Temos peržiūra
WarGames » Wargames - skirmish ir kita » Infinity
"Infinity" 2010 kampanija "Operacija "Persevalis"
blackfishas
šiandien po darbų antipodus miškuose gasdins japonai su PanO. gripas suckina. kol nepasveiksi net nebandyk į žmones lįst
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Mindaugas
JSA (starfishas) VS PanOceania (Mindaugas)

Pagaliau PanOceanijai pradėjo šypsotis sėkmė - pas japonus liko tik inžinieriaus robotukas >:}

PanOceania - 7
JSA - 0
Be aware of all seeing eyezzz...
blackfishas
jo. armoured cavalry ir sunkusis granatsvaidis padarė reikalą.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Sužaidėme su magyar. Rezultatai:

CA: 0 PT

ALEPH: 8 PT (3 už pirminį tikslą; 2 už antrinį, 1 už tretinį, 1 už išgyvenusius 75 proc., 1 už visus dažytus modelius B) )
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
Mindaugas
Achilas per ufonautus prasinešė?
Be aware of all seeing eyezzz...
magyar
:(. Kaip visada... Charontid self-over-confidence-syndrome. Jis kaip visada mielai įlindo į specialiai jo garbei paspęstus spąstus :D.
Redagavo magyar 2010-11-23 23:33


blackfishas
wow. aleph visi dažyti modeliai? rispekt i uvažucha! žiūrau, Egi, sausiakus valgom tik daina
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
Necrontyr
magyar parašė:
:(. Kaip visada... Charontid self-over-confidence-syndrome. Jis kaip visada mielai įlindo į specialiai jo garbei paspęstus spąstus :D.


Jo jo, aš vakar irgi (dar kartą) pasimokiau us Charondid'u :). Nėra jis "One man army" ir nors tu ką.
magyar
Na... negaliu sakyti, kad nesu pats kaltas :D.

P.S. Ooops, truputį užsimiršom, ne į tą temą varom :).
Redagavo magyar 2010-11-24 09:22


null
Rezultatai po ketvirtosios misijos:

1. ALEPH (Abliatyvas \ null) 21 PT;
2. Ariadna (Sem) 15 PT;
3. PanOceania (Mindaugas) 13 PT.
4. Haqqislam (347) 12 PT;
5. Combined Army (magyar) 9 PT;
6. JSA (starfishas) 7 PT;

Morališkai rengiamės paskutiniajam etapui
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 15.

AUŠRA
Gudriai užmaskuoti vartai atsivėrė, atlaisvindami kelią į gilyn vedantį koridorių ir liftą. Karių grupė atsargiai patraukė link jo.

Lifto platforma jų jau laukė, kad nugabentų žemyn, į kompleksą.
„Ką gi, pragaras atsiveria..“, - pagalvojo Kasparas von Solinenas, duodamas liftui komandą leistis.

„Ne pragaras. Norėčiau, kad galvotumei apie tai, kaip apie kelią į išganymą“, - atsiliepė seniai mirusio tamplieriaus Bertrano de Molė balsas leitenanto mintyse.

„Kaip pasakysi“, - „atsiduso“ karys. – „Svarbu kuo greičiau nusigauti iki centrinės laboratorijos, rasti tą jūsų „Šventąjį Gralį“ ir dingti iš čia“.

„Viskam savas laikas, leitenante. Viskam savas laikas“, - von Solinenui pasirodė, kad riterio balsas skamba keistai linksmai.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
INTARPAS NR. 16

ALEPH

- Teritorijos skanavimas rodo, kad vartai į slaptą kompleksą atverti. Koordinatės nustatytos. Prie durų sistemos prisijungta, tačiau komplekso informacinių sistemų perimti kol kas nepavyksta. Tikėtina, reikalingas tiesioginis prisijungimas. Identifikuoti vartai – ne vieninteliai. Dar keturi įėjimai į bazę išdėstyti penkių kvadratinių kilometrų plote. Atsidarius pirmiesiems vartams, atsivėrė ir visi likę. Palydovai rodo, kad prie visų vartų artėja priešiškos pajėgos. Nurodymai?

- Vykti link artimiausių vartų ir infiltruotis į bazę. Perimti duomenis iš komplekso informacinių sistemų. Kompleksą sunaikinti.

- Vykdome nedelsiant...
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Kadangi artėja turnyras, ramiai jam ruoškimės. Paskutinės misijos aprašymą paskelbsiu kitą savaitę.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Penktoji misija


Alfa ir Omega

Misijos aprašymas
Skirtingose vietose atsivėrus vartams į požeminę bazę, į ją patenka visos konflikte dalyvaujančios pusės. Dalis jų siekia nustatyti, koks eksperimentas slėpėsi po projekto „Šventasis Gralis“ pavadinimu ir visos nori perimti projekto rezultatus savo reikmėms.

Mūšio laukas: požeminė bazė, tuneliai ir koridoriai – boarding action laukas.

Mūšio trukmė: 6 ėjimai.

Armijų dydis: 250 taškų.

Išsidėstymas: bazės viduryje padedamas nedidelis pastatas ar konteineris, žymintis eksperimento medžiagos saugyklą.
Saugyklos prieigose, 10-16” atstumu aplink jį, padedami keturi žymekliai, žymintys automatinius apsaugos bokštelius. Bokšteliai turėtų„matyti“ saugyklą ir saugoti priėjimus prie jos.

Atliekamas įprastas lyderystės metimas. Žaidėjai savo pajėgas išsidėsto priešingose stalo pusėse. Visos pajėgos turi būti išdėstytos 8” skersmens aikštelėje (būrys į bazę nusileido liftu), kuri privalo būti prie pat stalo krašto. Žaidėjas pats pasirenka, kur tiksliai jo stalo pusėje bus ši aikštelė. Leidžiami tik įprasti išsidėstymo būdai – infiltracija, mechanizuotas išsidėstymas ir desantas (išskyrus netrodų atveju) draudžiami.

Specialios taisyklės: misija vyksta požeminės bazės koridoriuose. Virš galvų – lubos. Peršokti ar perlipti per sienas ir žmogaus dydžio ar aukštesnes užtvaras bei kliūtis neįmanoma.

Saugyklą galima atidaryti dukart ją sėkmingai atakavus hakeriui (BTS -9) arba išsprogdinus jos duris (ARM 10, STR 3). Saugyklą atidarius, šalia jos padedami trys žymekliai, vaizduojantys informacijos apie projektą „Šventasis Gralis“ kaupyklas arba eksperimento rezultatus. Bet kuris modelis, išskyrus REM (išimtis - ALEPHo „dakini“ ir „garuda“ tipo robotai), Impetuous arba Frenzy, gali pakelti ir padėti žymeklį atlikdamas Short Skill (be metimo, kamufliažo žymeklius šis veiksmas priverčia atsiskleisti). Žymeklį modelis gali neštis su savimi, nešimas nedaro įtakos modelio judėjimui. Jei žymeklį nešęs modelis nukaunamas ar kitaip tampa neveiksnus, žymeklį jis išmeta toje vietoje, kurioje baigė savo ėjimą ir buvo eliminuotas.

Bokšteliai reaguoja (ARO) į kiekvieną jų regėjimo lauke pasirodžiusį (gavusį orderį) dalinį ir jį atakuoja. Kokiu ginklu – sprendžia priešininkas. Bokštelius gali pulti hakeriai. Sėkminga hakerio ataka leidžia vienam ėjimui perimti bokštelio kontrolę ir naudojant armijos orderius, liepti bokšteliui atakuoti priešininko taikinius, esančius jo regos lauke. Žaidėjo ėjimui pasibaigus, bokštelis vėl grįžta į automatinį režimą. Bokštelius galima sunaikinti.

Bokštelis
Not Impetuous, Regular, Multispectral Visor L3; 360 visor, Total Reaction.

Ginklai: Autocannon, Heavy Flamer; electric pulse.
Mov - -; CC 8; BS 12; PH --; WIP 13; ARM 3; BTS -3; STR 2.

Autocannon: 0-8 (0); 8-32 (+3); 32-48 (-3); 48-96 (-6) Dam: 15; Burst: 2; Ammo: AP+EXP; Template: No; E/M Vulnerability: No.

Tikslai (abiem pusėms vienodi):

Pirminis: į savo išsidėstymo zoną atnešti daugiau kaupyklų (žymeklių) negu priešininkas;
Antrinis: eliminuoti – priversti trauktis arba bėgti – priešininko pajėgas;
Tretinis: pirmajam atidaryti saugyklą.
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
Paskutinę misiją žaidžiame tokiomis poromis:

Haqqislam (Evaldas) vs Pan Oceania (Mindaugas)

CA (magyar) vs Ariadna (Sem)

JSA (starfishas) vs ALEPH (null)

Bandome iki metų galo sužaisti.
Redagavo null 2010-12-16 07:28
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
žiauru, bet bandysim. Baly, kitą savaitę? galiu pirmadienį/antradienį/ketvirtadienį. šį savaitgalį įmanoma, jei nebus per daug
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
null
Bandom kitą savaitę, šį savaitgalį jau yra, ką veikti
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
null
ALEPH (null) vs JSA (starfishas)

8 : 0

ALEPH: visi trys tikslai įvykdyti (6 PT); išgyveno 75 proc. (1 PT); naudoti visi dažyti modeliai (1 PT).
Blogas apie stalo ir miniatiūrų žaidimus http://kauliukai.blogspot.com/
blackfishas
jo. viena klaida ir homing missile kuri ištaškė keisotsu linką su leitenantu (nelaikykite linko vienoje krūvoje ir pasistenkite pasistatyti taip,kad iš visų pusių būtų aro). O toliau jau "delo techniki". Linksmiausia buvo žiūrėti kaip prie bokštelio žudosi nuhakintas oi-yoroi.
Malifaux - The Guild
Infinity - Aleph (Steel Phalanx)
exonn
starfishas parašė:
jo. viena klaida ir homing missile kuri ištaškė keisotsu linką su leitenantu (nelaikykite linko vienoje krūvoje ir pasistenkite pasistatyti taip,kad iš visų pusių būtų aro). O toliau jau "delo techniki". Linksmiausia buvo žiūrėti kaip prie bokštelio žudosi nuhakintas oi-yoroi.


Mano didžiausia buvusio turnyro klaida - linkas vienoje krūvoje. Du kartus užlipau ant to pačio greėblio. Nukritusi ant galvos granata arba sėkmingas templeito šūvis sėkmingai ištaško linką į skutelius Labai skaudi netektis...
Redagavo exonn 2011-01-07 08:27