia pastiprinimo: CA išsidėstymo zonoje, ant stalo krašto, padedami D3 Moratai (Morat Vanguard Infantry), ginkluoti combi rifle. Atvykęs pastiprinimas gali iš karto veikti. Atvykęs pastiprinimas veikia savarankiškai ir negali būti prijungtas prie kitos grupės (combat group), išdėstytos žaidimo pradžioje. Tačiau jei CA pastiprinimas atvyksta kelis ėjimus, naujai atvykę moratai gali būti sujungti su atvykusiais anksčiau ir sudaryti atskirą grupę (combat group). Šiuos karius galima sujungti į ugnies komandą (fireteam) pagal taisykles, panaudojant leitenanto įsakymą. Šių karių vertė (16 taškų kiekvienas) įskaičiuojama į bendrą armijos dydį.

Kartą per ėjimą CA leitenantas, naudodamas leitenanto įsakymą, ir/arba bet kuris CA hakeris gali skanuoti informacinį tinklą ir bandyti identifikuoti priešininkų leitenantą. Skanavimas – tai „hacking” („short skill“) su BTS –3. Metimui pavykus, besiginantysis gali pasirinkti vieną puolančiojo modelį. Puolantysis privalo pasakyti, ar šis modelis yra leitenantas, ar ne.

Tikslai:

Haqqislam:

Pirminis: sunaikinti ateivių lauko štabą.
Antrinis: eliminuoti (priversti trauktis arba sunaikinti) priešininko pajėgas.
Tretinis: Išsaugoti savo leitenantą. Tikslas pasiektas, jei modelis, nuo pat pradžių paskirtas armijos leitenantu, iki mūšio pabagos lieka veiksnus (not dead, not unconscious).

Combined Army:

Pirminis: Atremti ataką − baigiantis mūšiui CA pajėgos turi būti veiksnios, t.y. ne „retreat“ būklėje.
Antrinis: Eliminuoti priešininkų leitenantą.
Tretinis: Eliminuoti (priversti trauktis arba sunaikinti) priešininko pajėgas.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/